Die post nu toch onder een andere naam, las ik laatst hierquote:
Ik hooguit eens een week ofzo. Wel tijden dat ik de 5 posts per dag nauwelijks haaldequote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:14 schreef Bos81 het volgende:
Het langste dat ik hier niet heb gepost, is denk ik een maand ofzo. eind 2018
Hier?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die post nu toch onder een andere naam, las ik laatst hier
Ja UitStralingquote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die post nu toch onder een andere naam, las ik laatst hier
Niet in de KSC dat ik weet, wel op FOK!quote:
Hoe gaat het eigenlijk met die neef en nicht van je? Nikki en JJdJ...?quote:
Jaa @Nikkie86 die mocht ik welquote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk met die neef en nicht van je? Nikki en JJdJ...?
JJ is vader sinds jaar. En bijna 2 jaar getrouwd.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk met die neef en nicht van je? Nikki en JJdJ...?
Thanks voor de updatequote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:23 schreef Toekito het volgende:
[..]
JJ is vader sinds jaar. En bijna 2 jaar getrouwd.
Nikkie woont een jaar ofzo samen nu. Maar zie/spreek haar amper nog.
Hoe is het ooit nog met die Blue Balls afgelopen?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:24 schreef Fogel het volgende:
Samen (Zoom) in je eentje drinken blijft raar. Grgr van TØK
Reins Kloster Imperial Lakris Melkshake stond vandaag op het programa.
Over oude bekende gesprokenquote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:24 schreef Fogel het volgende:
Samen (Zoom) in je eentje drinken blijft raar. Grgr van TØK
Reins Kloster Imperial Lakris Melkshake stond vandaag op het programa.
Blue Balls, wacht effe, wat?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe is het ooit nog met die Blue Balls afgelopen?en wanneer komt het Eerste Noorse Leger weer naar Zutphen?
![]()
Hee Toek! Alles OK?quote:
Volgens mij bestaat dat wel jaquote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Plantjeskoopkeuzestress. En ik weet nog niet eens hoe ik alles zou willen.
Is een tuinplanner een bestaand iets?
Ik heb gisteren 2 cactussen gekocht. Das weer genoeg voor dit jaarquote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Gezien de omstandigheden primaquote:
Waarom zou dat niet iets zijn?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Ja die keer dat ik bij jullie was. Aug 2015. Check de proefrapporten van die keer.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Blue Balls, wacht effe, wat?
Het Eerste Noorse Leger bleek vandaag een fractie te hebben gekregen... 4 leden hebben een nieuw leger gestart. Maargoed, Zutphen... eerst maar eens coronavrij zijn enzo, dan verder kijken. En ik denk dat ik bij die fractie ga, en dan is de kans op Zutphen groot, maar met een klein leger.
De vraag stellen was 'm beantwoorden inderdaad.quote:
Nou, het was meer dat ik nog niet gezocht had.quote:
Gewoon ff bellen. Videograms van de kleinkidsquote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:34 schreef Fogel het volgende:
Oh uhm, mijn broer belde en het is zondag moederdag blijkbaar.
Een boeket bloemen met een doos chocolade krijgt ze zowat ieder jaar al... iemand suggesties voor iets anders (wat online te bestellen is)? Zo'n 50-60 euro is prima. Ze drinkt geen alcohol, dus een goede fles iets is helaas uitgesloten, was wel makkelijk geweest enzo.
Oooh.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Blue Balls, wacht effe, wat?
Het Eerste Noorse Leger bleek vandaag een fractie te hebben gekregen... 4 leden hebben een nieuw leger gestart. Maargoed, Zutphen... eerst maar eens coronavrij zijn enzo, dan verder kijken. En ik denk dat ik bij die fractie ga, en dan is de kans op Zutphen groot, maar met een klein leger.
Ah, check, toen jij voor mij aan het proeven was. Daarom herinner ik het me niet omdat ik het zelf niet dronk.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja die keer dat ik bij jullie was. Aug 2015. Check de proefrapporten van die keer.
Ik heb een minitegeltjes-onkruidparadijs en dankzij het toch nergens heen kunnen, heb ik me daar maar op gestort.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:31 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik heb gisteren 2 cactussen gekocht. Das weer genoeg voor dit jaar
Een zelfgemaakte tekeningquote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:34 schreef Fogel het volgende:
Een boeket bloemen met een doos chocolade krijgt ze zowat ieder jaar al... iemand suggesties voor iets anders (wat online te bestellen is)? Zo'n 50-60 euro is prima. Ze drinkt geen alcohol, dus een goede fles iets is helaas uitgesloten, was wel makkelijk geweest enzo.
Ja, meh, weet niet. Vorige week al zo'n videobelding gehad, is wel genoeg voor een jaar.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon ff bellen. Videograms van de kleinkidsvinden moeders veel leuker
Een lekker ontbijt laten bezorgen of een high tea ofzo?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:34 schreef Fogel het volgende:
Volgens mij was dat ook mijn laatste keer dat ik het leger zag. Bijzondere dag. En nacht.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja die keer dat ik bij jullie was. Aug 2015. Check de proefrapporten van die keer.
Ah zie dan is dat hetquote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ah, check, toen jij voor mij aan het proeven was. Daarom herinner ik het me niet omdat ik het zelf niet dronk.
De 36 die over zijn, zijn nog steeds leuk. En de 4 in de nieuwe groep ook.quote:
Ken ik de 4 uit de nieuwe groep?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:37 schreef Fogel het volgende:
[..]
De 36 die over zijn, zijn nog steeds leuk. En de 4 in de nieuwe groep ook.
Nee DAT was aug 16 daar was ik ook bijquote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij was dat ook mijn laatste keer dat ik het leger zag. Bijzondere dag. En nacht.
Corona Ontvangerquote:
quote:
Tekening en ontbijt, ontbijt is een beter idee... maar waar kan je dat bestellen?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:36 schreef Goitske het volgende:
[..]
Een lekker ontbijt laten bezorgen of een high tea ofzo?
Hand voor je mondquote:
Minimaal een daarvan, Christian. Van Henning weet ik niet zeker of hij al in Z was. Die andere twee in ieder geval niet.quote:
Hangover, part II.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee DAT was aug 16 daar was ik ook bij![]()
En in okt 16 was jij er ook bij toen ze in Zutphen warenAlleen weet ik daar zelf niet zo veel meer van omdat er toen ineens aan een jonko gehangen moest worden
Dit komt me bekend voorquote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:39 schreef liesje1979 het volgende:
Ik kan me van alle ontmoetingen met het leger niet alles meer herinneren.
Christian.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
Minimaal een daarvan, Christian. Van Henning weet ik niet zeker of hij al in Z was. Die andere twee in ieder geval niet.
[..]
Hangover, part II.
Moet je even kijken lokaal worden veel van dat soort acties gedaan bij bakkerijen, hier de bakwinkel doet high tea's, ik weet dat bijv de english tearose dat die high tea's bezorgd etcquote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
[..]
Tekening en ontbijt, ontbijt is een beter idee... maar waar kan je dat bestellen?
quote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:40 schreef Toekito het volgende:
[..]
Hand voor je mond
Ik kijk een oude huizenjacht ( SBS6) en dat stel zou hier denk ik beide prima mee kunnen posten. Jezus.
Wanneer was dat toen met dat hotel dan? Dat ik in bad ging en de laatste trein mistte en daarna snachts even ging roken en ik bij de receptie moest vragen welke kamer een noor lag. Van wie ik de naam niet wist.quote:
Dat lijkt me echt zwaar niet tofquote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:42 schreef Fogel het volgende:
Vorig jaar in London met donderende koppijn in pak wakker worden en geen idee hebben wat er gebeurd is of waar ik was totdat ik een polaroid foto op de grond vond en een amex armband om hand pols zag.
Ik ga even checkenquote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:42 schreef Goitske het volgende:
[..]
Moet je even kijken lokaal worden veel van dat soort acties gedaan bij bakkerijen, hier de bakwinkel doet high tea's, ik weet dat bijv de english tearose dat die high tea's bezorgd etc
Broodjes zaken bezorgen nu vaak ook ontbijtjes enzo
Ah wij zijn Jezusquote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:40 schreef Toekito het volgende:
[..]
Hand voor je mond
Ik kijk een oude huizenjacht ( SBS6) en dat stel zou hier denk ik beide prima mee kunnen posten. Jezus.
Uhm, volgens mij al 3 jaar geleden.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wanneer was dat toen met dat hotel dan? Dat ik in bad ging en de laatste trein mistte en daarna snachts even ging roken en ik bij de receptie moest vragen welke kamer een noor lag. Van wie ik de naam niet wist.
quote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wanneer was dat toen met dat hotel dan? Dat ik in bad ging en de laatste trein mistte en daarna snachts even ging roken en ik bij de receptie moest vragen welke kamer een noor lag. Van wie ik de naam niet wist.
* crv Ramt Koen met wat roestige spijkers tegen het kruis aanquote:
It seemed like a good idea at the time...quote:
25 januari 2014 zoek maar opquote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:45 schreef crv het volgende:
[..]
* crv Ramt Koen met wat roestige spijkers tegen het kruis aan
Voor de club ook. Als een lamme tak kleiduiven schieten nabij Nijmegen centrum. Met een halve liter bier erbij, omdat het kan.quote:
GEEN DAG ernaast. Olifantengeheugen ftwquote:
We zijn vaker in NL geweest he.quote:
Jawel, maar die nacht die Liesje bedoelt was 25 januari 2014.quote:
Er was ook zo'n jonge nieuwe gozer bij, die blowde zich suf en kon er heel goed tegen, zat ik om een uur of 2 ofzo weer buiten bij het hotel, gingen hij en Frank volgens mij, nog even de stad weer in.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Voor de club ook. Als een lamme tak kleiduiven schieten nabij Nijmegen centrum. Met een halve liter bier erbij, omdat het kan.
Oh wacht ff, toen hebben we ook bier gebrouwen, dus 2016 was het, september of october.
quote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jawel, maar die nacht die Liesje bedoelt was 25 januari 2014.
Ik zou het echt niet meer weten. Waarom denk je dat?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jawel, maar die nacht die Liesje bedoelt was 25 januari 2014.
Mijn God, wat een topverhaal ditquote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat was in ieder geval wel een avond met veel fokkers, en dat jij in een bad met schuim eindigde. Al waren daar volgens mij geen Noren bij.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zou het echt niet meer weten. Waarom denk je dat?
Roger?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Er was ook zo'n jonge nieuwe gozer bij, die blowde zich suf en kon er heel goed tegen, zat ik om een uur of 2 ofzo weer buiten bij het hotel, gingen hij en Frank volgens mij, nog even de stad weer in.
een speelgoedbok?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:52 schreef Fogel het volgende:
Mijn 2014 map is vrij leeg, maar in 2016 vond ik een foto van fles met een speelgoedbok
Gęnant want volgens mij dachten ze dat ik een prostituee was. Volgens mij heb ik uiteindelijk Fogel gebeld om te vragen bij wie ik op de kamer sliep. Fogel wist alleen de naam niet het kamernummer. Zoiets was het, geloof ik.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mijn God, wat een topverhaal dit. Hoe liep dit af?
Bok, sorry.quote:
Dit wil ik ook wel wetenquote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mijn God, wat een topverhaal dit. Hoe liep dit af?
Oh dan was dat misschien een verhaal waar ik niet bij wasquote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gęnant want volgens mij dachten ze dat ik een prostituee was. Volgens mij heb ik uiteindelijk Fogel gebeld om te vragen bij wie ik op de kamer sliep. Fogel wist alleen de naam niet het kamernummer. Zoiets was het, geloof ik.
quote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gęnant want volgens mij dachten ze dat ik een prostituee was. Volgens mij heb ik uiteindelijk Fogel gebeld om te vragen bij wie ik op de kamer sliep. Fogel wist alleen de naam niet het kamernummer. Zoiets was het, geloof ik.
Hey Toek!quote:
Oh jeetjequote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hier staat me vaag iets van bij ja. Was dit ook die keer dat we zo dronken waren in de bus vanwege Bart?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat Koen zeiquote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:11 schreef Bos81 het volgende:
@:DaMart lijkt ook weer even weg (paar weekjes) te zijn of....
Nee joh dat was een gewone Nijmegen meet. Ohja daar was jij ook bij toch, mocht je ergens niet meer naar binnen. Toen deelde ik een kamer met Bart en die kamer had een bad. Ik hoop toch niet dat jij die foto toen ergens hebt opgeslagen? Want dat is niet chique.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat was in ieder geval wel een avond met veel fokkers, en dat jij in een bad met schuim eindigde. Al waren daar volgens mij geen Noren bij.
Pokémons vangen is niet belangrijker dan hier chillenquote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat Koen zei.
Even druk met andere dingen.
Dat laatste denk ikquote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hey Toek!
[..]
Oh jeetje. Ik weet ook niet wat op zo'n moment beter is, proberen uit te leggen dat je een meeting hebt met allerlei mensen van een online forum of maar gewoon accepteren dat mensen die je nooit meer gaat zien denken dat je een hoer bent
.
Wellus...quote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Over het algemeen lopen vehalen met Fogel en Lies en mij best beschaafd af hoor Nijn.
Ik dacht niet dat ze onbeschaafd liepen tot je dit postte...quote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Over het algemeen lopen vehalen met Fogel en Lies en mij best beschaafd af hoor Nijn.
Ik geloof niet dat ik in een staat was waarin er ook nog maar iets te redden was aan de situatie. Dus vond het wel best eigenlijk.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hey Toek!
[..]
Oh jeetje. Ik weet ook niet wat op zo'n moment beter is, proberen uit te leggen dat je een meeting hebt met allerlei mensen van een online forum of maar gewoon accepteren dat mensen die je nooit meer gaat zien denken dat je een hoer bent
.
Note to self: wees geen Liesje en leer de echte namen van de mensen die je meet als je ooit nog eens naar een meet gaatquote:Op dinsdag 5 mei 2020 22:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik in een staat was waarin er ook nog maar iets te redden was aan de situatie. Dus vond het wel best eigenlijk.
Als je dezelfde week meetelt wel.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:59 schreef RockNijntje het volgende:
Er gebeurde net iets semi-engs. Op mijn reis vorig jaar ontmoette ik een jongen die graag mijn nummer wilde om af en toe nog contact met me op te kunnen nemen en de laatste keer dat hij dit deed was met kerst en sindsdien heb ik niet meer aan hem gedacht. Tot ik vandaag heel even aan hem dacht omdat ik hem tussen mijn gearchiveerde WhatsApp-gesprekken zag staan. En nu heeft hij me zojuist een bericht gestuurd. Ik heb altijd van dit soort dingen
. Hebben jullie dit ook wel eens?
We waren vast en zeker dronken in de bus, maar of Bart daar iets mee te maken had....quote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:58 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hier staat me vaag iets van bij ja. Was dit ook die keer dat we zo dronken waren in de bus vanwege Bart?
O ja, moederdag... dat wordt namens de kleine nog even een onidentificeerbaar vogelhuisje kleien dus...quote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:34 schreef Fogel het volgende:
Ja, vreemd tochquote:Op dinsdag 5 mei 2020 22:01 schreef Toekito het volgende:
[..]
Als je dezelfde week meetelt wel.
Dan denk je op maandag bijvoorbeeld aan iemand en op donderdag appt diegene je.
Nee klopt. Heb ik ook nietquote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee joh dat was een gewone Nijmegen meet. Ohja daar was jij ook bij toch, mocht je ergens niet meer naar binnen. Toen deelde ik een kamer met Bart en die kamer had een bad. Ik hoop toch niet dat jij die foto toen ergens hebt opgeslagen? Want dat is niet chique.
Geen idee hoe dat verder gegaan issquote:Fogel en ik hebben het over misschien wel na Zutphen echt geen idee mee. Ik heb in ieder geval weer een stuk in de bus gezeten. Of een bierfestival bij Leiden in de buurt kan ook. De norenbus is altijd feest.
Ja als jij erbij bent gedragen we ons best netjes.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Op eoa manier lijkt het nu alsof het mijn schuld is als het mis gaat als ik er WEL bij ben EN als ik er niet bij benquote:Op dinsdag 5 mei 2020 22:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja als jij erbij bent gedragen we ons best netjes.
Jup, had zoiets van de week.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:59 schreef RockNijntje het volgende:
Er gebeurde net iets semi-engs. Op mijn reis vorig jaar ontmoette ik een jongen die graag mijn nummer wilde om af en toe nog contact met me op te kunnen nemen en de laatste keer dat hij dit deed was met kerst en sindsdien heb ik niet meer aan hem gedacht. Tot ik vandaag heel even aan hem dacht omdat ik hem tussen mijn gearchiveerde WhatsApp-gesprekken zag staan. En nu heeft hij me zojuist een bericht gestuurd. Ik heb altijd van dit soort dingen
. Hebben jullie dit ook wel eens?
Dat was een andere meet, toen waren we bij Borefts en daarna in Amsterdam... ofzo.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 22:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
We waren vast en zeker dronken in de bus, maar of Bart daar iets mee te maken had....
We hebben hem volgens mij wel een keer afgezet in Zaandam?
Lol naja was niet echt een internet meet he? Was met Fogels bierclub en dat is een heeeeeele grote groep mannen. Sommige namen ken ik wel.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 22:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Note to self: wees geen Liesje en leer de echte namen van de mensen die je meet als je ooit nog eens naar een meet gaat.
Goede conclusie wel. Alles is de fout van fles, altijd! Dusquote:Op dinsdag 5 mei 2020 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op eoa manier lijkt het nu alsof het mijn schuld is als het mis gaat als ik er WEL bij ben EN als ik er niet bij ben
Hahahaha ik ben zo benieuwd wat mijn man geregeld heeftquote:Op dinsdag 5 mei 2020 22:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
O ja, moederdag... dat wordt namens de kleine nog even een onidentificeerbaar vogelhuisje kleien dus....
Nee joh, jij kwam er gewoon wat later bij, toen waren Fogel en ik al ouder en meer volwassen.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op eoa manier lijkt het nu alsof het mijn schuld is als het mis gaat als ik er WEL bij ben EN als ik er niet bij ben
Als cadeau komt je moeder op bezoek...quote:Op dinsdag 5 mei 2020 22:05 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Hahahaha ik ben zo benieuwd wat mijn man geregeld heeft
quote:Op dinsdag 5 mei 2020 22:05 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Hahahaha ik ben zo benieuwd wat mijn man geregeld heeft
Nou, ik nietquote:Op dinsdag 5 mei 2020 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Jullie hebben veel meer meets gehad dan waar ik ooit schuldig aan kan zijnn
Kloptquote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:59 schreef Toekito het volgende:
[..]
Pokémons vangen is niet belangrijker dan hier chillen
Ik was de 1e vagequote:Op dinsdag 5 mei 2020 22:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nou, ik niet. Ik heb denk ik vaker met vage jongens van FOK! afgesproken om wiet met ze te gaan roken dan dat ik daadwerkelijke meets gehad heb. Waarom was ik zo
.
Fair enough. Ik kwam erbij en jullie volwaasenheid verdween als sneeuw voo de zonquote:Op dinsdag 5 mei 2020 22:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee joh, jij kwam er gewoon wat later bij, toen waren Fogel en ik al ouder en meer volwassen.
Dacht dat we in Amsterdam ons uiteindelijk met de trein hebben verplaatst want weet nog dat we naar het station liepen. Zingen met Frank en Ragnar.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 22:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat was een andere meet, toen waren we bij Borefts en daarna in Amsterdam... ofzo.
Grrrquote:Op dinsdag 5 mei 2020 22:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nou, ik niet. Ik heb denk ik vaker met vage jongens van FOK! afgesproken om wiet met ze te gaan roken dan dat ik daadwerkelijke meets gehad heb. Waarom was ik zo
.
Nu doe ik het tenminste met vage jongens die ik wel goed ken. Wijsheid komt met de jaren!quote:
Nee we zaten al in wat rustiger vaarwater juist.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Fair enough. Ik kwam erbij en jullie volwaasenheid verdween als sneeuw voo de zonPlausibel.
Ja, we liepen naar het station om er achter te komen dat er geen treinen reden en dus gingen we met een taxi.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 22:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dacht dat we in Amsterdam ons uiteindelijk met de trein hebben verplaatst want weet nog dat we naar het station liepen. Zingen met Frank en Ragnar.
Ik had het vorige week met mijn tante. Ze is net voor Corona geopereerd aan haar heup. Dus wilde even bellen hoe het was. Maar stelde het al paar dagen uit en toen appte ze zelf, over iets anders, dat was ook wel frappant.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 22:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja, vreemd toch? Ik heb het dus toevallig altijd met mensen die ik op mijn reis ontmoette en dan zit er echt maaaanden tussen
.
Jaaa! Iedereen helemaal los, Mooi was dat.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 22:07 schreef Fogel het volgende:
Oeh, ik vond een foto van die chick van Strike. Was een leuk concert!
Dus wat zegt dat over mij...?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 22:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee we zaten al in wat rustiger vaarwater juist.
Alles fles, alles!quote:
Is je tante oké? Lijkt me raar, dingen als operaties, in het ziekenhuis zijn en herstellen tijdens een pandemie.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 22:09 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik had het vorige week met mijn tante. Ze is net voor Corona geopereerd aan haar heup. Dus wilde even bellen hoe het was. Maar stelde het al paar dagen uit en toen appte ze zelf, over iets anders, dat was ook wel frappant.
Een poging tot grapsel.quote:
Hahaha dit verhaal herinner ik me. Toen heb ik lekker in mijn eigen bed geslapen.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 22:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, we liepen naar het station om er achter te komen dat er geen treinen reden en dus gingen we met een taxi.
En Even kwam nat naar het hotel omdat ie een een gracht was geflikkerd.
Ja gaat goed. Alleen is het wat lastiger nu met fysiotherapie Enzo. Gelukkig heeft ze nu een home trainer zodat ze iig iets kan doen.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 22:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Is je tante oké? Lijkt me raar, dingen als operaties, in het ziekenhuis zijn en herstellen tijdens een pandemie.
Oh, geregeld.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 22:07 schreef RockNijntje het volgende:
Is het raar om aan mijn moeder te vragen wat ze wil met moederdag (willen in de breedste zin van het woord, niet alleen cadeaus, ook elkaar zien bijvoorbeeld) aangezien ik zondag volop bezig ben met de verhuizing en eigenlijk niet naar het zuiden kan reizen?
Niets toch?quote:
Haha. Lekker na Corona met elkaar uit eten, opgelost!quote:Op dinsdag 5 mei 2020 22:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh, geregeld.
"Ik weet niet zo goed wat te doen met moederdag aangezien we het weekend eigenlijk keihard nodig hebben voor het klussen"
"Nou komt dat even goed uit, ik moet het hele weekend kei hard werken. Zaterdag en zondag dubbele dienst"
Weet ik niet, was gewoon een vraagquote:Op dinsdag 5 mei 2020 22:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Niets toch?Jij zegt dat de meets die we met ons drieën hebben gehad best braaf waren. Dat klopt, de meest heftige meets met Fogel waren al eerder. Hoe zou dat iets over jou zeggen?
Gelukkig gaat het naar omstandigheden goed dan!quote:Op dinsdag 5 mei 2020 22:12 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ja gaat goed. Alleen is het wat lastiger nu met fysiotherapie Enzo. Gelukkig heeft ze nu een home trainer zodat ze iig iets kan doen.
Ik was gister voor controle van mijn hart in het ziekenhuis. Lijkt wel alsof je in een soort cartoon bent. Zo weinig mensen, zoveel linten.
quote:Op dinsdag 5 mei 2020 22:14 schreef Fogel het volgende:
Ik meen me iets te herinneren over een fles vodka in Trondheim en een hotel enzo
Ja was erg onwerkelijk allemaal. Je kon een speld horen vallen.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 22:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Gelukkig gaat het naar omstandigheden goed dan!
En klinkt akelig...
Is in het ziekenhuis waar ik werk net zo. Heel surrealistisch.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 22:17 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ja was erg onwerkelijk allemaal. Je kon een speld horen vallen.
Ja dat was ook leuk! En die bar met die speciaal biertjes. Mocht ik ook al niet meer naar binnen ofzo.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 22:14 schreef Fogel het volgende:
Ik meen me iets te herinneren over een fles vodka in Trondheim en een hotel enzo
Ja na twee biertjes vonden ze dat je er dronken uit zagquote:Op dinsdag 5 mei 2020 22:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat was ook leuk! En die bar met die speciaal biertjes. Mocht ik ook al niet meer naar binnen ofzo.
Hopelijk na morgen weer iets versoepelenquote:Op dinsdag 5 mei 2020 22:18 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Is in het ziekenhuis waar ik werk net zo. Heel surrealistisch.
Zo zou ik er nu wel uit zien na 2 biertjes inderdaadquote:Op dinsdag 5 mei 2020 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja na twee biertjes vonden ze dat je er dronken uit zag
Tsja, ik merk het wel. Ben deze week vrij, we zouden op vakantie gaan.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 22:20 schreef Toekito het volgende:
[..]
Hopelijk na morgen weer iets versoepelen
Nee klopt, na 2 wijntjes.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Of gaat dat ook weer over iets waar ik niks van weet?![]()
Het is al fijn dat volgende week de kinderopvang weer regulier open gaatquote:Op dinsdag 5 mei 2020 22:20 schreef Toekito het volgende:
[..]
Hopelijk na morgen weer iets versoepelen
Trustequote:
Blijf me altijd verbazen over die mensen die daar meestal zijn, stiekem hoop ik altijd dat BNW een soort 'grap' is, maar er bestaan dus gewoon echt zulke mensen.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:11 schreef bitterbal het volgende:
Powned![]()
https://www.facebook.com/(...)4418784658231/?t=214
' tegen magnetronstraling'
Wow!quote:
jij kan toch gewoon tondeuse kopenquote:Op dinsdag 5 mei 2020 22:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is al fijn dat volgende week de kinderopvang weer regulier open gaat.
En kappers open zou ook welkom zijn. Nog even en ik loop rond met zo'n jaren '80-matje in mijn nek.
Jij bent inmiddels volwassen neem ik aanquote:Op dinsdag 5 mei 2020 22:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wow!
Wat een oudjes vandaag. FOK!oudjes dan, niet leeftijdoudjes.
Kapper is het minst noodzakelijkquote:Op dinsdag 5 mei 2020 22:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
En kappers open zou ook welkom zijn. Nog even en ik loop rond met zo'n jaren '80-matje in mijn nek.
Leeftijd of qua gedrag?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 22:28 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Jij bent inmiddels volwassen neem ik aan
Psychisch blijkbaar nietquote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2020 22:28 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Jij bent inmiddels volwassen neem ik aan
Zelfde vraag als Toek inderdaad. Net 24 geworden, dus oordeel zelfquote:
Wow, beledigd.quote:
Ik welquote:
Nee hoor maar hij noemt zelf maar 2 van de 3 mogelijkhedenquote:Op dinsdag 5 mei 2020 22:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
Zelfde vraag als Toek inderdaad. Net 24 geworden, dus oordeel zelf.
[..]
Wow, beledigd.
Ik gok er maar op dat Bas 1x naar de opvang gaat, dan weer verkouden is en vervolgens een maand niet magquote:Op dinsdag 5 mei 2020 22:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dat zeg jij.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 22:32 schreef RockNijntje het volgende:
Aaaaa waarom heeft iedereen ineens allemaal vrouwen en mannen. Dat was in 2011 nog niet zo.
Psst . Ze hebben ook allemaal kinderen (of bijna)quote:Op dinsdag 5 mei 2020 22:32 schreef RockNijntje het volgende:
Aaaaa waarom heeft iedereen ineens allemaal vrouwen en mannen. Dat was in 2011 nog niet zo.
In die tijd zat ik nog gewoon op specifieke muziekfora en Partyflock en zulks, toen vond ik FOK! veel te algemeenquote:Op dinsdag 5 mei 2020 22:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik wel
Maar eens onder zeil. Had 30 minuten geleden al moeten slapen maar was nog druk om een parkeergarage te bouwen :’)
Telefoon gaat weer om 3.30 :’)
Ik ben twee diploma's, een baan, een rijbewijs, tientallen contacten, minstens vijf echte vrienden, drie of vier mislukte relaties en (morgen) drie verhuizingen rijker.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 22:33 schreef Toekito het volgende:
Nou ja als ik voor mezelf spreek over 2011 en nu.
Toen net samen gaan wonen en nu (met een andere vrouw) een jaar getrouwd en over paar maanden vader.
Dus je kan wel zeggen dat een en ander veranderd is.
In 2011 had ik een vrouw, nu niet meer. Wel een vriendinquote:Op dinsdag 5 mei 2020 22:32 schreef RockNijntje het volgende:
Ja, ik verbaas me er ook over dat junior hier al een paar weken niet verkouden isquote:Op dinsdag 5 mei 2020 22:32 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik gok er maar op dat Bas 1x naar de opvang gaat, dan weer verkouden is en vervolgens een maand niet mag. Dan kan het alleen maar meevallen. En ik ga deze week MeneerEend een coupe Corona knippen
Oh 1 diploma vergeten tenzij je een licentie van bepaalde software ook mee telt dan zijn het er 2quote:Op dinsdag 5 mei 2020 22:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ben twee diploma's, een baan, een rijbewijs, tientallen contacten, minstens vijf echte vrienden, drie of vier mislukte relaties en (morgen) drie verhuizingen rijker.
Huidige status: fulltime werkend, gaat morgen per ongeluk samenwonen met vriend.
Mwehehehehequote:Op dinsdag 5 mei 2020 22:36 schreef douche-eendje het volgende:
En om 07:30 wakker worden is tegenwoordig uitslapen
Van sommigen heb ik het een en ander meegekregen via Facebook, van anderen weet ik niets sinds 2011, dus dan is het wel even wowquote:Op dinsdag 5 mei 2020 22:35 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Psst . Ze hebben ook allemaal kinderen (of bijna)
quote:
Oh oei, van jullie is het laatste wat ik wist dat Barreltje net getrouwd was en Fogel gelukkig was in zijn huwelijk, dus jammer om te horen dat dat geen stand gehouden heeftquote:Op dinsdag 5 mei 2020 22:36 schreef Fogel het volgende:
[..]
In 2011 had ik een vrouw, nu niet meer. Wel een vriendin
We waren als vrienden samen op zoek naar een woning omdat alleen niet echt mogelijk is in onze omgeving en intussen kregen we een relatie dus nu heet het ineens samenwonen terwijl het eigenlijk niet anders isquote:Op dinsdag 5 mei 2020 22:37 schreef Toekito het volgende:
[..]
Oh 1 diploma vergeten tenzij je een licentie van bepaalde software ook mee telt dan zijn het er 2
Per ongeluk samen wonen?! Hoe doe je dat?
Herkenbaar. Vanochtend waren we dankbaar dat er pas om 7 uur stemgeluid uit de kinderkamer kwamquote:Op dinsdag 5 mei 2020 22:36 schreef douche-eendje het volgende:
En om 07:30 wakker worden is tegenwoordig uitslapen
Ik heb 2 konijnen voor je die geheel belangeloos je tuin om willen graven. Interesse?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 22:41 schreef liesje1979 het volgende:
Ik wil mijn tuin eigenlijk ook omgooien.
Ja hoiquote:Op dinsdag 5 mei 2020 22:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Van sommigen heb ik het een en ander meegekregen via Facebook, van anderen weet ik niets sinds 2011, dus dan is het wel even wow! Vooral degenen die ik me herinnerde als mensen die best wel moeite hadden met het feit dat ze geen relatie hadden en nu gewoon ineens koters rond hebben lopen
.
Afgelopen zondag om 6 uur. Echtquote:Op dinsdag 5 mei 2020 22:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Herkenbaar. Vanochtend waren we dankbaar dat er pas om 7 uur stemgeluid uit de kinderkamer kwam.
Nee. Ik vind een kat genoeg.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 22:43 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik heb 2 konijnen voor je die geheel belangeloos je tuin om willen graven. Interesse?
Graven ze ook klinkers?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 22:43 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik heb 2 konijnen voor je die geheel belangeloos je tuin om willen graven. Interesse?
Ja, jij was er wel een vanquote:
Ik ben nooit een uitslaper geweest en was meestal al rond half 8 wakker, maar verlang nu soms gewoon naar doorslapen tot 9 uurquote:Op dinsdag 5 mei 2020 22:44 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Afgelopen zondag om 6 uur. Echt. En supervrolijk dat hij is. Ik ben echt geen ochtendmens.
Ik heb er net een paar daarvan weer uitgegraven.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 22:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Met klinkers kan je toffe borders metselen.
Ja... ook bij Koen, maar die heb ik sinds ik hier woon ook niet IRL ontmoet.quote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2020 22:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja... ook bij Koen, maar die heb ik sinds ik hier woon ook niet IRL ontmoet.
En junior hier is een echte Rotterdammer. Ik ben nu al bezig om hem te leren voetballen, zodat hij over 16 jaar in het eerste van Feyenoord kan spelen.
Ja, ik heb mijn droevige periodes gehad. Maar uiteindelijk is het allemaal goedgekomenquote:Op dinsdag 5 mei 2020 22:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja, jij was er wel een van. Ik weet niet waarom, maar ik herinnerde me een specifieke post van je dat het je nogal droevig maakte toen er per ongeluk een oudermagazine van de buren bij je bezorgd was. Ik moest daar telkens aan terugdenken toen ik updates zag zoals de relatie en de baby, aaaaaaaa, doing great, man
.
Je gaat het steeds leuker vinden, tof. En niet teveel twijfelen over planten joh, er is zoveel leuks dat je anders gek wordt. Ik vind mijn framboos ook tof, die krijgt alweer knoppen. En ik zag volgens mij vandaag voor het eerst sinds ever, dat er zich iets van druiven gaan ontwikkelen.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 22:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb er net een paar daarvan weer uitgegraven.![]()
En daar moet weer wat in ook, natuurlijk.
Eensquote:Op dinsdag 5 mei 2020 22:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Met klinkers kan je toffe borders metselen.
quote:
Ja, het moet vooral een beetje tegen schaduw kunnen.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 22:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je gaat het steeds leuker vinden, tof. En niet teveel twijfelen over planten joh, er is zoveel leuks dat je anders gek wordt. Ik vind mijn framboos ook tof, die krijgt alweer knoppen. En ik zag volgens mij vandaag voor het eerst sinds ever, dat er zich iets van druiven gaan ontwikkelen.
Ik heb er zelfs een heel topic voor gemaaktquote:Op dinsdag 5 mei 2020 22:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Ik ook! Metselen is leuk en in de tuin mag het best lekker slordig zijn vind ik. Maar wil ze misschien afbreken voor meer tuin, minder gras.
Jaaa update, gaarne! Net niet alles gelezen maar wel alle foto's bekeken en weet je wat ik echt zo ontzettend tof vindt? Is dat je volgens mij heel duidelijk een bepaalde sfeer (in mijn ogen toffe, klein beetje 1001 nacht/efteling sfeertje )voor ogen had en dat je dat dus ook gewoon gelukt is.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 22:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb er zelfs een heel topic voor gemaaktMoet hem weer een updaten denk ik
K&W / LTVDK's Tuinproject
het had allemaal veel sneller gekundquote:Op dinsdag 5 mei 2020 23:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jaaa update, gaarne! Net niet alles gelezen maar wel alle foto's bekeken en weet je wat ik echt zo ontzettend tof vindt? Is dat je volgens mij heel duidelijk een bepaalde sfeer (in mijn ogen toffe, klein beetje 1001 nacht/efteling sfeertje )voor ogen had en dat je dat dus ook gewoon gelukt is.
Ik kende dit topic niet, maar ga volgen. Kende wel dat topic van dat boompje al.
Ik vind je creatief en je hebt super knap gebruik gemaakt van de materialen die je al had.
Was blij te zien dat jij ook gewoon tegels als fundering gebruikte, onder 1 van mijn muurtjes ligt de hele boel op van die, ik kom niet op het woord, van die "banden" waarmee je zorgt dat de stenen van terras en paadjes enzo op hun plek blijven. De andere bordermuurtjes rusten gewoon op de aarde, gaat al 3 jaar prima.
Tof om te zien! Je zou nog wat blauwe potten her en der bij die witte muurtjes kunnen zetten om de mozaieknog wat meer tot zijn recht te laten komen.
Zal binnenkort eens een update doen, ben nu voornamelijk bezig met kozijnen schilderen en zulke ongein en ben nu ook met de voortuin bezig maar daar ga ik geen foto's van plaatsenquote:Op dinsdag 5 mei 2020 23:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jaaa update, gaarne! Net niet alles gelezen maar wel alle foto's bekeken en weet je wat ik echt zo ontzettend tof vindt? Is dat je volgens mij heel duidelijk een bepaalde sfeer (in mijn ogen toffe, klein beetje 1001 nacht/efteling sfeertje )voor ogen had en dat je dat dus ook gewoon gelukt is.
Ik kende dit topic niet, maar ga volgen. Kende wel dat topic van dat boompje al.
Ik vind je creatief en je hebt super knap gebruik gemaakt van de materialen die je al had.
Was blij te zien dat jij ook gewoon tegels als fundering gebruikte, onder 1 van mijn muurtjes ligt de hele boel op van die, ik kom niet op het woord, van die "banden" waarmee je zorgt dat de stenen van terras en paadjes enzo op hun plek blijven. De andere bordermuurtjes rusten gewoon op de aarde, gaat al 3 jaar prima.
Tof om te zien! Je zou nog wat blauwe potten her en der bij die witte muurtjes kunnen zetten om de mozaieknog wat meer tot zijn recht te laten komen.
Even dimmen jij he.quote:
Ja op onze manier.quote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2020 23:16 schreef liesje1979 het volgende:
die denkt na voor hij ergens aan begint enzo.
ja iets te lang. hij denkt ook al 2 jaar na over die overkappingquote:Op dinsdag 5 mei 2020 23:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja op onze manier.Maar LTDVK (Molo eeuwig dank voor het briljante idee er wat klinkers tussen te frotten.
) die denkt na voor hij ergens aan begint enzo.
Waarom geen foto's van de voortuin?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 23:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal binnenkort eens een update doen, ben nu voornamelijk bezig met kozijnen schilderen en zulke ongein en ben nu ook met de voortuin bezig maar daar ga ik geen foto's van plaatsen
Ja kwam ook iets tussendoor he.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 23:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja iets te lang. hij denkt ook al 2 jaar na over die overkapping
Te herkenbaar vanaf de straat, heb geen zin in stalkersquote:
Naja je hebt fundering. Ik bij 1 van de 2 gewoon niet, want hey zou ik kunnen metselen? *Springt op fiets naar bouwmarkt.quote:
Ik ben toch ook bezig joh mens.quote:
Dan moet het er wel heel bijzonder uitzien.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 23:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Te herkenbaar vanaf de straat, heb geen zin in stalkers
quote:Op dinsdag 5 mei 2020 23:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Door net als jij de laatste 3 planken niet te schuren?
Daar is niet heel lang over nagedacht hoor, is meer gewoon ter plekke iets verzinnen en hopen dat het goed gaatquote:Op dinsdag 5 mei 2020 23:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Naja je hebt fundering. Ik bij 1 van de 2 gewoon niet, want hey zou ik kunnen metselen? *Springt op fiets naar bouwmarkt.
Je hebt stenen tussen je aarde en je schutting.
Het klinkt gewoon alsof je een plan hebt en daar naar werkt.
Neeeeeheeeeeeeequote:
zie je.quote:
Ok, ok, ik geloof je. Neemt niet weg dat ik het resultaat zeer tof vind.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 23:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar is niet heel lang over nagedacht hoor, is meer gewoon ter plekke iets verzinnen en hopen dat het goed gaatEnige waar ik over na heb gedacht is de indeling van de tuin ivm de afwatering maar verder is het gewoon een kwestie van beginnen en kijken wat er van terecht komt
Nu is het nog bijzonder troosteloosquote:Op dinsdag 5 mei 2020 23:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dan moet het er wel heel bijzonder uitzien.De meeste voortuinen lijken toch wel redelijk op elkaar.
Ik ben nou toch bezig met verven, dan kan ik niet in de tussentijd zo'n ding in elkaar gaan lopen vrotten.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 23:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zie je.
stel je voor he, dat je gewoon in de schaduw in je tuin kan zitten zonder dat je krokant en knapperig wordt in de zon
Die heeft haar huis sowieso goed gefixtquote:Op dinsdag 5 mei 2020 23:25 schreef liesje1979 het volgende:
Een fok tuin die ik echt fantastisch vind ook al zou ik het zelf denk ik niet zo wilde hebben is die van Seven. Zit er echt altijd kwijlend naar te kijken. Gewoon omdat alles klopt ofzo.
je kan het speciale houtbestellen tochquote:Op dinsdag 5 mei 2020 23:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben nou toch bezig met verven, dan kan ik niet in de tussentijd zo'n ding in elkaar gaan lopen vrotten.
Durf je me wel foto's te dm'en? Want zou het leuk vinden om een beetje te volgen. Maar voel je nu niet verplicht ofzo.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 23:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu is het nog bijzonder troosteloosMaar moet eerst nog kijken of mijn plannetje een beetje wil werken en of het er dan niet juist nog erger uitziet
Absoluut maar die tuin.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 23:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Die heeft haar huis sowieso goed gefixt
Oh ik twijfelde al over frotten.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 23:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben nou toch bezig met verven, dan kan ik niet in de tussentijd zo'n ding in elkaar gaan lopen vrotten.
Ik zit even te kijken, maar ik heb er niet eens foto's van gemaakt tot nu toequote:Op dinsdag 5 mei 2020 23:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Durf je me wel foto's te dm'en? Want zou het leuk vinden om een beetje te volgen. Maar voel je nu niet verplicht ofzo.
Iedereen vergeet altijd de complete voor- foto'squote:Op dinsdag 5 mei 2020 23:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zit even te kijken, maar ik heb er niet eens foto's van gemaakt tot nu toe
Ben even aan het terugzoeken, geloof dat ik er nog wel van een paar jaar geleden heb toen mijn vader al het onkruid er uit had gehaald toen ik het ziekenhuis uit kwamquote:Op dinsdag 5 mei 2020 23:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Iedereen vergeet altijd de complete voor- foto's
Ja dat moeten we nog een keer inhalen als dat weer allemaal magquote:Op dinsdag 5 mei 2020 22:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja... ook bij Koen, maar die heb ik sinds ik hier woon ook niet IRL ontmoet.
En junior hier is een echte Rotterdammer. Ik ben nu al bezig om hem te leren voetballen, zodat hij over 16 jaar in het eerste van Feyenoord kan spelen.
Mijn DM staat open, en anders van de week nog even een fotootje makenquote:Op dinsdag 5 mei 2020 23:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben even aan het terugzoeken, geloof dat ik er nog wel van een paar jaar geleden heb toen mijn vader al het onkruid er uit had gehaald toen ik het ziekenhuis uit kwam
Fijn topic he? Ik post er weinig nu omdat ik mijn eigen tuin soort van verwaarloos terwijl er dus wel van alles tof gebeurt en over de tuin van het werk wil ik niet teveel posten omdat het maar niet opschiet. Of naja ik doe heel veel maar je zier er nog weinig van.quote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2020 23:25 schreef liesje1979 het volgende:
Een fok tuin die ik echt fantastisch vind ook al zou ik het zelf denk ik niet zo willen hebben is die van Seven. Zit er echt altijd kwijlend naar te kijken. Gewoon omdat alles klopt ofzo.
Het heeft wel wat bij je losgemaakt hč?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 23:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Pas op, ze zet je zo in een verbetertraject.
quote:Op dinsdag 5 mei 2020 23:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Die heeft haar huis sowieso goed gefixt
Heh?quote:Op woensdag 6 mei 2020 05:37 schreef FranticDJ het volgende:
Lekker lekker. Bijna dwars van Liverpool
Oooh ben je weer begonnen.quote:Op woensdag 6 mei 2020 05:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Varend op de Ierse Zee m’n jong.
Onderweg naar @:Fogel land
Tja, 6 maanden vrij op een jaar is wel lekkerquote:Op woensdag 6 mei 2020 05:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Stap voor geen goud op een boot.
Dat is het enige voordeel ja.quote:Op woensdag 6 mei 2020 05:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Tja, 6 maanden vrij op een jaar is wel lekker
Wel de hoofd reden dat ik nu nog op een schip zitquote:Op woensdag 6 mei 2020 05:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is het enige voordeel ja.
Ik raak vaak tussen wal en schipquote:Op woensdag 6 mei 2020 05:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Wel de hoofd reden dat ik nu nog op een schip zit
Minder zuipenquote:Op woensdag 6 mei 2020 05:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik raak vaak tussen wal en schip
Wel gezwaaid?quote:Op woensdag 6 mei 2020 06:08 schreef FranticDJ het volgende:
Kwam net een autonoom varend test ding tegen
ik wel een uur of 5 ofzo maar duurde lang voor ik sliep en werd paar keer wakkerquote:Op woensdag 6 mei 2020 06:44 schreef liesje1979 het volgende:
2 uurtjes geslapen ofzo.Gelukkig om 1 uur vrij.
Ik heb ook niet al te best geslapenquote:Op woensdag 6 mei 2020 06:44 schreef liesje1979 het volgende:
2 uurtjes geslapen ofzo.Gelukkig om 1 uur vrij.
Tschussquote:Op woensdag 6 mei 2020 06:50 schreef Koen66 het volgende:
werkze harde werkers
Ik ontbijt wat en ga dan ook richting "kantoor"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |