Bill Gates is een typisch asperger, sociaal niet zo handig, enthousiast over de onderwerpen waar hij wat van weet.quote:Op maandag 4 mei 2020 22:59 schreef GeneralMidi het volgende:
[..]
Nee, dit is een 'tell'
Geen vermoeden, niet iets wat ik denk te weten...het is een gegeven.
Deze man is psychisch niet in orde.
Asperger is een vorm van autisme en autisme is slecht.quote:Op maandag 4 mei 2020 23:05 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Bill Gates is een typisch asperger, sociaal niet zo handig, enthousiast over de onderwerpen waar hij wat van weet.
Maar dat maakt hem nog niet evil. Integendeel.
De haat is eigenlijk wel bijzonder en ongefundeerd.
Dan ben ik ook slechtquote:Op maandag 4 mei 2020 23:06 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Asperger is een vorm van autisme en autisme is slecht.
Ik haat niemand verder want dat zit niet in mijn natuur.quote:Op maandag 4 mei 2020 23:05 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Bill Gates is een typisch asperger, sociaal niet zo handig, enthousiast over de onderwerpen waar hij wat van weet.
Maar dat maakt hem nog niet evil. Integendeel.
De haat is eigenlijk wel bijzonder en ongefundeerd.
slecht voor je tanden? wat bedoel je?quote:Op maandag 4 mei 2020 23:06 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Asperger is een vorm van autisme en autisme is slecht.
quote:Op maandag 4 mei 2020 23:08 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
HOOOOO WACHT 'ES EFFE
Jij bent zeker gevaccineerd als kind?
Zeker weten!quote:Op maandag 4 mei 2020 23:08 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
HOOOOO WACHT 'ES EFFE
Jij bent zeker gevaccineerd als kind?
Ik ook.quote:
Ik begrijp het niet, het is fantastisch! Heb iedere 2 tot 3 maand een andere hobby (fiep).quote:Op maandag 4 mei 2020 23:11 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Ik ook.![]()
Maar er moet een reden zijn waarom anti-vaxxers niet willen dat hun kinderen autisme krijgen.
En ik ken heel veel mensen die wel gevaccineerd zijn, maar geen autisme hebben.quote:Op maandag 4 mei 2020 23:10 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Zeker weten!
M'n opa niet, die was ook autist (zonder diagnose, zoals dat ging in die tijd).
Ja, overigens zie je onder niet gevaccineerden niet minder autisme.quote:Op maandag 4 mei 2020 23:13 schreef Morrigan het volgende:
[..]
En ik ken heel veel mensen die wel gevaccineerd zijn, maar geen autisme hebben.
Wacht eens, dat doe ik ook.quote:Op maandag 4 mei 2020 23:13 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik begrijp het niet, het is fantastisch! Heb iedere 2 tot 3 maand een andere hobby (fiep).
Precies. Anders wordt het leven ook zo saai.quote:Op maandag 4 mei 2020 23:13 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik begrijp het niet, het is fantastisch! Heb iedere 2 tot 3 maand een andere hobby (fiep).
Oh nee, hier verder geen ellendequote:Op maandag 4 mei 2020 23:15 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Precies. Anders wordt het leven ook zo saai.
Bij mij wordt het ook nog eens versterkt door een bipolaire stoornis ( gelukkig wel type 2). Dus wel af en toe depressies.
Ik denk dat er best veel autisten aan vaccins werken dus op zich klopt het wel.quote:
Ongetwijfeld, maar nu versterk je het verzonnen verband tussen autisme en vaccinaties.quote:Op maandag 4 mei 2020 23:27 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik denk dat er best veel autisten aan vaccins werken dus op zich klopt het wel.
Er is geen verband, er is geen bewijs voor een verband. Er is wel bewijs dat er geen verband is.quote:Op maandag 4 mei 2020 23:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar nu versterk je het verzonnen verband tussen autisme en vaccinaties.
Nee, maar....Allemaal agenda. niets gebeurt toevallig in deze wereld.quote:Op maandag 4 mei 2020 23:59 schreef GeneralMidi het volgende:
Even iets anders...
Kennen jullie deze nog...deze nog....deze nog...eze nog...ze nog...nog...og...?
Uit 2002.
Ok, sars was er toen al en chloroquine werd ook toen al besproken...
Nee net doen of er bewijs is voor je wilde theorieën, dat werkt lekker.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 00:22 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Nee, maar....Allemaal agenda. niets gebeurt toevallig in deze wereld.
ach, net doen of we het niet weten
Ga toch weg man, Jij gelooft alles wat ze je wijs maken in je msm wereldje. Je slikt het voor zoete koek.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 00:24 schreef illusions het volgende:
[..]
Nee net doen of er bewijs is voor je wilde theorieën, dat werkt lekker.
Ik geloof absoluut in complotten, maar kijk eens kritisch for fuck's sake.
Snap niet waarom dat de aanname is, omdat ik bronnen wil zien?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 00:27 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Ga toch weg man, Jij gelooft alles wat ze je wijs maken in je msm wereldje. Je slikt het voor zoete koek.
lolquote:Op dinsdag 5 mei 2020 00:30 schreef koosbasterd het volgende:
Ga je je kloontje aflossen? leuk man. Mag hij naar bed?
Het is te obviousquote:Op dinsdag 5 mei 2020 00:31 schreef illusions het volgende:
[..]
lol
Heb al jaren hetzelfde account, nooit een ander gehad. Wie denk je dat mijn kloon is?Mag hier niet besproken worden dus doe maar DM als je echt denkt dat ik van accounts wissel.
Ok. Zie bovenstaande post. Waarom denk jij dat Bill Gates erachter zit? Ik beloof dat ik het serieus zal onderzoeken zonder gekscherende posts, als je ergens mee komt. Dat "laat maar" bewijst je punt natuurlijk niet echt.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 00:33 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Het is te obvious
Maar laat maar, ik speel wel even mee.
Volgens mij ben jij een overheidstrol. zeg eens eerlijk? Jouw opdracht is, om het hier te gaan ontregelen.Alles ontkrachten wat niet mainstream is.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 00:33 schreef illusions het volgende:
Kom nou voor de grap eens met 1 stukje substantieel bewijs dat Bill Gates de evil mastermind achter verplichte vaccinatie is. Weet je wel, iets wat geen geschreeuw in het wilde weg is, maar gebaseerd op feiten.
Dat zou ik heel graag willen zien. Waar het vandaan komt doet er niet toe, MSM, lamesteam (), alternatieve media. Gewoon iets wat onderbouwd is.
Bill Gates is letterlijk een gecontroleerde sick fuck. Kijk in zijn ogen.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 00:35 schreef illusions het volgende:
[..]
Ok. Zie bovenstaande post. Waarom denk jij dat Bill Gates erachter zit? Ik beloof dat ik het serieus zal onderzoeken zonder gekscherende posts, als je ergens mee komt. Dat "laat maar" bewijst je punt natuurlijk niet echt.
Nee, ik ben geen troll, noch overheidstroll, heb zelfs geen andere accounts. Sterker nog, ik heb een vrij enorme belastingschuld, zouden ze weleens mogen wegstrepen dan.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 00:37 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij een overheidstrol. zeg eens eerlijk? Jouw opdracht is, om het hier te gaan ontregelen.Alles ontkrachten wat niet mainstream is.
En zo niet, dan moet je nog veel leren.
Geeft niks man, dat doen we allemaal.
Dat is het enige?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 00:41 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Bill Gates is letterlijk een gecontroleerde sick fuck. Kijk in zijn ogen.
Zit geen licht en leven in, dat je (jullie) dat niet ziet (doorzien) zegt iets over jullie
Jouquote:Op dinsdag 5 mei 2020 00:41 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Bill Gates is letterlijk een gecontroleerde sick fuck. Kijk in zijn ogen.
Zit geen licht en leven in, dat je (jullie) dat niet ziet (doorzien) zegt iets over jullie
Wat wil je dat ik doe? Een kuch (gecontroleerd)'wetenschappelijk' artikel, of bron laten zien dat hij gelijk heeft?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 00:41 schreef illusions het volgende:
[..]
Dat is het enige?
Komop, ik weet dat je beter kan.
*lurkt, niet echt een mening(nog)quote:Op dinsdag 5 mei 2020 00:45 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
.
Nee jullie, tenminste, als je het met hem eens bent
Ik vraag enkel waar jij je op baseert. Het is nogal een claim van formaat, Bill Gates zit achter de COVID-19 pandemie en wil de wereld verplichten tot vaccinatie. Wat is het voor jou doorslaggevende bewijs?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 00:44 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Wat wil je dat ik doe? Een kuch (gecontroleerd)'wetenschappelijk' artikel, of bron laten zien dat hij gelijk heeft?
Laat ik het jou dan vragen, zoals ik het begrijp sta je er vrij neutraal in - je hebt immers nog geen mening. Wat zou jou doen overtuigen dat Bill Gates het achterliggende brein is van een wereldwijde vaccinatie agenda?quote:
Kan ook een mening/gevoel zijn toch? Een bult bewijzen zeggen ook niks.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 00:47 schreef illusions het volgende:
[..]
Ik vraag enkel waar jij je op baseert. Het is nogal een claim van formaat, Bill Gates zit achter de COVID-19 pandemie en wil de wereld verplichten tot vaccinatie. Wat is het voor jou doorslaggevende bewijs?
Het is toch enigszins normaal om voor iets dergelijks wat wereldwijd ingrijpend is, te vragen waar dat op is gebaseerd?
Niks eigenlijk, omdat ik min of meer denk dat er meer aan de gang is dan een Rutte (quote:Op dinsdag 5 mei 2020 00:48 schreef illusions het volgende:
[..]
Laat ik het jou dan vragen, zoals ik het begrijp sta je er vrij neutraal in - je hebt immers nog geen mening. Wat zou jou doen overtuigen dat Bill Gates het achterliggende brein is van een wereldwijde vaccinatie agenda?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |