Username checks out!quote:Op woensdag 6 mei 2020 14:08 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Ik zou gerust mijn kwakje op haar bril spuiten.
en van die 50 blijken er dan minimaal 20 toch man te zijnquote:Op woensdag 6 mei 2020 10:18 schreef Geerd het volgende:
Als je naar azie gaat kan elke blanke man wel 50 dames scoren denk ik ..blank zijn![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 mei 2020 10:07 schreef osodevo het volgende:
Ik volg al een tijdje verschillende YouTube influencers die de wereld rondreizen en van elke vrouwelijke verovering een post maken. Het ziet er allemaal behoorlijk geloofwaardig uit, maar ik weet niet wat ik wel/niet moet geloven. Die coaches willen natuurlijk ook geld verdienen maar in hoeverre is dit voor een gemiddelde man bereikbaar? Zij zeggen dat elke man dit kan, mits de juiste instelling.
Hoe denken jullie hierover? Ik ben zelf vaak genoeg uitgeweest om te weten dat dit kan, een man in staat is in een bar of discotheek een vrouw te ontmoeten en deze mee naar je hotelkamer te brengen. Alleen de juiste code mis is, de sleutel naar de oplossing.We lijken niet allemaal op een model, dus we moeten roeien met de riemen die we hebben. Het belangrijkste wat de meeste mannen die vrouwen aantrekken gemeen hebben is dat oude cliché: zelfvertrouwen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke magische truc gebruiken deze mensen en in hoeverre speelt een sexy uiterlijk daarmee een rol?
Zelfvertrouwen betekent niet een gebrek aan onzekerheid. Het betekent dat je accepteert wie je bent, je goede kanten sterker maakt en je slechte kanten beter. Bovenal: leer accepteren dat je hoe dan ook regelmatig een blauwtje loopt en dit soort dingen een langzaam leerproces zijn.
Accepteer jezelf en verbeter je zelf. Des te meer je dit overdenkt, des te meer je vast loopt wanneer je een vrouw aan de haak wil slaan.Ignorance is bliss
Als de gozer knap is heb je daar vast geen problemen mee dat hij veel vrouwen alleen gebruikt voor de sex?quote:Op donderdag 7 mei 2020 00:02 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Je wil vrouwen gebruiken voor je eigen doel van zoveel mogelijk vrouwen scoren voor seks, logisch dat ze dat niet willen. Jij wil toch ook niet gebruikt worden door vrouwen om gefriendzonet te worden of zo
Als man dien je wel aan de minimale vereisten te voldoen. Daaronder en het wordt verdomd moeilijk. Voor vrouwen is het niet zo erg. Mannen hebben namelijk een bredere smaak. Ook uit wanhoop en honger naar sex pakken mannen wat ze pakken kunnen. Net zoals met eten wanneer je honger hebt ben je niet zo kieskeurig.quote:Op woensdag 6 mei 2020 22:47 schreef duracellkonijntje het volgende:
[..]
We lijken niet allemaal op een model, dus we moeten roeien met de riemen die we hebben. Het belangrijkste wat de meeste mannen die vrouwen aantrekken gemeen hebben is dat oude cliché: zelfvertrouwen.
Daar lijkt het wel op, de realisatie zal pijn doen.quote:Op woensdag 6 mei 2020 11:13 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dit is jouw eerste osodevo topic?
In dat andere topic was je zelf anders ook kieskeurig. Een vrouw die jij te lelijk vond daar voelde je je ook te goed voor.quote:Op donderdag 7 mei 2020 00:15 schreef Jar-Jar-Rhymes het volgende:
Als man dien je wel aan de minimale vereisten te voldoen. Daaronder en het wordt verdomd moeilijk. Voor vrouwen is het niet zo erg. Mannen hebben namelijk een bredere smaak. Ook uit wanhoop en honger naar sex pakken mannen wat ze pakken kunnen. Net zoals met eten wanneer je honger hebt ben je niet zo kieskeurig.
Of pua werkt. Ik denk dat dit verschilt. Ts. heb je op zn minst een gemiddeld uiterlijk? Als je echt lelijk bent kun je het vast wel vergeten. Pua coaches gaan natuurlijk niet zeggen dat je wel een redelijk uiterlijk nodig hebt anders schaadt dit hun inkomsten.
Mannen hebben geen bredere smaak. Er zijn mannen waarvoor het allemaal niet zo belangrijk is, als ze maar seks kunnen hebben. Dat is echt iets anders.quote:Op donderdag 7 mei 2020 00:15 schreef Jar-Jar-Rhymes het volgende:
[..]
Als de gozer knap is heb je daar vast geen problemen mee dat hij veel vrouwen alleen gebruikt voor de sex?
[..]
Als man dien je wel aan de minimale vereisten te voldoen. Daaronder en het wordt verdomd moeilijk. Voor vrouwen is het niet zo erg. Mannen hebben namelijk een bredere smaak. Ook uit wanhoop en honger naar sex pakken mannen wat ze pakken kunnen. Net zoals met eten wanneer je honger hebt ben je niet zo kieskeurig.
Of pua werkt. Ik denk dat dit verschilt. Ts. heb je op zn minst een gemiddeld uiterlijk? Als je echt lelijk bent kun je het vast wel vergeten. Pua coaches gaan natuurlijk niet zeggen dat je wel een redelijk uiterlijk nodig hebt anders schaadt dit hun inkomsten.
Beschrijf eens aan welke eisen een man moet voldoen om aantrekkelijk te zijn?quote:Op donderdag 7 mei 2020 00:15 schreef Jar-Jar-Rhymes het volgende:
Doordat die man zich wel normaal gedraagtquote:Op donderdag 7 mei 2020 08:19 schreef osodevo het volgende:
[..]
Beschrijf eens aan welke eisen een man moet voldoen om aantrekkelijk te zijn?
Ik, subjectief natuurlijk vind dat ik een gemiddeld uiterlijk heb(?), maar beslist geen chad. Toch zie ik op straat soms stelletjes lopen waar een man stukken lager op de aantrekkelijkheidsschaal staat dan het meisje. Hoe dan?!
Je kan altijd wel een vrouw scoren hoor. Als 5 wordt een 9 moeilijk, maar een 6 of 7, prima. Dat is dan ook enorm generaliserend en er vanuit gaande dat je uiterlijk de enige factor is. Charisma, zelfvertrouwen en ontspannen zijn is ook wat waard.quote:Op donderdag 7 mei 2020 00:15 schreef Jar-Jar-Rhymes het volgende:
[..]
Als de gozer knap is heb je daar vast geen problemen mee dat hij veel vrouwen alleen gebruikt voor de sex?
[..]
Doen ze gewoon om jou te sarren die knappe vrouwen! Niemand in dit topic weet echter waarom ze dit niet bij jou doenquote:Op donderdag 7 mei 2020 08:19 schreef osodevo het volgende:
[..]
Ik, subjectief natuurlijk vind dat ik een gemiddeld uiterlijk heb(?), maar beslist geen chad. Toch zie ik op straat soms stelletjes lopen waar een man stukken lager op de aantrekkelijkheidsschaal staat dan het meisje. Hoe dan?!
Doe maar niet. Dan wordt FOK een magneet voor allerlei incels die weer in andere topics overlast veroorzakenquote:Op donderdag 7 mei 2020 08:44 schreef Tyr80 het volgende:
De terminologie ook hee, Chad![]()
Bijna tijd voor een nieuw account denk ik of niet TS? Deze is ongeveer zo populair als kree inmiddels.
Nieuw subforum anders, INC? Dan kunnen mensen er tenminste voor kiezen.
Ik vond het Zomaar-Een-Chinees profiel ook wel leuk van tsquote:Op donderdag 7 mei 2020 08:44 schreef Tyr80 het volgende:
De terminologie ook hee, Chad![]()
Bijna tijd voor een nieuw account denk ik of niet TS? Deze is ongeveer zo populair als kree inmiddels.
Nieuw subforum anders, INC? Dan kunnen mensen er tenminste voor kiezen.
Nee dat zijn niet dezelfde personenquote:Op donderdag 7 mei 2020 08:48 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik vond het Zomaar-Een-Chinees profiel ook wel leuk van ts
Schenkstroop is een ander. Die was later Sadcopter, iamgoddamnugly en Koetjebeh en nu denk ik zn nieuwste kloon ook wel te herkennen. Die is hier vooral bezig door te drammen dat vrouwen allemaal te kieskeurig zijn en hij te lelijk is (maar heeft zelf vervolgens wel allerlei eisen)quote:Op donderdag 7 mei 2020 08:49 schreef Ludachrist het volgende:
De originele Schenkstroop was toch wel de beste.
On-topic: er zijn vast mensen die je kunnen helpen met aantrekkelijker worden voor vrouwen, maar met zo'n tragisch giftige houding als jij hebt is er geen beginnen aan. Het is al een keer of 1000 gezegd, maar je zult echt zelf een minder grote tjappie moeten worden voordat je iets van succes zult gaan boeken bij vrouwen.
Volgens mij liep syndroom niet altijd te klagen over zijn aziatische uiterlijk, wat je bij TS en schenkstroop wel weer tegenkomt. Maar goed, het zal allemaal wel.quote:Op donderdag 7 mei 2020 08:53 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Schenkstroop is een ander. Die was later Sadcopter, iamgoddamnugly en Koetjebeh en nu denk ik zn nieuwste kloon ook wel te herkennen. Die is hier vooral bezig door te drammen dat vrouwen allemaal te kieskeurig zijn en hij te lelijk is (maar heeft zelf vervolgens wel allerlei eisen)
osodevo is de nieuwe kloon van syndroom/0906, die is een jaar of 10 jonger en vooral bezig met zijn missie om mooie 20 jarige vrouwen te scoren in discotheken zonder succes
Omdat het een leuke man is. Omdat hij haar laat lachen. Omdat hij op een prettige manier met haar om gaat. Omdat ze fijn met hem kan praten. Omdat hij mooie ogen heeft. Omdat ze dat ene lachje ontzettend aantrekkelijk vindt. Omdat ze allebei van Star Trek houden. Omdat hij haar bijzonder laat voelen. Omdat hij samen met haar de wereld rond wil reizen. Of juist niet. Omdat hij mooie handen heeft.quote:Op donderdag 7 mei 2020 08:19 schreef osodevo het volgende:
[..]
Klopt, maar ik ben óók geen WASP. In Amerika zie het je zelfde probleem dat bijvoorbeeld Aziaten moeilijk aan een vrouw kunnen komen. Is zelfs wetenschappelijk vastgelegd. https://en.wikipedia.org/wiki/White_Anglo-Saxon_Protestantsquote:Op donderdag 7 mei 2020 08:55 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Volgens mij liep syndroom niet altijd te klagen over zijn aziatische uiterlijk, wat je bij TS en schenkstroop wel weer tegenkomt. Maar goed, het zal allemaal wel.
Heb het boek ooit eens gelezen naast dat het vermakelijk is als je het niet te serieus neemt.quote:Op woensdag 6 mei 2020 10:23 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Heb hier zo'n boek liggen Manslut van Tim Veninga, moet zeggen, het is wel vermakelijk. Al zijn ook heel veel tips juist de reden waarom ik een man totaal niet leuk vind. Het is uitzoeken welke tip bij welke vrouw past.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |