Zo is het. Het is hier geen consensus (allemaal ja en amen zeggen )en wetenschap forum.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 00:53 schreef Stray_cat het volgende:
We veranderen de wet hier niet ofzo, gewoon meningen
Yepquote:Op dinsdag 5 mei 2020 00:55 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Zo is het. Het is hier geen consensus (allemaal ja en amen zeggen )en wetenschap forum.
Bnw is cool. Als je het goed gebruikt.
Helemaal mee eens. Zo vind ik dat de cijfers compleet verdraaid worden, en als je uitgaat van het principe "Never let a good crisis go to waste" (Winston Churchill), hoeft COVID-19 geen vooropgezet plan te zijn maar kunnen er wel vieze spelletjes worden gespeeld.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 00:51 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Niks eigenlijk, omdat ik min of meer denk dat er meer aan de gang is dan een Rutte () . Wat precies? Geen idee, maar er is meer aan de hand en dat voelen mensen zonder daar echt een richting aan te kunnen geven.
Rutte is gewoon een puppet, hij wordt gestuurd. Denk je nou echt dat hij of z'n collega's ambtsgenoten iets gaan bepalen in dit land?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 00:51 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Niks eigenlijk, omdat ik min of meer denk dat er meer aan de gang is dan een Rutte () . Wat precies? Geen idee, maar er is meer aan de hand en dat voelen mensen zonder daar echt een richting aan te kunnen geven.
Je denkt dat Rutte dat allemaal zo gestroomlijnd en geheim kan houden dat het niet uitkomt? Dan heb je een hoge pet op van de Nederlandse politiek. Uiteraard wordt (alle) politiek beïnvloedt door een corporate lobby, dat ontkent niemand, maar je gaat nog steeds niet echt op de materie in.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 01:01 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Rutte is gewoon een puppet, hij wordt gestuurd. Denk je nou echt dat hij of z'n collega's ambtsgenoten iets gaan bepalen in dit land?
Welnee, ze mogen de boodschap doorgeven en vervolgens weer: Goed zo braaf, af gaan liggen totdat ze weer mogen opdraven.
Ja, natuurlijk. Je wordt niet zomaar minister president. Dan moet je toch echt iets in je mars hebben. Slaafs zijn en grondige (msm) mediatraining onder de knie krijgen bv.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 01:06 schreef illusions het volgende:
[..]
Je denkt dat Rutte dat allemaal zo gestroomlijnd en geheim kan houden dat het niet uitkomt?
Welke materie? Billie Gates en z'n spuitjes?quote:Dan heb je een hoge pet op van de Nederlandse politiek. Uiteraard wordt (alle) politiek beïnvloedt door een corporate lobby, dat ontkent niemand, maar je gaat nog steeds niet echt op de materie in.
Alle materie. Ik heb je nog niets zien onderbouwen.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 01:10 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Welke materie? Billie Gates en z'n spuitjes?
Oh ja? vertel eens?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 01:06 schreef illusions het volgende:
Uiteraard wordt (alle) politiek beïnvloedt door een corporate lobby, dat ontkent niemand,
Met msm (gecontroleerde) wetenschappelijke bronnen bedoel je?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 01:11 schreef illusions het volgende:
[..]
Alle materie. Ik heb je nog niets zien onderbouwen.
Natuurlijk gevolg van elke kapitalistische maatschappij is dat geld regeert.quote:
Heb nu al tig keer gezegd, elke bron vind ik prima, ik vraag simpelweg waar je je op baseert. Als het iets van substantie is, maakt het niet uit waar het vandaan komt - als het bewijsbaar of aannemelijk wordt gemaakt. Dat heb ik tot nu toe nog niet gezien.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 01:13 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Met msm (gecontroleerde) wetenschappelijke bronnen bedoel je?
Makkie, die zijn er natuurlijk niet..duh
Ik onderbouw het toch? jij wilt msm bronnen. die zijn er niet.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 01:16 schreef illusions het volgende:
[..]
Dus? Dan hoef je je claims niet te onderbouwen?
Nogmaals:quote:Op dinsdag 5 mei 2020 01:18 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Ik onderbouw het toch? jij wilt msm bronnen. die zijn er niet.
Ja die zijn er wel, maar die zijn er om ons in angst te houden.
Je hebt niets onderbouwd. Ik heb nog geen enkele bron gezien.quote:Heb nu al tig keer gezegd, elke bron vind ik prima, ik vraag simpelweg waar je je op baseert. Als het iets van substantie is, maakt het niet uit waar het vandaan komt - als het bewijsbaar of aannemelijk wordt gemaakt. Dat heb ik tot nu toe nog niet gezien.
Je bent aan het drammenquote:Op dinsdag 5 mei 2020 01:21 schreef illusions het volgende:
Ik mag toch aannemen dat je je mening op iets baseert? Dat als je het aan iemand wilt laten zien, je kunt zeggen "kijk dit eens". Of is dat teveel gevraagd?
So?quote:
Dat vind jij altijd, maar bronnen zijn niet altijd betrouwbaar, soms is het even lekker om te kunnen zeggen wat je denkt. Hoop dat dat kan hier.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 01:23 schreef illusions het volgende:
[..]
So?
Is het raar om naar bronnen te vragen voor dergelijke wereldveranderende claims?
De vraag wordt steeds niet beantwoord, er wordt alleen maar omheen gedraaid.
Jawel, heb het al eerder gezegd. Je wilt alleen msm bronnen. Als ik een aluminium folie bron plaats is het weer niet goed genoeg. Dan houdt het op he.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 01:23 schreef illusions het volgende:
[..]
So?
Is het raar om naar bronnen te vragen voor dergelijke wereldveranderende claims?
De vraag wordt steeds niet beantwoord, er wordt alleen maar omheen gedraaid.
Laat je niet gek maken, ik ben ook zeer sceptisch maar zie wel dat niet alles zwart/wit isquote:Op dinsdag 5 mei 2020 01:26 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Jawel, heb het al eerder gezegd. Je wilt alleen msm bronnen. Als ik een aluminium folie bron plaats is het weer niet goed genoeg. Dan houdt het op he.
Uiteraard kan dat hier, maar het blijft een discussieforum dus als iemand vraagt waar je je op baseert moet je ook niet raar opkijken. Hoop dat dat nog steeds kan, anders gaan we een beetje tegen de strekking van dit subforum in, nietwaar?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 01:25 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Dat vind jij altijd, maar bronnen zijn niet altijd betrouwbaar, soms is het even lekker om te kunnen zeggen wat je denkt. Hoop dat dat kan hier.
Gelukkig, jij staat er tenminste open voor. Goed bezig.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 01:27 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Laat je niet gek maken, ik ben ook zeer sceptisch maar zie wel dat niet alles zwart/wit is
Ik zeg al zo enorm vaak, het hoeft absoluut geen MSM bron te zijn. Dat kan je toch terug lezen? Kom dan met een bron van een site die jij wel vertrouwd vindt. Ik beloof het serieus te onderzoeken en niet gekscherend te reageren.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 01:26 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Jawel, heb het al eerder gezegd. Je wilt alleen msm bronnen. Als ik een aluminium folie bron plaats is het weer niet goed genoeg. Dan houdt het op he.
Bill Gates weet ik even niet zo snel, maar jij bent erg aanwezig qua mening. Laat ons ook evenquote:Op dinsdag 5 mei 2020 01:28 schreef illusions het volgende:
[..]
Uiteraard kan dat hier, maar het blijft een discussieforum dus als iemand vraagt waar je je op baseert moet je ook niet raar opkijken. Hoop dat dat nog steeds kan, anders gaan we een beetje tegen de strekking van dit subforum in, nietwaar?
Bill Gates is de evil mastermind, dat moet toch ergens op gebaseerd zijn?
quote:Op dinsdag 5 mei 2020 01:29 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Gelukkig, jij staat er tenminste open voor. Goed bezig.
Ik ga je niet meer aflossen, net een 50% race op Suzuka gereden, nu naar bed.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 01:30 schreef illusions het volgende:
[..]
Ik zeg al zo enorm vaak, het hoeft absoluut geen MSM bron te zijn. Dat kan je toch terug lezen? Kom dan met een bron van een site die jij wel vertrouwd vindt. Ik beloof het serieus te onderzoeken en niet gekscherend te reageren.
NWSquote:Op dinsdag 5 mei 2020 01:33 schreef illusions het volgende:
Ik sta ook open hoor, voor onderbouwing en bronmateriaal. Hoeft geen MSM te zijn.
Hey, ben jij de kloon die ze bedoelen?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 01:33 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik ga je niet meer aflossen, net een 50% race op Suzuka gereden, nu naar bed.
Kloon = kroon = coronaquote:Op dinsdag 5 mei 2020 01:34 schreef illusions het volgende:
[..]
Hey, ben jij de kloon die ze bedoelen?
Zo doorzichtig.
Nou, ok, ik zal het eerlijk zeggen. Ik heb geen bron nodig om te weten dat dit hele gedoe niet klopt. Ik ben nooit afhankelijk van welke bron dan ook. We worden 100% in de maling genomen. We moeten binnen blijven propageren ze de hele tijd. Je immuunsysteem wordt daar erg zwak van. Dit doen ze bewust. Ze willen het rekken totdat het vaccin er is.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 01:30 schreef illusions het volgende:
[..]
Ik zeg al zo enorm vaak, het hoeft absoluut geen MSM bron te zijn. Dat kan je toch terug lezen? Kom dan met een bron van een site die jij wel vertrouwd vindt. Ik beloof het serieus te onderzoeken en niet gekscherend te reageren.
ssst, nou ja, te laatquote:Op dinsdag 5 mei 2020 01:34 schreef illusions het volgende:
[..]
Hey, ben jij de kloon die ze bedoelen?
Zo doorzichtig.
Ik geloof heus wel dat het niet allemaal rozengeur en maneschijn is hoor, en ben ook van mening dat incorrecte cijfers worden gebruikt om een bepaalde agenda te pushen. Ik ga echter liever specifiek op bepaalde issues in, om het hele onderwerp in kaart te krijgen en een weloverwogen - al dan niet voorlopige - conclusie te trekken.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 01:43 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Nou, ok, ik zal het eerlijk zeggen. Ik heb geen bron nodig om te weten dat dit hele gedoe niet klopt. Ik ben nooit afhankelijk van welke bron dan ook. We worden 100% in de maling genomen. We moeten binnen blijven propageren ze de hele tijd. Je immuunsysteem wordt daar erg zwak van. Dit doen ze bewust. Ze willen het rekken totdat het vaccin er is.
Dat vaccin is er al lang.Maar dat mag nog niet bekend worden. Als je dat aankomende vaccin neemt ben je te laat. Er komt een hoop propaganda en angstzaaierij op je af.Meer ga ik nog niet zeggen omdat je bang bent, volg je die knakkers die je dagelijks in het msm nieuws ziet.
Dit zuig ik nu allemaal uit mijn duim, en reken maar dat ik mijn duim geloof.
Ik vind het prima, ieder z'n keuze wat ie gaat doen.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 01:47 schreef illusions het volgende:
[..]
Ik geloof heus wel dat het niet allemaal rozengeur en maneschijn is hoor, en ben ook van mening dat incorrecte cijfers worden gebruikt om een bepaalde agenda te pushen. Ik ga echter liever specifiek op bepaalde issues in, om het hele onderwerp in kaart te krijgen en een weloverwogen - al dan niet voorlopige - conclusie te trekken.
Dat is inderdaad een interessante kwestie, als Trump ("the anointed warrior") een vaccin heeft en dit verplicht maakt, valt dan ineens de hele Trump achterban af? Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 01:49 schreef Morrigan het volgende:
Hoeveel anti-vaxxers zijn er eigenlink pro-Trump? Die kerel wil namelijk ook een vaccin tegen COVID-19 ontwikkelen. En als het aan hem ligt, wordt het ook nog verplicht.
Qua uitdrukking van bepaalde emotie, ze is zeker veel overtuigender, geloofwaardiger in vergelijking met sommige van de rare TV figuurtjes we naar een van de zo genaamde terror aanslagen of crazy machine-gun killer attacks hebben gezien.quote:Op maandag 4 mei 2020 22:01 schreef GeneralMidi het volgende:
Wat vinden jullie hier van dan?
En ja, het is een echte nurse.
https://nevadanursingboar(...)-advisory-committee/
Ojee. Autisme is the new cool. ffs.quote:Op maandag 4 mei 2020 23:27 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik denk dat er best veel autisten aan vaccins werken dus op zich klopt het wel.
Veel van de grote uitvinders en kunstenaars waren autist.
Einstein misschien ook wel, maar een autist maakt nog geen Einstein.
Goede wijn is nog geen bier.
And a controlled, fabricated hate figure for whatever reason.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 00:41 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Bill Gates is letterlijk een gecontroleerde sick fuck. Kijk in zijn ogen.
Zit geen licht en leven in, dat je (jullie) dat niet ziet (doorzien) zegt iets over jullie
Ik ben net klaar met kijken.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 01:44 schreef illusions het volgende:
[..]
Eindelijk iets. Dankjewel.
Ga het morgen zeker bekijken, nu aan het werk.
Youtube heeft 'm al gescrubbed maar gelukkig zijn er mensen die deze info meteen op hun harddisks gooien en opnieuw uploaden!quote:
Very sensible.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 01:27 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Laat je niet gek maken, ik ben ook zeer sceptisch maar zie wel dat niet alles zwart/wit is
Van waar komt de term 'anti-vaxxer' ? Ik ben niet 'anti' - voor mij mogen mensen gevacinneerd worden als ze dat zo willen.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 01:49 schreef Morrigan het volgende:
Hoeveel anti-vaxxers zijn er eigenlink pro-Trump? Die kerel wil namelijk ook een vaccin tegen COVID-19 ontwikkelen. En als het aan hem ligt, wordt het ook nog verplicht.
En op wat is jouw (vage) mening gebaseerd?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 01:21 schreef illusions het volgende:
Ik mag toch aannemen dat je je mening op iets baseert? Dat als je het aan iemand wilt laten zien, je kunt zeggen "kijk dit eens". Of is dat teveel gevraagd?
Kritiek op MSM bronnen/verhalen hebben we nooit van je gehoord.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 01:30 schreef illusions het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |