Bill Gates is een typisch asperger, sociaal niet zo handig, enthousiast over de onderwerpen waar hij wat van weet.quote:Op maandag 4 mei 2020 22:59 schreef GeneralMidi het volgende:
[..]
Nee, dit is een 'tell'
Geen vermoeden, niet iets wat ik denk te weten...het is een gegeven.
Deze man is psychisch niet in orde.
Asperger is een vorm van autisme en autisme is slecht.quote:Op maandag 4 mei 2020 23:05 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Bill Gates is een typisch asperger, sociaal niet zo handig, enthousiast over de onderwerpen waar hij wat van weet.
Maar dat maakt hem nog niet evil. Integendeel.
De haat is eigenlijk wel bijzonder en ongefundeerd.
Dan ben ik ook slechtquote:Op maandag 4 mei 2020 23:06 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Asperger is een vorm van autisme en autisme is slecht.
Ik haat niemand verder want dat zit niet in mijn natuur.quote:Op maandag 4 mei 2020 23:05 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Bill Gates is een typisch asperger, sociaal niet zo handig, enthousiast over de onderwerpen waar hij wat van weet.
Maar dat maakt hem nog niet evil. Integendeel.
De haat is eigenlijk wel bijzonder en ongefundeerd.
slecht voor je tanden? wat bedoel je?quote:Op maandag 4 mei 2020 23:06 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Asperger is een vorm van autisme en autisme is slecht.
quote:Op maandag 4 mei 2020 23:08 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
HOOOOO WACHT 'ES EFFE
Jij bent zeker gevaccineerd als kind?
Zeker weten!quote:Op maandag 4 mei 2020 23:08 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
HOOOOO WACHT 'ES EFFE
Jij bent zeker gevaccineerd als kind?
Ik ook.quote:
Ik begrijp het niet, het is fantastisch! Heb iedere 2 tot 3 maand een andere hobby (fiep).quote:Op maandag 4 mei 2020 23:11 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Ik ook.![]()
Maar er moet een reden zijn waarom anti-vaxxers niet willen dat hun kinderen autisme krijgen.
En ik ken heel veel mensen die wel gevaccineerd zijn, maar geen autisme hebben.quote:Op maandag 4 mei 2020 23:10 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Zeker weten!
M'n opa niet, die was ook autist (zonder diagnose, zoals dat ging in die tijd).
Ja, overigens zie je onder niet gevaccineerden niet minder autisme.quote:Op maandag 4 mei 2020 23:13 schreef Morrigan het volgende:
[..]
En ik ken heel veel mensen die wel gevaccineerd zijn, maar geen autisme hebben.
Wacht eens, dat doe ik ook.quote:Op maandag 4 mei 2020 23:13 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik begrijp het niet, het is fantastisch! Heb iedere 2 tot 3 maand een andere hobby (fiep).
Precies. Anders wordt het leven ook zo saai.quote:Op maandag 4 mei 2020 23:13 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik begrijp het niet, het is fantastisch! Heb iedere 2 tot 3 maand een andere hobby (fiep).
Oh nee, hier verder geen ellendequote:Op maandag 4 mei 2020 23:15 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Precies. Anders wordt het leven ook zo saai.
Bij mij wordt het ook nog eens versterkt door een bipolaire stoornis ( gelukkig wel type 2). Dus wel af en toe depressies.
Ik denk dat er best veel autisten aan vaccins werken dus op zich klopt het wel.quote:
Ongetwijfeld, maar nu versterk je het verzonnen verband tussen autisme en vaccinaties.quote:Op maandag 4 mei 2020 23:27 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik denk dat er best veel autisten aan vaccins werken dus op zich klopt het wel.
Er is geen verband, er is geen bewijs voor een verband. Er is wel bewijs dat er geen verband is.quote:Op maandag 4 mei 2020 23:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar nu versterk je het verzonnen verband tussen autisme en vaccinaties.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |