abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 mei 2020 @ 15:47:20 #1
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_192958746
Post hier alle anti- lockdownprotesten wereldwijd . OF andere wereldwijde protesten .
Wij willen Vrijheid en geen onderdrukking !!

Een volk dat voor tirannen zwicht,
zal meer dan lijf en goed verliezen,
dan dooft het licht.

@ mensen die denken dat de overheid het tegen ons heeft

Mijn vraag is, hoe komen jullie hierbij? Wat zijn jullie eigen bronnen? Ongewtijfeld dat het zeer overtuigende bronnen zijn, anders geloofden jullie niet zo heilig dat de staat tegen ons is.

Kan je me hier wat meer over vertellen? Hoe zijn jullie zo geindoctrineerd geraakt in de overtuiging dat de staat tegen ons is, en de NWO eraan komt?

100% serieuze vraag, hoe komen jullie hier zo bij?

[ Bericht 56% gewijzigd door SuperHartje op 05-05-2020 18:41:16 (Originele OP gepost) ]
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 5 mei 2020 @ 15:48:23 #2
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_192958755
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 15:29 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]

Dit is de bewijslast andersom maken.

Dat daargelaten zijn oa de volgende vrijheden momenteel aangetast:
vrijheid van vergadering,
vijheid van betoging,
de bewegingsvrijheid,
godsdienstvrijheid,
recht op privéleven,
het eigendomsrecht,
de toegang tot de rechter en
het recht op onderwijs.

Aldus
Vrijheid van informatie , vrijheid van meningsuiting omdat er ook zwaar gecensureerd word . Gezellig net zoveel propaganda als in de tweede wereldoorlog
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_192958768
Waar is de normale OP?
  dinsdag 5 mei 2020 @ 15:51:44 #4
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_192958784
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 15:15 schreef Summers het volgende:
Zeg knulletje alles wat ik tot nu toe gezien heb heeft mij niet overtuigt .
Maar waarom doe je verder geen moeite om mensen te overtuigen van jouw standpunten dmv onderbouwing en cijfers? Moeten wij dan wel automatisch overtuigd zijn als jij iets zegt? Wie weet missen wij wel jouw overtuiging, maar als je met niets komt, hoe kunnen wij dan wel overtuigd zijn?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  dinsdag 5 mei 2020 @ 15:52:33 #5
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_192958795
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 15:47 schreef MMaRsu het volgende:
@ mensen die denken dat de overheid het tegen ons heeft

Mijn vraag is, hoe komen jullie hierbij? Wat zijn jullie eigen bronnen? Ongewtijfeld dat het zeer overtuigende bronnen zijn, anders geloofden jullie niet zo heilig dat de staat tegen ons is.

Kan je me hier wat meer over vertellen? Hoe zijn jullie zo geindoctrineerd geraakt in de overtuiging dat de staat tegen ons is, en de NWO eraan komt?

100% serieuze vraag, hoe komen jullie hier zo bij?
Nope we zijn juist niet meer geindoctrineerd door de staat . Je bent in de war met de mensen die alles goedpraten en als de staat zegt "spring ", springen ze voor de zekerheid in de gracht om maar te voldoen aan de volledige eis .
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 15:49 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Je deelt ze wel uit he vandaag? Godwin #2 in dubbel zoveel posts.
Waar heb je het over ? We worden zwaar gecensureerd 24/7 . Ik vind het echt een schande als mensen dat nu nog niet door hebben . Dat betekend dus dat je altijd en eeuwig alleen de staats goedgekeurde informatie leest UIT JEZELF .
  dinsdag 5 mei 2020 @ 15:52:44 #6
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_192958796
Hallo Lockdown haters, kunnen jullie hier gewoon antwoord op geven?

Wat zijn jullie eigen bronnen? Ongewtijfeld dat het zeer overtuigende bronnen zijn, anders geloofden jullie niet zo heilig dat de staat tegen ons is.

dinsdag 5 mei 2020 @ 15:53:14 #7
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_192958801
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 15:51 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Maar waarom doe je verder geen moeite om mensen te overtuigen van jouw standpunten dmv onderbouwing en cijfers? Moeten wij dan wel automatisch overtuigd zijn als jij iets zegt? Wie weet missen wij wel jouw overtuiging, maar als je met niets komt, hoe kunnen wij dan wel overtuigd zijn?
Ik ben voorstander van dat mensen eindelijk eens zelf hun hersenen gaan gebruiken .
  dinsdag 5 mei 2020 @ 15:53:46 #8
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_192958807
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 15:52 schreef Summers het volgende:

[..]

Nope we zijn juist niet meer geindoctrineerd door de staat . Je bent in de war met de mensen die alles goedpraten en als de staat zegt "spring ", springen ze voor de zekerheid in de gracht om maar te voldoen aan de volledige eis .
[..]

Waar heb je het over ? We worden zwaar gecensureerd 24/7 . Ik vind het echt een schande als mensen dat nu nog niet door hebben . Dat betekend dus dat je altijd en eeuwig alleen de staats goedgekeurde informatie leest UIT JEZELF .
Ik vraag wat jouw bronnen zijn. Ik vraag niet of ik of jij bent geindoctrineerd door de staat. Let wel, ik lees geen nieuws. Dus ik ben benieuwd hoe de staat mij wil indoctrineren maar ok.

Ik vraag wat zijn jouw eigen bronnen, waar door jij zo overtuigd bent van je gelijk? Dan kan ik ze ook eens gaan lezen, misschien heb je wel gewoon een punt!
pi_192958810
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 15:48 schreef Summers het volgende:

[..]

Vrijheid van informatie , vrijheid van meningsuiting omdat er ook zwaar gecensureerd word . Gezellig net zoveel propaganda als in de tweede wereldoorlog
Kom eens met voorbeelden.

Er word hier anders nog heel veel onzin gespuit onder het mom van vrijheid van meningsuiting. Zonder dat het verwijderd word.
  dinsdag 5 mei 2020 @ 15:54:14 #10
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_192958814
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 15:53 schreef Summers het volgende:

[..]

Ik ben voorstander van dat mensen eindelijk eens zelf hun hersenen gaan gebruiken .
En kan je me dan in de juiste richting wijzen waar ik de kennis vandaan kan halen waardoor jij zo overtuigd bent van je gelijk?
pi_192958816
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 15:35 schreef Daffodil31LE het volgende:

[..]

Ik durf nu zelfs te beweren dat deze demonstraties steeds groter gaan worden en beter georganiseerd , dat de 5G-complotters Q-aanhangers er tussenuitgehaald zullen worden. En geweld zal er op zeker moment ook wel van komen, als antwoord op het zinloze geweld van de politie.
Bedoel je aanslagen? Of hoe moet ik dat zien?
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_192958827
quote:

[..]

Zwaktebod om geen argumenten te hoeven leveren.

Je bent niet woke.
  dinsdag 5 mei 2020 @ 15:56:33 #13
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_192958840
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 15:52 schreef MMaRsu het volgende:

Wat zijn jullie eigen bronnen? Ongewtijfeld dat het zeer overtuigende bronnen zijn, anders geloofden jullie niet zo heilig dat de staat tegen ons is.

Krijg je geen antwoord op. Het is hier niet de bedoeling dat je met feiten komt of onderbouwing. Het gaat er hier om dat je memes komt plaatsen en bijdraagt aan de haat tegen de 'elite'.

In al die BNW-topics zijn er uiteindelijk maar wenig mensen geweest de afgelopen jaren die de moeite namen hun uitspraken te onderbouwen.

Net als met Flat Earth, in zo'n docu was er een gast die ging bewijzen dat de aarde plat was, maar toen zijn berekeningen aangaven dat de aarde rond was, vertrouwde hij gewoon zijn berekening niet meer. Nu zijn de mensen in dit topic niet allemaal flat earthers, maar verder zie je ze in elk BNW topic en komt men nooit verder qua bewijs dan 'kritisch denken' en kijk dit YouTube-filmpje dan!
pi_192958842
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 15:52 schreef MMaRsu het volgende:

Mijn bron over de beperkte vrijheden is het college voor de rechten van de mens. Dit vind je vast een slechte bron want je negeert het.

Ik zeg maar alvast dat het college een wettelijke / mensenrechterlijke basis ziet voor het beperken van extreem veel vrijheden. Daar ben ik het niet mee eens. Ik vind het disproportioneel en denk dat het anders kan en zou moeten.

Edit: niet alleen negeren maar je werd ook heel boos ineens. Ik schaar dat maar onder cognitieve dissonantie

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 05-05-2020 15:59:04 ]
  dinsdag 5 mei 2020 @ 15:57:09 #15
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_192958845
quote:

[..]

Hoe vaak moeten mensen nog aan je vragen om onderbouwing? Beetje respectloos dit.
  dinsdag 5 mei 2020 @ 15:57:39 #16
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_192958850
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 15:56 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Krijg je geen antwoord op. Het is hier niet de bedoeling dat je met feiten komt of onderbouwing. Het gaat er hier om dat je memes komt plaatsen en bijdraagt aan de haat tegen de 'elite'.

In al die BNW-topics zijn er uiteindelijk maar wenig mensen geweest de afgelopen jaren die de moeite namen hun uitspraken te onderbouwen.

Net als met Flat Earth, in zo'n docu was er een gast die ging bewijzen dat de aarde plat was, maar toen zijn berekeningen aangaven dat de aarde rond was, vertrouwde hij gewoon zijn berekening niet meer. Nu zijn de mensen in dit topic niet allemaal flat earthers, maar verder zie je ze in elk BNW topic en komt men nooit verder qua bewijs dan 'kritisch denken' en kijk dit YouTube-filmpje dan!
Doesn't hurt to try though.

Ik ben nog steeds benieuwd waarom de lockdown een plan van de overheid is. Waarom de pandemie een hoax is.

Ik hoor graag waar dit op gebaseerd is!
  dinsdag 5 mei 2020 @ 15:58:11 #17
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_192958857
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 15:53 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Kom eens met voorbeelden.

Er word hier anders nog heel veel onzin gespuit onder het mom van vrijheid van meningsuiting. Zonder dat het verwijderd word.
Nou nou.. jij deed vanochtend anders toch een klaagje in fb dat je het fijn zou vinden als bepaalde zaken niet meer gezegd zouden mogen worden.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 5 mei 2020 @ 15:59:20 #18
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_192958866
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 15:56 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]

Mijn bron over de beperkte vrijheden is het college voor de rechten van de mens. Dit vind je vast een slechte bron want je negeert het.

Ik zeg maar alvast dat het college een wettelijke / mensenrechterlijke basis ziet voor het beperken van extreem veel vrijheden. Daar ben ik het niet mee eens. Ik vind het disproportioneel en denk dat het anders kan en zou moeten.
Ik probeer te klikken op je bron, maar de link doet het niet.
  dinsdag 5 mei 2020 @ 15:59:33 #19
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_192958870
quote:

[..]

Kan je me ook linken naar dat college? Of kan ik dat niet zomaar zien?

Daarnaast, je geeft aan dat het anders zou moeten kunnen, heb je daar dan ook een idee over? Of is het zo van ja het zou anders moeten kunnen, maar hoe :?

Persoonlijk vind ik het allemaal geen probleem. Ik zit toch veelal meer binnen dan dat ik buiten te vinden ben, en op een terras gaan zitten deed ik toch al niet. Ik kan nog steeds met vrienden buiten afspreken om te chillen, jointje te roken ergens, wordt ik echt niet voor gearresteerd.

Ik kan ook gewoon elke dag boodschappen doen, zonder issues.
pi_192958879
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 15:58 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Nou nou.. jij deed vanochtend anders toch een klaagje in fb dat je het fijn zou vinden als bepaalde zaken niet meer gezegd zouden mogen worden.
Ja, dat deed ik idd, smaad en Laster. Als je mensen beschuldigd van b.v. pedofilie zonder daar bewijs voor te leveren vind ik dat die berichten verwijderd mogen worden. Jij toch ook?

Dat heeft namelijk niets met censuur te maken.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 05-05-2020 16:00:58 ]
  dinsdag 5 mei 2020 @ 16:00:18 #21
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_192958881
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 15:58 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ik zou het fijn vinden als je niets te melden hebt je vertrekt uit het topic, maarja alsof jij daar iets mee gaat doen. Jij vindt het wel leuk om hier te trollen.
  dinsdag 5 mei 2020 @ 16:02:56 #22
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_192958907
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 16:00 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Ja, dat deed ik idd, smaad en Laster. Als je mensen beschuldigd van b.v. pedofilie zonder daar bewijs voor te leveren vind ik dat die berichten verwijderd mogen worden. Jij toch ook?
Nee omdat het geen smaad en laster is. Ga je een beetje druk maken om de reputatie van een iemand zoals Bill Gates of KIllary Clinton. Toont aan hoe diep je gezonken bent.

[ Bericht 8% gewijzigd door SuperHartje op 05-05-2020 16:40:07 ]
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 5 mei 2020 @ 16:04:20 #23
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_192958925
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 16:02 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Nee omdat het geen smaad en laster is. Ga je een beetje druk maken om de reputatie van een iemand zoals Bill Gates of KIllary Clinton. Toont aan hoe diep je gezonken bent.

Zoek het voor nu maar even uit met de discussie. Krijgt een kinderachtig tintje met die normies die stampvoetend politie verdedigen.
Gast, welke discussie? Je hebt absoluut niks bijgedragen aan het topic, je bent andere mensen voor normies aan het uitmaken (extreem beledigend, want wat ben jij dan, een hyper ontwikkeld mens?) en aan het trollen. Rot zelf lekker op man. Triest hoopje mens. Kruip terug in de anus van 4chan, want dat is waar jij thuishoort.
  dinsdag 5 mei 2020 @ 16:04:24 #24
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_192958926
quote:

[..]

Zoek het voor nu maar even uit met de discussie. Krijgt een kinderachtig tintje met die normies die stampvoetend politie verdedigen.
Dus als iemand een bepaalde reputatie heeft is het geen smaad of laster?
pi_192958928
quote:

[..]

Even de kluppel in het hoenderhok gooien en dan weglopen omdat het te heet onder de voeten word?

Mensen beschuldigen van een ernstige misdaad zonder bewijs daar voor te leveren is not-done.
pi_192958939
quote:

[..]

Deze reactie en dan anderen kinderachtig noemen :') :') :')
Volg de pijlen.
  dinsdag 5 mei 2020 @ 16:05:50 #27
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_192958942
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 16:05 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Deze reactie en dan anderen kinderachtig noemen :') :') :')
Zo dom dat hij het zelf niet eens doorheeft waarschijnlijk, de idioot.
pi_192958946
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 16:05 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Zo dom dat hij het zelf niet eens doorheeft waarschijnlijk, de idioot.
*ze
  dinsdag 5 mei 2020 @ 16:06:51 #29
490829 aioli
COVID-19
pi_192958957
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 15:40 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Ik zeg toch dat het linksom of rechtsom niet meer uitmaakt? Deze mensen hebben er zelf al voor gekozen een besmettingshaard te willen vormen. Dat zijn ze (defacto) dan ook al.
Oh, nu zijn ze ook ineens een besmettingshaard :')

Hoe weet jij dat ze ziek zijn?
If you’re not a “conspiracy theorist”, then you’re just not paying attention!
pi_192958977
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 16:06 schreef aioli het volgende:

[..]

Oh, nu zijn ze ook ineens een besmettingshaard :')

Hoe weet jij dat ze ziek zijn?
Hallo grapjas, dat is dus de clue he. Je kunt het niet zien van buiten.
  dinsdag 5 mei 2020 @ 16:09:52 #31
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_192958997
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 15:54 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Bedoel je aanslagen? Of hoe moet ik dat zien?
Als reactie op de politie die een kleine groep demonstranten nog kan oppakken, een grotere groep die ze eerst moeten slaan tot een heel grote groep die ze niet meer kunnen slaan zonder teruggeslagen te worden.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_192959006
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 16:06 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

*ze
HOAX!!! :{w
Volg de pijlen.
  dinsdag 5 mei 2020 @ 16:11:36 #33
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_192959019
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 16:06 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

*ze
Ehh doubt.gif
pi_192959020
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 15:59 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Kan je me ook linken naar dat college? Of kan ik dat niet zomaar zien?
Uiteraard: https://mensenrechten.nl/(...)vragen-en-antwoorden
quote:
Daarnaast, je geeft aan dat het anders zou moeten kunnen, heb je daar dan ook een idee over? Of is het zo van ja het zou anders moeten kunnen, maar hoe :?
Hoe? Door de rechten niet te beperken met de stok maar mensen in vrijheid zelf de verantwoordelijkheid laten nemen. Tot het moment dat er daadwerkelijk cijfermatige aanleiding voor is. Dat laatste heb ik niet gezien. Nu lijken we beperkt in onze vrijheid vanwege schrikbeelden uit andere landen.

quote:
Persoonlijk vind ik het allemaal geen probleem. Ik zit toch veelal meer binnen dan dat ik buiten te vinden ben, en op een terras gaan zitten deed ik toch al niet. Ik kan nog steeds met vrienden buiten afspreken om te chillen, jointje te roken ergens, wordt ik echt niet voor gearresteerd.

Ik kan ook gewoon elke dag boodschappen doen, zonder issues.
Gelukkig maar. Toch wringt de huidige situatie principieel omdat we momenteel in de situatie zitten dat we moeten hopen dat we al die vrijheden terug krijgen. De zeggenschap hierover zijn we kwijt. Onduidelijk is welke criteria hiervoor worden gehanteerd. Het is dus volstrekt niet helder op basis waarvan we onze vrijheden gaan terugkrijgen. Derhalve is niet te controleren dat het daadwerkelijk en tijdig gaat gebeuren. Ook moeten we maar afwachten of we alle vrijheden volledig terug krijgen.

Het ontbreken van transparantie en overtuigende cijfers icm beperking van grondrechten is (om maar in het thema te blijven) een ongezonde situatie voor een democratie

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-05-2020 16:14:23 ]
pi_192959025
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 16:09 schreef Daffodil31LE het volgende:

[..]

Als reactie op de politie die een kleine groep demonstranten nog kan oppakken, een grotere groep die ze eerst moeten slaan tot een heel grote groep die ze niet meer kunnen slaan zonder teruggeslagen te worden.
Is er al bekend welke steden gesloopt gaan worden door deze relschoppers?
Volg de pijlen.
  dinsdag 5 mei 2020 @ 16:13:27 #36
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_192959048
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 16:11 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]

[..]

Hoe? Door de rechten niet te beperken met de stok maar mensen in vrijheid zelf de verantwoordelijkheid laten nemen. Tot het moment dat er daadwerkelijk cijfermatige aanleiding voor is. Dat laatste heb ik niet gezien. Nu lijken we beperkt in onze vrijheid vanwege schrikbeelden uit andere landen
[..]

Gelukkig maar. Toch wringt de huidige situatie principieel omdat we momenteel in de situatie zitten dat we moeten hopen dat we al die vrijheden terug krijgen. De zeggenschap hierover zijn we kwijt. Onduidelijk is welke criteria hiervoor worden gehanteerd. Het is dus volstrekt niet helder op basis waarvan we onze vrijheden gaan terugkrijgen. Derhalve is niet te controleren dat het daadwerkelijk en tijdig gaat gebeuren. Ook moeten we maar afwachten of we alle vrijheden volledig terug krijgen.

Het ontbreken van transparantie en overtuigende cijfers icm beperking van grondrechten is (om maar in het thema te blijven) een ongezonde situatie voor een democratie
Oke thanks maar wat ik hier lees is dat het eigenlijk wel meevalt, en dat de overheid alle recht heeft om deze acties uit te voeren.

quote:
Ook moet de overheid in de huidige risicovolle situatie alle nodige maatregelen nemen om de bescherming en veiligheid van mensen met een beperking te waarborgen (art. 11 VN-verdrag handicap).

Daarnaast moet goed gekeken worden naar de negatieve gevolgen van de maatregelen. Zodat zoveel mogelijk ook andere mensenrechten dan het recht op gezondheid, zoals het recht op werk, sociale zekerheid, onderwijs en huisvesting, gegarandeerd blijven.
De vraag is in deze, hoe benadeelt het jou waardoor jij zo anti lockdown bent?

En hoe benadeelt het mij? Mij persoonlijk helemaal niet.

Overigens zie ik nog steeds elke dag oude mensen op de fiets enzo.. nou zo beperkt in hun vrijheid lijken ze mij niet te zijn. Ik irriteer me juist eraan, denk ik mens blijf thuis. Maargoed ook zij mogen met de fiets.
  dinsdag 5 mei 2020 @ 16:15:11 #37
490829 aioli
COVID-19
pi_192959064
quote:

[..]

Edit: niet alleen negeren maar je werd ook heel boos ineens. Ik schaar dat maar onder cognitieve dissonantie
Dat is tekenend voor deze users. Ze zijn haast altijd kwaad. :')
pi_192959085
Overigens op deze foto genomen vanuit de arrestantenbus in Den Haag, zie je verschillende deelnemers aan de demonstraties een krantje vasthouden of erin lezen.

Dat is dit krantje:

quote:
Over Ons

De Andere Krant is een initiatief vanuit de stichting KnowledgeMatters. Het doel van De Andere Krant is om het publieke debat te verbreden en de Andere Kant van het nieuws te tonen. Waar veel media meer onderdeel van het machtssysteem (b)lijken in plaats van deze macht kritisch te volgen zijn wij totaal onafhankelijk. De krant heeft geen winstoogmerk en wordt tegen de laagst mogelijk kosten gemaakt en verspreid.

Voor het maken van de eerste edities zijn we verschillende samenwerkingen aangegaan met wel onafhankelijke media. Voor een brede nieuwsgaring raden we deze partijen dan ook van harte aan.

Contact opnemen met De Andere Krant kan door een mail te sturen naar redactie@deanderekrant.nl
Van de stichting KnowledgeMatters. Kennis doet ertoe.
Ze hebben kennelijk 500.000 exemplaren uitgedeeld.

quote:
500.000 kranten verspreid

Op een paar duizend na (we hebben nog wat bestellingen te versturen, komen er allemaal aan) zijn we alle 500.000 exemplaren van De Andere Krant Vrijheid kwijt. De, in aller haast opgezette, logistiek heeft kranten in alle uithoeken van Nederland gekregen. Vooral dankzij de hulp van talloze geestverwanten die allemaal voor vrijheid willen strijden. We zijn overdonderd en vooral bekrachtigd door de vele mensen en mooie reacties die we de afgelopen dagen hebben ontvangen. We hopen dat mensen met veel kranten wat willen delen met zij die achter het net gevist hebben (veel reacties zijn er doorheen geslopen, ons doel is om nog bij iedereen terug te komen..). In Noord Nederland zijn veel kranten gebracht bij niet openbare distributiepunten, volgende keer doen we dat anders!

We willen iedereen van harte bedanken en vieren morgen met jullie onze onafneembare vrijheid!
bron
I´m back.
pi_192959104
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 16:13 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Oke thanks maar wat ik hier lees is dat het eigenlijk wel meevalt, en dat de overheid alle recht heeft om deze acties uit te voeren.
[..]

De vraag is in deze, hoe benadeelt het jou waardoor jij zo anti lockdown bent?

En hoe benadeelt het mij? Mij persoonlijk helemaal niet.

Overigens zie ik nog steeds elke dag oude mensen op de fiets enzo.. nou zo beperkt in hun vrijheid lijken ze mij niet te zijn. Ik irriteer me juist eraan, denk ik mens blijf thuis. Maargoed ook zij mogen met de fiets.

Ja dat zei ik al. Op dat punt ben ik het zeker niet eens met het College. Dat er een wettelijke basis voor is maakt het nog niet proportioneel of noodzakelijk om te doen. In mijn ogen is dit een allerlaatste redmiddel. Maar nu zijn andere oplossingen niet eens bekeken. En we worden behoorlijk in het duister gelaten of op basis waarvan we alles straks weer terugkrijgen.

Als je wat dan ook wil aanpakken dmv inperken van grondrechten heb je in mijn ogen te voldoen aan een aantal zaken zoals benoemd en daar wordt nu simpelweg niet aan voldaan.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 05-05-2020 16:22:44 ]
  dinsdag 5 mei 2020 @ 16:19:30 #40
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_192959110
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 16:15 schreef aioli het volgende:

[..]

Dat is tekenend voor deze users. Ze zijn haast altijd kwaad. :')
Nee hoor, het is alleen irritant als users zoals jij, een topic willens en wetens verzieken door er gewoon niks aan toe te voegen, maar wel andere users beledigen.

Dan voeren we dus een discussie voor niks. Dat is mega irritant.

Maar schuif het maar weer af op " deze users " en "ze"

Trieste vent.
  dinsdag 5 mei 2020 @ 16:19:33 #41
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_192959112
quote:
15s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 16:17 schreef Ryan3 het volgende:
Overigens op deze foto genomen vanuit de arrestantenbus in Den Haag, zie je verschillende deelnemers aan de demonstraties een krantje vasthouden of erin lezen.

[ afbeelding ]

Dat is dit krantje:
[..]

Van de stichting KnowledgeMatters. Kennis doet ertoe.
Ze hebben kennelijk 500.000 exemplaren uitgedeeld.
[..]

bron

Beroepsgekkies
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 5 mei 2020 @ 16:20:21 #42
490829 aioli
COVID-19
pi_192959124
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 16:08 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Hallo grapjas, dat is dus de clue he. Je kunt het niet zien van buiten.
Dan zou het woordje "potentiële" wellicht op zijn plaats kunnen zijn hé, grapjas.
  dinsdag 5 mei 2020 @ 16:20:37 #43
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_192959130
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 16:17 schreef aioli het volgende:

[..]

Die engnekjes hier smeken vaak om censuur in FB. Heb ik al meermaals gezien.
Jeetje joh, kan je je ook anders uitlaten over de andere users hier op het forum?

"Normies" "Engnekjes"

Jezus man. Gedraag jezelf. Praat met respect over anderen.
pi_192959134
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 16:19 schreef Caland het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Beroepsgekkies
Tja, maar het bestaat dus kennelijk al een tijdje. Eerste keer dat ik er over hoor of er iets over zie. Nog niet doorgedrongen tot de provincie dus. ;).

Vraag waar komt het geld vandaan. Is toch aardig duur 500K exemplaren.
I´m back.
  dinsdag 5 mei 2020 @ 16:23:43 #45
490829 aioli
COVID-19
pi_192959156
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 16:11 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]

[..]

Hoe? Door de rechten niet te beperken met de stok maar mensen in vrijheid zelf de verantwoordelijkheid laten nemen. Tot het moment dat er daadwerkelijk cijfermatige aanleiding voor is. Dat laatste heb ik niet gezien. Nu lijken we beperkt in onze vrijheid vanwege schrikbeelden uit andere landen.
[..]

Goede post. Knap dat je nog probeert een discussie te voeren met de figuren alhier. Meesten zijn niet voor rede vatbaar.
  dinsdag 5 mei 2020 @ 16:23:46 #46
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_192959157
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 16:11 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Is er al bekend welke steden gesloopt gaan worden door deze relschoppers?
Nee natuurlijk niet. En ik denk ook niet dat het doel is om een stad te slopen.

Wat mij betreft laat je de mensen die vandaag stonden/liepen te protesteren dat gewoon doen. Ze doen geen vlieg kwaad.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
  dinsdag 5 mei 2020 @ 16:24:28 #47
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_192959168
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 16:23 schreef aioli het volgende:

[..]

Goede post. Knap dat je nog probeert een discussie te voeren met de figuren alhier. Meesten zijn niet voor rede vatbaar.
Het is zeker een goede post. Hij doet mee aan de discussie. Jij doet dat in geen enkele post. Kan je niet gewoon oprotten?

Ik vroeg om zijn mening omdat ik het serieus wil weten, niet om hem belachelijk te maken.

Jij maakt jezelf met elke post weer belachelijk. Ga toch weg man als je geen interesse hebt in het onderwerp en alleen maar je eigen gelijk wil halen.
  dinsdag 5 mei 2020 @ 16:24:30 #48
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_192959169
Martijn_vd_B twitterde op dinsdag 05-05-2020 om 16:14:54 Aan alle Irma’s die hier pissen op de bevrijders die hun leven hebben gelaten voor onze vrijheid: ik wens jullie een aantal slapeloze nachten van die wapenstok die je in je nek hebt gehad. Dat kan nooit hard genoeg geweest zijn. #5mei #vrijheid #demonstratie https://t.co/DCl4rU5jxp reageer retweet
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 5 mei 2020 @ 16:29:52 #49
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_192959227
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 15:52 schreef Summers het volgende:

[..]

[..]

Fucking bullshit het medium was nog nooit zo groot.

Je kan hier vrij posten en op Facebook en allerlei andere media.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 5 mei 2020 @ 16:32:54 #50
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_192959261
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 16:19 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]

Ja dat zei ik al. Op dat punt ben ik het zeker niet eens met het College. Dat er een wettelijke basis voor is maakt het nog niet proportioneel of noodzakelijk om te doen. In mijn ogen is dit een allerlaatste redmiddel. Maar nu zijn andere oplossingen niet eens bekeken. En we worden behoorlijk in het duister gelaten of op basis waarvan we alles straks weer terugkrijgen.

Als je wat dan ook wil aanpakken dmv inperken van grondrechten heb je in mijn ogen te voldoen aan een aantal zaken zoals benoemd en daar wordt nu simpelweg niet aan voldaan.

Dus de bron van dat de mensenrechten worden geschonden is het college, maar vervolgens ben je het er eigenlijk niet mee eens.

Dus beginnen we weer opnieuw. Waar is je bron, die zegt dat onze grondrechten niet worden gerespecteerd?
  dinsdag 5 mei 2020 @ 16:36:09 #51
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_192959300
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 16:29 schreef theguyver het volgende:

[..]

Fucking bullshit het medium was nog nooit zo groot.

Je kan hier vrij posten en op Facebook en allerlei andere media.
Wat een verassing dat alle msm-ers niet door hebben dat ze in een wereld leven waar er een taboe ligt op alles wat tegen de man stream narrative ingaat en dat de censuurmachine 24/7 doordraait . . Hoogste tijd om je ogen open te doen en ook een keer informatie tot je te nemen die tegen de msm narrative ingaat .
Maar wel elke dag roepen dat andere mensen zich in twee kanten van een verhaal moeten verdiepen . Wat vallen mensen door de mand . :N NIET EENS merken dat je mensenrechten worden geschonden , schandalig .
  dinsdag 5 mei 2020 @ 16:36:57 #52
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_192959309
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 16:36 schreef Summers het volgende:

[..]

Wat een verassing dat alle msm-ers niet door hebben dat ze in een wereld leven waar er een taboe ligt op alles wat tegen de man stream narrative ingaat en dat de censuurmachine 24/7 doordraait . . Hoogste tijd om je ogen open te doen en ook een keer informatie tot je te nemen die tegen de msm narrative ingaat .
Maar wel elke dag roepen dat andere mensen zich in twee kanten van een verhaal moeten verdiepen . Wat vallen mensen door de mand . :N
Stop nou eens met de slachtoffer uit te hangen, terwijl je in 1 van de meest vrije landen ter wereld leeft.

Zolang je denkt dat de 'msm' een 'narrative' heeft, kan ik mij voorstellen dat je in complotten gelooft.
  dinsdag 5 mei 2020 @ 16:41:29 #53
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_192959359
Het zijn allemaal weer heeeeeeeeeeeeeel toevallig precies de BNW-ers die hier weer een complot inzien. Ga eens bij jezelf te rade: als je alle complotten volgt en gelooft, wat zegt dat over jouw inzicht op feiten? Heel toevallig zijn al die events allemaal complotten en opgezet.... Yeah, fucking sure.
  dinsdag 5 mei 2020 @ 16:43:56 #54
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_192959378
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 16:40 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Vind je het censuur als er post verwijderd worden waarin iemand beschuldigd word van een ernstige misdaad zonder schrijntje van bewijs?
Wel eens geprobeerd. Was er een 'column' genaamd: 'politicus X is een lul'. Vervolgens heb ik dat bericht geplaatst met de politicus vervangen door de user en dat was meteen een schending (en terecht) van de policy. Ik vind dat geen censuur.
  Moderator dinsdag 5 mei 2020 @ 16:43:56 #55
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_192959379
Ontopic blijven en elkaar niet uitmaken voor de gekste dingen aub.
A child is born with no state of mind.
pi_192959404
-edit-

ontopic blijven. :@

[ Bericht 95% gewijzigd door #ANONIEM op 05-05-2020 16:46:25 ]
  Moderator dinsdag 5 mei 2020 @ 16:46:40 #57
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_192959423
Opgeschoond en nogmaals ontopic blijven!
  Moderator dinsdag 5 mei 2020 @ 16:47:13 #58
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_192959428
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 16:45 schreef BroesWillems het volgende:
-edit-

ontopic blijven. :@
Dank u :)
  dinsdag 5 mei 2020 @ 16:49:21 #59
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_192959459
quote:

[..]

Maar wel elke dag roepen dat andere mensen zich in twee kanten van een verhaal moeten verdiepen . Wat vallen mensen door de mand . :N NIET EENS merken dat je mensenrechten worden geschonden , schandalig .
Hallo, we hebben je meerdere keren om een bron gevraagd. Gevraagd waar je deze informatie vandaan haalt.

Het enige wat jij doet is afgeven op de mainstream media, wat overigens nergens op slaat. Dit is weer zoiets doms Amerikaans dat hier naartoe is overgevlogen, en hersenloze figuren die het klakkeloos overnemen.

Kan je ook met een bron komen? Iets van informatie wat JOUW standpunt bevestigd? Of blijf je maar in het wilde westen posten met je onderbuik gevoelens?

Hoezo leven we in een censuur machine? Kan je daar ook voorbeelden van geven?
  dinsdag 5 mei 2020 @ 16:51:48 #60
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_192959488
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 16:36 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Stop nou eens met de slachtoffer uit te hangen, terwijl je in 1 van de meest vrije landen ter wereld leeft.
Houd toch op mensenrechten schending is geen kwestie van " ach ergens anders is het erger " ik ben moe van dat slappe goedpraten van alle rechten waar mensen voor gestreden hebben en voor gestorven zijn .
pi_192959513
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 16:51 schreef Summers het volgende:

[..]

Houd toch op mensenrechten schending is geen kwestie van " ach ergens anders is het erger " ik ben moe van dat slappe goedpraten van alle rechten waar mensen voor gestreden hebben en voor gestorven zijn .
Welke mensenrechten schending? Welke Censuur? Zo moeilijk is het niet. Tot nu toe is er nog geen één concreet voorbeeld gegeven.
  dinsdag 5 mei 2020 @ 16:54:56 #62
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_192959533
quote:

[..]

Ja mevrouwtje, de mensen die gestorven zijn die deden dat zodat we nu in een nazi vrij land konden leven.

Uw gezever over dat de staat onze vrijheden beperkt zullen zij echt niet wakker van liggen. Sterker nog, ik denk dat ze zullen zeggen dat u zichzelf niet zo moet aanstellen.

Nu, komt u ook nog eens een keer met een bron waar uw overtuiging op gebaseerd is, of blijft het bij onderbuik gevoelens die je keer op keer blijft bevestigen?
  dinsdag 5 mei 2020 @ 16:55:11 #63
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_192959536
Opruiing tegen politie en volksgezondheid lijkt mij ook niet gewenst. Fake news moet men hard aanpakken, want het is een gevaar. Dat krantje ook, heel toevallig zijn het precies de demonstranten die zo'n krantje hebben. En ook heel toevallig zijn ze tegen 5G en denkt men dat het virus een hoax is. En dat is dan alternatieve media, die natuurlijk enorm goed geïnformeerd zijn, maar niet eens weten hoe 5G werkt. Maar het is een tegengeluid tegen de overheid en die is van plan om alle kleine bedrijven te vernietigen, zodat we allemaal dood gaan van de honger!

Schandalig dat er natuurlijk mensenrechten worden geschonden, omdat wij al gearresteerd worden als wij de zeer duidelijke regels van de demonstraties en coronaregelingen schenden! In een ander topic zie ik dezelfde mensen praten over een Faucci alsof hij een gevaarlijke gek is, terwijl hij juist verstand van zaken heeft. Maar nee, mensen die nergens voor hebben doorgeleerd weten het veel beter. Van het vaccine krijg je autisme, het virus is niet dodelijker dan griep (ondanks de cijfers), de politie zijn staatsslaven die je monddood proberen te maken, 5G gaat ons allemaal vermoorden of ziekmaken (ondanks dat niemand kan vertellen hoe dat dan werkt) en het virus (ondanks dat het een hoax is) komt uit het lab uit Wuhan.

Nogmaals, prima als je zo denkt, maar in dit geval zet je mensen op tegen de maatschappij, zonder ook maar ergens verstand van te hebben. Hiermee vorm je een gevaar voor de maatschappij, terwijl wij nu juist met zijn allen proberen de verspreiding tegen te gaan. Van mij part ga je eens op vakantie naar Noord Korea voor een tijdje om te zien wat onderdrukking nu echt is.
  dinsdag 5 mei 2020 @ 16:55:53 #64
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_192959546
quote:

[..]

Waar worden onze rechten dan geschonden?
  dinsdag 5 mei 2020 @ 16:58:49 #65
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_192959589
Van mij part ga je eens op vakantie naar Noord Korea voor een tijdje om te zien wat onderdrukking nu echt is.

100% eens

dinsdag 5 mei 2020 @ 17:01:42 #66
490829 aioli
COVID-19
pi_192959623
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 16:58 schreef MMaRsu het volgende:
Van mij part ga je eens op vakantie naar Noord Korea voor een tijdje om te zien wat onderdrukking nu echt is.

100% eens

Rare vergelijking hoor. Dat we hier veel meer vrijheid genieten wil niet zeggen dat we vrij zijn overigens.
  dinsdag 5 mei 2020 @ 17:03:00 #67
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_192959639
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 17:01 schreef aioli het volgende:

[..]

Rare vergelijking hoor. Dat we hier veel meer vrijheid genieten wil niet zeggen dat we vrij zijn overigens.
Ik maak geen vergelijking, dat zijn niet mijn woorden. Maar daar is het dagelijks leven gewoon zo, niet eens vanwege corona. Daar heb je geen vrijheid.

Hier in Nederland heb je vrijheid.

We zijn vrij, in principe om te gaan en staan waar we willen. Zolang we ons aan de regels houden. Wat altijd al zo geweest is.
  dinsdag 5 mei 2020 @ 17:03:09 #68
490829 aioli
COVID-19
pi_192959643
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 16:55 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Waar worden onze rechten dan geschonden?
Dat is al door de man met den baard (of hoe ie ook heet) aangegeven. Wil je nu weer een opsomming van dezelfde punten?
  dinsdag 5 mei 2020 @ 17:04:04 #69
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_192959655
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 17:03 schreef aioli het volgende:

[..]

Dat is al door de man met den baard (of hoe ie ook heet) aangegeven. Wil je nu weer een opsomming van dezelfde punten?
Sorry hoor, maar wil je nu ineens mee gaan doen aan het topic?

Misschien kan je dan verwoorden hoe de lockdown impact op jouw als persoon heeft gehad, in plaats van een lijstje wat al eerder gepost is,.
  dinsdag 5 mei 2020 @ 17:04:30 #70
490829 aioli
COVID-19
pi_192959660
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 17:03 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

We zijn vrij, in principe om te gaan en staan waar we willen. Zolang we ons aan de regels houden. Wat altijd al zo geweest is.
En wat geeft iets/iemand het recht om ons die regels op te leggen dan? Wat is dat voor iets geks?
  dinsdag 5 mei 2020 @ 17:05:00 #71
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_192959667
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 17:04 schreef aioli het volgende:

[..]

En wat geeft iets/iemand het recht om ons die regels op te leggen dan? Wat is dat voor iets geks?
De overheid. Is dat gek dan? Regels zijn er altijd al geweest.
  dinsdag 5 mei 2020 @ 17:05:19 #72
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_192959675
quote:

[..]

Wat loop je te zeiken man, je bent hier nu toch ook je mening aan het neer zetten dat mag gewoon.
Ga de straat op en schreeuw je mening rond.. dat kan gewoon.
  dinsdag 5 mei 2020 @ 17:05:49 #73
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_192959680
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 17:05 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Zonder overheid geen regels geen regels..en een grote puinhoop.
  dinsdag 5 mei 2020 @ 17:07:24 #74
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_192959696
quote:

[..]

Hij gaf een opsomming, maar inmiddels is dit door verschillende mensen al getackeld. Wil je nu weer diezelfde reacties? Die punten die hij aangaf zijn nergens, maar dan ook nergens in het geding.
  dinsdag 5 mei 2020 @ 17:08:46 #75
490829 aioli
COVID-19
pi_192959710
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 17:05 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Best gek ja.
Omdat iets er altijd al is geweest moet het ook gewoon maar zo blijven?

En nee, die lockdown regels zijn er niet altijd geweest. Die zijn recentelijk opgelegd op basis van aanbevelingen van een ontransparante organisatie.
pi_192959722
quote:

[..]

Die punten heb ik allemaal behandeld en per punt nog naar een voorbeeld gevraagd. Ondertussen heb ik een baard van het wachten.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-05-2020 17:11:27 ]
  dinsdag 5 mei 2020 @ 17:11:24 #77
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_192959742
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 17:08 schreef aioli het volgende:

[..]

Best gek ja.
Omdat iets er altijd al is geweest moet het ook gewoon maar zo blijven?

En nee, die lockdown regels zijn er niet altijd geweest. Die zijn recentelijk opgelegd op basis van aanbevelingen van een ontransparante organisatie.
Ik zeg niet dat het altijd zo moet blijven. Maar er is toch niks mis mee dat de gekozen regering keuzes maakt die de regels vaststellen voor het land? Daarom hebben we een regering.

Jij ziet liever een anarchistisch systeem waar iedereen maar de regels voor zichzelf bepaalt? Geen politie meer op straat.

Nou dan gaan de criminaliteitscijfers wel omhoog kan ik je vertellen. Moord, beroving, verkrachting.

Natuurlijk hebben we regels nodig, anders is het 1 grote chaos.

De lockdown regels zijn er niet altijd geweest, maar dat zei ik ook niet.
pi_192960036
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 16:23 schreef aioli het volgende:

[..]

De ironie *;
  dinsdag 5 mei 2020 @ 17:35:07 #79
490829 aioli
COVID-19
pi_192960039
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 17:11 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat het altijd zo moet blijven. Maar er is toch niks mis mee dat de gekozen regering keuzes maakt die de regels vaststellen voor het land? Daarom hebben we een regering.

Jij ziet liever een anarchistisch systeem waar iedereen maar de regels voor zichzelf bepaalt? Geen politie meer op straat.

Nou dan gaan de criminaliteitscijfers wel omhoog kan ik je vertellen. Moord, beroving, verkrachting.

Natuurlijk hebben we regels nodig, anders is het 1 grote chaos.

De lockdown regels zijn er niet altijd geweest, maar dat zei ik ook niet.
Als die regering waar jij het over hebt er nog zou zitten om het volk te vertegenwoordigen, dan zou er niet veel mis mee zijn, maar dit is al lang niet meer het geval.
  dinsdag 5 mei 2020 @ 17:36:48 #80
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_192960063
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 17:35 schreef aioli het volgende:

[..]

Als die regering waar jij het over hebt er nog zou zitten om het volk te vertegenwoordigen, dan zou er niet veel mis mee zijn, maar dit is al lang niet meer het geval.
Laat mij raden, het volk denkt allemaal precies zoals jou? Of bedoel je iedereen in Nederland?
  dinsdag 5 mei 2020 @ 17:39:03 #81
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_192960089
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 17:35 schreef aioli het volgende:

[..]

Daar ben ik het niet geheel mee oneens, maar dan nog steeds is een regering preferabel boven een anarchistische staat.
pi_192960092
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 17:04 schreef aioli het volgende:

[..]

Denk je dat een samenleving kan draaien zonder regels?
  dinsdag 5 mei 2020 @ 17:43:38 #83
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_192960151
Alle grote mensen uit de geschiedenis stonden natuurlijk bekend om dat ze precies hetzelfde dachten als het volk. Een goede leider zegt altijd precies wat jij denkt, ook al heeft hij er net als jij geen verstand van.

Op die manier zou je kunnen stellen dat leiderschap gelijkstaat aan zeggen wat iedereen denkt.
  dinsdag 5 mei 2020 @ 17:48:08 #84
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_192960194

dinsdag 5 mei 2020 @ 17:48:50 #85
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_192960201
Leuk dit soort conversaties. Doet me denken aan de discussie hier en dat er geen concrete voorbeelden worden gegeven. Als het puntje bij het paaltje komt laat meneer het afweten.
  Moderator dinsdag 5 mei 2020 @ 17:55:22 #86
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_192960280
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 17:43 schreef Vis1980 het volgende:
Alle grote mensen uit de geschiedenis stonden natuurlijk bekend om dat ze precies hetzelfde dachten als het volk. Een goede leider zegt altijd precies wat jij denkt, ook al heeft hij er net als jij geen verstand van.

Op die manier zou je kunnen stellen dat leiderschap gelijkstaat aan zeggen wat iedereen denkt.
Een slechte leider kan toch ook zeggen wat mensen willen horen?
  dinsdag 5 mei 2020 @ 17:57:11 #87
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_192960297
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 17:55 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Een slechte leider kan toch ook zeggen wat mensen willen horen?
Het is het kenmerk van een slechte leider zelfs.
pi_192960321
Het is absurd om een economie zo kapot te maken terwijl er geen enkel bewijs is dat het heeft geholpen en helpt. Daarom protesteren mensen nu, de eerste weken waren nog wel te overzien maar naarmate het verder gaat begint iedereen het gelukkig ook flauwekul te vinden. Het is logisch dat als je 1,5 meter afstand houdt het virus zich minder snel verspreid (is met de griep en al het andere ook zo), maar de maatregelen zijn buitenproportioneel. Ze hadden ook kunnen zeggen dat ouderen thuis moeten blijven en geen contact mogen hebben, het effect zou ongeveer hetzelfde zijn geweest maar veel minder negatieve gevolgen hebben gehad (de verpleegtehuizen zijn hard getroffen omdat aan hen geen aandacht is besteed, waar praten we dan nog over als je de maatregelen goed wil praten?).
  Moderator dinsdag 5 mei 2020 @ 18:02:14 #89
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_192960363
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 17:57 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Het is het kenmerk van een slechte leider zelfs.
Dat dacht ik ook ja :D
pi_192960399
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 17:48 schreef MMaRsu het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik kan niet naar mijn werk, ik kan niet naar mijn vrienden zoals ik deed, ik kan niet normaal boodschappen doen, ik kan niet naar de horeca of wat dan ook wat dat betreft. Welke vrijheden worden ingeperkt? Het devies is zelfs dat je zoveel mogelijk thuis moet blijven en jij kan iets aanhalen waarin iemand vraagt welke vrijheden worden ingeperkt :')
  dinsdag 5 mei 2020 @ 18:21:46 #91
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_192960641
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 18:04 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Ik kan niet naar mijn werk, ik kan niet naar mijn vrienden zoals ik deed, ik kan niet normaal boodschappen doen, ik kan niet naar de horeca of wat dan ook wat dat betreft. Welke vrijheden worden ingeperkt? Het devies is zelfs dat je zoveel mogelijk thuis moet blijven en jij kan iets aanhalen waarin iemand vraagt welke vrijheden worden ingeperkt :')
Waarom kan je niet naar je vrienden? Zolang je 1.5 meter afstand houdt kan en mag dit gewoon. Ik spreek elke week met vrienden af.

Ik kan gewoon boodschappen doen, zolang ik afstand houdt.

De horeca? Ja dat kan nu even niet. Oh nee ik kan niet zuipen in gezelschap, my freedoms!!111einz einz
pi_192960697
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 18:21 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Waarom kan je niet naar je vrienden? Zolang je 1.5 meter afstand houdt kan en mag dit gewoon. Ik spreek elke week met vrienden af.

Ik kan gewoon boodschappen doen, zolang ik afstand houdt.

De horeca? Ja dat kan nu even niet. Oh nee ik kan niet zuipen in gezelschap, my freedoms!!111einz einz
Dat is geen normale vrijheid hoor, dat is vrijheid die beperkt wordt. Wat snap jij daar niet aan? :')

Daar ging jouw hele domme discussie toch over? Dat we niet beperkt worden in onze vrijheid. We worden niks anders dan beperkt in dit geval. Geen idee hoe je in je hoofd kan hebben dat dat niet het geval is terwijl je het zelf nog aangeeft ook maar er lacherig over doet :')

Horeca gaat niet alleen over zuipen, ook over eten en hotels, daarnaast heb je ook alle attractieparken, concerten, alles wat afgelast is. Je kan er wel zo dom simpel over praten en denken dat je slim bent maar het slaat nergens op hoe je reageert

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 05-05-2020 18:26:24 ]
pi_192960772
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 15:49 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Waar is de normale OP?
En dit, leip, waarom heeft geen mod ingegrepen?
  Moderator dinsdag 5 mei 2020 @ 18:43:09 #94
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_192960906
Voor de volgende OP wel mooi als alle landen waar gedemonstreerd worden vermeldt met reden van demonstratie.
pi_192961887
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 17:59 schreef phoenyx het volgende:
Het is absurd om een economie zo kapot te maken terwijl er geen enkel bewijs is dat het heeft geholpen en helpt. Daarom protesteren mensen nu, de eerste weken waren nog wel te overzien maar naarmate het verder gaat begint iedereen het gelukkig ook flauwekul te vinden. Het is logisch dat als je 1,5 meter afstand houdt het virus zich minder snel verspreid (is met de griep en al het andere ook zo), maar de maatregelen zijn buitenproportioneel.
Dat het buiten proportioneel is kun je over discussiëren, ik denk van niet. Gezien de verhalen van mijn vrouw, die op het ziekenhuis werkt, is er net op tijd ingegrepen. Dat jij en ik er ziek van kunnen worden en het waarschijnlijk dan gewoon thuis uit kunnen zieken staat buiten kijf. Maar een kleine minderheid word zo ziek dat ze op de ICU belanden. Daar ligt het probleem, er is in Nederland in zo'n scenario geen rekening gehouden, er zijn gewoon weg te weinig bedden. Dat is iets wat je de regering aan zou kunnen rekenen. Maar dat veranderd niets aan het feit dat we nu bedden te kort hebben en als we de regels niet zouden hanteren, we een groot tekort aan IC bedden zouden hebben. De druk lijkt nu eindelijk af te nemen, laten we niet het risico nemen om dit allemaal te niet te doen.

quote:
Ze hadden ook kunnen zeggen dat ouderen thuis moeten blijven en geen contact mogen hebben, het effect zou ongeveer hetzelfde zijn geweest maar veel minder negatieve gevolgen hebben gehad (de verpleegtehuizen zijn hard getroffen omdat aan hen geen aandacht is besteed, waar praten we dan nog over als je de maatregelen goed wil praten?).
Ja, de ouderen hebben de meeste kans om het ergst door het virus getroffen te worden. Maar het virus verspreid zich niet alleen tussen ouderen, maar door iedereen. Je denkt toch niet dat ouderen van verzorgingstehuis tot verzorgingstehuis gaan? Daar zitten andere personen tussen, van elke leeftijd. De enige manier om de verspreiding dus tegen te gaan lijkt me dan om bewegingen tussen iedereen te beperken. Vind het daarom eigenlijk best wel egoïstisch om te zeggen dat de ouderen dan maar alleen lockdown moeten. Zolang wij maar niet wat in hoeven te leveren.

En vergis je niet, de mensen die nu op de IC liggen/lagen waren niet de ouderen, maar mensen die nog zicht hadden/hebben op een leven na Corona. De ouderen hebben de IC's meestal niet bereikt.

Hopelijk kan en mogen de teugels weer wat gevierd worden, maar dat het wat langer duurt dan we leuk vinden is niet anders en imo ook niet onoverkomelijk.
pi_192962030
Ik denk dat alles wat jij zegt al wel gezegd en verworpen is in de andere topics.
pi_192962101
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 19:47 schreef phoenyx het volgende:
Ik denk dat alles wat jij zegt al wel gezegd en verworpen is in de andere topics.
Werkelijk? Want ik heb nog geen enkel goed argument gehoord.
pi_192962117
Goed, dat is een antwoord maar ik begrijp het als je denkt dat het een flauwekul antwoord is dus ik ga er toch maar op in. Ik .. en hier reageerde jij
pi_192962206
Ik ben het met je eens dat je mensen niet kan laten stikken en dat het grotendeels de schuld is van de overheid dat er te weinig IC bedden zijn.

Als we de regels niet zouden volgen is het maar de vraag hoeveel meer mensen dat zouden zijn. Ja ze hebben het druk gehad maar er zijn ook geruchten dat Nederland al veel meer geïnfecteerd is dan we 'dachten'. We weten niet of er zoveel meer mensen bij zouden zijn gekomen als we gewoon de economie open hadden gelaten (natuurlijk komen er mensen bij en gaan er dan mensen extra dood, er gaan nu ook extra mensen dood in de toekomst doordat we deze maatregelen genomen hebben, maar die boeien nu niks).

Over wat je zegt over verzorgingstehuis naar verzorgingstehuis, nee dat denk ik inderdaad niet. Als ze zichzelf isoleren dan zouden ze niet besmet raken. Dan moeten hen 2 maanden in complete isolatie inderdaad voor hun eigen gezondheid, als ik 80 zou zijn en ze zouden zeggen dat ik zoiets 2 maanden moet doen in plaats van dat een heel land op slot gaat dan zou ik dat niet zo raar vinden.
pi_192962669
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 19:57 schreef phoenyx het volgende:
Ik ben het met je eens dat je mensen niet kan laten stikken en dat het grotendeels de schuld is van de overheid dat er te weinig IC bedden zijn.

Als we de regels niet zouden volgen is het maar de vraag hoeveel meer mensen dat zouden zijn. Ja ze hebben het druk gehad maar er zijn ook geruchten dat Nederland al veel meer geïnfecteerd is dan we 'dachten'. We weten niet of er zoveel meer mensen bij zouden zijn gekomen als we gewoon de economie open hadden gelaten (natuurlijk komen er mensen bij en gaan er dan mensen extra dood, er gaan nu ook extra mensen dood in de toekomst doordat we deze maatregelen genomen hebben, maar die boeien nu niks).

En daar verschillen we van mening, de IC opnames en het aantal doden geven toch echt wel aan dat we nu met hele andere waarden van doen hebben dan 'normaal' rond deze tijd.

quote:
Over wat je zegt over verzorgingstehuis naar verzorgingstehuis, nee dat denk ik inderdaad niet. Als ze zichzelf isoleren dan zouden ze niet besmet raken. Dan moeten hen 2 maanden in complete isolatie inderdaad voor hun eigen gezondheid, als ik 80 zou zijn en ze zouden zeggen dat ik zoiets 2 maanden moet doen in plaats van dat een heel land op slot gaat dan zou ik dat niet zo raar vinden.
Maar op een verzorgingstehuis zijn niet alleen ouderen. Er werken verzorgenden, met gezinnen, die ook weer overal komen. Daarnaast heb je ook toeleveranciers die er komen, met ook weer diezelfde gezinnen. Etc.

Het is niet zo eenvoudig om één deel op slot te doen. Daarnaast is er in Nederland bijna geen sprake van een lockdown. Naar mijn weten mogen we allemaal de straat nog op en zijn de winkels nog gewoon open.
pi_192963136
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 20:20 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

En daar verschillen we van mening, de IC opnames en het aantal doden geven toch echt wel aan dat we nu met hele andere waarden van doen hebben dan 'normaal' rond deze tijd.
[..]

Maar op een verzorgingstehuis zijn niet alleen ouderen. Er werken verzorgenden, met gezinnen, die ook weer overal komen. Daarnaast heb je ook toeleveranciers die er komen, met ook weer diezelfde gezinnen. Etc.

Het is niet zo eenvoudig om één deel op slot te doen. Daarnaast is er in Nederland bijna geen sprake van een lockdown. Naar mijn weten mogen we allemaal de straat nog op en zijn de winkels nog gewoon open.
Oke ja is inderdaad gewoon een verschil van mening, is naar mijn idee ook niet echt iets wat helemaal goed is of helemaal fout. Wat je verder zegt begrijp ik best wel, heb ook mijn redenen waarom ik er anders naar kijk. Wel fijn om een keer iemand te ontmoeten hier die gewoon normaal kan blijven denken en reageren.
  dinsdag 5 mei 2020 @ 21:22:27 #102
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_192963968
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 18:25 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Dat is geen normale vrijheid hoor, dat is vrijheid die beperkt wordt. Wat snap jij daar niet aan? :')

Daar ging jouw hele domme discussie toch over? Dat we niet beperkt worden in onze vrijheid. We worden niks anders dan beperkt in dit geval. Geen idee hoe je in je hoofd kan hebben dat dat niet het geval is terwijl je het zelf nog aangeeft ook maar er lacherig over doet :')

Horeca gaat niet alleen over zuipen, ook over eten en hotels, daarnaast heb je ook alle attractieparken, concerten, alles wat afgelast is. Je kan er wel zo dom simpel over praten en denken dat je slim bent maar het slaat nergens op hoe je reageert
Stoplichten beperken ook je vrijheid. Sluitingstijden idem; agenda's helemaal... of zou het een goed idee zijn om gewoon bij een arts binnen te stiefelen wanneer je wil?

Verwar vrijheid niet met totale vrijheid. Totale vrijheid bestaat niet. En gelukkig maar.

In Nederland hebben we wat dat betreft echt NIETS te klagen. Echt NIETS.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_192964104
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 21:22 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Stoplichten beperken ook je vrijheid. Sluitingstijden idem; agenda's helemaal... of zou het een goed idee zijn om gewoon bij een arts binnen te stiefelen wanneer je wil?

Verwar vrijheid niet met totale vrijheid. Totale vrijheid bestaat niet. En gelukkig maar.

Nu draaf je weer door. We zijn een bepaalde vrijheid gewend, die wordt nu gigantisch ingeperkt en jij zegt dat ze niets mogen klagen. Het is nu letterlijk een politiestaat waarbij je 400 euro boete kan krijgen als je gewoon in de buurt van iemand staat. Je hoofdletter gebruik maakt je statement krachtiger voor de gemiddelde persoon maar is verder zinloos
  dinsdag 5 mei 2020 @ 21:31:55 #104
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_192964194
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 21:28 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Nu draaf je weer door. We zijn een bepaalde vrijheid gewend, die wordt nu gigantisch ingeperkt en jij zegt dat ze niets mogen klagen. Het is nu letterlijk een politiestaat waarbij je 400 euro boete kan krijgen als je gewoon in de buurt van iemand staat. Je hoofdletter gebruik maakt je statement krachtiger voor de gemiddelde persoon maar is verder zinloos
Gigantisch ingeperkt, ja?

Letterlijk een politiestaat, ja?

Ja, echt Noord-Korea hier. En dan zeggen dat anderen doordraven.

En waarom? Omdat je de afgelopen tijd niet naar een café en/of strand hebt gekund met je makkers? Jammer dan, samenleven betekent dat we ook echt samenleven, en als dat betekent dat we even wat minder kunnen socializen zodat onze hele zorg niet overbelast raakt dan moet dat maar.

Mij valt op dat de 'mijn vrijheid!!!!'-jankers vooral heel geïnteresseerd zijn in zichzelf; dat geroep dat het een maatschappelijk probleem is voor ons allemaal is voor de bühne.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_192964242
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 21:22 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Ah. De "het is elders erger dus we mogen niet klagen" argumentatie.
pi_192964255
De vergelijking met Noord Korea, de !!!!, buhne, ik denk dat je zelf ook wel beseft dat je niet meer objectief weet te reageren als je dit zo leest.
  dinsdag 5 mei 2020 @ 21:34:52 #107
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_192964271
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 21:33 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]

Ah. De "het is elders erger dus we mogen niet klagen" argumentatie.
Janken dat we in een politiestaat leven vraagt ook daarom.

Stel snowflakes. Misschien eens een keer aan een ander denken. Die lockdown is er niet om jou te pesten.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_192964301
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 21:34 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Stel snowflakes. Misschien eens een keer aan een ander denken. Die lockdown is er niet om jou te pesten.
Heb jij een baan?
  dinsdag 5 mei 2020 @ 21:36:36 #109
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_192964322
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 21:34 schreef phoenyx het volgende:
De vergelijking met Noord Korea, de !!!!, buhne, ik denk dat je zelf ook wel beseft dat je niet meer objectief weet te reageren als je dit zo leest.
Vandaar dat je gewoon nog naar buiten kunt, boodschappen kunt doen, kunt wandelen, kunt fietsen, kunt winkelen... alleen dient dat thans even ALLEEN te gebeuren en met 1.5 meter afstand van elkaar.

Daarnaast mag je je 'mening' hier nog altijd gewoon spuwen, en jan en alleman van van alles beschuldigen (Rutte, WHO) zonder dat de Gestapo voor je deur staat of je internet afsluit.

Jankballerij
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 5 mei 2020 @ 21:36:53 #110
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_192964331
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 21:35 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Heb jij een baan?
Zeg dat wel ja. En thuiswerken is zwaar irritant, maar het is niet anders.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_192964350
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 21:36 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Zeg dat wel ja. En thuiswerken is zwaar irritant, maar het is niet anders.
Eerlijk waar? En hoe verantwoord je dan hoe je reageert?
  dinsdag 5 mei 2020 @ 21:38:06 #112
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_192964360
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 21:37 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Eerlijk waar? En hoe verantwoord je dan hoe je reageert?
Omdat ik liever heb dat onze zorg niet in elkaar stort. Dan maar vierkante ogen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_192964382
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 21:38 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Omdat ik liever heb dat onze zorg niet in elkaar stort. Dan maar vierkante ogen.
Ik weet dat je liegt.
  dinsdag 5 mei 2020 @ 21:39:28 #114
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_192964394
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 21:38 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Ik weet dat je liegt.
Waarover?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_192964406
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 21:39 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Waarover?
Over dat je een baan hebt.
  dinsdag 5 mei 2020 @ 21:40:12 #116
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_192964414
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 21:39 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Over dat je een baan hebt.
:')

Serieus?

En dat baseer je op wat precies?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_192964426
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 21:40 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Serieus?

En dat baseer je op wat precies?
Je ontkent het?
  dinsdag 5 mei 2020 @ 21:41:41 #118
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_192964438
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 21:40 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Je ontkent het?
Volmondig ja.

Maar vertel eens: waar baseer je dat op, dat ik geen baan zou hebben?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_192964450
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 21:41 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Volmondig ja.

Maar vertel eens: waar baseer je dat op, dat ik geen baan zou hebben?
Ik geloof je, je hebt een baan aan de lopende band.
  dinsdag 5 mei 2020 @ 21:43:41 #120
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_192964474
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 21:42 schreef phoenyx het volgende:

[..]

En al zou dat zo zijn, dat maakt het een mindere baan of zo?

Wat ben je, 16? Eerst lopen mekkeren over hoe erg het allemaal is voor mensen die een baan hebben, deze lockdown, vervolgens iemand die je wijst op je aanstelleritis verwijten dat die wel geen baan zal hebben en tenslotte schoorvoetend toegeven dat er wellicht wel een baan is, maar die is 'aan de lopende band'.

Toont wel weer het niveau van de jankballen aan.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_192964487
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 21:43 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

En al zou dat zo zijn, dat maakt het een mindere baan of zo?

Wat ben je, 16? Eerst lopen mekkeren over erg het is voor mensen die een baan hebben, deze lockdown, vervolgens iemand die je wijst op je aanstelleritis verwijten dat die wel geen baan zal hebben en tenslotte schoorvoetend toegeven dat er wellicht wel een baan is, maar die is 'aan de lopende band'.

Toont wel weer het niveau van de jankballen aan.
En hier gaan we weer
  dinsdag 5 mei 2020 @ 21:44:42 #122
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_192964502
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 21:44 schreef phoenyx het volgende:

[..]

En hier gaan we weer
Er is wederom geen touw aan vast te knopen, inderdaad.

Protesteer ze.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_192964505
Je had toch vierkante ogen, van de beeldschermen of niet met je thuiswerk, man die niks kan maar hier alles kan
  dinsdag 5 mei 2020 @ 21:46:01 #124
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_192964534
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 21:44 schreef phoenyx het volgende:
Je had toch vierkante ogen, van de beeldschermen of niet met je thuiswerk, man die niks kan maar hier alles kan
Uh ja, vierkante ogen inderdaad... hoe je daar een lopende band baan van maakt is me vooralsnog niet helder.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_192964558
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 21:46 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Uh ja, vierkante ogen inderdaad... hoe je daar een lopende band baan van maakt is me vooralsnog niet helder.
Omdat je vaak nogal liegt
  dinsdag 5 mei 2020 @ 21:47:09 #126
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_192964570
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 21:46 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Omdat je vaak nogal liegt
Oh echt, laat eens zien.

Waar heb ik over gelogen, phoenyx...
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_192964599
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 21:47 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Oh echt, laat eens zien.

Waar heb ik over gelogen, phoenyx...
Nou ja ik ga niet terug in je geschiedenis, laten we gewoon eens kijken waar jouw vakgebied ligt
  dinsdag 5 mei 2020 @ 21:48:39 #128
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_192964609
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 21:48 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Nou ja ik ga niet terug in je geschiedenis, laten we gewoon eens kijken waar jouw vakgebied ligt
Je noemt het al.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_192964660
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 21:48 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Je noemt het al.
Leuk afgetroeft omdat ik niet terug wil zoeken inderdaad :D Maar je vakgebied is ongeveer 0
  dinsdag 5 mei 2020 @ 21:51:01 #130
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_192964679
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 21:50 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Leuk afgetroeft omdat ik niet terug wil zoeken inderdaad :D Maar je vakgebied is ongeveer 0
Mijn vakgebied is 0?

Is dit echt allemaal omdat ik vind dat je je gigantisch aanstelt?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_192964688
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 21:51 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Mijn vakgebied is 0?

Is dit echt allemaal omdat ik vind dat je je gigantisch aanstelt?
Nee omdat je niet aan kan geven waarin je goed bent
pi_192964702
En vanwege hoe je hier al jaren reageert
  dinsdag 5 mei 2020 @ 21:54:22 #133
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_192964777
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 21:51 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Nee omdat je niet aan kan geven waarin je goed bent
Je noemde het net zelf al, hoor.

Maar het is allemaal nogal chaotisch nu; eerst geen werk, toen wel werk maar aan de lopende band, toen weer geen vakgebied...

Wat is nu precies je punt? Dat het voor werkende mensen heel vervelend is, de lockdown, dat er lopende band baantjes zijn die eigenlijk zwaar minderwaardig zijn, en dat tegen jou ingaan uiteindelijk betekent dat er gelogen wordt en er geen vakgebied zou zijn.

Gaat dit nog over je 'beperkte vrijheden' of is deze onsamenhangende vragenronde gewoon weer een gevalletje verpissen?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_192964822
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 21:54 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Je noemde het net zelf al, hoor.

Maar het is allemaal nogal chaotisch nu; eerst geen werk, toen wel werk maar aan de lopende band, toen weer geen vakgebied...

Wat is nu precies je punt? Dat het voor werkende mensen heel vervelend is, de lockdown, dat er lopende band baantjes zijn die eigenlijk zwaar minderwaardig zijn, en dat tegen jou ingaan uiteindelijk betekent dat er gelogen wordt en er geen vakgebied zou zijn.

Gaat dit nog over je 'beperkte vrijheden' of is deze onsamenhangende vragenronde gewoon weer een gevalletje verpissen?
Het gaat erom dat de maatregelen buitenproportioneel zijn en dat mensen daar tegen protesteren..
pi_192964838
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 21:34 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Kritisch zijn op hoe de overheid met je grondrechten om gaat. Wat is daar mis mee? Lijkt mij een burgerplicht en horen bij een gezond functionerende democratie.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-05-2020 21:56:55 ]
  dinsdag 5 mei 2020 @ 21:56:33 #136
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_192964842
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 21:55 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Het gaat erom dat de maatregelen buitenproportioneel zijn en dat mensen daar tegen protesteren..
Die maatregelen zijn wat voor nu nodig is wil je de zorg niet overbelasten. That's it.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 5 mei 2020 @ 21:56:58 #137
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_192964848
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 21:56 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]

Kritisch zijn op hoe de overheid met je grondrechten om gaat. Wat is daar mis mee? Lijkt mij een burgerplicht en horen bij een gezonde democratie.
En hoe word jij precies op dit moment in je grondrechten beperkt?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_192964859
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 21:56 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Die maatregelen zijn wat voor nu nodig is wil je de zorg niet overbelasten. That's it.
De cijfers onderbouwen dit verhaal niet echt. Zeker de huidige cijfers niet
pi_192964861
quote:

[..]

Geweldig, een persoon die compleet gestuurd is zonder na te hoeven denken over de toekomst. Goed gedaan
  dinsdag 5 mei 2020 @ 21:58:03 #140
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_192964870
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 21:57 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Geweldig, een persoon die compleet gestuurd is zonder na te hoeven denken over de toekomst. Goed gedaan
En hoe zou de toekomst er volgens jou, zonder lockdown, precies uitzien?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 5 mei 2020 @ 21:58:17 #141
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_192964876
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 21:57 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]

De cijfers onderbouwen dit verhaal niet echt. Zeker de huidige cijfers niet
BNW-cijfers of echte cijfers?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_192964888
quote:

[..]

En hoe word jij precies op dit moment in je grondrechten beperkt?
Nee je wijkt af van mijn vraag: wat is er mis mee om kritisch te zijn op hoe de overheid met onze grondrechten om gaat?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-05-2020 21:59:06 ]
pi_192964892
Leuk geweest, echt wat een naïviteit
pi_192964898
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 21:58 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

BNW-cijfers of echte cijfers?
Gewoon die van het RIVM.
pi_192964904
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 21:59 schreef phoenyx het volgende:
Leuk geweest, echt wat een naïviteit
Ja idd het is wel weer even mooi geweest voor vandaag.
  dinsdag 5 mei 2020 @ 22:01:50 #146
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_192964944
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 21:58 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]

Nee je wijkt af van mijn vraag: wat is er mis mee om kritisch te zijn op hoe de overheid met onze grondrechten om gaat?
Wanneer dat binnen de grenzen van het redelijke blijft, niets. Wanneer het vooral bedoeld is om je pseudo-libertarische filosofie te verspreiden en met de meest dramatische interpretaties te komen, is het geen kritisch zijn meer, maar sensatiezucht en de drang je slachtoffer te voelen van een situatie die daar geheel niet om vraagt. Zeker wanneer je weet wat de reden voor bepaalde maatregelen is.

Affijn: op welke wijze worden jouw grondrechten op dit moment beperkt?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_192964970
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 22:01 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Wanneer dat binnen de grenzen van het redelijke blijft, niets. Wanneer het vooral bedoeld is om je pseudo-libertarische filosofie te verspreiden en met de meest dramatische interpretaties te komen, is het geen kritisch zijn meer, maar sensatiezucht en de drang je slachtoffer te voelen van een situatie die daar geheel niet om vraagt. Zeker wanneer je weet wat de reden voor bepaalde maatregelen is.

Wat snap je er niet aan dat je gewoon maar praat wat je wil?
  dinsdag 5 mei 2020 @ 22:04:22 #148
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_192964991
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 22:03 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Wat snap je er niet aan dat je gewoon maar praat wat je wil?
Geen idee wat deze zin zou moeten betekenen.

Maar vertel: wat zou de overheid volgens jou op dit moment moeten doen? Vanaf morgen, zeg maar?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 5 mei 2020 @ 22:07:35 #149
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_192965061
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 21:55 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Wat ik begreep waren er in Nederland +-200 mensen op de been.

Het protest was van tevoren niet aangemeld, zoals dat normaliter moet, maar werd niet verboden. Remkes wees de Koekamp vanochtend aan als plek waar de activisten hun demonstratie konden voorzetten. Als voorwaarde werd wel van de demonstranten verwacht dat zij minimaal anderhalve meter afstand van elkaar hielden en naar de politie luisterden. Dat gebeurde niet. Daarop besloot Remkes het protest eerder te beëindigen. ‘Wie niet aan de vordering voldoet wordt aangehouden’, twitterde de gemeente.

https://www.ad.nl/binnenl(...)n-den-haag~aa966a30/

Tja, dat krijg je dan!
Kansloos protest!

Oh en heb even rondgekeken in de stad naar vlaggen die ondersteboven waren. En heb er geen gespot en heb best een grote ronde gedaan vandaag.
pi_192965065
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 22:04 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Geen idee wat deze zin zou moeten betekenen.

Maar vertel: wat zou de overheid volgens jou op dit moment moeten doen? Vanaf morgen, zeg maar?
Prima. Inderdaad van de hak op de tak. Ik kan hierop een antwoord geven en jij gaat weer op iets anders over. Hij was intelligenter dan ik dat hij gewoon maar stopte
  dinsdag 5 mei 2020 @ 22:09:05 #151
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_192965096
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 22:07 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Prima. Inderdaad van de hak op de tak. Ik kan hierop een antwoord geven en jij gaat weer op iets anders over. Hij was intelligenter dan ik dat hij gewoon maar stopte
Hier kan ik geen chocola van maken.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_192965098
Wat is dat met jullie dat jullie telkens jullie posts moeten aanpassen? Dronken?
  dinsdag 5 mei 2020 @ 22:09:50 #153
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_192965107
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 22:09 schreef phoenyx het volgende:
Wat is dat met jullie dat jullie telkens jullie posts moeten aanpassen? Dronken?
Welke posts zijn aangepast?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_192965142
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 22:09 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Weet je zeker dat je vader echt je vader is?
pi_192965151
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 22:09 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Je vindt het leuk he? Debieltjes pesten :D
Volg de pijlen.
  dinsdag 5 mei 2020 @ 22:12:47 #156
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_192965163
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 22:11 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Weet je zeker dat je vader echt je vader is?
Ja.

Alles goed verder?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_192965164
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 22:12 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Je vindt het leuk he? Debieltjes pesten :D
Krijg een verbeterde uitkering joh :D
pi_192965172
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 22:12 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Ja.

Alles goed verder?
Ik begrijp gewoon niet waarom iemand als jij zo kan etteren
  dinsdag 5 mei 2020 @ 22:14:38 #159
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_192965197
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 22:13 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Heb je je eigen laatste posts teruggelezen? Dat noemen we ad hominems. Nergens ga je in op de vragen of de inhoud. Puur gezuig over werkloosheid, domheid, 'niks zijn', naïef zijn en m'n pa.

Nog maar een keer: wat zou de overheid volgens jou wel moeten doen?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_192965211
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 22:14 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Heb je je eigen laatste posts teruggelezen? Dat noemen we ad hominems. Nergens ga je in op de vragen of de inhoud. Puur gezuig over werkloosheid, domheid, 'niks zijn', naïef zijn en m'n pa.

Nog maar een keer: wat zou de overheid volgens jou wel moeten doen?
Oke ja dat verklaart voor mij wel. Veel succes :D
pi_192965221
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 22:13 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Als ik dit topic zo eens doorlees, is er nog veel meer dat jij niet begrijpt :')
Volg de pijlen.
pi_192965237
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 22:15 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Als ik dit topic zo eens doorlees, is er nog veel dat jij niet begrijpt :')
Ja ik ben ICT'er, ik begrijp heel veel niet.
pi_192965260
Maar jullie zijn de domste personen die ik ooit heb meegemaakt. Ook in het echt. Het is ongelofelijk. Wat een arrogantie
  dinsdag 5 mei 2020 @ 22:20:31 #164
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_192965302
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 22:15 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Oke ja dat verklaart voor mij wel. Veel succes :D
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Moderator dinsdag 5 mei 2020 @ 22:28:30 #165
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_192965438
Jongens, ontopic blijven aub.
pi_192966031
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 16:04 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Gast, welke discussie? Je hebt absoluut niks bijgedragen aan het topic, je bent andere mensen voor normies aan het uitmaken (extreem beledigend, want wat ben jij dan, een hyper ontwikkeld mens?) en aan het trollen. Rot zelf lekker op man. Triest hoopje mens. Kruip terug in de anus van 4chan, want dat is waar jij thuishoort.
Kijk dit soort grote mond(bek) zie je dus de heletijd van die msm volgers,en blijven gewoon in het topic van BNW
Dus msn volgers na de corana toch maar ff 1 gezelllige fok meeting?,privacy doet jullie toch niks
  dinsdag 5 mei 2020 @ 23:38:17 #167
490829 aioli
COVID-19
pi_192966529
.

[ Bericht 98% gewijzigd door aioli op 05-05-2020 23:38:48 ]
  woensdag 6 mei 2020 @ 00:14:42 #168
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_192966843
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 21:28 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Gigantisch :')

Het enige wat gigantisch is is hoe erg jij je aanstelt
  woensdag 6 mei 2020 @ 00:16:18 #169
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_192966858
quote:

[..]

Wat is er mis in jouw hoofd? Ziek persoon.
  woensdag 6 mei 2020 @ 00:18:00 #170
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_192966869
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 22:16 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Ja ik ben ICT'er, ik begrijp heel veel niet.
Je bedoelt je bent autist
  woensdag 6 mei 2020 @ 00:18:48 #171
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_192966879
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 23:02 schreef domdonorcel het volgende:

[..]

Kijk dit soort grote mond(bek) zie je dus de heletijd van die msm volgers,en blijven gewoon in het topic van BNW
Dus msn volgers na de corana toch maar ff 1 gezelllige fok meeting?,privacy doet jullie toch niks
Gast ik kijk nooit nieuws, ik gebruik mijn gezonde verstand. Jullie zijn de rotte appel van de samenleving. Anti vaccers, corona is hoax roeperts flat earthers jullie zijn het lachertje van de maatschappij.
  woensdag 6 mei 2020 @ 00:22:28 #172
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_192966904
quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2020 00:18 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Gast ik kijk nooit nieuws, ik gebruik mijn gezonde verstand. Jullie zijn de rotte appel van de samenleving. Anti vaccers, corona is hoax roeperts flat earthers jullie zijn het lachertje van de maatschappij.
Nee hoor sommige mensen lopen alleen jaren achter op de realiteit omdat ze blijkbaar nooit alternatieve bronnen raadplegen en gaan dan hatelijk doen als mensen iets anders geloven . Ik vind het ieders eigen verantwoordelijkheid om op de hoogte te blijven dus het is in feite je eigen schuld dat je achterloopt . In the age of information ignorance is a choice . :Y
  woensdag 6 mei 2020 @ 00:28:33 #173
319979 Fok-it
All is well
pi_192966950
quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2020 00:18 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

_O_

Dit soort mensen horen eigenlijk niet te mogen stemmen, maar goed. Dat is dan weer het nadeel van democratie ;( Een nadeel wat niet vervangen moet worden door iets anders overigens.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  woensdag 6 mei 2020 @ 00:32:05 #174
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_192966972
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 00:22 schreef Summers het volgende:

[..]

Nee hoor sommige mensen lopen alleen jaren achter op de realiteit omdat ze blijkbaar nooit alternatieve bronnen raadplegen
Alternatieve bronnen != goede bronnen.
quote:
In the age of information ignorance is a choice . :Y
Exact. Alsjeblieft, doe iets met bovenstaande wijsheid.
Huilen dan.
  woensdag 6 mei 2020 @ 00:33:46 #175
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_192966980
[..]

[/quote]

welke bronnen raad jij aan..?
Huig
  woensdag 6 mei 2020 @ 00:34:00 #176
319979 Fok-it
All is well
pi_192966982
quote:
7s.gif Op woensdag 6 mei 2020 00:32 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Kan je zoiets ook nog inhoudelijk beargumenteren of staat dit tegeltje in je toilet?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  woensdag 6 mei 2020 @ 00:39:26 #177
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_192967028
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 00:34 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Kan je zoiets ook nog inhoudelijk beargumenteren of staat dit tegeltje in je toilet?
Ja hoor, dat kan ik wel.

Goede bronnen komen met informatie gebaseerd op deugdelijk onderzoek, waarbij duidelijk is op welke wijze de gegevens vergaard zijn en volgens welke methode deze gegevens eventueel vervolgens verwerkt zijn. De gegevens worden bij de bron geleverd, of er wordt aangegeven waar deze te vinden zijn, zodat eenieder het onderzoek met diezelfde gegevens zou kunnen reproduceren. Verder volgen conclusies of stellingen logisch uit de data, en worden er geen claims gemaakt die niet ondersteund worden door de data.

Ben je het daar een beetje mee eens? Verder zeg ik nergens dat alternatieve bronnen per definite slechte bronnen zijn. Eveneens als dat het per definitie goede bronnen zijn.
Huilen dan.
  woensdag 6 mei 2020 @ 00:40:05 #178
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_192967035
quote:
7s.gif Op woensdag 6 mei 2020 00:32 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

[..]

Het zal nooit mijn doel worden om wijzer te zijn in jouw ogen , uitsluitend in die van mij .
  woensdag 6 mei 2020 @ 00:40:33 #179
319979 Fok-it
All is well
pi_192967039
Laat maar, sorry, las beetje over je not equal to teken heen
  woensdag 6 mei 2020 @ 00:42:34 #180
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_192967051
quote:
10s.gif Op woensdag 6 mei 2020 00:40 schreef Fok-it het volgende:
Laat maar, sorry, las beetje over je not equal to teken heen
Wel godverdomme.
Huilen dan.
  woensdag 6 mei 2020 @ 00:43:14 #181
319979 Fok-it
All is well
pi_192967052
quote:
8s.gif Op woensdag 6 mei 2020 00:42 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Wel godverdomme.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 6 mei 2020 @ 00:43:50 #182
319979 Fok-it
All is well
pi_192967055
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 00:40 schreef Summers het volgende:

[..]

Het zal nooit mijn doel worden om wijzer te zijn in jouw ogen , uitsluitend in die van mij .
Hoe wordt je wijzer in jouw ogen dan?
  woensdag 6 mei 2020 @ 00:45:29 #183
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_192967064
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 00:43 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Hoe wordt je wijzer in jouw ogen dan?
Nooit naar anderen luisteren en alles zelf onderzoeken
  woensdag 6 mei 2020 @ 00:47:18 #184
319979 Fok-it
All is well
pi_192967072
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 00:45 schreef Summers het volgende:

[..]

Hoe?
  woensdag 6 mei 2020 @ 00:47:59 #185
319979 Fok-it
All is well
pi_192967077
quote:

[..]

En waar dienen onderzoekers en specialisten van desbetreffend onderwerp precies voor dan?
  woensdag 6 mei 2020 @ 00:50:47 #186
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_192967100
quote:

[..]

Dat impliceert dat je op elk gebied een expert moet zijn, en zelfs dan ontkom je vaak niet aan aannames gebaseerd op eerder onderzoek door anderen.
Huilen dan.
  woensdag 6 mei 2020 @ 00:53:37 #187
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_192967115
quote:
7s.gif Op woensdag 6 mei 2020 00:50 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Dat impliceert dat je op elk gebied een expert moet zijn, en zelfs dan ontkom je vaak niet aan aannames gebaseerd op eerder onderzoek door anderen.
Want iedereen begint als expert?
  woensdag 6 mei 2020 @ 00:54:58 #188
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_192967122
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 00:47 schreef Fok-it het volgende:

[..]

En waar dienen onderzoekers en specialisten van desbetreffend onderwerp precies voor dan?
De wereld is zo corrupt dat je niet meer puur op iemands status af kan gaan . Het is ook een ouderwets concept geworden door internet . Vroeger ging je ervan uit dat het nieuws objectief en onafhankelijk was , luisterde je naar de dokter . Nam je alles aan van specialisten omdat ze status hadden . Die tijd is voorbij . De volwassenen worden volwassen en het is iedereens eigen verantwoordelijkheid geworden . Zoals het eigenlijk altijd had moeten zijn .
  woensdag 6 mei 2020 @ 00:55:48 #189
319979 Fok-it
All is well
pi_192967129
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 00:54 schreef Summers het volgende:

[..]

De wereld is zo corrupt
Als je hem zelf maakt.
  woensdag 6 mei 2020 @ 00:56:02 #190
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_192967130
quote:
7s.gif Op woensdag 6 mei 2020 00:50 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Nee hoor dat hoeft niet en niemand is overal een expert en iedereen kiest wie hij geloofd en wie niet .
  woensdag 6 mei 2020 @ 00:56:34 #191
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_192967135
quote:
7s.gif Op woensdag 6 mei 2020 00:53 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Want iedereen begint als expert?
Nou, nee. Hoezo denk je dat dat uit mijn post volgt?
Huilen dan.
  woensdag 6 mei 2020 @ 00:57:48 #192
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_192967141
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 00:56 schreef Summers het volgende:

[..]

Nee hoor dat hoeft niet en niemand is overal een expert en iedereen kiest wie hij geloofd en wie niet .
Hoe kan je dat rijmen met het "nooit naar anderen luisteren" van net?
Huilen dan.
  woensdag 6 mei 2020 @ 00:58:03 #193
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_192967144
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 00:55 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Als je hem zelf maakt.
Wat bedoel je
  woensdag 6 mei 2020 @ 01:00:00 #194
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_192967154
quote:
7s.gif Op woensdag 6 mei 2020 00:57 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Hoe kan je dat rijmen met het "nooit naar anderen luisteren" van net?
Ik kies toch zelf , Heet dat niet gewoon zelfstandig nadenken :?
  woensdag 6 mei 2020 @ 01:00:07 #195
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_192967155
quote:
7s.gif Op woensdag 6 mei 2020 00:56 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Nou, nee. Hoezo denk je dat dat uit mijn post volgt?
Volgens mij ben ik het met je eens, las het idd verkeerd
  woensdag 6 mei 2020 @ 01:01:38 #196
319979 Fok-it
All is well
pi_192967162
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 00:58 schreef Summers het volgende:

[..]

Wat bedoel je
Dat op het moment dat je op een punt gekomen bent dat je de `mainstream'' media, ook weer zo'n vage term, afweert je een denkbeeld creert waarin zelfs tamelijke onschuldige beweringen die van mainstream-deskundigen komen betwijfeld en bekritiseerd worden. Zo kom je steeds dieper en dieper in het iedereen is corrupt en alles is een leugen-bubble. Sluit je vervolgens nog aan bij een aantal community's op social media met gelijkgezinden en je word paranoïde, en achterdochtig
  woensdag 6 mei 2020 @ 01:01:57 #197
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_192967164
quote:
11s.gif Op woensdag 6 mei 2020 01:00 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Volgens mij ben ik het met je eens, las het idd verkeerd
Dat begint wel een patroon te worden.. ik zou bijna ( :6 ) mezelf de schuld geven.
Huilen dan.
  woensdag 6 mei 2020 @ 01:03:36 #198
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_192967173
quote:
10s.gif Op woensdag 6 mei 2020 01:01 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Dat begint wel een patroon te worden.. ik zou bijna ( :6 ) mezelf de schuld geven.
Een patroon nog wel, wees blij met deze uitspraak. :6
  woensdag 6 mei 2020 @ 01:03:52 #199
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_192967176
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 01:01 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Dat op het moment dat je op een punt gekomen bent dat je de `mainstream'' media, ook weer zo'n vage term, afweert je een denkbeeld creert waarin zelfs tamelijke onschuldige beweringen die van mainstream-deskundigen komen betwijfeld en bekritiseerd worden. Zo kom je steeds dieper en dieper in het iedereen is corrupt en alles is een leugen-bubble. Sluit je vervolgens nog aan bij een aantal community's op social media met gelijkgezinden en je word paranoïde, en achterdochtig
Confirmation bias. Positive feedback loop. Klaar.
Huilen dan.
  woensdag 6 mei 2020 @ 01:04:59 #200
319979 Fok-it
All is well
pi_192967182
quote:
7s.gif Op woensdag 6 mei 2020 01:03 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Confirmation bias. Positive feedback loop. Klaar.
Ja, misschien dat deze bijdrage in de BNW-FB kan komen te staan ofzo
  woensdag 6 mei 2020 @ 01:05:23 #201
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_192967185
quote:
10s.gif Op woensdag 6 mei 2020 01:03 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Een patroon nog wel, wees blij met deze uitspraak. :6
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huilen dan.
  woensdag 6 mei 2020 @ 01:05:35 #202
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_192967187
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 01:01 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Het is juist een teken van geestelijke gezondheid om je van leugenaars af te keren en de msm is niks meer dan de microfoon van de elite en een weapon of mass deception . De msm is obsolete geworden . Het is mijn verantwoordelijkheid om op de hoogte te blijven van wat er op de wereld gebeurd en niet meer van de msm . Dat tijdperk is voorbij .
  woensdag 6 mei 2020 @ 01:06:53 #203
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_192967200
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 01:05 schreef Summers het volgende:

[..]

Het is juist een teken van geestelijke gezondheid om je van leugenaars af te keren en de msm is niks meer dan de microfoon van de elite en een weapon of mass deception . De msm is obsolete geworden . Het is mijn verantwoordelijkheid om op de hoogte te blijven van wat er op de wereld gebeurd en niet meer van de msm . Dat tijdperk is voorbij .
Niks mis met het informatie vergaren uit andere bronnen, zolang:

quote:
7s.gif Op woensdag 6 mei 2020 00:39 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ja hoor, dat kan ik wel.

Goede bronnen komen met informatie gebaseerd op deugdelijk onderzoek, waarbij duidelijk is op welke wijze de gegevens vergaard zijn en volgens welke methode deze gegevens eventueel vervolgens verwerkt zijn. De gegevens worden bij de bron geleverd, of er wordt aangegeven waar deze te vinden zijn, zodat eenieder het onderzoek met diezelfde gegevens zou kunnen reproduceren. Verder volgen conclusies of stellingen logisch uit de data, en worden er geen claims gemaakt die niet ondersteund worden door de data.

Ben je het daar een beetje mee eens? Verder zeg ik nergens dat alternatieve bronnen per definite slechte bronnen zijn. Eveneens als dat het per definitie goede bronnen zijn.
En zolang je een open blik blijft houden waarbij je het niet schuwt om ook je eigen denkbeelden kritisch te benaderen.
Huilen dan.
  woensdag 6 mei 2020 @ 01:07:14 #204
319979 Fok-it
All is well
pi_192967201
quote:

[..]

Punt is alleen dat jij niet meer op de hoogte blijft wat er in de wereld gebeurt. Je blijft alleen op de hoogte wat er gebeurt in je losgeslagen denkbeelden, die steeds verder afdwalen van de realiteit.
  woensdag 6 mei 2020 @ 01:09:02 #205
319979 Fok-it
All is well
pi_192967216
Maar goed, om even bij het punt te blijven. Wat voor bronnen gebruik jij zoal voor berichtgeving?
  woensdag 6 mei 2020 @ 01:09:35 #206
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_192967219
quote:
7s.gif Op woensdag 6 mei 2020 01:06 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Niks mis met het informatie vergaren uit andere bronnen, zolang:
[..]

Je blijft jezelf herhalen :O
  woensdag 6 mei 2020 @ 01:09:57 #207
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_192967224
quote:

[..]

Kan beide toch? Doe ik ook, mix alles door de blender en er komt een soort van "waarheid" uit.
  woensdag 6 mei 2020 @ 01:10:22 #208
319979 Fok-it
All is well
pi_192967229
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 01:09 schreef Summers het volgende:

[..]

Jij toch ook?
  woensdag 6 mei 2020 @ 01:12:23 #209
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_192967237
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 01:09 schreef Summers het volgende:

[..]

In de (wellicht ijdele) hoop dat de boodschap een beetje aankomt. De essentie is dat het gezond is om vooral je eigen denkbeelden kritisch te benaderen, daar leer je het meest van. En dat zie ik bij jou niet echt gebeuren.

Misschien heb ik het fout hoor, en dan ben ik benieuwd naar op welke manier jij dat aanpakt.
Huilen dan.
  woensdag 6 mei 2020 @ 01:13:47 #210
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_192967247
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 01:07 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Punt is alleen dat jij niet meer op de hoogte blijft wat er in de wereld gebeurt. Je blijft alleen op de hoogte wat er gebeurt in je losgeslagen denkbeelden, die steeds verder afdwalen van de realiteit.
Ik ben prima op de hoogte en als je mensen wilt vertellen dat hun denkbeelden niet kloppen kan je dat beter niet doen bij een free thinker want die heeft geleerd niet naar anderen te luisteren en al helemaal niet naar mensen die nog in hun illusie zitten die met de paplepel is ingegoten . Jullie tactiek gaat alleen werken bij mensen die ook nog in die illusie zitten . Je verspild je tijd en die van mij , welterusten :W
  woensdag 6 mei 2020 @ 01:14:26 #211
319979 Fok-it
All is well
pi_192967253
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 01:13 schreef Summers het volgende:

[..]

Ik ben prima op de hoogte en als je mensen wilt vertellen dat hun denkbeelden niet kloppen kan je dat beter niet doen bij een free thinker want die heeft geleerd niet naar anderen te luisteren en al helemaal niet naar mensen die nog in hun illusie zitten die met de paplepel is ingegoten . Jullie tactiek gaat alleen werken bij mensen die ook nog in die illusie zitten . Je verspild je tijd en die van mij , welterusten :W
Ah je wilt niet met bronnen komen? Jammer zeg
  woensdag 6 mei 2020 @ 01:14:57 #212
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_192967254
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 01:14 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ah je wilt niet met bronnen komen? Jammer zeg
Flauw, die zijn er zat.
  woensdag 6 mei 2020 @ 01:15:29 #213
319979 Fok-it
All is well
pi_192967259
quote:
7s.gif Op woensdag 6 mei 2020 01:14 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Flauw, die zijn er zat.
Niet die zij gebruikt, alleen heel alternatieve bronnen zijn goed. Dus daar zal ze er vast wel een handje van kunnen opnoemen
  woensdag 6 mei 2020 @ 01:16:48 #214
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_192967268
quote:

[..]

Wat een niveau.
  woensdag 6 mei 2020 @ 01:17:34 #215
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_192967274
quote:
17s.gif Op woensdag 6 mei 2020 01:15 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Niet die zij gebruikt, alleen heel alternatieve bronnen zijn goed. Dus daar zal ze er vast wel een handje van kunnen opnoemen
Alsnog flauw, je weet dat er veel bronnen zijn die betrouwbaar zijn of iig net zo betrouwbaar als MSM
  woensdag 6 mei 2020 @ 01:18:49 #216
319979 Fok-it
All is well
pi_192967281
quote:
17s.gif Op woensdag 6 mei 2020 01:17 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Alsnog flauw, je weet dat er veel bronnen zijn die betrouwbaar zijn of iig net zo betrouwbaar als MSM
Ik heb geen idee wie en wat bij de MSM hoort en wat niet. Vind dat echt zo'n BNW-term, en zo vaak kom ik hier niet om al het jargon te weten dus.
  woensdag 6 mei 2020 @ 01:22:03 #217
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_192967299
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 01:18 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ik heb geen idee wie en wat bij de MSM hoort en wat niet. Vind dat echt zo'n BNW-term, en zo vaak kom ik hier niet om al het jargon te weten dus.
:D Welkom dan maar, ik kom hier ook niet zo vaak maar ik heb wel bewondering voor mensen die niet overal blindelings in geloven. Dus ^O^
  woensdag 6 mei 2020 @ 01:23:38 #218
319979 Fok-it
All is well
pi_192967312
quote:
14s.gif Op woensdag 6 mei 2020 01:22 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

:D Welkom dan maar, ik kom hier ook niet zo vaak maar ik heb wel bewondering voor mensen die niet overal blindelings in geloven. Dus ^O^
Mwah, er zitten een hoop in dit gedeelte die gewoon echt in een diepe psychose zitten. Daar kan ik nou niet echt bewondering voor hebben. Meer de types waar je om moet lachen als je ze in het echt of op Dumpert ziet maar eigenlijk medelijden mee hebt
  woensdag 6 mei 2020 @ 01:26:01 #219
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_192967329
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 00:22 schreef Summers het volgende:

[..]

Nee hoor sommige mensen lopen alleen jaren achter op de realiteit omdat ze blijkbaar nooit alternatieve bronnen raadplegen en gaan dan hatelijk doen als mensen iets anders geloven . Ik vind het ieders eigen verantwoordelijkheid om op de hoogte te blijven dus het is in feite je eigen schuld dat je achterloopt . In the age of information ignorance is a choice . :Y
Praten met mensen zoals jij is praten met gelovigen. Geen enkel argument zal jou overtuigen, ook geen feiten, omdat je heilig overtuigd bent in je eigen bullshit.

Alternatieve bronnen? We vragen je al pagina's lang om deze zogenaamde bronnen, waarvan je nog geen enkele hebt gepost, jij rand debiel.
  woensdag 6 mei 2020 @ 01:27:07 #220
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_192967337
quote:
10s.gif Op woensdag 6 mei 2020 01:23 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Mwah, er zitten een hoop in dit gedeelte die gewoon echt in een diepe psychose zitten. Daar kan ik nou niet echt bewondering voor hebben. Meer de types waar je om moet lachen als je ze in het echt of op Dumpert ziet maar eigenlijk medelijden mee hebt
U is psycholoog?
  woensdag 6 mei 2020 @ 01:28:19 #221
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_192967347
quote:

[..]

Hahahahahahahaha!!

Maw: een totaal ontspoort iemand.
  woensdag 6 mei 2020 @ 01:28:25 #222
319979 Fok-it
All is well
pi_192967348
quote:
12s.gif Op woensdag 6 mei 2020 01:27 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

U is psycholoog?
Alsof dat nodig is.. Dat is toch overduidelijk. Maar misschien organiseren ze BNW-meets. Dan kan je ze met eigen ogen in het wild ervaren
  woensdag 6 mei 2020 @ 01:28:38 #223
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_192967351
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 01:26 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Praten met mensen zoals jij is praten met gelovigen. Geen enkel argument zal jou overtuigen, ook geen feiten, omdat je heilig overtuigd bent in je eigen bullshit.

Alternatieve bronnen? We vragen je al pagina's lang om deze zogenaamde bronnen, waarvan je nog geen enkele hebt gepost, jij rand debiel.
Waarom zit jij hier dan?
  woensdag 6 mei 2020 @ 01:30:17 #224
319979 Fok-it
All is well
pi_192967361
quote:
10s.gif Op woensdag 6 mei 2020 01:28 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Waarom zit jij hier dan?
Maar volgens mij ben jij zelf ook one of them maar probeer je het te sugarcoaten door te stellen dat je nog wel wat msm-bronnen erkent. Kan me niet voorstellen hoe je hier op een andere manier bewondering voor kan hebben.
  woensdag 6 mei 2020 @ 01:34:16 #225
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_192967386
quote:
10s.gif Op woensdag 6 mei 2020 01:28 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Waarom zit jij hier dan?
Ik was wel benieuwd naar de waanbeelden van deze personen. Ook op Twitter heb ik getracht erachter te komen hoe "we" als maatschappij nu in onze vrijheden worden beperkt.

Mensen spreken van een dictatuur, "MSM" corruptie, onze economie kapot zodat China het kan overnemen. Ik heb het allemaal gelezen vandaag.

Ik had de ijdele hoop vandaag om iets te leren over deze mensen, waarom zij hier zo heilig in geloven. Als ik dan vraag om bronnen, of hoe zij daadwerkelijk in hun vrijheid worden beperkt, krijg ik geen relaas. Het is enorm jammer, want ik wilde het graag weten. Maar ze haken stuk voor stuk af en blijven op het "wake up sheeple" onzin terugvallen.

Het is eigenlijk in en in triest hoe dom deze mensen zijn. Geen enkel logisch argument, of wetenschappelijk aangetoond feit kan deze mensen overtuigen. Het is te ziek voor woorden, want ze zijn echt hersenloos.
  woensdag 6 mei 2020 @ 01:34:24 #226
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_192967388
quote:
10s.gif Op woensdag 6 mei 2020 01:30 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Maar volgens mij ben jij zelf ook one of them maar probeer je het te sugarcoaten door te stellen dat je nog wel wat msm-bronnen erkent. Kan me niet voorstellen hoe je hier op een andere manier bewondering voor kan hebben.
Dat is geen antwoord.
  woensdag 6 mei 2020 @ 01:35:13 #227
319979 Fok-it
All is well
pi_192967394
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 01:34 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
.
Het is te ziek voor woorden, want ze zijn echt hersenloos.
Dit ja. Je moet hier geen respect voor hebben.
  woensdag 6 mei 2020 @ 01:36:02 #228
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_192967400
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 01:34 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Ik was wel benieuwd naar de waanbeelden van deze personen. Ook op Twitter heb ik getracht erachter te komen hoe "we" als maatschappij nu in onze vrijheden worden beperkt.

Mensen spreken van een dictatuur, "MSM" corruptie, onze economie kapot zodat China het kan overnemen. Ik heb het allemaal gelezen vandaag.

Ik had de ijdele hoop vandaag om iets te leren over deze mensen, waarom zij hier zo heilig in geloven. Als ik dan vraag om bronnen, of hoe zij daadwerkelijk in hun vrijheid worden beperkt, krijg ik geen relaas. Het is enorm jammer, want ik wilde het graag weten. Maar ze haken stuk voor stuk af en blijven op het "wake up sheeple" onzin terugvallen.

Het is eigenlijk in en in triest hoe dom deze mensen zijn. Geen enkel logisch argument, of wetenschappelijk aangetoond feit kan deze mensen overtuigen. Het is te ziek voor woorden, want ze zijn echt hersenloos.
Dan lees je niet genoeg. Nogmaals MSM is niet heilig, lees verder en meer.
  woensdag 6 mei 2020 @ 01:36:25 #229
319979 Fok-it
All is well
pi_192967404
quote:
7s.gif Op woensdag 6 mei 2020 01:36 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

GEEFF DAN BRONNNENNNNNNNNNNNNN
  woensdag 6 mei 2020 @ 01:37:00 #230
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_192967408
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 01:36 schreef Fok-it het volgende:

[..]

GEEFF DAN BRONNNENNNNNNNNNNNNN
ZOEK ZELLUF
  woensdag 6 mei 2020 @ 01:38:11 #231
319979 Fok-it
All is well
pi_192967415
quote:
10s.gif Op woensdag 6 mei 2020 01:37 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

ZOEK ZELLUF
Dus je moet verder kijken dan msm-media, naar andere bronnen. Maar die andere bronnen kan je zelf niet geven? Wtf? :')
  woensdag 6 mei 2020 @ 01:38:39 #232
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_192967419
Nogmaals, schift zelf in al die bronnen wat voor jou belangrijk is, er is geen waarheid meer.
  woensdag 6 mei 2020 @ 01:38:54 #233
319979 Fok-it
All is well
pi_192967422
quote:
14s.gif Op woensdag 6 mei 2020 01:38 schreef Stray_cat het volgende:
Nogmaals, schift zelf in al die bronnen wat voor jou belangrijk is, er is geen waarheid meer.
  woensdag 6 mei 2020 @ 01:39:17 #234
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_192967426
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 01:38 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Wat?
  woensdag 6 mei 2020 @ 01:39:24 #235
319979 Fok-it
All is well
pi_192967427
Wat een aids dit, echt waar. Ze mogen echt nog wat meer geld in de geestelijke gezondheidszorg pompen
  woensdag 6 mei 2020 @ 01:39:43 #236
319979 Fok-it
All is well
pi_192967429
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 01:39 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Wat?
Je hebt geen bronnen, als je ze niet kan leveren
  woensdag 6 mei 2020 @ 01:40:05 #237
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_192967435
Lees gewoon zelf her en der, ook MSM.
  woensdag 6 mei 2020 @ 01:40:38 #238
319979 Fok-it
All is well
pi_192967437
quote:
10s.gif Op woensdag 6 mei 2020 01:40 schreef Stray_cat het volgende:
Lees gewoon zelf her en der, ook MSM.
Lekker Robert Jensen kijken
  woensdag 6 mei 2020 @ 01:41:06 #239
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_192967440
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 01:39 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Je hebt geen bronnen, als je ze niet kan leveren
In en uit, zoek gewoon _O- Vorm je eigen mening op wat je vind.
  woensdag 6 mei 2020 @ 01:41:26 #240
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_192967445
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 01:40 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Lekker Robert Jensen kijken
Ja, ook
  woensdag 6 mei 2020 @ 01:42:52 #241
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_192967453
quote:
7s.gif Op woensdag 6 mei 2020 01:36 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Nee bedankt, ik ga mezelf niet gekmaken met allerlei conspiracy bullshit van vage kanalen en mensen zoals Alex Jones en Jensen. Ik heb wel wat beters te doen.

Daarnaast, "MSM" :'). Deze term an sich al.

Daarnaast, tv kijken :')!
  woensdag 6 mei 2020 @ 01:43:16 #242
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_192967454
quote:
10s.gif Op woensdag 6 mei 2020 01:37 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

ZOEK ZELLUF
Nee waarom, jij doet net alsof dat wij de domme schapen zijn.\

Je claimt het beter te weten maar wil niet aangeven waar wij zelf deze informatie kunnen vinden om onszelf te educaten?

Je bent net zo geschift als de andere hersenloze in dit topic schijnbaar.
  woensdag 6 mei 2020 @ 01:43:44 #243
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_192967457
Ok ik ben geen mod hier op BNW, maar toch vind ik dat jullie lief moeten spelen. Dus kappen met dat gekissebis }:| . Houd het gewoon een beetje beschaafd, ok?
Huilen dan.
  woensdag 6 mei 2020 @ 01:44:16 #244
319979 Fok-it
All is well
pi_192967461
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 01:42 schreef MMaRsu het volgende:
.

Daarnaast, "MSM" :'). Deze term an sich al.
DEEP STATE
  woensdag 6 mei 2020 @ 01:44:40 #245
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_192967462
quote:
14s.gif Op woensdag 6 mei 2020 01:41 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

In en uit, zoek gewoon _O- Vorm je eigen mening op wat je vind.
Dit is niet realistisch. Iets is of iets is geen waarheid. Er is geen persoonlijke waarheid.
  woensdag 6 mei 2020 @ 01:45:40 #246
319979 Fok-it
All is well
pi_192967468
quote:
17s.gif Op woensdag 6 mei 2020 01:43 schreef Isdatzo het volgende:
Ok ik ben geen mod hier op BNW, maar toch vind ik dat jullie lief moeten spelen. Dus kappen met dat gekissebis }:| . Houd het gewoon een beetje beschaafd, ok?
Wij zijn beschaafd. Wij laten ons vaccineren, en vertrouwen op onze overheid, zoals beschaafde ontwikkelde mensen doen.

Figuren die er een andere mening op nahouden mogen met bronnen komen als ze dat omver willen helpen.
  woensdag 6 mei 2020 @ 01:45:40 #247
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_192967469
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 01:44 schreef Fok-it het volgende:

[..]

DEEP STATE
Q-Anon broer, het komt allemaal door de Q-anon
  woensdag 6 mei 2020 @ 01:45:46 #248
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_192967470
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 01:43 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Nee waarom, jij doet net alsof dat wij de domme schapen zijn.\

Je claimt het beter te weten maar wil niet aangeven waar wij zelf deze informatie kunnen vinden om onszelf te educaten?

Je bent net zo geschift als de andere hersenloze in dit topic schijnbaar.
*afgehaakt
  woensdag 6 mei 2020 @ 01:46:19 #249
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_192967473
quote:
14s.gif Op woensdag 6 mei 2020 01:45 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

*afgehaakt
Prima, haak maar lekker af. Want je bracht toch al niks van toevoeging aan dit topic.

Alleen een hoop borrel praat.

"zoek zelf in de bronnen dan"

"Oke welke bronnen bedoel je?"

"JA ER IS GENOEG ZOEK DAN"

Mens :'). Is dit hoe jij argumenteert?
pi_192967475
quote:
12s.gif Op woensdag 6 mei 2020 01:27 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

U is psycholoog?
Nee, het zijn allemaal na papegaaiers.
Ze papegaaien na wat ze hebben geleerd in hun vertrouwde msm wereldje/schooltje/universiteitje. Zelfstandig na denken kunnen ze niet, hebben ze niet geleerd dus onwetend.
Maar ze zijn dan wel weer zalig....

ze zijn afhankelijk..en bang..duidelijk.
Ze komen hier op bnw aapjes kijken, er komen er steeds meer hier, valt me op.

Ach gossie, ze moeten allemaal thuis zitten, want corona :') en hebben niks te doen.
Aapjes kijken dus.

Het beste is die lui links te laten liggen. Heeft geen zin om met dat soort lui in discussie te gaan. Ze zitten muurvast.
Tenzij ze bijdehand gaan doen...dan pak ik ze even aan, als ik voor mezelf spreek.
beetje spelen met ze.
Alleen als ik zin heb. want ik bepaal het.
  woensdag 6 mei 2020 @ 01:47:05 #251
319979 Fok-it
All is well
pi_192967478
quote:
14s.gif Op woensdag 6 mei 2020 01:45 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

*afgehaakt
Tuurlijk. Zoeken naar iets zodat je niet inhoudelijk erop in hoeft te gaan.
  woensdag 6 mei 2020 @ 01:47:44 #252
319979 Fok-it
All is well
pi_192967481
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 01:46 schreef koosbasterd het volgende:

[..]

Ze papegaaien na wat ze hebben geleerd in hun vertrouwde msm wereldje/schooltje/universiteitje. Zelfstandig na denken kunnen ze niet, hebben ze niet geleerd dus onwetend.

Ach gossie, ze moeten allemaal thuis zitten, want corona :') en hebben niks te doen.
Aapjes kijken dus.

Het beste is die lui links te laten liggen. Heeft geen zin om met dat soort lui in discussie te gaan. Ze zitten muurvast.
Tenzij ze bijdehand gaan doen...dan pak ik ze even aan, als ik voor mezelf spreek.
beetje spelen met ze.
Pak me eens aan met bronnen :) :) :) :) :) :)

Zoals een inhoudelijke discussie betaamt
  woensdag 6 mei 2020 @ 01:48:12 #253
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_192967483
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 01:46 schreef koosbasterd het volgende:

[..]

Aapjes kijken dus.

beetje spelen met ze.
Volgens mij zijn het jullie conspiracy mensen die juist papagaaien wat meneer Jensen of meneer Alex Jones zegt op zijn youtube kanaal.

Natuurlijk heeft het zin om in discussie te gaan, als je met daadwerkelijke bronnen kan komen, fatsoenlijke argumenten.

Die zie ik hier niet voorbij komen. Ook van jou niet meneer basterd.

Kan je wel weer lekker uit de hoogte gaan doen, maar ook jij komt niet met bronnen.
pi_192967484
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 01:47 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Pak me eens aan met bronnen :) :) :) :) :) :)

Zoals een inhoudelijke discussie betaamt
Zei het toch? afhankelijk
  woensdag 6 mei 2020 @ 01:48:41 #255
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_192967487
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 01:48 schreef koosbasterd het volgende:

[..]

Afhankelijk van wat? Feiten?
  woensdag 6 mei 2020 @ 01:48:49 #256
319979 Fok-it
All is well
pi_192967488
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 01:48 schreef koosbasterd het volgende:

[..]

En waar is je afhankelijke mening op gebaseerd dan? Want je moet toch ergens kennis van hebben genomen om er een mening op na te houden
  woensdag 6 mei 2020 @ 01:48:51 #257
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_192967489
#mad
  woensdag 6 mei 2020 @ 01:49:21 #258
319979 Fok-it
All is well
pi_192967492
quote:
10s.gif Op woensdag 6 mei 2020 01:48 schreef Stray_cat het volgende:
#mad
Weer niks inhoudelijks _O_
pi_192967495
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 01:48 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Afhankelijk van wat? Feiten?
welke feiten knul? geef eens een feit dan
  woensdag 6 mei 2020 @ 01:49:45 #260
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_192967497
quote:
10s.gif Op woensdag 6 mei 2020 01:48 schreef Stray_cat het volgende:
#mad
Altijd een goede dooddoener voor een discussie

Hij is viesmad joh!! woohoooo viesmad viesmad
  woensdag 6 mei 2020 @ 01:50:22 #261
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_192967499
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 01:49 schreef koosbasterd het volgende:

[..]

welke feiten knul? geef eens een feit dan
Een feit waarover? De aarde is rond. Het Corona virus is geen hoax.
Er is geen NWO. 5g masten veroorzaken geen kanker of corona.
  woensdag 6 mei 2020 @ 01:50:28 #262
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_192967500
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 01:45 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Wij zijn beschaafd. Wij laten ons vaccineren, en vertrouwen op onze overheid, zoals beschaafde ontwikkelde mensen doen.

Figuren die er een andere mening op nahouden mogen met bronnen komen als ze dat omver willen helpen.
Jaja, je hebt vast een beeld gekregen van hoe ik erover denk, maar los daarvan begrijp je prima wat ik bedoel. Wanneer je elkaar niet begrijpt, hoe absurd dat ook af en toe lijkt te zijn, hoeft niet te betekenen dat je de ander maar belachelijk moet maken.

En dat geldt voor meer mensen in dit topic natuurlijk. Slaap lekker.
Huilen dan.
pi_192967502
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 01:50 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Een feit waarover? De aarde is rond.
hij weet het niet meer, dus dan is de aarde maar rond. :')
  woensdag 6 mei 2020 @ 01:51:18 #264
319979 Fok-it
All is well
pi_192967503
quote:
7s.gif Op woensdag 6 mei 2020 01:50 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Jaja, je hebt vast een beeld gekregen van hoe ik erover denk, maar los daarvan begrijp je prima wat ik bedoel. Wanneer je elkaar niet begrijpt, hoe absurd dat ook af en toe lijkt te zijn, hoeft niet te betekenen dat je de ander maar belachelijk moet maken.
Als iemand met absurde maar fatsoenlijke argumentatie komt zeker niet.
Als iemand alleen maar MAD!! kijk zelluf maar-rotzooi komt absoluut wel
  woensdag 6 mei 2020 @ 01:51:54 #265
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_192967505
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 01:51 schreef koosbasterd het volgende:

[..]

hij weet het niet meer, dus dan is de aarde maar rond. :')
Jij vraagt om een feit, ik geef je er meerdere.

Er is geen NWO. Het Corona virus is geen hoax.
Elvis is dood.

Wat voor feiten kan ik je nog meer presenteren?
  woensdag 6 mei 2020 @ 01:52:48 #266
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_192967511
quote:
14s.gif Op woensdag 6 mei 2020 01:51 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Als iemand met absurde maar fatsoenlijke argumentatie komt zeker niet.
Als iemand alleen maar MAD!! kijk zelluf maar-rotzooi komt absoluut wel
Ik zeg ook nergens dat dat niet twee kanten op werkt.
Huilen dan.
pi_192967513
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 01:50 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Een feit waarover? De aarde is rond. Het Corona virus is geen hoax.
Er is geen NWO. 5g masten veroorzaken geen kanker of corona.
Dat zijn geen feiten pik, dat zijn aannames
  woensdag 6 mei 2020 @ 01:53:28 #268
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_192967516
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 01:52 schreef koosbasterd het volgende:

[..]

Oh oke Hans

En de mensen die geloven dat Corona wel een hoax is om onze vrijheden te beperken?

Zijn dat dan geen aannames? Of zijn dat wel feiten?
pi_192967521
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 01:53 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Oh oke Hans
juist ja, je bent uitgeluld
  woensdag 6 mei 2020 @ 01:54:20 #270
319979 Fok-it
All is well
pi_192967522
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 01:52 schreef koosbasterd het volgende:

[..]

De aarde is rond is een aanname ja? Je denkt niet dat dit wetenschappelijk bewezen is? Of bestond er ook al msm in de tijd van Darwin en Galilei?
  woensdag 6 mei 2020 @ 01:54:26 #271
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_192967523
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 01:54 schreef koosbasterd het volgende:

[..]

juist ja, je bent uitgeluld
En de mensen die geloven dat Corona wel een hoax is om onze vrijheden te beperken?

pi_192967528
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 01:54 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Aannames denk ik moet ik eerlijk zeggen. ik ben dan ook afhankelijk van bronnen, tenzij ik het zelf kan onderzoeken, maar dat kan ik niet, en jullie ook niet.
  woensdag 6 mei 2020 @ 01:55:51 #273
319979 Fok-it
All is well
pi_192967531
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 01:55 schreef koosbasterd het volgende:

[..]

aannames denk ik.
Hear hear
  woensdag 6 mei 2020 @ 01:57:16 #274
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_192967536
quote:

[..]

aannames denk ik.
Oke bedankt dan kunnen we het er iniedergeval over eens zijn dat dat aannames zijn die niet gebaseerd zijn op feiten.

Oke dat er geen NWO is kan ik je niet bewijzen, dus dat is inderdaad een aanname.

Volgens mij is er genoeg bewijs voor het feit dat de aarde rond is.

Dat Elvis dood is lijkt me ook een feit.

En dat 5g masten geen kanker veroorzaken lijkt me niet meer dan logisch. Maar hier ook nog even een bron :

https://www.bbc.com/news/52168096

Dit is wetenschappelijk bewezen. Maargoed als je er continue vanuit gaat dat alles wat wetenschappelijk wordt aangetoond onwaar is, want MSM, ja dan kan ik je niet helpen.

Maar ik vind wel dat je gewoon netjes de discussie aangaat en niet uit de weg gaat. En je ook eerliijk aangeeft dat het aannames zijn die gemaakt worden mbt het corona virus etc.

En dat had ik niet verwacht na je eerste post net waarin je aangaf deze mensen zitten vast in hun denkwijze blabla dat is ook gewoon weer een vooringenomen mening van jezelf dat je hier al vanuit gaat.
  woensdag 6 mei 2020 @ 02:03:09 #275
319979 Fok-it
All is well
pi_192967553
Ik snap ook niet goed hoe er zo wantrouwig tegenover wetenschap aan wordt gekeken. Politiek snap ik wel gezien daar altijd meerdere belangen bij spelen maar waarom wetenschap? Je mag er toch vanuit gaan dat wetenschap integer en onafhankelijk wordt behandeld. Dat er fouten gemaakt worden staat niet gelijk aan corruptie
  woensdag 6 mei 2020 @ 02:04:41 #276
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_192967558
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 02:03 schreef Fok-it het volgende:
Ik snap ook niet goed hoe er zo wantrouwig tegenover wetenschap aan wordt gekeken. Politiek snap ik wel gezien daar altijd meerdere belangen bij spelen maar waarom wetenschap? Je mag er toch vanuit gaan dat wetenschap integer en onafhankelijk wordt behandeld. Dat er fouten gemaakt worden staat niet gelijk aan corruptie
Alles om de gevestigde orde op de korrel te nemen heb ik het idee.

Ik heb echter ook geen idee waar het vandaan komt. Nogmaals ik denk dat radicalisatie en self confirmation bias op internet echt tot een hel leiden waar je mentaal gezien niet meer uit kan komen. Ongeacht het onderwerp.
  woensdag 6 mei 2020 @ 02:05:43 #277
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_192967564
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 02:03 schreef Fok-it het volgende:
Maar alternatieve wetenschap is veel beter. Bij de rechtbankvraag ik ook of de rechter gebruik wil maken van de alternatieve wet. Die msl (main stream law) is niet te vertrouwen.
pi_192967573
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 01:57 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Niet zeker, ik zag hem laatst in een film als figurant voorbij komen. de jaren 90 dacht ik, weet niet meer welke, maar kan er wel achter komen

quote:
En dat 5g masten geen kanker veroorzaken lijkt me niet meer dan logisch. Maar hier ook nog even een bron :
Ja, dacht het niet. Ik vertrouw dat 5 G voor geen stuiver. Maakt niet uit. de toekomst zal het leren.

[ afbeelding ]

quote:
Dit is wetenschappelijk bewezen. Maargoed als je er continue vanuit gaat dat alles wat wetenschappelijk wordt aangetoond onwaar is, want MSM, ja dan kan ik je niet helpen.
De msm wetenschap is altijd gecontroleerd. Geen feit. Mijn aanname

quote:
Maar ik vind wel dat je gewoon netjes de discussie aangaat en niet uit de weg gaat. En je ook eerliijk aangeeft dat het aannames zijn die gemaakt worden mbt het corona virus etc.
Ik ga niks uit de weg, tenzij ik geen zin heb of moe ben.
Ik werk gewoon.
  woensdag 6 mei 2020 @ 02:07:37 #279
319979 Fok-it
All is well
pi_192967574
quote:

[..]
en jullie ook niet.
En daarom gaan wij af op mensen die dat wel kunnen.
  woensdag 6 mei 2020 @ 02:08:10 #280
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_192967577
Ja ik ook dat staat verder de discussie niet in de weg hoor, het is 2 uur s'nachts waar hebben we het over.
pi_192967579
Pff, ik kom en antwoord morgen wel terug. ik moet echt slapen. Ik werk.
  woensdag 6 mei 2020 @ 02:08:53 #282
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_192967581
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 02:07 schreef koosbasterd het volgende:

Er bestaat niet zoiets als mainstream wetenschap.
  woensdag 6 mei 2020 @ 02:09:50 #283
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_192967583
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 02:08 schreef koosbasterd het volgende:
Pff, ik kom en antwoord morgen wel terug. ik moet echt slapen. Ik werk.
Dat is goed koos iniedergeval bedankt voor je bijdrage :). Slaap lekker.

Ik weet niet of ik er morgen nog ben om hierover te discussieren, heb het wel een beetje gehad met de conspiracy theorien :P
  woensdag 6 mei 2020 @ 02:10:37 #284
319979 Fok-it
All is well
pi_192967587
En zo kan je dus alles de wereld in smijten als je er maar: Geen feit, mijn aanname achter zet. Je hoeft je eigen aanname niet eens te verantwoorden en het kan zo krankzinnig mogelijk zijn.

En dat is dan kennelijk onafhankelijk denken.
  woensdag 6 mei 2020 @ 02:13:59 #285
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_192967595
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 02:07 schreef koosbasterd het volgende:

[..]

Niet zeker, ik zag hem laatst in een film als figurant voorbij komen. de jaren 90 dacht ik, weet niet meer welke, maar kan er wel achter komen
[..]

Ja, dacht het niet. Ik vertrouw dat 5 G voor geen stuiver. Maakt niet uit. de toekomst zal het leren.

[ afbeelding ]
[..]

[..]

Ik ga niks uit de weg, tenzij ik geen zin heb of moe ben.
Ik werk gewoon.
Hoe oud zou hij nu dan zijn?
  woensdag 6 mei 2020 @ 02:18:00 #286
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_192967608
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 02:10 schreef Fok-it het volgende:
En zo kan je dus alles de wereld in smijten als je er maar: Geen feit, mijn aanname achter zet. Je hoeft je eigen aanname niet eens te verantwoorden en het kan zo krankzinnig mogelijk zijn.

En dat is dan kennelijk onafhankelijk denken.
Het ergste is nog dat de meeste ook nog overtuigd zijn dat het wel feiten zijn, en geen aannames. Ik vind het al wat dat koos nog kan aangeven dat het idd aannames zijn.
  woensdag 6 mei 2020 @ 02:19:00 #287
319979 Fok-it
All is well
pi_192967614
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 02:18 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Het ergste is nog dat de meeste ook nog overtuigd zijn dat het wel feiten zijn, en geen aannames. Ik vind het al wat dat koos nog kan aangeven dat het idd aannames zijn.
Ja, maar aan de andere kant presenteer jij hem een bron waarin wetenschappers zijn aanname op een inhoudelijke manier ontkrachten en het antwoord wat jij krijgt is: Ja, dacht het niet

Wat bezielt je dan? Dat is toch krankzinnig :')
  woensdag 6 mei 2020 @ 02:31:14 #288
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_192967647
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 02:19 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ja, maar aan de andere kant presenteer jij hem een bron waarin wetenschappers zijn aanname op een inhoudelijke manier ontkrachten en het antwoord wat jij krijgt is: Ja, dacht het niet

Wat bezielt je dan? Dat is toch krankzinnig :')
Dat is het ook absoluut. Het probleem wat ik al eerder aangaf is dat het niet uitmaakt met welke bron, argument of feit je komt. Het is alsof je praat tegen een gelovige. Wat je ook zegt, hij/zij geloofd het, dus het is zo.
  woensdag 6 mei 2020 @ 08:26:06 #289
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_192969346
https://www.rawstory.com/(...)america-great-again/

‘It’s not a pandemic’: Boston protesters chant ‘it’s a hoax’ and ‘Make America Great Again’

woensdag 6 mei 2020 @ 08:37:25 #290
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_192969489
In Duitsland had men op 17 april een protestkrant gedrukt

https://jimdo-storage.glo(...)FINAL_BUNDESWEIT.pdf
pi_192969524
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 22:01 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Oke, binnen het redelijke blijven en dan is het toegestaan. Dan moeten we dus op zoek naar wat redelijk is. In de rest van jouw post ga je ofwel bepalen wat dat redelijke is ofwel je legt mij vanalles in de mond. Dat heb ik daarom maar even weggestreept.

Hoe redelijk is het om je aanpak te starten met het inperken van grondrechten, op basis van vage cijfers en schrikbeelden, zonder specifiek te zijn over waar we aan moeten voldoen en wanneer zodat ik mijn rechten weer terug heb?

Dat is dat ik bijv weer in de tuin of op het balkon mag zitten met wie ik ook maar wil zonder dat de politie op eigen gelegenheid je huis binnen mag treden en strafboetes op te leggen omdat je met te veel mensen bent.

Deze hele aanpak is in mijn ogen verkeerd om opgezet: vage beelden, rechten afpakken en nu moeten we maar weer zien het normale terug te krijgen. Terwijl men ook had kunnen gaan voor het heel nadruklelijk wijzen op eigen verantwoordelijkheid en eerst bezien of dat werkelijk voor dramatische cijfers zou zorgen die een overtuigende rechtvaardiging zouden geven voor het inperken van rechten. Met andere woorden eerst de noodzakelijkheid aantonen en daarna pas het ultimum remedium toepassen van inperken van grondrechten. En als je het al moet doen, dan transparant zijn en blijven. Doordat het aan transparantie ontbreekt zijn de machthebbers nu niet of nauwelijks te controleren.

Overigens ga ik er niet perse vanuit dat er kwade bedoelingen achter steken. Wel dat er veel te snel op een ongezonde, 'ondemocratische' manier is gehandeld zodat er een situatie is waar potentieel (dictatoriaal) machtsmisbruik en dito ellende uit kan ontstaan. We moeten helemaal niet in de buurt van zo'n situatie willen komen. Als ik dan zie met welk fanatisme deze situatie wordt verdedigd dan wordt eigenlijk alleen maar slechter. Kritisch zijn op het toepassen van deze (normaal gesproken) extreme maatregelen wordt direct met veel emotie veroordeeld. Wederom: ongezond!

Hoe worden mijn rechten ingeperkt? Ik geloof op dit moment nog via noodverordeningen. Straks via een spoedwet. En dan maar hopen tot het OMT het welletjes vindt en adviseert eea op te heffen zonder dat er ingeperkte vrijheden blijven kleven, zoals privacy (De App) en lichamelijke integriteit (verplichte vaccinaties). Je bedoelt vast hoe ik er last van heb. Hierboven heb ik een voorbeeldje geschetst waar ik vrijwel dagelijks tegenaan loop

Voor het geval je niet overtuigd bent dat onze vrijheden worden ingeperkt en het allemaal verzonnen quasi libertarische verzinsels zijn, quote ik voor je het college voor de rechten van de mens:

quote:
Om het coronavirus uit te bannen, staat ieders dagelijks leven op zijn kop: we moeten allemaal zoveel mogelijk thuisblijven, openbare gelegenheden, cafés, restaurants, kerken en moskeeën zijn dicht. Dat heeft enorme gevolgen. Ook voor het genot van mensenrechten zoals de vrijheid van vergadering en betoging, de bewegingsvrijheid, de godsdienstvrijheid, het recht op privéleven, het eigendomsrecht, de toegang tot de rechter en het recht op onderwijs.
Het College verdedigt dit vervolgens. Ja, er is een wettelijke basis om grondrechten in te perken. Dat ontken ik ook niet. Het College gaat er wel vanuit dat er een daadwerkelijke noodzakelijkheid bestaat voor het lichten van deze bevoegdheden. En precies die noodzakeljkheid stel ik ter discussie, zoals je hierboven hebt gezien.

https://mensenrechten.nl/(...)vragen-en-antwoorden

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-05-2020 08:44:37 ]
  woensdag 6 mei 2020 @ 08:46:04 #292
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_192969572
  woensdag 6 mei 2020 @ 09:48:53 #293
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_192970304
quote:
Inwoners van de miljoenenstad Abidjan in Ivoorkust hebben een centrum verwoest waar getest zou worden op het coronavirus. Op videobeelden op sociale media is te zien dat tientallen mensen het gebouw ontmantelen. Een agent zei dat omwonenden niet zaten te wachten op de komst van het centrum, dat nog in aanbouw was. Ze vonden dat het te dicht bij hun huizen stond. Het zou niet de bedoeling zijn geweest om ook patiënten met het virus te gaan behandelen in het gebouw.

|:(

fok man, ze hadden ook anders kunnen doen dan gebouwtje in de fik zetten. :N
  woensdag 6 mei 2020 @ 11:19:29 #294
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_192971404
quote:
Heel verstandig ja.
Huilen dan.
pi_192971676
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 02:08 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Er bestaat niet zoiets als mainstream wetenschap.
Zijstapje: er zijn wel wetenschappers (en ook artsen) die zich inzetten voor commerciële doelen. Voorbeeldje zie je in de farmaceutische industrie in de VS bijv.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Opio%C3%AFdencrisis
https://nos.nl/artikel/23(...)-voor-miljarden.html

Dit heeft geleid tot wat men tegenwoordig de opioïd crisis noemt. Ocycodon en Oxycontin werden als snoepjes uitgedeeld door artsen. Hierachter zat een zeer agressieve verkooptactiek van de fabrikant Purdue Pharma. Patiënten raakten hieraan verslaafd met alle gevolgen van dien, er ontstonden zogenaamde 'pill mills', en men stapte over naar goedkope heroïne als men geen recepten meer kreeg. De gevolgen van deze praktijken zijn onbeschrijfelijk desastreus.
I´m back.
pi_192972147
Bericht over wat er na de aanhouding en de overbrenging per arrestantenbus gebeurde:

AndreVanDelft twitterde op woensdag 06-05-2020 om 10:37:22 @beek38 @deAndereKrant @WicoValk @KeesvdPijl1 @georgevanhouts Ja. Ruim 3 uur in gezeten bij het politiebureau.
We zaten dicht op elkaar, in de hete zon. Levensgevaarlijk volgens de normen. Ook zelf lapten de agenten de 1,5m regel aan hun laars.

We mochten eerst niet eens plassen; een vrouw deed het in een fles. We kregen niets te drinken. reageer retweet
I´m back.
  woensdag 6 mei 2020 @ 12:37:18 #297
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_192972295
quote:
Wat vind jij hiervan?
  woensdag 6 mei 2020 @ 12:38:14 #298
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_192972310
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 12:23 schreef Ryan3 het volgende:
Bericht over wat er na de aanhouding en de overbrenging per arrestantenbus gebeurde:

AndreVanDelft twitterde op woensdag 06-05-2020 om 10:37:22 @:beek38 @:deAndereKrant @:WicoValk @:KeesvdPijl1 @:georgevanhouts Ja. Ruim 3 uur in gezeten bij het politiebureau.
We zaten dicht op elkaar, in de hete zon. Levensgevaarlijk volgens de normen. Ook zelf lapten de agenten de 1,5m regel aan hun laars.

We mochten eerst niet eens plassen; een vrouw deed het in een fles. We kregen niets te drinken. reageer retweet
Ach jeetje, en dat om een hoax.
  woensdag 6 mei 2020 @ 12:39:23 #299
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_192972327
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 11:45 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Zijstapje: er zijn wel wetenschappers (en ook artsen) die zich inzetten voor commerciële doelen. Voorbeeldje zie je in de farmaceutische industrie in de VS bijv.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Opio%C3%AFdencrisis
https://nos.nl/artikel/23(...)-voor-miljarden.html

Dit heeft geleid tot wat men tegenwoordig de opioïd crisis noemt. Ocycodon en Oxycontin werden als snoepjes uitgedeeld door artsen. Hierachter zat een zeer agressieve verkooptactiek van de fabrikant Purdue Pharma. Patiënten raakten hieraan verslaafd met alle gevolgen van dien, er ontstonden zogenaamde 'pill mills', en men stapte over naar goedkope heroïne als men geen recepten meer kreeg. De gevolgen van deze praktijken zijn onbeschrijfelijk desastreus.
Dat komt omdat de zorg in Amerika slecht geregeld is.
pi_192972396
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 12:39 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Dat komt omdat de zorg in Amerika slecht geregeld is.
Nou ja, wat ik bedoel is natuurlijk dat wetenschappers niet altijd die koene ridders op het witte paard zijn met name niet als ze gemene zaak bedrijven met de commercie. the quick buck.

Verder is met name dus onafhankelijk toezicht op bijv. de farmaceutische industrie, en niet alleen die industrie, ook niet op orde natuurlijk. Helaas is toezicht houden altijd een zaak van de politiek en als je dus zoals in de VS een politieke keuze hebt die een zo groot mogelijke vrijheid aan ondernemers toekent met zo min mogelijk toezicht dan krijg je dit soort zaken. Het ontwricht een samenleving wel.
I´m back.
pi_192972413
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 12:38 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Ach jeetje, en dat om een hoax.
Nog aan hem gevraagd wat er verder nog is gebeurd. Heenzending, boete? Mara ik denk dat Dré niet (meer) op me reageert, want zit me als kwalijke partij.
I´m back.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')