Die virtuele seks schiet voor Rens ook niet echt op, op dit moment, of het moet zijn linker pols zijn.quote:
Ik wil hem best helpenquote:Op woensdag 6 mei 2020 22:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die virtuele seks schiet voor Rens ook niet echt op, op dit moment, of het moet zijn linker pols zijn.
Jij bent een echte vriend!quote:
Veel posters daar hebben hun tijd in ieder geval niet verspild aan het leren van de Nederlandse taal.quote:
Maandag ongelukje gehad. Met mijn geweldige motoriek gevallen door een snoer. Pols gebroken op drie plekken. Geen operatie nodig gehad, wel voorlopig in het gips.quote:
Rensie maatquote:Op woensdag 6 mei 2020 22:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maandag ongelukje gehad. Met mijn geweldige motoriek gevallen door een snoer. Pols gebroken op drie plekken. Geen operatie nodig gehad, wel voorlopig in het gips.
Ik mag ze daar niet meer op aanspreken van @kyran.quote:Op woensdag 6 mei 2020 22:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Veel posters daar hebben hun tijd in ieder geval niet verspild aan het leren van de Nederlandse taal.
Hoe weet jij dat?quote:Op woensdag 6 mei 2020 22:14 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Rensie maat
jouw tijd is nog lang niet
maak je geen zorgen
Goed om te horenquote:Op woensdag 6 mei 2020 22:14 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Rensie maat
jouw tijd is nog lang niet
maak je geen zorgen
Als rechtshandige je rechterpols?quote:Op woensdag 6 mei 2020 22:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maandag ongelukje gehad. Met mijn geweldige motoriek gevallen door een snoer. Pols gebroken op drie plekken. Geen operatie nodig gehad, wel voorlopig in het gips.
Niks zeggen hèquote:Op woensdag 6 mei 2020 22:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jawel johquote:Op woensdag 6 mei 2020 22:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Niks zeggen hè
Wij zijn geen vrienden meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |