abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192982674
Welkom in de FOK-dieetclub!

De dieetclub is er voor mensen die graag af willen vallen of op gewicht willen blijven. Hier vind en geef je elkaar steun, tips en motivatie!

Probeer elkaar niet af te branden, en sta ook open voor tips en nieuwe inzichten. We streven allemaal naar een gezond(er) lichaam en leven en proberen dat op de voor ons meest aangename manier te bereiken. Er zijn tenslotte vele wegen die naar Rome leiden!

SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde recepten
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_192982696
Kut, ik had niet door dat ik het topic sloot. Mag ik even mijn laatste post hier nog neerzetten, want stiekem kijk ik zelf regelmatig terug naar m'n geplande lijstjes. :')

quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 21:15 schreef Myraela het volgende:
Kreeg een derde van m'n pizza niet op, maar heb wat later wel nog een zak linzenchips met mijn vriend gedeeld. Een hele zak is 40 gram, dus geen hele grote. En toch nog een rondje gelopen, dus ik vind het weer een net dagje.

Planning morgen:
O: Twee gebakken appels met rozijnen
L: Snelle Shakshuka met een restje tomatensaus, paprika, bloemkool, spinazie, twee eieren en een half bakje cottage cheese
T: Pakje maiswafels
T: Amandelen
D: Volkoren pasta met linzensaus en een tomatensalade
pi_192982737
Oh, en B&F heeft ook prima pindakaas. :9 Eens in de zoveel tijd haal ik weer in m'n hoofd dat eiwitrepen ideale tussendoortjes zijn. Dan plaats ik daar een bestelling. Maar vervolgens eet ik die dingen niet, want ik vind de smaak van al die eiwitproduct eigenlijk gewoon meh. En ondertussen eet mijn vriend het dan op alsof het echt snoep is.
pi_192982793
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 21:17 schreef Myraela het volgende:
Kut, ik had niet door dat ik het topic sloot. Mag ik even mijn laatste post hier nog neerzetten, want stiekem kijk ik zelf regelmatig terug naar m'n geplande lijstjes. :')
[..]

Tel jij eigenlijk kcal?

Krijg soms het idee dat je vrij weinig eet, maar dat is altijd lastig in te schatten met lijstjes en hoeveelheden.
pi_192982957
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 21:20 schreef Sarabi het volgende:
Tel jij eigenlijk kcal?

Krijg soms het idee dat je vrij weinig eet, maar dat is altijd lastig in te schatten met lijstjes en hoeveelheden.
Niet dagelijks, maar ik vul het eens in de zoveel tijd nog wel in wanneer ik twijfel. Ik zit over het algemeen rond de 1500 kcal.
pi_192983186
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 21:26 schreef Myraela het volgende:

[..]

Niet dagelijks, maar ik vul het eens in de zoveel tijd nog wel in wanneer ik twijfel. Ik zit over het algemeen rond de 1500 kcal.
Oké :D dan heb ik niets gezegd
pi_192983384
Ik vind mijn lijstjes juist vaak zo lang, maar dat komt omdat ik vaak, maar wel lichte dingen of kleine porties eet. Alleen lunch en avondeten is vaak wat groter, maar daarbij probeer ik dan wel vaak veel groenten te eten. Ik zou misschien wel nog iets meer vette producten kunnen eten. Daar ben ik misschien iets te voorzichtig in. Al eet ik vaak noten.

En ik heb weer avocado's. Maar dan haal ik zo'n netje, want die zijn het goedkoopst. Maar die moeten dan nog zeker 2 weken liggen voordat ze een beetje eetbaar beginnen te worden. :') Dus nog even geduld.
pi_192984096
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 21:44 schreef Myraela het volgende:
Ik vind mijn lijstjes juist vaak zo lang, maar dat komt omdat ik vaak, maar wel lichte dingen of kleine porties eet. Alleen lunch en avondeten is vaak wat groter, maar daarbij probeer ik dan wel vaak veel groenten te eten. Ik zou misschien wel nog iets meer vette producten kunnen eten. Daar ben ik misschien iets te voorzichtig in. Al eet ik vaak noten.

En ik heb weer avocado's. Maar dan haal ik zo'n netje, want die zijn het goedkoopst. Maar die moeten dan nog zeker 2 weken liggen voordat ze een beetje eetbaar beginnen te worden. :') Dus nog even geduld.
Je lijstjes zijn lang :Y maar het lijken hele lichte dingen.
pi_192990606
Huilen! Sportschool nog tot 1 september dicht.. -O- Terwijl er best wat mogelijk is met tijdvakken die je kunt reserveren, maximaal zoveel mensen naar binnen, cardiomachines om en om ''sluiten''. Meh.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_192990651
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 10:19 schreef Declan-Harp het volgende:
Huilen! Sportschool nog tot 1 september dicht.. -O- Terwijl er best wat mogelijk is met tijdvakken die je kunt reserveren, maximaal zoveel mensen naar binnen, cardiomachines om en om ''sluiten''. Meh.
Ja dit had ik niet verwacht, snap het ook niet helemaal.
pi_192990688
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 10:22 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ja dit had ik niet verwacht, snap het ook niet helemaal.
De luxe sportschool waar ik hiervoor bij was heeft alles naar buiten gesleept, want dáár mag wel gesport worden ;) Ook een idee..
Nou ja, we wandelen en fietsen maar weer door :')
pi_192990746
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 10:25 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]

De luxe sportschool waar ik hiervoor bij was heeft alles naar buiten gesleept, want dáár mag wel gesport worden ;) Ook een idee..
Nou ja, we wandelen en fietsen maar weer door :')
Dat is nog best een idee inderdaad :Y

Niets mis met wandelen O+ maar snap dat mensen de sportschool missen
pi_192990801
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 10:29 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dat is nog best een idee inderdaad :Y

Niets mis met wandelen O+ maar snap dat mensen de sportschool missen
Ik moet m'n kind steeds meeslepen, die heeft niet elke dag zin in een rondje van 5km natuurlijk ;(
De binnenzwembaden gaan wel weer open, misschien dat ik straks wat baantjes kan trekken.

Gelukkig is m'n fitnessabo per 1 mei bevroren, daar betaal ik niks meer voor tot het weer volledig open gaat.
pi_192990855
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 10:32 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]

Ik moet m'n kind steeds meeslepen, die heeft niet elke dag zin in een rondje van 5km natuurlijk ;(
De binnenzwembaden gaan wel weer open, misschien dat ik straks wat baantjes kan trekken.

Gelukkig is m'n fitnessabo per 1 mei bevroren, daar betaal ik niks meer voor tot het weer volledig open gaat.
Oja met kind wandelen is minder relaxed :D
pi_192990859
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 10:19 schreef Declan-Harp het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_192990863
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 10:34 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Oja met kind wandelen is minder relaxed :D
ALS we eenmaal lopen is het prima hoor :D Hij heeft een goede conditie, was een paar dagen terug ook mee op het 20km fietstochtje. Maar het naar buiten krijgen is lastig :')
pi_192990871
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 10:34 schreef Myraela het volgende:

[..]

SPOILER
Dankje! :*
pi_192990882
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 10:34 schreef Myraela het volgende:

[..]

SPOILER
Duidelijk ^O^
pi_192991485
Vanochtend weer een nieuw laagst gewicht, nog 200gr en ik ben 10kg afgevallen! *O*
Mijn auto moet voor de APK, als het allemaal wat meevalt qua kosten blijft er geld over voor nieuwe jurkjes. In maat M! *O*
  donderdag 7 mei 2020 @ 11:11:03 #20
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_192991538
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 11:07 schreef Declan-Harp het volgende:
Vanochtend weer een nieuw laagst gewicht, nog 200gr en ik ben 10kg afgevallen! *O*
Mijn auto moet voor de APK, als het allemaal wat meevalt qua kosten blijft er geld over voor nieuwe jurkjes. In maat M! *O*
Top. *O* *O* En hopelijk werkt de auto mee, nieuwe jurkjes. :9

En superblij dat m'n buitentrainingen weer mogen. O+ Komende week red ik zelf niet want dat botst qua timing met m'n virtuele hardloopestafette-etappe, maar daarna. O+ *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_192993394
quote:
Nice! En yay, maat M. *O*
pi_192994069
quote:
Wauw lekker bezig *O*

Ik baal ook van de sportscholen. Maar gelukkig gaat mijn gym buiten soort bootcamp/ hitt trainingen aanbieden. En voor de rest inderdaad hardlopen, fietsen, en thuis krachttraining.

Misschien heb ik dan straks als ze wel weer open mogen voortaan wel veel meer zin om te gaan :P
pi_192994380
Omdat hier meer mensen zitten die fan zijn van de maiswafels van de AH. Ik heb alle smaken nu geprobeerd, en deel graag mijn aanbevelingen. :D

Maiswafel paprika: Hiervan wisten we al dat die awesome was, vind ik zelf ook het lekkerste. Heeft het meest smaak.
Maiswafels sour cream en onion: Dikke prima, zeker halen. De zakje mini snack-a-jacks zijn lekkerder. Maar bij deze betaal je 1,19 voor 5 pakjes van 3 wafels, dus dat is fijn. Zoveel verschil in smaak is er niet. Disclaimer: ik hou van alles met sour cream & onion smaak, dus ik ben misschien bevooroordeeld. En een gratis extra tip: Lidl heeft weer blikjes met amandelen met sour cream & onion smaak. Die zijn hemels, echt hemels.
Maiswafels kaas: Smaakt als een iets wat flauwe Cheetos. En dat bedoel ik positief. Zou vaker kopen.
Maiswafels spicy biet: Smerig, zou niet nog een keer kopen. Maar met een beetje hummus eet ik dit pakje nog wel op.
pi_192995063
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 14:17 schreef Myraela het volgende:
Omdat hier meer mensen zitten die fan zijn van de maiswafels van de AH. Ik heb alle smaken nu geprobeerd, en deel graag mijn aanbevelingen. :D

Maiswafel paprika: Hiervan wisten we al dat die awesome was, vind ik zelf ook het lekkerste. Heeft het meest smaak.
Maiswafels sour cream en onion: Dikke prima, zeker halen. De zakje mini snack-a-jacks zijn lekkerder. Maar bij deze betaal je 1,19 voor 5 pakjes van 3 wafels, dus dat is fijn. Zoveel verschil in smaak is er niet. Disclaimer: ik hou van alles met sour cream & onion smaak, dus ik ben misschien bevooroordeeld. En een gratis extra tip: Lidl heeft weer blikjes met amandelen met sour cream & onion smaak. Die zijn hemels, echt hemels.
Maiswafels kaas: Smaakt als een iets wat flauwe Cheetos. En dat bedoel ik positief. Zou vaker kopen.
Maiswafels spicy biet: Smerig, zou niet nog een keer kopen. Maar met een beetje hummus eet ik dit pakje nog wel op.
Dankje! Ik heb toevallig maandag de sourcream gehaald, zijn inderdaad lekker. Maar de zakjes vind ik meer smaak hebben. Ze zijn trouwens nu in de aanbieding bij Big Bazar, 2 zakjes voor 1 euro.
pi_192995072
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 13:54 schreef Pinuts het volgende:

[..]

Wauw lekker bezig *O*

Ik baal ook van de sportscholen. Maar gelukkig gaat mijn gym buiten soort bootcamp/ hitt trainingen aanbieden. En voor de rest inderdaad hardlopen, fietsen, en thuis krachttraining.

Misschien heb ik dan straks als ze wel weer open mogen voortaan wel veel meer zin om te gaan :P
Oh dat is lekker!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')