Die post nu toch onder een andere naam, las ik laatst hierquote:
Ik hooguit eens een week ofzo. Wel tijden dat ik de 5 posts per dag nauwelijks haaldequote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:14 schreef Bos81 het volgende:
Het langste dat ik hier niet heb gepost, is denk ik een maand ofzo. eind 2018
Hier?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die post nu toch onder een andere naam, las ik laatst hier
Ja UitStralingquote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die post nu toch onder een andere naam, las ik laatst hier
Niet in de KSC dat ik weet, wel op FOK!quote:
Hoe gaat het eigenlijk met die neef en nicht van je? Nikki en JJdJ...?quote:
Jaa @Nikkie86 die mocht ik welquote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk met die neef en nicht van je? Nikki en JJdJ...?
JJ is vader sinds jaar. En bijna 2 jaar getrouwd.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk met die neef en nicht van je? Nikki en JJdJ...?
Thanks voor de updatequote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:23 schreef Toekito het volgende:
[..]
JJ is vader sinds jaar. En bijna 2 jaar getrouwd.
Nikkie woont een jaar ofzo samen nu. Maar zie/spreek haar amper nog.
Hoe is het ooit nog met die Blue Balls afgelopen?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:24 schreef Fogel het volgende:
Samen (Zoom) in je eentje drinken blijft raar. Grgr van TØK
Reins Kloster Imperial Lakris Melkshake stond vandaag op het programa.
Over oude bekende gesprokenquote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:24 schreef Fogel het volgende:
Samen (Zoom) in je eentje drinken blijft raar. Grgr van TØK
Reins Kloster Imperial Lakris Melkshake stond vandaag op het programa.
Blue Balls, wacht effe, wat?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe is het ooit nog met die Blue Balls afgelopen?en wanneer komt het Eerste Noorse Leger weer naar Zutphen?
![]()
Hee Toek! Alles OK?quote:
Volgens mij bestaat dat wel jaquote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Plantjeskoopkeuzestress. En ik weet nog niet eens hoe ik alles zou willen.
Is een tuinplanner een bestaand iets?
Ik heb gisteren 2 cactussen gekocht. Das weer genoeg voor dit jaarquote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Gezien de omstandigheden primaquote:
Waarom zou dat niet iets zijn?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Ja die keer dat ik bij jullie was. Aug 2015. Check de proefrapporten van die keer.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Blue Balls, wacht effe, wat?
Het Eerste Noorse Leger bleek vandaag een fractie te hebben gekregen... 4 leden hebben een nieuw leger gestart. Maargoed, Zutphen... eerst maar eens coronavrij zijn enzo, dan verder kijken. En ik denk dat ik bij die fractie ga, en dan is de kans op Zutphen groot, maar met een klein leger.
De vraag stellen was 'm beantwoorden inderdaad.quote:
Nou, het was meer dat ik nog niet gezocht had.quote:
Gewoon ff bellen. Videograms van de kleinkidsquote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:34 schreef Fogel het volgende:
Oh uhm, mijn broer belde en het is zondag moederdag blijkbaar.
Een boeket bloemen met een doos chocolade krijgt ze zowat ieder jaar al... iemand suggesties voor iets anders (wat online te bestellen is)? Zo'n 50-60 euro is prima. Ze drinkt geen alcohol, dus een goede fles iets is helaas uitgesloten, was wel makkelijk geweest enzo.
Oooh.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Blue Balls, wacht effe, wat?
Het Eerste Noorse Leger bleek vandaag een fractie te hebben gekregen... 4 leden hebben een nieuw leger gestart. Maargoed, Zutphen... eerst maar eens coronavrij zijn enzo, dan verder kijken. En ik denk dat ik bij die fractie ga, en dan is de kans op Zutphen groot, maar met een klein leger.
Ah, check, toen jij voor mij aan het proeven was. Daarom herinner ik het me niet omdat ik het zelf niet dronk.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja die keer dat ik bij jullie was. Aug 2015. Check de proefrapporten van die keer.
Ik heb een minitegeltjes-onkruidparadijs en dankzij het toch nergens heen kunnen, heb ik me daar maar op gestort.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:31 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik heb gisteren 2 cactussen gekocht. Das weer genoeg voor dit jaar
Een zelfgemaakte tekeningquote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:34 schreef Fogel het volgende:
Een boeket bloemen met een doos chocolade krijgt ze zowat ieder jaar al... iemand suggesties voor iets anders (wat online te bestellen is)? Zo'n 50-60 euro is prima. Ze drinkt geen alcohol, dus een goede fles iets is helaas uitgesloten, was wel makkelijk geweest enzo.
Ja, meh, weet niet. Vorige week al zo'n videobelding gehad, is wel genoeg voor een jaar.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon ff bellen. Videograms van de kleinkidsvinden moeders veel leuker
Een lekker ontbijt laten bezorgen of een high tea ofzo?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:34 schreef Fogel het volgende:
Volgens mij was dat ook mijn laatste keer dat ik het leger zag. Bijzondere dag. En nacht.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja die keer dat ik bij jullie was. Aug 2015. Check de proefrapporten van die keer.
Ah zie dan is dat hetquote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ah, check, toen jij voor mij aan het proeven was. Daarom herinner ik het me niet omdat ik het zelf niet dronk.
De 36 die over zijn, zijn nog steeds leuk. En de 4 in de nieuwe groep ook.quote:
Ken ik de 4 uit de nieuwe groep?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:37 schreef Fogel het volgende:
[..]
De 36 die over zijn, zijn nog steeds leuk. En de 4 in de nieuwe groep ook.
Nee DAT was aug 16 daar was ik ook bijquote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij was dat ook mijn laatste keer dat ik het leger zag. Bijzondere dag. En nacht.
Corona Ontvangerquote:
quote:
Tekening en ontbijt, ontbijt is een beter idee... maar waar kan je dat bestellen?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:36 schreef Goitske het volgende:
[..]
Een lekker ontbijt laten bezorgen of een high tea ofzo?
Hand voor je mondquote:
Minimaal een daarvan, Christian. Van Henning weet ik niet zeker of hij al in Z was. Die andere twee in ieder geval niet.quote:
Hangover, part II.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee DAT was aug 16 daar was ik ook bij![]()
En in okt 16 was jij er ook bij toen ze in Zutphen warenAlleen weet ik daar zelf niet zo veel meer van omdat er toen ineens aan een jonko gehangen moest worden
Dit komt me bekend voorquote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:39 schreef liesje1979 het volgende:
Ik kan me van alle ontmoetingen met het leger niet alles meer herinneren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |