abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192976708
Ik ben eigenlijk nog nooit uit gegaan met insteek een vrouw te scoren. Ik heb ook zelden dat ik het na het stappen zin heb in seks, maar des te meer om met m'n dronken kop te gaan pitten.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-05-2020 17:25:59 ]
  woensdag 6 mei 2020 @ 20:16:52 #52
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_192981273
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 14:08 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Ik zou gerust mijn kwakje op haar bril spuiten.
Username checks out!

Verder, standaard osodevo-topic weer.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  FOK!Fotograaf woensdag 6 mei 2020 @ 22:34:09 #53
364681 over_hedge
pi_192984555
quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2020 10:18 schreef Geerd het volgende:
Als je naar azie gaat kan elke blanke man wel 50 dames scoren denk ik ..blank zijn _O_ _O_ _O_
en van die 50 blijken er dan minimaal 20 toch man te zijn :P zou uitkijken in azie :D
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  woensdag 6 mei 2020 @ 22:47:43 #54
267824 duracellkonijntje
Oplaadbare batterij
pi_192984891
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 10:07 schreef osodevo het volgende:
Ik volg al een tijdje verschillende YouTube influencers die de wereld rondreizen en van elke vrouwelijke verovering een post maken. Het ziet er allemaal behoorlijk geloofwaardig uit, maar ik weet niet wat ik wel/niet moet geloven. Die coaches willen natuurlijk ook geld verdienen maar in hoeverre is dit voor een gemiddelde man bereikbaar? Zij zeggen dat elke man dit kan, mits de juiste instelling.

Hoe denken jullie hierover? Ik ben zelf vaak genoeg uitgeweest om te weten dat dit kan, een man in staat is in een bar of discotheek een vrouw te ontmoeten en deze mee naar je hotelkamer te brengen. Alleen de juiste code mis is, de sleutel naar de oplossing.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke magische truc gebruiken deze mensen en in hoeverre speelt een sexy uiterlijk daarmee een rol?
We lijken niet allemaal op een model, dus we moeten roeien met de riemen die we hebben. Het belangrijkste wat de meeste mannen die vrouwen aantrekken gemeen hebben is dat oude cliché: zelfvertrouwen.

Zelfvertrouwen betekent niet een gebrek aan onzekerheid. Het betekent dat je accepteert wie je bent, je goede kanten sterker maakt en je slechte kanten beter. Bovenal: leer accepteren dat je hoe dan ook regelmatig een blauwtje loopt en dit soort dingen een langzaam leerproces zijn.

Accepteer jezelf en verbeter je zelf. Des te meer je dit overdenkt, des te meer je vast loopt wanneer je een vrouw aan de haak wil slaan.
Ignorance is bliss
pi_192986016
Je wil vrouwen gebruiken voor je eigen doel van zoveel mogelijk vrouwen scoren voor seks, logisch dat ze dat niet willen. Jij wil toch ook niet gebruikt worden door vrouwen om gefriendzonet te worden of zo
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  donderdag 7 mei 2020 @ 00:15:17 #56
490754 Jar-Jar-Rhymes
Meesa go eeh aah!
pi_192986183
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 00:02 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Je wil vrouwen gebruiken voor je eigen doel van zoveel mogelijk vrouwen scoren voor seks, logisch dat ze dat niet willen. Jij wil toch ook niet gebruikt worden door vrouwen om gefriendzonet te worden of zo
Als de gozer knap is heb je daar vast geen problemen mee dat hij veel vrouwen alleen gebruikt voor de sex?

quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 22:47 schreef duracellkonijntje het volgende:

[..]

We lijken niet allemaal op een model, dus we moeten roeien met de riemen die we hebben. Het belangrijkste wat de meeste mannen die vrouwen aantrekken gemeen hebben is dat oude cliché: zelfvertrouwen.

Als man dien je wel aan de minimale vereisten te voldoen. Daaronder en het wordt verdomd moeilijk. Voor vrouwen is het niet zo erg. Mannen hebben namelijk een bredere smaak. Ook uit wanhoop en honger naar sex pakken mannen wat ze pakken kunnen. Net zoals met eten wanneer je honger hebt ben je niet zo kieskeurig.

Of pua werkt. Ik denk dat dit verschilt. Ts. heb je op zn minst een gemiddeld uiterlijk? Als je echt lelijk bent kun je het vast wel vergeten. Pua coaches gaan natuurlijk niet zeggen dat je wel een redelijk uiterlijk nodig hebt anders schaadt dit hun inkomsten.

[ Bericht 21% gewijzigd door Jar-Jar-Rhymes op 07-05-2020 00:37:48 ]
  Redactie Frontpage donderdag 7 mei 2020 @ 07:23:55 #57
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_192988290
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 11:13 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Dit is jouw eerste osodevo topic?
Daar lijkt het wel op, de realisatie zal pijn doen.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  donderdag 7 mei 2020 @ 08:09:15 #58
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_192988720
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2020 00:15 schreef Jar-Jar-Rhymes het volgende:

Als man dien je wel aan de minimale vereisten te voldoen. Daaronder en het wordt verdomd moeilijk. Voor vrouwen is het niet zo erg. Mannen hebben namelijk een bredere smaak. Ook uit wanhoop en honger naar sex pakken mannen wat ze pakken kunnen. Net zoals met eten wanneer je honger hebt ben je niet zo kieskeurig.

Of pua werkt. Ik denk dat dit verschilt. Ts. heb je op zn minst een gemiddeld uiterlijk? Als je echt lelijk bent kun je het vast wel vergeten. Pua coaches gaan natuurlijk niet zeggen dat je wel een redelijk uiterlijk nodig hebt anders schaadt dit hun inkomsten.

In dat andere topic was je zelf anders ook kieskeurig. Een vrouw die jij te lelijk vond daar voelde je je ook te goed voor.
  Moderator donderdag 7 mei 2020 @ 08:18:15 #59
5428 crew  miss_sly
pi_192988839
quote:

[..]

Als de gozer knap is heb je daar vast geen problemen mee dat hij veel vrouwen alleen gebruikt voor de sex?
[..]

Mannen hebben geen bredere smaak. Er zijn mannen waarvoor het allemaal niet zo belangrijk is, als ze maar seks kunnen hebben. Dat is echt iets anders.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_192988853
quote:

Beschrijf eens aan welke eisen een man moet voldoen om aantrekkelijk te zijn?

Ik, subjectief natuurlijk vind dat ik een gemiddeld uiterlijk heb(?), maar beslist geen chad. Toch zie ik op straat soms stelletjes lopen waar een man stukken lager op de aantrekkelijkheidsschaal staat dan het meisje. Hoe dan?!
  donderdag 7 mei 2020 @ 08:21:46 #61
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_192988883
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 08:19 schreef osodevo het volgende:

[..]

Ik, subjectief natuurlijk vind dat ik een gemiddeld uiterlijk heb(?), maar beslist geen chad. Toch zie ik op straat soms stelletjes lopen waar een man stukken lager op de aantrekkelijkheidsschaal staat dan het meisje. Hoe dan?!
Doordat die man zich wel normaal gedraagt
  donderdag 7 mei 2020 @ 08:39:13 #62
267824 duracellkonijntje
Oplaadbare batterij
pi_192989058
quote:

[..]

[..]

Je kan altijd wel een vrouw scoren hoor. Als 5 wordt een 9 moeilijk, maar een 6 of 7, prima. Dat is dan ook enorm generaliserend en er vanuit gaande dat je uiterlijk de enige factor is. Charisma, zelfvertrouwen en ontspannen zijn is ook wat waard.

Daarom gewoon jezelf accepteren en verbeteren. Het zal niet perfect gaan, maar dan ben je ontspannen en haal je het beste uit wat je hebt.
Ignorance is bliss
  donderdag 7 mei 2020 @ 08:42:13 #63
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_192989097
quote:

[..]

Doen ze gewoon om jou te sarren die knappe vrouwen! Niemand in dit topic weet echter waarom ze dit niet bij jou doen ;(
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  donderdag 7 mei 2020 @ 08:44:43 #64
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_192989122
De terminologie ook hee, Chad :')

Bijna tijd voor een nieuw account denk ik of niet TS? Deze is ongeveer zo populair als kree inmiddels.

Nieuw subforum anders, INC? Dan kunnen mensen er tenminste voor kiezen.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
  donderdag 7 mei 2020 @ 08:45:54 #65
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_192989135
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 08:44 schreef Tyr80 het volgende:

Bijna tijd voor een nieuw account denk ik of niet TS? Deze is ongeveer zo populair als kree inmiddels.

Doe maar niet. Dan wordt FOK een magneet voor allerlei incels die weer in andere topics overlast veroorzaken
  donderdag 7 mei 2020 @ 08:48:06 #66
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_192989164
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 08:44 schreef Tyr80 het volgende:

Ik vond het Zomaar-Een-Chinees profiel ook wel leuk van ts :7
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  donderdag 7 mei 2020 @ 08:49:44 #67
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_192989183
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 08:48 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Ik vond het Zomaar-Een-Chinees profiel ook wel leuk van ts :7
Nee dat zijn niet dezelfde personen
pi_192989189
De originele Schenkstroop was toch wel de beste _O_ .

On-topic: er zijn vast mensen die je kunnen helpen met aantrekkelijker worden voor vrouwen, maar met zo'n tragisch giftige houding als jij hebt is er geen beginnen aan. Het is al een keer of 1000 gezegd, maar je zult echt zelf een minder grote tjappie moeten worden voordat je iets van succes zult gaan boeken bij vrouwen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  donderdag 7 mei 2020 @ 08:50:37 #69
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_192989195
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 08:49 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Nee dat zijn niet dezelfde personen
Wou zeggen, dit is 0906 etc meen ik.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
  donderdag 7 mei 2020 @ 08:53:22 #70
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_192989236
quote:
7s.gif Op donderdag 7 mei 2020 08:49 schreef Ludachrist het volgende:
De originele Schenkstroop was toch wel de beste _O_ .

On-topic: er zijn vast mensen die je kunnen helpen met aantrekkelijker worden voor vrouwen, maar met zo'n tragisch giftige houding als jij hebt is er geen beginnen aan. Het is al een keer of 1000 gezegd, maar je zult echt zelf een minder grote tjappie moeten worden voordat je iets van succes zult gaan boeken bij vrouwen.
Schenkstroop is een ander. Die was later Sadcopter, iamgoddamnugly en Koetjebeh en nu denk ik zn nieuwste kloon ook wel te herkennen. Die is hier vooral bezig door te drammen dat vrouwen allemaal te kieskeurig zijn en hij te lelijk is (maar heeft zelf vervolgens wel allerlei eisen)

osodevo is de nieuwe kloon van syndroom/0906, die is een jaar of 10 jonger en vooral bezig met zijn missie om mooie 20 jarige vrouwen te scoren in discotheken zonder succes
pi_192989268
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 08:53 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Schenkstroop is een ander. Die was later Sadcopter, iamgoddamnugly en Koetjebeh en nu denk ik zn nieuwste kloon ook wel te herkennen. Die is hier vooral bezig door te drammen dat vrouwen allemaal te kieskeurig zijn en hij te lelijk is (maar heeft zelf vervolgens wel allerlei eisen)

osodevo is de nieuwe kloon van syndroom/0906, die is een jaar of 10 jonger en vooral bezig met zijn missie om mooie 20 jarige vrouwen te scoren in discotheken zonder succes
Volgens mij liep syndroom niet altijd te klagen over zijn aziatische uiterlijk, wat je bij TS en schenkstroop wel weer tegenkomt. Maar goed, het zal allemaal wel.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Moderator donderdag 7 mei 2020 @ 08:56:55 #72
5428 crew  miss_sly
pi_192989279
quote:

[..]

Omdat het een leuke man is. Omdat hij haar laat lachen. Omdat hij op een prettige manier met haar om gaat. Omdat ze fijn met hem kan praten. Omdat hij mooie ogen heeft. Omdat ze dat ene lachje ontzettend aantrekkelijk vindt. Omdat ze allebei van Star Trek houden. Omdat hij haar bijzonder laat voelen. Omdat hij samen met haar de wereld rond wil reizen. Of juist niet. Omdat hij mooie handen heeft.

Zomaar een aantal redenen in willekeurige volgorde.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_192989332
Om antwoord te geven op de topicvraag:

Daten is in principe geen hoger wiskunde, maar door het internet al die zelfbenoemde dating coaches uit die YouTubefilmpjes wordt die illusie wel gewekt. Daten is tijd doorbrengen met iemand om te ondervinden of er een gemeenschappelijke klik is.

Veel dating coaches zijn een scam, omdat ze misbruik maken van de onzekerheid van jouw soort mensen. Onzekere mannen met weinig tot geen ervaring. Het wordt gepresenteerd als een moeilijke en onbereikbare schat. Maar als je hun stappenplan volgt beloven ze dat die schat een stukje dichterbij komt. Natuurlijk, je kunt de act stapvoets opvolgen en daar zal vroeg of laat ook zeker een succesje uit kunnen rollen. Alleen heb je dan de act van een ander opgevolgd en ben je niet bij jezelf gebleven. Je zal hoogstens eens seks hebben, maar het zal je geen voldaan gevoel geven. Misschien maakt het je een nog leger persoon.

Overigens zijn er dating coaches die geen scam zijn. Soort assertiviteitcoaches die je leren waar je sterke punten liggen en je een zekerder persoon maken. Ik denk dat je hiermee meer gebaat bent.
pi_192989506
quote:
11s.gif Op donderdag 7 mei 2020 08:55 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Volgens mij liep syndroom niet altijd te klagen over zijn aziatische uiterlijk, wat je bij TS en schenkstroop wel weer tegenkomt. Maar goed, het zal allemaal wel.
Klopt, maar ik ben óók geen WASP. In Amerika zie het je zelfde probleem dat bijvoorbeeld Aziaten moeilijk aan een vrouw kunnen komen. Is zelfs wetenschappelijk vastgelegd. https://en.wikipedia.org/wiki/White_Anglo-Saxon_Protestants

https://journals.sagepub.com/doi/pdf/10.1177/1536504218812869
pi_192989910
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 10:23 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Heb hier zo'n boek liggen Manslut van Tim Veninga, moet zeggen, het is wel vermakelijk. Al zijn ook heel veel tips juist de reden waarom ik een man totaal niet leuk vind. Het is uitzoeken welke tip bij welke vrouw past.
Heb het boek ooit eens gelezen naast dat het vermakelijk is als je het niet te serieus neemt.
Buiten dat is het voor vrouw onvriendelijk en volkomen nutteloos omdat de mannen die tips nodig hebben nooit zo zullen worden in gedrag.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')