Omhoog denk ik? Wellicht ook het beste moment om eindelijk kerosine eens te gaan belasten dan. Ben ook wel benieuwd naar de toekomst van de absoluut noodzakelijke vakantievluchtvertrekplek Lelystad Airport.quote:Op woensdag 6 mei 2020 15:21 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik vraag mij af wat er met de vluchtprijzen gaat gebeuren na de Corona.
Laat Lelystad maar zitten, weg met die grote vliegtuigen daar.quote:Op woensdag 6 mei 2020 15:37 schreef VoMy het volgende:
[..]
Omhoog denk ik? Wellicht ook het beste moment om eindelijk kerosine eens te gaan belasten dan. Ben ook wel benieuwd naar de toekomst van de absoluut noodzakelijke vakantievluchtvertrekplek Lelystad Airport.
Volgens mij gelooft alleen Cora nog dat dat vliegveld ooit open gaatquote:Op woensdag 6 mei 2020 15:37 schreef VoMy het volgende:
[..]
Omhoog denk ik? Wellicht ook het beste moment om eindelijk kerosine eens te gaan belasten dan. Ben ook wel benieuwd naar de toekomst van de absoluut noodzakelijke vakantievluchtvertrekplek Lelystad Airport.
De vlag kan uit?quote:Op woensdag 6 mei 2020 15:48 schreef Dale__Cooper het volgende:
Heel het jaar het advies om thuis te werken
Er zal uiteindelijk wel een situatie ontstaan waarbij het tussen 'iedereen die het kan, werkt thuis' en 'niemand werkt thuis' in zit. Afwisselen, bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 6 mei 2020 15:48 schreef Dale__Cooper het volgende:
Godver.quote:Op woensdag 6 mei 2020 15:48 schreef Dale__Cooper het volgende:
Zodat ie toch naar ergens op gaat bedoel je?quote:Op woensdag 6 mei 2020 15:43 schreef Koffieplanter het volgende:
Sportscholen per 1 september. Rutte, neuk je moeder.
Jij zit toch in Spanje?quote:Op woensdag 6 mei 2020 15:43 schreef Koffieplanter het volgende:
Sportscholen per 1 september. Rutte, neuk je moeder.
Ik ben afhankelijk van de trein als ik familie wil bezoekenquote:Op woensdag 6 mei 2020 15:44 schreef El-Stinho het volgende:
Als ik maar nooit een mondkapje hoef te dragen vind ik het allemaal best.
Dan is het OV geen optie meer voor jou.quote:Op woensdag 6 mei 2020 15:44 schreef El-Stinho het volgende:
Als ik maar nooit een mondkapje hoef te dragen vind ik het allemaal best.
Is dit een grap?quote:Op woensdag 6 mei 2020 15:59 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Dan is het OV geen optie meer voor jou.
Doek die subsidie richting het OV ook maar op dan. Wat een gezeik.quote:Op woensdag 6 mei 2020 16:01 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/23(...)penbaar-vervoer.html
Mooi klaar mee.quote:Op woensdag 6 mei 2020 15:59 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Dan is het OV geen optie meer voor jou.
Je kan je toch gewoon scheren?quote:Op woensdag 6 mei 2020 16:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb inmiddels een gigantische baard.
Deze jongen gaat nooit meer met het OV.
Wat een buitengewoon bespottelijke suggestie.quote:
Oh ja, dat doen linkse mensen niet.quote:Op woensdag 6 mei 2020 16:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat een buitengewoon bespottelijke suggestie.
Links deugmens gespotquote:Op woensdag 6 mei 2020 16:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb inmiddels een gigantische baard.
Deze jongen gaat nooit meer met het OV.
Ja maar je mag nu wel een paar dagen eerder golfen en tennissen. En KLM wordt gered. Tel je zegeningen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb binnen een week een behoorlijke baard maar dat zie ik niet als voordeel.quote:Op woensdag 6 mei 2020 16:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jaloerse mannen zonder baardgroei gespot.
quote:Op woensdag 6 mei 2020 16:21 schreef heywoodu het volgende:
Ik had twee weken geleden ook een baard, maar die werd niet echt goedgekeurd.Dit is fake, toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put these foolish ambitions to rest.
Niet iedereen kan het hebben inderdaad.quote:Op woensdag 6 mei 2020 16:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb binnen een week een behoorlijke baard maar dat zie ik niet als voordeel.
Niet iedereen wil het hebben.quote:Op woensdag 6 mei 2020 16:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Niet iedereen kan het hebben inderdaad.
Er is vaak wel een correlatie tussen die twee.quote:
Oh vast, mijn vriendin vindt het mooi maar ik vind het maar niks.quote:Op woensdag 6 mei 2020 16:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Er is vaak wel een correlatie tussen die twee.
Het was niet geheel bedoeld als iets waar ik serieus mee rond ging lopen en dit bleef bij een dag of twee, maar het is niet fake, nee.quote:
Jeetje, gun je vriendin ook eens wat zeg!quote:Op woensdag 6 mei 2020 16:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh vast, mijn vriendin vindt het mooi maar ik vind het maar niks.
Ze mag haar eigen snor laten staan.quote:Op woensdag 6 mei 2020 16:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jeetje, gun je vriendin ook eens wat zeg!
Mijn gezichtsbeharing is ook niet fantastisch maar zonder zie ik eruit als een 18-jarigequote:Op woensdag 6 mei 2020 16:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Er is vaak wel een correlatie tussen die twee.
Gezond verstand noem je dat.quote:Op woensdag 6 mei 2020 16:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb binnen een week een behoorlijke baard maar dat zie ik niet als voordeel.
Lekker hoor, bier kunnen kopen zonder je identiteitskaart te moeten tonen.quote:Op woensdag 6 mei 2020 16:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Mijn gezichtsbeharing is ook niet fantastisch maar zonder zie ik eruit als een 18-jarige
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |