gooit een vis uit de emmer.quote:
Oh ja, is waar ook.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 11:59 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ze heeft een relatie he. De man is binnen dus nu kan het gaan blubberen
Beetje neukteugels creëren.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 11:59 schreef Elvi het volgende:
[..]
CE geeft me veel te veel lekker etenquote:
Must be jelly, coz jam don;t shake!quote:
comics zijn helemaal niet zo ver van de werkelijkheid als men zou denkenquote:Op dinsdag 5 mei 2020 13:35 schreef Ang3l het volgende:
Bij t maken van m'n bureau kwam ik dit stukje spiderman comic tegen:
[ afbeelding ]
Profetisch!
Zo dom is ze niet verwacht ik.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 11:59 schreef Elvi het volgende:
[..]
Misschien een keer goed laten zuigen?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:48 schreef Ang3l het volgende:
Jezus, de hoeveelheid stof is echt zoveel meer nu tijdens de quarantaine dan normaal
Zit natuurlijk vele malen meer thuis dan gebruikelijk. De tering.
quote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien een keer goed laten zuigen?
Ik heb ook het idee dat er meer stuifmeel/pollen het huis binnen komen.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:48 schreef Ang3l het volgende:
Jezus, de hoeveelheid stof is echt zoveel meer nu tijdens de quarantaine dan normaal
Zit natuurlijk vele malen meer thuis dan gebruikelijk. De tering.
quote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien een keer goed laten zuigen?
Heb een HEPA filter genomen met ppm aanduiding.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb ook het idee dat er meer stuifmeel/pollen het huis binnen komen.
ppm? pannenkoek per meter?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb een HEPA filter genomen met ppm aanduiding.
Het ergste is het als je pannenkoeken bakt dan schiet ie naar >300ppm maar uurtje later is het alweer 2-6 ppm
Ik heb een of andere Dyson die ook een HEPA filter heeft; en denk dat mijn airco straks vast ook wel een aardig filter erin heeft zitten. Alleen nog even op de offerte wachtenquote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Haha.
Parts per miljon.
Ook de waarde voor fijnstof op bv buienradar.
quote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ben naar wat ingezonden feedback van testers aan het kijken, zit er de hele tijd een baby te janken op de achtergrondik ga wel weer iets anders doen
Altijd spannendquote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb een of andere Dyson die ook een HEPA filter heeft; en denk dat mijn airco straks vast ook wel een aardig filter erin heeft zitten. Alleen nog even op de offerte wachten
Ik heb gewoon een raam dat open staat met een hor ervoor.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb een HEPA filter genomen met ppm aanduiding.
Het ergste is het als je pannenkoeken bakt dan schiet ie naar >300ppm maar uurtje later is het alweer 2-6 ppm
Xiaomi airpure ofzo, ideaal.
Noooooooooquote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Voorlopig nog even geen kindjes dus.
Wil je met liefde bevruchten met mijn krullengenen hoor. Voor in de tussentijd tot CE overstag is.quote:
Dat scheelt wel echt. Als de zon naar binnen schijnt zie ik nu geen minuscule stofdeeltjes zweven.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb een of andere Dyson die ook een HEPA filter heeft; en denk dat mijn airco straks vast ook wel een aardig filter erin heeft zitten. Alleen nog even op de offerte wachten
Degene die hier geweest is doet zelf alleen Mitsubishi Heavy/Electric en Daikin; dus zal vast wel een van die twee gaan worden. Vond zijn prijsinschatting ook best meevallen.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 17:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat scheelt wel echt. Als de zon naar binnen schijnt zie ik nu geen minuscule stofdeeltjes zweven.
Oh airco. Mitsubishi Electric is top of the Bill. Naast Daikin en Toshiba. De rest is prut.
Oke neem dan geen heavy das Chinees.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 17:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Degene die hier geweest is doet zelf alleen Mitsubishi Heavy/Electric en Daikin; dus zal vast wel een van die twee gaan worden. Vond zijn prijsinschatting ook best meevallen.
Geen idee, maar ze willen niet dat we zo'n unit aan het gebouw of op het dak bevestigen.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 18:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Soort NSB?
Maar mag wel toch als je alles terug hersteld bij verhuizen?
Wat is de inschatting? Ik kwam laatst 2500 euro tegen. En ik ben gierig.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 17:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Degene die hier geweest is doet zelf alleen Mitsubishi Heavy/Electric en Daikin; dus zal vast wel een van die twee gaan worden. Vond zijn prijsinschatting ook best meevallen.
1600-1800 als ik de slaapkamer/bovenverdieping wil doen. 3000-3400 als ik boven + beneden doe; maar wil het eerst nog eens zien.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 18:12 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wat is de inschatting? Ik kwam laatst 2500 euro tegen. En ik ben gierig.
Op je balkon neerzetten dusquote:Op dinsdag 5 mei 2020 18:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen idee, maar ze willen niet dat we zo'n unit aan het gebouw of op het dak bevestigen.
Hmm dan bijna interessant om beide te doenquote:Op dinsdag 5 mei 2020 18:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
1600-1800 als ik de slaapkamer/bovenverdieping wil doen. 3000-3400 als ik boven + beneden doe; maar wil het eerst nog eens zien.
Waarom niet?quote:
gewoon doen, 90% van die VvE 'huisregels' zijn helemaal niet hard te maken. niet aan de gevel kan ik me nog voorstellen, maar op je balkon of nog beter; op het dak, daar kunnen ze echt niks van vindenquote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2020 19:04 schreef gcjoel het volgende:
@:losdop
https://www.telegraaf.nl/(...)r-over-zomervakantie
Zelfde krant
Dat dus, afgezien van het stuk over het dak want dat is meestal gemeenschappelijk eigendom en dan heeft de VVE er wel iets over te zeggen. Voor je balkon kunnen ze nog wat zeggen/vinden over het geluid dat zo'n ding produceert. Qua evt. overlast, maar daar kun je rekening mee houden bij aanschaf.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 19:00 schreef Ruse het volgende:
[..]
gewoon doen, 90% van die VvE 'huisregels' zijn helemaal niet hard te maken. niet aan de gevel kan ik me nog voorstellen, maar op je balkon of nog beter; op het dak, daar kunnen ze echt niks van vinden
Ja dit, dak is gemeenschappelijk, op balkon zaten ze met geluidsoverlast. En je hebt ook nog aanzien van het gebouw enzo, doen ze ook moeilijk over. Zonnewering en rolluiken moeten een bepaalde kleur hebben.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 19:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat dus, afgezien van het stuk over het dak want dat is meestal gemeenschappelijk eigendom en dan heeft de VVE er wel iets over te zeggen. Voor je balkon kunnen ze nog wat zeggen/vinden over het geluid dat zo'n ding produceert. Qua evt. overlast, maar daar kun je rekening mee houden bij aanschaf.
Je wil zo'n ding toch ook niet op je balkon. Lawaai en warme lucht, kun je er helemaal niet meer zitten.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 20:01 schreef CherryLips het volgende:
En als alle bovenste verdiepingen zo'n ding hebben dan hoort iedereen elkaar. Ik hoor de airco van de winkels hier beneden ook.
Als je verder geen plek hebt is het zo ongeveer de enige optie. En je zit normaal gesproken toch niet op je balkon als je airco aanstaat. Optimaal is het natuurlijk niet; en mooi zijn airco units al helemaal niet.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 20:19 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Je wil zo'n ding toch ook niet op je balkon. Lawaai en warme lucht, kun je er helemaal niet meer zitten.
Ja klopt maar zou er zelf dan ook niet voor kiezen als dat mn optie zou zijn.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 20:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je verder geen plek hebt is het zo ongeveer de enige optie. En je zit normaal gesproken toch niet op je balkon als je airco aanstaat. Optimaal is het natuurlijk niet; en mooi zijn airco units al helemaal niet.
Nu alleen nog wachten op 30+ gradenquote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:01 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja klopt maar zou er zelf dan ook niet voor kiezen als dat mn optie zou zijn.
Hier kan het gewoon op het dak en zou de airco wel aanstaan als ik buiten zit. De kamer alvast koelen voor het slapen.
Maar goed heb een mobiele voor nu dus sowieso geen issue
Afgelopen zomer een nacht gedaan; op een gegeven moment was het gewoon niet meer te doen en wilde ik gewoon slapen.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:11 schreef Senn88 het volgende:
Hoop dat mijn huis van de zomer niet tantoe heet wordt. Gelukkig is achter
Koel en anders kamperen in de tuin
Vind de 20+ nu eerst wel even primaquote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nu alleen nog wachten op 30+ graden
Deed mijn vriend vorig jaar ook 1 nacht. Maar ik moet er niet aan denkenquote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Afgelopen zomer een nacht gedaan; op een gegeven moment was het gewoon niet meer te doen en wilde ik gewoon slapen.
Jij bent gewoon echt een prinsesjequote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:36 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Deed mijn vriend vorig jaar ook 1 nacht. Maar ik moet er niet aan denken
Jaaaaaaquote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgend weekend kunnen we wel een hut bouwen van lakens en kussens.
Staat altijd strak tochquote:Op woensdag 6 mei 2020 00:07 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Hoop dat 'ie strak voor je staat, gap.
Ik woon in het centrum. Dan word ik vrij vroeg wakker geloof ik.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Afgelopen zomer een nacht gedaan; op een gegeven moment was het gewoon niet meer te doen en wilde ik gewoon slapen.
Wouldn't mind.quote:Op woensdag 6 mei 2020 00:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik woon in het centrum. Dan word ik vrij vroeg wakker geloof ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 mei 2020 00:18 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Wouldn't mind.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeeeyyyy vriendjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
niet slimquote:Op woensdag 6 mei 2020 08:54 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nee ik heb tot half 12 gewerkt. Alsnog ja
Niet eens ogen uitgestoken enzo?quote:Op woensdag 6 mei 2020 09:18 schreef Senn88 het volgende:
vroeg opgestaan voor een passiebloem bij aldi, was er maar 1 in de hele aanwezige batch en die is voor mijn neus weggekaapt.
Stond op het punt, niet gedaan.quote:Op woensdag 6 mei 2020 09:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niet eens ogen uitgestoken enzo?
Helaasquote:
Vast wel maar niet zo cheap. Maargoed heb wel 7 andere planten gescoord dus die ga ik nu eerst maar eens in de tuin zetten. Iets zegt me dat er straks ook niet heel veel ruimte over isquote:Op woensdag 6 mei 2020 09:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Helaas![]()
Maar is die passiebloem niet ergens anders te krijgen?
Ah, okequote:Op woensdag 6 mei 2020 09:25 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Vast wel maar niet zo cheap. Maargoed heb wel 7 andere planten gescoord dus die ga ik nu eerst maar eens in de tuin zetten. Iets zegt me dat er straks ook niet heel veel ruimte over is
ik wil zo ook nog even heen, alleen passiebloem heb ik al dus hopelijk hebben ze nog wel iets anders leuks!quote:Op woensdag 6 mei 2020 09:18 schreef Senn88 het volgende:
vroeg opgestaan voor een passiebloem bij aldi, was er maar 1 in de hele aanwezige batch en die is voor mijn neus weggekaapt.
Ik was maandag tussen 5 en 6, dat ging wel prima eigenlijk.quote:Op woensdag 6 mei 2020 09:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah, oke![]()
Ik moet nodig naar de Intratuin, maar ik durf niet
Misschien dat ik na werk dan even die kant op rij. Maar na al die berichten over mensen in rijen buiten enzo, zie ik het niet zo zittenquote:Op woensdag 6 mei 2020 09:27 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik was maandag tussen 5 en 6, dat ging wel prima eigenlijk.
Was hier dus helemaal niet om die tijd. Het was ook niet leeg natuurlijk maar ik heb netjes iedereen kunnen ontwijken.quote:Op woensdag 6 mei 2020 09:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Misschien dat ik na werk dan even die kant op rij. Maar na al die berichten over mensen in rijen buiten enzo, zie ik het niet zo zitten
werk=geld=goedquote:Op woensdag 6 mei 2020 08:54 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nee ik heb tot half 12 gewerkt. Alsnog ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |