twitter:ChrisAalberts twitterde op woensdag 06-05-2020 om 13:20:11Gisteren was er verwarring of @cafeweltschmerz en @anderekrant een onderlinge band hebben (stond op website van De Andere Krant). Dat is niet zo. Vermelding is van de website af. Blijft raar dat dat er wel stond. https://t.co/CQna215kkN reageer retweet
De Andere Krant en Café Weltschmerz staan dus los van elkaar.twitter:AndereKrant twitterde op woensdag 06-05-2020 om 12:40:24De Andere Krant Vrijheid is zonder medewerking van @cafeweltschmerz gemaakt. @ChrisAalberts , dank voor het onder aandacht brengen van onze krant. Voor iedereen die zich zelf wil vergewissen van de inhoud houdt onze website in de gaten, vrijdag verschijnt de krant digitaal. https://t.co/MkXsRXDCau reageer retweet
twitter:ChrisAalberts twitterde op woensdag 06-05-2020 om 13:32:21Aanvulling: er is wel samenwerking geweest tussen @AndereKrant en @cafeweltschmerz maar die is inmiddels verleden tijd. Waarvan akte. https://t.co/5VAaWXys8P reageer retweet
twitter:AndereKrant twitterde op woensdag 06-05-2020 om 13:26:58@ChrisAalberts @cafeweltschmerz Omdat we bij onze eerste editie (in 2018) hebben samengewerkt. Sindsdien is er geen sprake meer van samenwerking tussen ons en @cafeweltschmerz reageer retweet
Ja, ze hebben wel zonder water en zonder de mogelijkheid gebruik te maken van het toilet 3 uur zitten zweten in een Haags politiebureau. Maar ze zijn niet gemarteld en zonder vorm van proces overgebracht naar een concentratiekamp idd.quote:Op woensdag 6 mei 2020 13:34 schreef theguyver het volgende:
Degene die gisteren na protest opgepakt waren, lopen nu allemaal al weer vrij rond.
Oh jee, iemand wordt aangehouden en ze moesten maarliefst 3 uur blijven op het bureau? Ze werden zeker als criminelen behandeld? Heb jij wel eens vastgezeten op een bureau nadat je je verzet hebt na schending van de openbare orde?quote:Op woensdag 6 mei 2020 13:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, ze hebben wel zonder water en zonder de mogelijkheid gebruik te maken van het toilet 3 uur zitten zweten in een Haags politiebureau. Maar ze zijn niet gemarteld en zonder vorm van proces overgebracht naar een concentratiekamp idd.
Ik heb nooit vastgezeten iig, voor wat dan ook. Maar ik heb nog gevraagd of ze nou een boete hebben gekregen, maar krijg geen antwoord, wrs omdat ik van de andere kant van de Andere K(r)ant ben. Ergens denk ik dat ze niet eens een boete hebben gekregen, anders zouden ze dat wel als eerste gemeld hebben.quote:Op woensdag 6 mei 2020 13:40 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Oh jee, iemand wordt aangehouden en ze moesten maarliefst 3 uur blijven op het bureau? Ze werden zeker als criminelen behandeld? Heb jij wel eens vastgezeten op een bureau nadat je je verzet hebt na schending van de openbare orde?
Toch een dikke boete dus.twitter:bp_rp_070 twitterde op woensdag 06-05-2020 om 13:33:35@AndreVanDelft @martingeddes 81 aangehouden betogers Den Haag krijgen boete van 390 euro (81 of them got a fine) reageer retweet
Lijkt me niks minder dan terecht.quote:Op woensdag 6 mei 2020 13:47 schreef Ryan3 het volgende:
O, sorry, iemand meldt dit net:Toch een dikke boete dus.twitter:bp_rp_070 twitterde op woensdag 06-05-2020 om 13:33:35@:AndreVanDelft @:martingeddes 81 aangehouden betogers Den Haag krijgen boete van 390 euro (81 of them got a fine) reageer retweet
Ja, dat lijkt me idd terecht.quote:
Eigenlijk zouden mensen die protesteren voor vrijheid gewoon tegen de muur moeten worden gezet. Maar ja, dan kunnen ze geen belasting meer betalen. Dan maar een boete.quote:Op woensdag 6 mei 2020 13:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me idd terecht.
Overigens is dit officieel nog niet bekend gemaakt, lees ik net bij nu.nl.
quote:Op woensdag 6 mei 2020 15:02 schreef LXIV het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden mensen die protesteren voor vrijheid gewoon tegen de muur moeten worden gezet. Maar ja, dan kunnen ze geen belasting meer betalen. Dan maar een boete.
Ik ben dit soort achterlijke berichten inmiddels hier wel gewend.quote:
Pardon?quote:Op woensdag 6 mei 2020 15:02 schreef LXIV het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden mensen die protesteren voor vrijheid gewoon tegen de muur moeten worden gezet. Maar ja, dan kunnen ze geen belasting meer betalen. Dan maar een boete.
Het was sarcasme natuurlijk. Ik ben sympathisant van de anti-lockdown gekkiesquote:
O, jij bent er sympathisant van? Ga je ook demonstreren dan? Het is nogal een divers gezelschap zag ik.quote:Op woensdag 6 mei 2020 17:05 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het was sarcasme natuurlijk. Ik ben sympathisant van de anti-lockdown gekkies
Nee, dat is een beetje lastig. Maar ik maak me meer zorgen over het inperken van fundamentele vrijheden dan om het Corona-virus zelf.quote:Op woensdag 6 mei 2020 17:07 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
O, jij bent er sympathisant van? Ga je ook demonstreren dan? Het is nogal een divers gezelschap zag ik.
11 mei dan wordt weer eea versoepeld, kunnen we weer naar de kapper (wat wel nodig is bij mij) en als men dan niet ineens al te gek gaat doen, dus niet meteen het dak eraf, dan zal een tweede golfje iig milder zijn en een derde golfje nauwelijks waarneembaar. Vervolgens kan men nieuwe gevallen gaan traceren en dit heeft dan als gevolg dat men nieuwe besmettingen dus detecteert en meteen kan isoleren, waardoor niet opeens weer grote besmettingshaarden opduiken. En zo hobbelen we wrs naar het einde van dit jaar toe. En dan komt er weer een seizoensgriepje aan ook natuurlijk, dus dat is dan toch weer spannend. Zit wel beleid achter hoor.quote:Op woensdag 6 mei 2020 17:15 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nee, dat is een beetje lastig. Maar ik maak me meer zorgen over het inperken van fundamentele vrijheden dan om het Corona-virus zelf.
Ja erg hè, net ging ik fietsen met m'n dochter. Allemaal andere mensen op de fiets die anderhalf meter moesten houden. Niet normaal. Ook moest ik alleen boodschappen doen en verplicht een karretje meenemen, bleek de chips die ik liefst heb bijna op was. Kon nog maar 4 zakken halen. Echt erg. Toen ik thuis kwam lag er een kaartje uit Noord-Korea in de bus. Mensen daar hadden medelijden met ons en hoopten dat we dit strenge regime nog een paar maand kunnen volhouden. Dat deed me erg goed.quote:Op woensdag 6 mei 2020 17:15 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nee, dat is een beetje lastig. Maar ik maak me meer zorgen over het inperken van fundamentele vrijheden dan om het Corona-virus zelf.
Tjah dat inperken gaat toch stapje voor stapje, en altijd zijn er dan mensen die het niet erg vinden omdat het maar een kleine opoffering is voor hen op dat moment.quote:Op woensdag 6 mei 2020 17:37 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Ja erg hè, net ging ik fietsen met m'n dochter. Allemaal andere mensen op de fiets die anderhalf meter moesten houden. Niet normaal. Ook moest ik alleen boodschappen doen en verplicht een karretje meenemen, bleek de chips die ik liefst heb bijna op was. Kon nog maar 4 zakken halen. Echt erg. Toen ik thuis kwam lag er een kaartje uit Noord-Korea in de bus. Mensen daar hadden medelijden met ons en hoopten dat we dit strenge regime nog een paar maand kunnen volhouden. Dat deed me erg goed.
Maar het is niet permanent.quote:Op woensdag 6 mei 2020 18:16 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Tjah dat inperken gaat toch stapje voor stapje, en altijd zijn er dan mensen die het niet erg vinden omdat het maar een kleine opoffering is voor hen op dat moment.
quote:Op woensdag 6 mei 2020 17:37 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Ja erg hè, net ging ik fietsen met m'n dochter. Allemaal andere mensen op de fiets die anderhalf meter moesten houden. Niet normaal. Ook moest ik alleen boodschappen doen en verplicht een karretje meenemen, bleek de chips die ik liefst heb bijna op was. Kon nog maar 4 zakken halen. Echt erg. Toen ik thuis kwam lag er een kaartje uit Noord-Korea in de bus. Mensen daar hadden medelijden met ons en hoopten dat we dit strenge regime nog een paar maand kunnen volhouden. Dat deed me erg goed.
quote:Op woensdag 6 mei 2020 17:37 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |