Op een gegeven moment viel het kwartje wel, maar ik dacht toch even 'huh?'quote:Op woensdag 6 mei 2020 18:58 schreef Em31 het volgende:
Oh nee ik bedoelde tijdens de persconferentie
Ohquote:Op woensdag 6 mei 2020 18:58 schreef Em31 het volgende:
Oh nee ik bedoelde tijdens de persconferentie
Ik had dat bericht niet gezien voor het posten, kwam een beetje slecht uit jaquote:Op woensdag 6 mei 2020 18:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Op een gegeven moment viel het kwartje wel, maar ik dacht toch even 'huh?'
Wat aardig van je dat je persoonlijk gaat vasthoudenquote:Op woensdag 6 mei 2020 18:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh
Ondertussen hou ik de servers angstvallig vast want het is dus inderdaad weer perscotijd.
quote:
En wat deed Rutte vervolgens...quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:03 schreef Strani het volgende:
Ik kwam deze gisteren nog tegen op m'n laptop, had blijkbaar een screenshot gemaakt van dit historische moment
[ afbeelding ]
Hoop ik voor hem dat hij het deksel niet op het fornuis legt!quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Hij zit inmiddels aan twee potten mayo voor elke persco.
Levensgevaarlijk weten we sinds gisteren.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Hij zit inmiddels aan twee potten mayo voor elke persco.
quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:05 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hoop ik voor hem dat hij het deksel niet op het fornuis legt!
quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Levensgevaarlijk weten we sinds gisteren.
Niet bijgelezen?quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:06 schreef Aoibhin het volgende:
Volgens mij snap ik iets niet. Wat is er met mayodeksels?
Jawelquote:
Buiten op groot scherm kijkenquote:Op woensdag 6 mei 2020 19:06 schreef Strani het volgende:
De servers houden het goed. Ik denk dat iedereen buiten is, in het park of in de winkelstraat.
Heb je Strani vandaag niet eens een beterschapskaartje gestuurd!quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:06 schreef Aoibhin het volgende:
Volgens mij snap ik iets niet. Wat is er met mayodeksels?
Misschien dat het door de mega spoilers van de afgelopen dagen komt. Iedereen weet de inhoud alquote:Op woensdag 6 mei 2020 19:06 schreef Strani het volgende:
De servers houden het goed. Ik denk dat iedereen buiten is, in het park of in de winkelstraat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |