Ik vraag mij af wat er met de vluchtprijzen gaat gebeuren na de Corona.quote:Op woensdag 6 mei 2020 15:08 schreef VoMy het volgende:
[..]
Afslanken lijkt me onvermijdelijk - komende jaren zal de markt toch kleiner blijven dan deze was voor corona.
Ze is een heel petit meisje dus dat zou een beetje potsierlijk staan.quote:
Daar heb ik vrede mee.quote:Op woensdag 6 mei 2020 15:03 schreef VoMy het volgende:
[..]
Misschien heeft ze hommeles met een ander en heeft ze even bevestiging nodig.
Jij zou als wandelende satirezuil toch beter moeten weten dan dit.quote:Op woensdag 6 mei 2020 14:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Waarom geef jij altijd zo snel op? Het leven is dat je voor je standpunten opkomt, en er voor staat. Wie is @:El-Stinho nou helemaal? Een uit de hand gelopen twitter grap?
Het gaat mij alleen om het krijgen van quotemeldingen. Daar krijg ik een kick van. Hartelijk dank voor je reactie.quote:Op woensdag 6 mei 2020 15:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Jij zou als wandelende satirezuil toch beter moeten weten dan dit.
Omhoog denk ik? Wellicht ook het beste moment om eindelijk kerosine eens te gaan belasten dan. Ben ook wel benieuwd naar de toekomst van de absoluut noodzakelijke vakantievluchtvertrekplek Lelystad Airport.quote:Op woensdag 6 mei 2020 15:21 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik vraag mij af wat er met de vluchtprijzen gaat gebeuren na de Corona.
Laat Lelystad maar zitten, weg met die grote vliegtuigen daar.quote:Op woensdag 6 mei 2020 15:37 schreef VoMy het volgende:
[..]
Omhoog denk ik? Wellicht ook het beste moment om eindelijk kerosine eens te gaan belasten dan. Ben ook wel benieuwd naar de toekomst van de absoluut noodzakelijke vakantievluchtvertrekplek Lelystad Airport.
Volgens mij gelooft alleen Cora nog dat dat vliegveld ooit open gaatquote:Op woensdag 6 mei 2020 15:37 schreef VoMy het volgende:
[..]
Omhoog denk ik? Wellicht ook het beste moment om eindelijk kerosine eens te gaan belasten dan. Ben ook wel benieuwd naar de toekomst van de absoluut noodzakelijke vakantievluchtvertrekplek Lelystad Airport.
De vlag kan uit?quote:Op woensdag 6 mei 2020 15:48 schreef Dale__Cooper het volgende:
Heel het jaar het advies om thuis te werken
Er zal uiteindelijk wel een situatie ontstaan waarbij het tussen 'iedereen die het kan, werkt thuis' en 'niemand werkt thuis' in zit. Afwisselen, bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 6 mei 2020 15:48 schreef Dale__Cooper het volgende:
Godver.quote:Op woensdag 6 mei 2020 15:48 schreef Dale__Cooper het volgende:
Zodat ie toch naar ergens op gaat bedoel je?quote:Op woensdag 6 mei 2020 15:43 schreef Koffieplanter het volgende:
Sportscholen per 1 september. Rutte, neuk je moeder.
Jij zit toch in Spanje?quote:Op woensdag 6 mei 2020 15:43 schreef Koffieplanter het volgende:
Sportscholen per 1 september. Rutte, neuk je moeder.
Ik ben afhankelijk van de trein als ik familie wil bezoekenquote:Op woensdag 6 mei 2020 15:44 schreef El-Stinho het volgende:
Als ik maar nooit een mondkapje hoef te dragen vind ik het allemaal best.
Dan is het OV geen optie meer voor jou.quote:Op woensdag 6 mei 2020 15:44 schreef El-Stinho het volgende:
Als ik maar nooit een mondkapje hoef te dragen vind ik het allemaal best.
Is dit een grap?quote:Op woensdag 6 mei 2020 15:59 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Dan is het OV geen optie meer voor jou.
Doek die subsidie richting het OV ook maar op dan. Wat een gezeik.quote:Op woensdag 6 mei 2020 16:01 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/23(...)penbaar-vervoer.html
Mooi klaar mee.quote:Op woensdag 6 mei 2020 15:59 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Dan is het OV geen optie meer voor jou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |