gooit een vis uit de emmer.quote:
Oh ja, is waar ook.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 11:59 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ze heeft een relatie he. De man is binnen dus nu kan het gaan blubberen
Beetje neukteugels creëren.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 11:59 schreef Elvi het volgende:
[..]
CE geeft me veel te veel lekker etenquote:
Must be jelly, coz jam don;t shake!quote:
comics zijn helemaal niet zo ver van de werkelijkheid als men zou denkenquote:Op dinsdag 5 mei 2020 13:35 schreef Ang3l het volgende:
Bij t maken van m'n bureau kwam ik dit stukje spiderman comic tegen:
[ afbeelding ]
Profetisch!
Zo dom is ze niet verwacht ik.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 11:59 schreef Elvi het volgende:
[..]
Misschien een keer goed laten zuigen?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:48 schreef Ang3l het volgende:
Jezus, de hoeveelheid stof is echt zoveel meer nu tijdens de quarantaine dan normaal
Zit natuurlijk vele malen meer thuis dan gebruikelijk. De tering.
quote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien een keer goed laten zuigen?
Ik heb ook het idee dat er meer stuifmeel/pollen het huis binnen komen.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:48 schreef Ang3l het volgende:
Jezus, de hoeveelheid stof is echt zoveel meer nu tijdens de quarantaine dan normaal
Zit natuurlijk vele malen meer thuis dan gebruikelijk. De tering.
quote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien een keer goed laten zuigen?
Heb een HEPA filter genomen met ppm aanduiding.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb ook het idee dat er meer stuifmeel/pollen het huis binnen komen.
ppm? pannenkoek per meter?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb een HEPA filter genomen met ppm aanduiding.
Het ergste is het als je pannenkoeken bakt dan schiet ie naar >300ppm maar uurtje later is het alweer 2-6 ppm
Ik heb een of andere Dyson die ook een HEPA filter heeft; en denk dat mijn airco straks vast ook wel een aardig filter erin heeft zitten. Alleen nog even op de offerte wachtenquote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Haha.
Parts per miljon.
Ook de waarde voor fijnstof op bv buienradar.
quote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ben naar wat ingezonden feedback van testers aan het kijken, zit er de hele tijd een baby te janken op de achtergrondik ga wel weer iets anders doen
Altijd spannendquote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb een of andere Dyson die ook een HEPA filter heeft; en denk dat mijn airco straks vast ook wel een aardig filter erin heeft zitten. Alleen nog even op de offerte wachten
Ik heb gewoon een raam dat open staat met een hor ervoor.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb een HEPA filter genomen met ppm aanduiding.
Het ergste is het als je pannenkoeken bakt dan schiet ie naar >300ppm maar uurtje later is het alweer 2-6 ppm
Xiaomi airpure ofzo, ideaal.
Noooooooooquote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Voorlopig nog even geen kindjes dus.
Wil je met liefde bevruchten met mijn krullengenen hoor. Voor in de tussentijd tot CE overstag is.quote:
Dat scheelt wel echt. Als de zon naar binnen schijnt zie ik nu geen minuscule stofdeeltjes zweven.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb een of andere Dyson die ook een HEPA filter heeft; en denk dat mijn airco straks vast ook wel een aardig filter erin heeft zitten. Alleen nog even op de offerte wachten
Degene die hier geweest is doet zelf alleen Mitsubishi Heavy/Electric en Daikin; dus zal vast wel een van die twee gaan worden. Vond zijn prijsinschatting ook best meevallen.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 17:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat scheelt wel echt. Als de zon naar binnen schijnt zie ik nu geen minuscule stofdeeltjes zweven.
Oh airco. Mitsubishi Electric is top of the Bill. Naast Daikin en Toshiba. De rest is prut.
Oke neem dan geen heavy das Chinees.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 17:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Degene die hier geweest is doet zelf alleen Mitsubishi Heavy/Electric en Daikin; dus zal vast wel een van die twee gaan worden. Vond zijn prijsinschatting ook best meevallen.
Geen idee, maar ze willen niet dat we zo'n unit aan het gebouw of op het dak bevestigen.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 18:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Soort NSB?
Maar mag wel toch als je alles terug hersteld bij verhuizen?
Wat is de inschatting? Ik kwam laatst 2500 euro tegen. En ik ben gierig.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 17:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Degene die hier geweest is doet zelf alleen Mitsubishi Heavy/Electric en Daikin; dus zal vast wel een van die twee gaan worden. Vond zijn prijsinschatting ook best meevallen.
1600-1800 als ik de slaapkamer/bovenverdieping wil doen. 3000-3400 als ik boven + beneden doe; maar wil het eerst nog eens zien.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 18:12 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wat is de inschatting? Ik kwam laatst 2500 euro tegen. En ik ben gierig.
Op je balkon neerzetten dusquote:Op dinsdag 5 mei 2020 18:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen idee, maar ze willen niet dat we zo'n unit aan het gebouw of op het dak bevestigen.
Hmm dan bijna interessant om beide te doenquote:Op dinsdag 5 mei 2020 18:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
1600-1800 als ik de slaapkamer/bovenverdieping wil doen. 3000-3400 als ik boven + beneden doe; maar wil het eerst nog eens zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |