Die virtuele seks schiet voor Rens ook niet echt op, op dit moment, of het moet zijn linker pols zijn.quote:
Ik wil hem best helpenquote:Op woensdag 6 mei 2020 22:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die virtuele seks schiet voor Rens ook niet echt op, op dit moment, of het moet zijn linker pols zijn.
Jij bent een echte vriend!quote:
Veel posters daar hebben hun tijd in ieder geval niet verspild aan het leren van de Nederlandse taal.quote:
Maandag ongelukje gehad. Met mijn geweldige motoriek gevallen door een snoer. Pols gebroken op drie plekken. Geen operatie nodig gehad, wel voorlopig in het gips.quote:
Rensie maatquote:Op woensdag 6 mei 2020 22:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maandag ongelukje gehad. Met mijn geweldige motoriek gevallen door een snoer. Pols gebroken op drie plekken. Geen operatie nodig gehad, wel voorlopig in het gips.
Ik mag ze daar niet meer op aanspreken van @kyran.quote:Op woensdag 6 mei 2020 22:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Veel posters daar hebben hun tijd in ieder geval niet verspild aan het leren van de Nederlandse taal.
Hoe weet jij dat?quote:Op woensdag 6 mei 2020 22:14 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Rensie maat
jouw tijd is nog lang niet
maak je geen zorgen
Goed om te horenquote:Op woensdag 6 mei 2020 22:14 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Rensie maat
jouw tijd is nog lang niet
maak je geen zorgen
Als rechtshandige je rechterpols?quote:Op woensdag 6 mei 2020 22:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maandag ongelukje gehad. Met mijn geweldige motoriek gevallen door een snoer. Pols gebroken op drie plekken. Geen operatie nodig gehad, wel voorlopig in het gips.
Niks zeggen hèquote:Op woensdag 6 mei 2020 22:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jawel johquote:Op woensdag 6 mei 2020 22:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Niks zeggen hè
Wij zijn geen vrienden meer
Ik heb een afspraak voor di 12 meiquote:Op woensdag 6 mei 2020 22:19 schreef Caland het volgende:
Bohh ik heb echt zin om maandag weer naar de kapper te gaan
En dan zeker ook naar het terras!! MENEERTJE IS ZEKER VERGETEN DAT WE MIDDEN IN EEN HELE GROTE CRISIS ZITTEN.quote:Op woensdag 6 mei 2020 22:19 schreef Caland het volgende:
Valt dat in ieder geval mee met de dagelijkse dingen. Met fappen is geheid dan een fijne afwisseling.quote:Op woensdag 6 mei 2020 22:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ben rechtshandig maar fap links. Het is linkerpols
Ik maandagavondquote:Op woensdag 6 mei 2020 22:20 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb een afspraak voor di 12 mei
Vanaf nu kunnen die bejaarden van mij de tyfus genietenquote:Op woensdag 6 mei 2020 22:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En dan zeker ook naar het terras!! MENEERTJE IS ZEKER VERGETEN DAT WE MIDDEN IN EEN HELE GROTE CRISIS ZITTEN.
Homoquote:Op woensdag 6 mei 2020 22:19 schreef Caland het volgende:
Dat soort mensen verdienen gewoon een stukje corona.quote:Op woensdag 6 mei 2020 22:23 schreef Caland het volgende:
Ik zag net een ventje van een jaar of 20 fietsen met een mondkapje op![]()
Wat een kk zemmel
Een Aziaat zekerquote:Op woensdag 6 mei 2020 22:23 schreef Caland het volgende:
Wat een kk zemmel
Sowieso vind ik fietsen met een mondkapje kapot raarquote:Op woensdag 6 mei 2020 22:23 schreef Caland het volgende:
Wat een kk zemmel
OV fiets misschienquote:Op woensdag 6 mei 2020 22:23 schreef Caland het volgende:
Wat een kk zemmel
quote:
Daarna direct door naar de AA meetingquote:Op woensdag 6 mei 2020 22:28 schreef Caland het volgende:
Ik heb mezelf op marktplaats gezet
Vanaf 1 juno in te huren als kroegbezoeker
Gegarandeerd 15 bier/uur aan omzet
Baasquote:Op woensdag 6 mei 2020 22:28 schreef Caland het volgende:
Ik heb mezelf op marktplaats gezet
Vanaf 1 juno in te huren als kroegbezoeker
Gegarandeerd 15 bier/uur aan omzet
Wie?quote:Op woensdag 6 mei 2020 22:36 schreef Tjacka het volgende:
Nou jongens die @:solingjan is niet zo blij met de versoepelingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |