Hier kan ik geen chocola van maken.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 22:07 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Prima. Inderdaad van de hak op de tak. Ik kan hierop een antwoord geven en jij gaat weer op iets anders over. Hij was intelligenter dan ik dat hij gewoon maar stopte
Welke posts zijn aangepast?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 22:09 schreef phoenyx het volgende:
Wat is dat met jullie dat jullie telkens jullie posts moeten aanpassen? Dronken?
Je vindt het leuk he? Debieltjes pestenquote:
Ja.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 22:11 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je vader echt je vader is?
Krijg een verbeterde uitkering johquote:Op dinsdag 5 mei 2020 22:12 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Je vindt het leuk he? Debieltjes pesten
Heb je je eigen laatste posts teruggelezen? Dat noemen we ad hominems. Nergens ga je in op de vragen of de inhoud. Puur gezuig over werkloosheid, domheid, 'niks zijn', naïef zijn en m'n pa.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 22:13 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ik begrijp gewoon niet waarom iemand als jij zo kan etteren
Oke ja dat verklaart voor mij wel. Veel succesquote:Op dinsdag 5 mei 2020 22:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Heb je je eigen laatste posts teruggelezen? Dat noemen we ad hominems. Nergens ga je in op de vragen of de inhoud. Puur gezuig over werkloosheid, domheid, 'niks zijn', naïef zijn en m'n pa.
Nog maar een keer: wat zou de overheid volgens jou wel moeten doen?
Als ik dit topic zo eens doorlees, is er nog veel meer dat jij niet begrijptquote:Op dinsdag 5 mei 2020 22:13 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ik begrijp gewoon niet waarom iemand als jij zo kan etteren
Ja ik ben ICT'er, ik begrijp heel veel niet.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 22:15 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Als ik dit topic zo eens doorlees, is er nog veel dat jij niet begrijpt
quote:Op dinsdag 5 mei 2020 22:15 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Oke ja dat verklaart voor mij wel. Veel succes
Kijk dit soort grote mond(bek) zie je dus de heletijd van die msm volgers,en blijven gewoon in het topic van BNWquote:Op dinsdag 5 mei 2020 16:04 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Gast, welke discussie? Je hebt absoluut niks bijgedragen aan het topic, je bent andere mensen voor normies aan het uitmaken (extreem beledigend, want wat ben jij dan, een hyper ontwikkeld mens?) en aan het trollen. Rot zelf lekker op man. Triest hoopje mens. Kruip terug in de anus van 4chan, want dat is waar jij thuishoort.
Gigantischquote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:28 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Nu draaf je weer door. We zijn een bepaalde vrijheid gewend, die wordt nu gigantisch ingeperkt en jij zegt dat ze niets mogen klagen. Het is nu letterlijk een politiestaat waarbij je 400 euro boete kan krijgen als je gewoon in de buurt van iemand staat. Je hoofdletter gebruik maakt je statement krachtiger voor de gemiddelde persoon maar is verder zinloos
Wat is er mis in jouw hoofd? Ziek persoon.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:42 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ik geloof je, je hebt een baan aan de lopende band.
Je bedoelt je bent autistquote:Op dinsdag 5 mei 2020 22:16 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ja ik ben ICT'er, ik begrijp heel veel niet.
Gast ik kijk nooit nieuws, ik gebruik mijn gezonde verstand. Jullie zijn de rotte appel van de samenleving. Anti vaccers, corona is hoax roeperts flat earthers jullie zijn het lachertje van de maatschappij.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 23:02 schreef domdonorcel het volgende:
[..]
Kijk dit soort grote mond(bek) zie je dus de heletijd van die msm volgers,en blijven gewoon in het topic van BNW
Dus msn volgers na de corana toch maar ff 1 gezelllige fok meeting?,privacy doet jullie toch niks
Nee hoor sommige mensen lopen alleen jaren achter op de realiteit omdat ze blijkbaar nooit alternatieve bronnen raadplegen en gaan dan hatelijk doen als mensen iets anders geloven . Ik vind het ieders eigen verantwoordelijkheid om op de hoogte te blijven dus het is in feite je eigen schuld dat je achterloopt . In the age of information ignorance is a choice .quote:Op woensdag 6 mei 2020 00:18 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Gast ik kijk nooit nieuws, ik gebruik mijn gezonde verstand. Jullie zijn de rotte appel van de samenleving. Anti vaccers, corona is hoax roeperts flat earthers jullie zijn het lachertje van de maatschappij.
quote:Op woensdag 6 mei 2020 00:18 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Gast ik kijk nooit nieuws, ik gebruik mijn gezonde verstand. Jullie zijn de rotte appel van de samenleving. Anti vaccers, corona is hoax roeperts flat earthers jullie zijn het lachertje van de maatschappij.
Alternatieve bronnen != goede bronnen.quote:Op woensdag 6 mei 2020 00:22 schreef Summers het volgende:
[..]
Nee hoor sommige mensen lopen alleen jaren achter op de realiteit omdat ze blijkbaar nooit alternatieve bronnen raadplegen
Exact. Alsjeblieft, doe iets met bovenstaande wijsheid.quote:In the age of information ignorance is a choice .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |