Knap, in de 3 minuten die ik gekeken heb zo'n berg onzin verkondigen zonder ook maar een enkele bron voor je claims te benoemen.quote:
Nobody said it was easy. Daarom duurt het ook lang voordat vaccins beschikbaar zijn.quote:
Dit slaat helemaal nergens op. Hoe kom je er bij dat een vaccin het immuun systeem uit zet of moet vervangen?quote:Op maandag 4 mei 2020 14:32 schreef GeneralMidi het volgende:
[..]
Je immuunsyteem uitzetten of vervangen?
Vooruitgang?
Waarom?
Zodat je afhankelijk word van vaccinaties?
DENK!
Het is nog steeds niet verboden!.
Naar de bronnen moet je zelf op zoek gaan, maar daar ligt je interesse niet kennelijk, want je zoekt alleen naar bevestiging van wat je denkt te weten.quote:Op maandag 4 mei 2020 17:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Knap, in de 3 minuten die ik gekeken heb zo'n berg onzin verkondigen zonder ook maar een enkele bron voor je claims te benoemen.
Jij dnapt zeer waarschijnlijk ook niet hoe het precies werkt maar je bent wel voor?quote:Op maandag 4 mei 2020 14:35 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dus je snapt niet hoe iets werkt, getuige deze post, maar toch ben je er tegen
Wacht eens even hè. Iemand roept dingen die elk weldenkend mens de wenkbrauwen doen fronsen, en dan moet IK op zoek gaan naar bronnen om ZIJN claims te kunnen beoordelen?quote:Op maandag 4 mei 2020 18:05 schreef GeneralMidi het volgende:
[..]
Naar de bronnen moet je zelf op zoek gaan, maar daar ligt je interesse niet kennelijk, want je zoekt alleen naar bevestiging van wat je denkt te weten.
Om vervolgens weer aan te moeten horen dat die links aluhoedjes links zijn?quote:Op maandag 4 mei 2020 18:10 schreef Isdatzo het volgende:
misschien kan jij hem helpen door mij vertellen waar ik die bronnen zou kunnen vinden.
quote:Op maandag 4 mei 2020 18:21 schreef GeneralMidi het volgende:
[..]
Om vervolgens weer aan te moeten horen dat die links aluhoedjes links zijn?
Je denkt dat ik in een eindeloze 'loop' rondjes blijf lopen?
Je zou kunnen zeggen dat dat filmpje een bevestiging is van wat je denkt te weten?quote:Op maandag 4 mei 2020 18:05 schreef GeneralMidi het volgende:
[..]
Naar de bronnen moet je zelf op zoek gaan, maar daar ligt je interesse niet kennelijk, want je zoekt alleen naar bevestiging van wat je denkt te weten.
Oh ja, deze man gaat trouwens je vaccinatie verzorgen...
Het lichaam vertelt veel.quote:Op maandag 4 mei 2020 19:03 schreef ems. het volgende:
[..]
Je zou kunnen zeggen dat dat filmpje een bevestiging is van wat je denkt te weten?
Ook apart die titel trouwens, gezien Gates daar toch vrij duidelijk op camera is.
Hij was duidelijk verveeld / geïrriteerd.quote:Op maandag 4 mei 2020 18:05 schreef GeneralMidi het volgende:
[..]
Oh ja, deze man gaat trouwens je vaccinatie verzorgen...
Nogmaals, check de maandenlange constante haat comments maar op zijn twatter en instagram posts.quote:Op maandag 4 mei 2020 21:12 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Hij was duidelijk verveeld / geïrriteerd.
Wel grappig dat er in de documentaire over Bill Gates ook nog op de congress hearings en de antitrust case wordt teruggekomen, hij geeft wel toe dat hij dat anders had moeten aanpakken (niet zozeer deze specifieke hearing).
Maar weet alleen niet wat dit verder bewijst, ik ben ook wel eens chagrijnig of verveeld.
En dat moet aantonen dat hij inderdaad de kwade genius is die ons allemaal het hoekje om wil helpen?quote:Op maandag 4 mei 2020 21:43 schreef GeneralMidi het volgende:
[..]
Nogmaals, check de maandenlange constante haat comments maar op zijn twatter en instagram posts.
Mutherfuc.....r. Wie nu nog aluhoedje zegtquote:Op maandag 4 mei 2020 21:44 schreef controlaltdelete het volgende:
"You DON'T HAVE A CHOICE, until.. FORCE-VACCINATION!" says Bill Gates In TV interview-Mother Fxxxer.
Ook hier heeft men geen goed woord voor de man over. Het is net of je Kermit hoort praten.
ok welke fokker was ditquote:Who gives this man a neckshot?
Twitter en Instagram zit inderdaad vol met idioten.quote:Op maandag 4 mei 2020 21:43 schreef GeneralMidi het volgende:
[..]
Nogmaals, check de maandenlange constante haat comments maar op zijn twatter en instagram posts.
Men spuugt hem uit.
Bezeten door het promoten van zijn giftige spuitjes. Zie hem tekeer gaan Saint Bill.quote:Op maandag 4 mei 2020 21:51 schreef Hoofdkraker_ het volgende:
[..]
Mutherfuc.....r. Wie nu nog aluhoedje zegt
[..]
ok welke fokker was dit![]()
Ook nietszeggend, ze klinkt ook niet helemaal fris in d'r hoofd.quote:Op maandag 4 mei 2020 22:01 schreef GeneralMidi het volgende:
Wat vinden jullie hier van dan?
En ja, het is een echte nurse.
https://nevadanursingboar(...)-advisory-committee/
Misschien moet ze een tiktok-dansje gaan doen als stress relief.quote:Op maandag 4 mei 2020 22:01 schreef GeneralMidi het volgende:
Verschrikkelijk , het verklaard wel waarom niemand bij de nabestaande mag .quote:Op maandag 4 mei 2020 22:01 schreef GeneralMidi het volgende:
Wat vind jij ervan?quote:Op maandag 4 mei 2020 22:01 schreef GeneralMidi het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |