Vast wel.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:47 schreef Telefoonvork het volgende:
Ik ben gewoon nieuwsgierig naar nutteloze feiten en vroeg mij af of iemand er een aantal weet.
Dit heeft een redenquote:Op woensdag 6 mei 2020 20:26 schreef Arkai het volgende:
Spaanse mensen zeggen tot 2 uur 's middags goedemorgen.
Word je toch gek van als dat de hele morgen lang zeggen.quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:26 schreef Arkai het volgende:
Spaanse mensen zeggen tot 2 uur 's middags goedemorgen.
Venus draait ook andersom om zijn as, daar zal je de zon in het westen zien opkomenquote:Op woensdag 6 mei 2020 20:30 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Een dag op Venus duurt langer dan een jaar op Venus 🌌🤔
Nou, hier idem ..quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:30 schreef spierbal het volgende:
O God collega's worden altijd moe van mij omdat ik in elk gesprek een nutteloos feitjes weet maar nu schiet mij niets binnen. De radaren draaien.
quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:21 schreef Arkai het volgende:
Het woord "hangover" komt van het gebruik om dronken mensen over een touw te laten slapen als ze niet meer naar huis konden lopen.
[ afbeelding ]
Iets dat nat is, kun je afdrogen. Water kun je niet afdrogen. Ergo, water is niet nat.quote:
Of er komt een spierbal die dit voorspelt, waardoor het niet gebeurt en dit topic nog lang en gelukkig leeft.quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:35 schreef spierbal het volgende:
Een dadelijk komt er iemand met een hele lijst wist je datjes gekopieerd van een of andere site, en dat is dan de dooddoener van dit topic en sterft het aan een langzame dood.
De Beatles werden afgewezen bij hun eerste auditite voor een platenlabel omdat 'gitaarbands uit de mode waren'.quote:Op donderdag 7 mei 2020 06:09 schreef Hiddendoe het volgende:
Rowling kreeg in het begin van haar carriére van een bepaalde uitgever te horen dat ze nooit succes zou hebben met haar kinderboek over Harry Potter.
Is dat van die lilputters waar 😂quote:Op donderdag 7 mei 2020 00:00 schreef Smart_ass het volgende:
Napoleon had een micropenis.
Engelse bulldogs kunnen zich niet meer natuurlijk voortplanten.
Liliputters kunnen hun reet niet afvegen omdat hun armen te kort zijn.
Dat spaghetti per strekkende meter goedkoper is dan vermicelli en je zodoende in the long run goedkoper uit bent om ipv vermicelli dus spaghetti in je soep te tiefen.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:47 schreef Telefoonvork het volgende:
Ik ben gewoon nieuwsgierig naar nutteloze feiten en vroeg mij af of iemand er een aantal weet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |