Je kan je toch gewoon scheren?quote:Op woensdag 6 mei 2020 16:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb inmiddels een gigantische baard.
Deze jongen gaat nooit meer met het OV.
Wat een buitengewoon bespottelijke suggestie.quote:
Oh ja, dat doen linkse mensen niet.quote:Op woensdag 6 mei 2020 16:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat een buitengewoon bespottelijke suggestie.
Links deugmens gespotquote:Op woensdag 6 mei 2020 16:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb inmiddels een gigantische baard.
Deze jongen gaat nooit meer met het OV.
Ja maar je mag nu wel een paar dagen eerder golfen en tennissen. En KLM wordt gered. Tel je zegeningen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb binnen een week een behoorlijke baard maar dat zie ik niet als voordeel.quote:Op woensdag 6 mei 2020 16:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jaloerse mannen zonder baardgroei gespot.
quote:Op woensdag 6 mei 2020 16:21 schreef heywoodu het volgende:
Ik had twee weken geleden ook een baard, maar die werd niet echt goedgekeurd.Dit is fake, toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put these foolish ambitions to rest.
Niet iedereen kan het hebben inderdaad.quote:Op woensdag 6 mei 2020 16:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb binnen een week een behoorlijke baard maar dat zie ik niet als voordeel.
Niet iedereen wil het hebben.quote:Op woensdag 6 mei 2020 16:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Niet iedereen kan het hebben inderdaad.
Er is vaak wel een correlatie tussen die twee.quote:
Oh vast, mijn vriendin vindt het mooi maar ik vind het maar niks.quote:Op woensdag 6 mei 2020 16:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Er is vaak wel een correlatie tussen die twee.
Het was niet geheel bedoeld als iets waar ik serieus mee rond ging lopen en dit bleef bij een dag of twee, maar het is niet fake, nee.quote:
Jeetje, gun je vriendin ook eens wat zeg!quote:Op woensdag 6 mei 2020 16:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh vast, mijn vriendin vindt het mooi maar ik vind het maar niks.
Ze mag haar eigen snor laten staan.quote:Op woensdag 6 mei 2020 16:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jeetje, gun je vriendin ook eens wat zeg!
Mijn gezichtsbeharing is ook niet fantastisch maar zonder zie ik eruit als een 18-jarigequote:Op woensdag 6 mei 2020 16:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Er is vaak wel een correlatie tussen die twee.
Gezond verstand noem je dat.quote:Op woensdag 6 mei 2020 16:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb binnen een week een behoorlijke baard maar dat zie ik niet als voordeel.
Lekker hoor, bier kunnen kopen zonder je identiteitskaart te moeten tonen.quote:Op woensdag 6 mei 2020 16:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Mijn gezichtsbeharing is ook niet fantastisch maar zonder zie ik eruit als een 18-jarige
Heb ik ook nauwelijks last van. Een zeldzame keer soms.quote:Op woensdag 6 mei 2020 16:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Lekker hoor, bier kunnen kopen zonder je identiteitskaart te moeten tonen.
twitter:Vannieuwkerke twitterde op woensdag 06-05-2020 om 16:57:38In Nederland kunnen ze straks al opnieuw zaalvoetbal of basketbal spelen... 😉 https://t.co/m9e1TkrLpb reageer retweet
Lichaamstaal. Rellende heeft een baard nodig om dat te compenseren.quote:Op woensdag 6 mei 2020 16:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heb ik ook nauwelijks last van. Een zeldzame keer soms.
Het is de bedoeling om je eigen fluimen op te vangen. Mathieu zag het niet zitten.quote:Op woensdag 6 mei 2020 17:41 schreef VoMy het volgende:
[..]
En 100 CHF boete als je deze weggooit op een plek waar geen publiek staat?
twitter:nielsnc_ twitterde op woensdag 06-05-2020 om 17:39:45Patje is precies goe geladen 😂🥂 #extratimekoers reageer retweet
twitter:Geerttielt twitterde op woensdag 06-05-2020 om 17:50:27@wielerman @PatLefevere @deceuninck_qst Is lefevere wel nuchter?? reageer retweet
Voetbal zonder publiek is geen voetbal.quote:Op woensdag 6 mei 2020 18:48 schreef Koffieplanter het volgende:
Bundesligahysterie is om moe van te worden.
En voetbal is geen sport.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:00 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Voetbal zonder publiek is geen voetbal.
Omdat ik graag zeur.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:02 schreef showtimer het volgende:
[..]
Waarom begin je er dan zo vaak over?
Je woont hier niet eens?quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:14 schreef Koffieplanter het volgende:
Alsjeblieft Mark, alsjeblieft. Doe de sportscholen per 1 juni.
Waarom?quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:14 schreef Koffieplanter het volgende:
Alsjeblieft Mark, alsjeblieft. Doe de sportscholen per 1 juni.
Oh? Vertel me meer.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:15 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Per juni waarschijnlijk wel slimmen.
Dit heeft in alle kranten gestaan. Nota bene in deze reeks.quote:
quote:Op woensdag 1 april 2020 17:11 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het initiële plan was om juni te vertrekken en ik heb ook opgezegd (/aflopend) per 1, met een beetje mazzel haal ik dat gewoon.
Je kan deze periode ook aangrijpen om van deze onnodige obsessie af te komen.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:19 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Oei, er kwam nog een disclaimer. Hahaha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |