SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#thisis4thep(l)ayers
You're Fucking Out, I'm Fucking In
Wat waren de nineties toch een mooie tijdquote:
quote:There's no better day than May 4th to pick up your lightsaber and swing back into battle. This free update brings a host of new challenges for Cal and BD-1 to take on. A new Meditation Training feature allows you to test yourself against waves of powerful enemies in arenas across the galaxy. Craft your own to take on your most hated foes and alongside your favorite allies. Unlock new customization awards and embrace your dark side with the Cal Inquisitor outfit. Experience Cal's epic journey anew in New Journey +, this time with all the cosmetics you've discovered unlocked. Step up to the challenge and May the Fourth be with you.
EAquote:Op maandag 4 mei 2020 18:20 schreef MMaRsu het volgende:
New game + zonder dat je skill upgrades meegaan
Alleen je hoedjes en jasjes
Welke idioot heeft dit nu weer bedacht
quote:Op maandag 4 mei 2020 18:20 schreef MMaRsu het volgende:
New game + zonder dat je skill upgrades meegaan
Alleen je hoedjes en jasjes
Welke idioot heeft dit nu weer bedacht
Ik ga sowieso heel slecht op dat gehaat op info dat is gebaseerd op op leaks. Speel de fucking game als het uit is of niet.quote:
quote:Op maandag 4 mei 2020 21:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Platina nummer 40.
Overcooked 2. Heerlijk spel, net zo leuk als in Overcooked 1.
Het voordeel (voor mij) is wel dat de trolls nu de FFVII remake spoilers vergeten zijn.quote:Op maandag 4 mei 2020 22:07 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ik ga sowieso heel slecht op dat gehaat op info dat is gebaseerd op op leaks. Speel de fucking game als het uit is of niet.
Het meest trieste zijn nog de mensen die spoilers roepen in chats via YouTube of andere kanalen. Serieus: wat heb je er aan om iets te spoilen voor andere?
DLC is ook de moeite waard. Geeft je weer allemaal nieuwe technieken en recepten.quote:
sowieso overcookedquote:Op maandag 4 mei 2020 22:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
DLC is ook de moeite waard. Geeft je weer allemaal nieuwe technieken en recepten.
twitter:SwordOrWhip twitterde op maandag 04-05-2020 om 22:15:08Zangetsu and Randomizer are coming May 7th to PC, PS4 and Xbox One! Nintendo Switch arriving late May/early June. More news in the link!
https://t.co/wUvEcnE3uB https://t.co/NCarIzZQa7 reageer retweet
Cyberpunk op de PS5quote:Op maandag 4 mei 2020 23:03 schreef DKUp het volgende:
The Last Of Us Part II en Ghost Of Thushima nog spelen op de PS4 Pro dan next gen
quote:Op maandag 4 mei 2020 23:12 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ach ja ik word toch wel gespoilerd, ik vind het niet eens meer boeiend![]()
Ghost of Thushima sowieso nog op PS4, Last of Us 2 & Cyberpunk op PS5 met nieuwe TV.quote:Op maandag 4 mei 2020 23:03 schreef DKUp het volgende:
The Last Of Us Part II en Ghost Of Thushima nog spelen op de PS4 Pro dan next gen
Toch wel Randomizer? Ik dacht dat dat niet meer zou komen, iig Zangetsu (David Hayter) dus weer een reden om te installeren.quote:Op maandag 4 mei 2020 23:06 schreef KennyPowers het volgende:
Bloodstainedtwitter:SwordOrWhip twitterde op maandag 04-05-2020 om 22:15:08Zangetsu and Randomizer are coming May 7th to PC, PS4 and Xbox One! Nintendo Switch arriving late May/early June. More news in the link!
https://t.co/wUvEcnE3uB https://t.co/NCarIzZQa7 reageer retweet
quote:Op maandag 4 mei 2020 23:54 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ghost of Thushima sowieso nog op PS4, Last of Us 2 & Cyberpunk op PS5 met nieuwe TV.
[..]
Toch wel Randomizer? Ik dacht dat dat niet meer zou komen, iig Zangetsu (David Hayter) dus weer een reden om te installeren.
ja is die tof? Toevallig afgesproken om in het weekend dit te spelen met een vriendin omdat je die kan spelen voor 1 euro met die xbox gamepass ding op pcquote:
Dat zijn van die mensen die super trots zijn dat ze iets als eerste spelen, eerder uitgspeeld hebben, eerder iets zien, eerder platina hebben, eerder.... who cares. Ik speel voor mezelf. Hou gewoon je mond.quote:Op maandag 4 mei 2020 22:07 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ik ga sowieso heel slecht op dat gehaat op info dat is gebaseerd op op leaks. Speel de fucking game als het uit is of niet.
Het meest trieste zijn nog de mensen die spoilers roepen in chats via YouTube of andere kanalen. Serieus: wat heb je er aan om iets te spoilen voor andere?
Cool, ik ga die deze of volgende maand kopen. Heb even getwijfeld over KD-55AG8 want Sony, maar die is iets duurder en de C9 is beter voor gamen en dat is het enige waar ik hem voor gebruik.quote:
Geen HDMI 2.1-aansluiting voor meer geld, toen wist ik al bijna genoeg. Daarnaast is het scherm volgens mij een jaartje ouder. Geluid en beeld voor films schijnen wel beter te zijn op de Sony.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 10:23 schreef Drankster het volgende:
[..]
Cool, ik ga die deze of volgende maand kopen. Heb even getwijfeld over KD-55AG8 want Sony, maar die is iets duurder en de C9 is beter voor gamen en dat is het enige waar ik hem voor gebruik.
Kun je in DOS1 ook met 1 iemand t praatje starten, en dan switchen naar de anderen, die in positie zetten en buffen, en dan weer door met poppetje 1 voor t gesprek? Dat werkt in 2 nl wel eensquote:Op dinsdag 5 mei 2020 10:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hmm, weer even vast in Divinity.
Ik heb tot nu toe een aantal bazen verslagen, maar nu ben ik bij een baas die alle 3 de vorige bazen oproept, maar voordat ik kan handelen, krijg ik meteorieten op mijn neus en ben ik dood.
Oké, neem ik fire absorption van te voren. Is uitgewerkt voordat hij klaar is met praten. Opnieuw. Snel doorklikken tijdens gesprek. Nog steeds in 1 keer dood.
Met 1 karakter naar binnen, die dood laten gaan om de bazen te lokken naar de rest. Komen niet. Met een ander karakter sneaken om eerste te reviven. Wordt ook gelijk dood gebombardeerd.
Pfft. Ik weet het even niet. Maar even youtube kijken straks.
Ja, geloof het wel.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 10:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kun je in DOS1 ook met 1 iemand t praatje starten, en dan switchen naar de anderen, die in positie zetten en buffen, en dan weer door met poppetje 1 voor t gesprek? Dat werkt in 2 nl wel eensZo van "Hou jij m aan de praat, ga ik ondertussen strategisch staan".
Ik denk dat ik bij DOS2 nu bijna op t einde zit
Try, try, try again.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 11:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, geloof het wel.
Probleem blijft alleen dat ik het dan nog niet overleef. Op youtube overleven ze het wel, zelfs als de buff is afgelopen. Vreemd. Misschien had ik gewoon pech met damage roll.
twitter:Nibellion twitterde op dinsdag 05-05-2020 om 11:47:35Professional skateboarder Jason Dill says there is a new Tony Hawk Pro Skater coming this year
https://t.co/5INAAUIROD https://t.co/Byzifrs0gJ reageer retweet
Het wordt lastiger gemaakt door winkels die nooit iets hebben dat je wilt. Kan nergens scrolls vinden, of olie. Enige wat ik vind zijn poison dingen, maar alles dat ik bevecht is er immuun tegen of krijgt er zelfs health vanquote:Op dinsdag 5 mei 2020 11:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Try, try, try again.
Maar dan gaat t uiteindelijk wel frustreren (vind ik).
Heb ook zo'n punt gehad dat ik t spel echt weg wilde smijten
Ik koop zelden iets bij winkels.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 12:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het wordt lastiger gemaakt door winkels die nooit iets hebben dat je wilt. Kan nergens scrolls vinden, of olie. Enige wat ik vind zijn poison dingen, maar alles dat ik bevecht is er immuun tegen of krijgt er zelfs health van
Ja, dat is het moment om even wat anders te gaan doen.
Ik vind gewoon niks nuttigs in de kisten, maar het is handig om bepaalde bommen en granaten te hebben om het veld te beinvloeden. Als het puur op combat aankomt, ben ik gewoon in de minderheid. Doe minder schade en heb minder hp.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 12:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik koop zelden iets bij winkels.
Alleen healing potions en resurrection scrolls.
Gebruik andere scrolls ook amper eigenlijk in gevechten.
Dus de petities hebben niet geholpen?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 12:22 schreef DKUp het volgende:
Cities Skylines en Farming Simulator 19 zijn nu te downloaden met PS Plus.
Alle DLC-bundel: Skylines - Ultimate Content Bundle is ¤99,99. Nou ja daar moet even een goede aanbieding van komen![]()
In DoS2? Hoe kom je dan aan je wapens en armor? Ik spendeerde toch wel een aanzienlijk deel van de tijd in die game bij merchants, vooral als je dan een nieuw level was want dan was alles meteen restocked met gear van jouw level.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 12:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik koop zelden iets bij winkels.
Alleen healing potions en resurrection scrolls.
Gebruik andere scrolls ook amper eigenlijk in gevechten.
Ze kunnen zich meer druk maken over de PS5 waar SOONY angstvallig stil over isquote:Op dinsdag 5 mei 2020 13:04 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Dus de petities hebben niet geholpen?
https://www.change.org/p/sony-playstation-change-ps-plus-may-2020
Wat een stelletje zeurpieten zeg.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 13:04 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Ik spring vaak over traps heen. 2 van m'n characters hebben een eniorme sprong actie, en de andere 2 hebben Teleportation. Dikke doei! Maar lock picks kom ik wel vaka te kort ja. Die moet ik maar eens wat meer in gaan slaan. Identification in DOS2 zal anders werken. Heb 1 character met punten in Loremaster en die kan t gewoon steeds.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 12:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind gewoon niks nuttigs in de kisten, maar het is handig om bepaalde bommen en granaten te hebben om het veld te beinvloeden. Als het puur op combat aankomt, ben ik gewoon in de minderheid. Doe minder schade en heb minder hp.
En je hebt dingen nodig om te kunnen identifiën, of om traps (huehue) onschadelijk te maken, om kisten open te maken, om gear te repareren. Dus iedere keer als ik het zie, koop ik het.
Loot. Van omgelegde characters en kisten (ik heb best een hoge Luck bij 1 character, dus vind geregeld wat).quote:Op dinsdag 5 mei 2020 13:05 schreef 2dope het volgende:
[..]
In DoS2? Hoe kom je dan aan je wapens en armor?
Zal in Arx nog eens goed kijken, maar de vorige Merchants hadden echt allemaal lagere stat dingen onderhand.quote:Ik spendeerde toch wel een aanzienlijk deel van de tijd in die game bij merchants, vooral als je dan een nieuw level was want dan was alles meteen restocked met gear van jouw level.
"We the fans". Wat denken mensen toch altijd dat als ze klagen ze "gerechtigheid" kunnen krijgen? Stupid entitled milennials.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 13:04 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
De PS5 word naar het schijnt op 4 juni onthuld.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 13:15 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ze kunnen zich meer druk maken over de PS5 waar SOONY angstvallig stil over is
In 1 kun je niet springen. En teleportation beschadigt je. Om te indentifien heb je een vergrootglas nodig (en voldoende ranks in loremaster). Om te mijnen heb je een houweel nodig. Nog steeds geen een gevonden, maar wel al een ertsader of 8.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 13:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik spring vaak over traps heen. 2 van m'n characters hebben een eniorme sprong actie, en de andere 2 hebben Teleportation. Dikke doei! Maar lock picks kom ik wel vaka te kort ja. Die moet ik maar eens wat meer in gaan slaan. Identification in DOS2 zal anders werken. Heb 1 character met punten in Loremaster en die kan t gewoon steeds.
Lone Wolf playthrough? Vier man volledig bewapenen en be-armoren met top tier spul lijkt me lastig met uitsluitend gevonden voorwerpen. Sowieso zijn er bepaalde legendary items uitsluitend te koop bij merchants (in Driftwood bijv. de Emrach, level 16 armor die je al op entry-level, wat volgens mij 11 of 12 is, kunt kopen op Bloodmoon Island).quote:Op dinsdag 5 mei 2020 13:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Loot. Van omgelegde characters en kisten (ik heb best een hoge Luck bij 1 character, dus vind geregeld wat).
Ik vind niets in winkels dat hoger is dan wat ik al aan heb eigenlijk.
[..]
Zal in Arx nog eens goed kijken, maar de vorige Merchants hadden echt allemaal lagere stat dingen onderhand.
Nee hoor, gewoon 4 characters. Geen lone wolf.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 13:55 schreef 2dope het volgende:
[..]
Lone Wolf playthrough? Vier man volledig bewapenen en be-armoren met top tier spul lijkt me lastig met uitsluitend gevonden voorwerpen.
Sowieso zijn er bepaalde legendary items uitsluitend te koop bij merchants (in Driftwood bijv. de Emrach, level 16 armor die je al op entry-level, wat volgens mij 11 of 12 is, kunt kopen op Bloodmoon Island).
Ander voorbeeld zijn die divine two-handed and one-handed wapens bij de Arx blacksmith. Ik weet alleen nog dat die two-handed axe "Voor d'lamas" heetprachtnaam. Maar het klinkt alsof je lekker gaat dus schijnbaar werkt jouw benadering ook
Classic of Tactician?
Dat soort craften is er volgens mij wel redelijk uitgehaald in DOS2.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 13:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In 1 kun je niet springen. En teleportation beschadigt je. Om te indentifien heb je een vergrootglas nodig (en voldoende ranks in loremaster). Om te mijnen heb je een houweel nodig. Nog steeds geen een gevonden, maar wel al een ertsader of 8.Niet dat je het nodig hebt, want je vindt overal wapens, maar craften wordt wel moeilijk zo.
Prima, als 't werktquote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon 4 characters. Geen lone wolf.
En zit toch echt al richting einde van t spel, dus t is mogelijk op mijn non-educated manier, hahaha.
En op moeilijkheidsgraad normaal (Classic).
Er zijn geen bedrollsquote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat soort craften is er volgens mij wel redelijk uitgehaald in DOS2.
Teleportation beschadigt je ja, maar ik heb een bedroll bij me. Klik klik, en hopsa: fully rested and healed complete party (buiten combat is dat dan he).
En zo'n vergrootglas is idd ook nodig, maar die koop je 1x en klaar. Gaat het spel lang mee.
Even afwachten, Xbox toont morgen third party games en in juli first party games. Juni zou dus ideaal voor Soony zijn.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 13:35 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
De PS5 word naar het schijnt op 4 juni onthuld.
https://www.9lives.be/new(...)oorgesteld-op-4-juni
Mortal Kombat 11-2quote:
Trailer TLOU2twitter:Naughty_Dog twitterde op dinsdag 05-05-2020 om 16:00:0905.06.20. 7:00am PT. https://t.co/zSrS3SOZ6U reageer retweet
twitter:THQNordic twitterde op dinsdag 05-05-2020 om 15:40:24THQ Nordic trades Painkiller & Red Faction for Koch Media's Sacred, Risen, Rush for Berlin, Second Sight & Singles: Flirt Up Your Life!
Koch waves farewell as their IPs are transferred. ,,Take good care of them!"
#THQNordic #KochMedia https://t.co/HLVmXJXY9K reageer retweet
twitter:CyberpunkGame twitterde op dinsdag 05-05-2020 om 17:01:46GET READY!📺 https://t.co/eqQ3hMCOmA reageer retweet
quote:Ubisoft register Prince of Persia 6 domain
Ubisoft have registered a domain name princeofpersia6.com. The domain nameservers have been set to Ubisoft's nameservers and the domain has been registered today, 04 May 2020.
https://www.altchar.com/g(...)-domain-aCjoi2M4X0EO
Omruilen via de winkel?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 17:21 schreef Erosjuhhh het volgende:
Dit is vast al vaker gevraagd hier maar geen zin vorige 532 topics door te lezen:
Meer mensen last van een analog stick die niet helemaal lekker werkt?
Heb deze controller sinds december en hij ( de rechter analog stick) blijft lichtjes naar boven gaan.
Heb in februari ook al een controller terug gestuurd naar Sony met hetzelfde probleem (toen was het de linker analog stick). Toen het geld terug gekregen..maar deze was toendertijd gekocht tijdens black Friday dus kreeg niet het hele bedrag terug.
Ga ik nu om de paar maanden een controller terug sturen met deze issue? Of is het pech dat ik het bij 2 controllers had?
Heb er trouwens ook al met perslucht een beetje ingeblazen en veel ingedrukt in de hoop dat het werkte maar helaas.
Hopelijk dan wel een vervolg op POP2008.quote:
Damn.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 19:26 schreef KennyPowers het volgende:
Een spel drie keer uitgespeeld (3 endings, NG++) en pas 3500 kills voor de 10k kills trophy.
Klinkt vreselijkquote:Op dinsdag 5 mei 2020 19:26 schreef KennyPowers het volgende:
Een spel drie keer uitgespeeld (3 endings, NG++) en pas 3500 kills voor de 10k kills trophy.
Er komt nog een aankondiging blijkbaar.......twitter:geoffkeighley twitterde op dinsdag 05-05-2020 om 15:49:06@MagicHarri @BRG9940 @summergamefest @PlayApex @YouTube Not sure, will be sometime today! Stay tuned reageer retweet
Snap niet waarom mensen daar zo'n moeite mee hebben. Een verhaal is toch niet meteen kut als een vrouw een krachtig personage is, er een homoseksuele relatie is of een diverse cast?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 20:36 schreef Gehrman het volgende:
Ik hoor dat Naughty Dog het social justice thema wel heel erg nadrukkelijk heeft doorgevoerd in The Last of Us 2... Als dat zo is dan kan die game ook weer van het lijstje af. Ben benieuwd naar de reviews.
quote:Op dinsdag 5 mei 2020 20:36 schreef Gehrman het volgende:
Ik hoor dat Naughty Dog het social justice thema wel heel erg nadrukkelijk heeft doorgevoerd in The Last of Us 2... Als dat zo is dan kan die game ook weer van het lijstje af. Ben benieuwd naar de reviews.
ja erg chill spel met meerdere mensen, complete chaos aan het begin en dan begin je rollen te verdelen en super goed te wordenquote:Op dinsdag 5 mei 2020 04:05 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ja is die tof? Toevallig afgesproken om in het weekend dit te spelen met een vriendin omdat je die kan spelen voor 1 euro met die xbox gamepass ding op pc
ik ruik leugens.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 03:05 schreef MMaRsu het volgende:
Hey @:Jimbo ben je klaar voor een nieuwe Skate ?
Skate 3 mobile incoming
*barf*
Dan speel je het toch niet, huilie huilie.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 20:36 schreef Gehrman het volgende:
quote:
https://wccftech.com/skat(...)-ea-to-make-skate-4/quote:Skate 3 Mobile May Be Happening, Pro ‘Boarder Jason Dill Told EA to Make Skate 4 Instead
JAWEL MAN SJWS MAKEN ALLES KAPOT SNAP JE DIT DAN NIET WAKE UP SHEEPLE!!!!!!!quote:Op dinsdag 5 mei 2020 20:54 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Snap niet waarom mensen daar zo'n moeite mee hebben. Een verhaal is toch niet meteen kut als een vrouw een krachtig personage is, er een homoseksuele relatie is of een diverse cast?
De controverse zit hem vooral in de verhaalkeuzes die ze hebben gemaakt, en dat ze nogal respectloos omgaan met geliefde personages uit het eerste deel. Daar zijn mensen boos over. Het krampachtig toevoegen van gays leidt vooral totquote:Op dinsdag 5 mei 2020 20:36 schreef Gehrman het volgende:
Wacht maar tot de nieuwe Prince of Persia een zwarte, invalide, lesbische, moslimvrouw als speelbaar personages heeft.quote:
Troittoirquote:Op dinsdag 5 mei 2020 22:32 schreef KennyPowers het volgende:
De beste tip in een Franse trophy guide lezen
Goede keuze gemaakt op school.
Jullie hebben ieder een eigen PS4 of zit gamen er voor jou voorlopig niet meer inquote:Op dinsdag 5 mei 2020 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nou, vriendinlief is blij dat de uitbreidingen van Cities: Skylines ook in de aanbieding zijn.
Gelijk weer 3 gekocht
Ik denk/vermoed dat de meeste mensen die hierover vallen daar an sich geen enkel probleem mee hebben, maar meer met het dat het hen 'opgedrongen' wordt door bedrijven die persé politiek/sociaal correct willen zijn.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 20:54 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Snap niet waarom mensen daar zo'n moeite mee hebben. Een verhaal is toch niet meteen kut als een vrouw een krachtig personage is, er een homoseksuele relatie is of een diverse cast?
Helaas maar 1. Zijn paupersquote:Op woensdag 6 mei 2020 08:35 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Jullie hebben ieder een eigen PS4 of zit gamen er voor jou voorlopig niet meer in
Straks met de komst van de PS5 is dat opgelost, dan hebben jullie 2 consolesquote:Op woensdag 6 mei 2020 09:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Helaas maar 1. Zijn paupers
Ze heeft er de afgelopen 1,5 week al veel tijd in gestopt, en daarvoor in de Sims. We hebben het wel een beetje verdeeld. Ik ben meestal rond 6 uur wakker, en vroeg naar bed. Zij andersom. Dus ik speel in de ochtend wat, zij in de avond.
Jij denkt ik ben rijke tata.quote:Op woensdag 6 mei 2020 09:08 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Straks met de komst van de PS5 is dat opgelost, dan hebben jullie 2 consoles
Dan moet je vriendin maar harder werkenquote:
In die laatste zin kan je beter de eerste woorden omwisselen. Dat vergroot je kans dat ze ja zegt, 't zijn toch vaak taalpuristen.quote:Op woensdag 6 mei 2020 08:33 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Troittoir
Prostituee
Trottoirprostituee
Horloge
Portemonnee
Croissant
69
Bierre
Je m'appelle ...
Vous voulez coucher avec moi
Voila, alle Franse basiswoorden die je nodig hebt
Lijkt me mooi leventje. Beetje gamen, beetje schoonmaken, beetje voor kind zorgen.quote:Op woensdag 6 mei 2020 09:17 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dan moet je vriendin maar harder werken
Ach, details (ook Fransquote:Op woensdag 6 mei 2020 09:26 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
In die laatste zin kan je beter de eerste woorden omwisselen. Dat vergroot je kans dat ze ja zegt, 't zijn toch vaak taalpuristen.
Details kunnen wel ongewenste resultaten hebben.quote:
Graveyard keeper voor een tientje. Als het spel en de DLC los koopt dan ben je ¤5,- goedkoper uit dan dat je de bundel koopt lol.quote:Op woensdag 6 mei 2020 09:17 schreef KennyPowers het volgende:
Hidden Gems sale en Doom Eternal deal of the week (52,49)
https://blog.eu.playstati(...)dden-gems-promotion/
https://psprices.com/region-nl/discounts/?sort=date
Ja dat kan je bij gameplay records zien, dat vind je in hetzelfde menu als de title challenges. Het spel houd best veel stats bij.quote:Op woensdag 6 mei 2020 09:59 schreef StateOfMind het volgende:
Ik ben wel een aantal keren zo tussen de 30k en 50k aan Amrita kwijtgeraakt. Geen idee hoeveel in totaal.
Kun je dat ergens zien?
ripquote:Op woensdag 6 mei 2020 01:21 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
[..]
https://wccftech.com/skat(...)-ea-to-make-skate-4/
I got a call from the EA people about 10 months ago, and they said, "Hey, we want to talk about the Skate game." I said, that's fine.
[They] said, basically, "We want to do a mobile version of Skate 3." I wrote back, and I said, "What else?" She wrote back, "No, that's it."
I wrote back, "Hey, no big deal, but nobody wants your stupid mobile version of Skate 3. Make Skate f--king 4 already, cuz just, like, do it. Just make the game and participate again. You can't level it up to the same numbers you get on other games, you do it for a cultural thing that pays you back later.
Zal straks eens kijkenquote:Op woensdag 6 mei 2020 10:05 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Ja dat kan je bij gameplay records zien, dat vind je in hetzelfde menu als de title challenges. Het spel houd best veel stats bij.
Die teller staat hier al op 317 uren.quote:Op woensdag 6 mei 2020 10:12 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Zal straks eens kijken![]()
Ben ook benieuwd naar hoeveel uur ik er tot nu toe in heb zitten.
Het is goed zoeken naar de hidden gems tussen de "hidden gems"quote:Op woensdag 6 mei 2020 09:57 schreef Drankster het volgende:
[..]
Graveyard keeper voor een tientje. Als het spel en de DLC los koopt dan ben je ¤5,- goedkoper uit dan dat je de bundel koopt lol.
Subnautica voor ¤17,39, een aanrader voor iedereen, is nog nooit zo goedkoop geweest op de PS4.
Life is Strange, Banner Saga, Farming Simulator, Little Nightmares, Overcooked, Stellaris, Subnautica, Thronebreaker, Unravel, en dat zijn alleen de spellen die ik al ken.quote:Op woensdag 6 mei 2020 11:05 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Het is goed zoeken naar de hidden gems tussen de "hidden gems"
Staat deze al op je wishlistquote:Op woensdag 6 mei 2020 11:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Life is Strange, Banner Saga, Farming Simulator, Little Nightmares, Overcooked, Stellaris, Subnautica, Thronebreaker, Unravel, en dat zijn alleen de spellen die ik al ken.
Nee. Ziet er niet zo comfy uitquote:
Totaal 1.686.231 Amrita earned en 331.404 Amrita lost in deaths.quote:Op woensdag 6 mei 2020 10:17 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Die teller staat hier al op 317 uren.
De eerste 3 regio's heb ik netjes al de main en side missions op volgorde gedaan. Daarna eerst alle main missies om het sneller uit te spelen. Ik was level 113 bij de laatste mission. Maar heb geen idee meer hoeveel playtime ik op dat moment had.quote:Op woensdag 6 mei 2020 12:27 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Totaal 1.686.231 Amrita earned en 331.404 Amrita lost in deaths.
En 59 uur playtime tot nu toe.
Veel meer playtime als dat ik gedacht eigenlijk, terwijl ik pas net klaar ben in de 2e regio.
En er wordt ze nu ook niks opgedrongen, het zijn zieke haatfiguren net zoals de islam zijn haatbaarden heeft zijn deze white boys de haatbaarden van de bpanke jongens.quote:Op woensdag 6 mei 2020 08:44 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik denk/vermoed dat de meeste mensen die hierover vallen daar an sich geen enkel probleem mee hebben, maar meer met het dat het hen 'opgedrongen' wordt door bedrijven die persé politiek/sociaal correct willen zijn.
Of zo.
Kijk bijvoorbeeld naar Lara Croft, Aloys en Kassandra, om er een paar te noemen.
Stuk voor stuk sterke vrouwelijke character. En waanzinnig populair.
En in een hoop games heb je de mogelijkheid om iemand van hetzelfde geslacht te romancen.
Nooit is daar iemand over gevallen, dus dat is het punt blijkbaar niet.
Nee, dat is het niet. Vorige keer is er expliciet gezegd dat we deze discussies niet meer in dit topic doen.quote:Op woensdag 6 mei 2020 13:52 schreef MMaRsu het volgende:
Zolang we elkaar niet aanvallen en het een beetje ontopic houden is het wel oke denk ik.
Ik ben nu in de 1e main mission in regio 3 bezig. Die met die lichtgevende paddestoelen aan de bomen.quote:Op woensdag 6 mei 2020 12:39 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
De eerste 3 regio's heb ik netjes al de main en side missions op volgorde gedaan. Daarna eerst alle main missies om het sneller uit te spelen. Ik was level 113 bij de laatste mission. Maar heb geen idee meer hoeveel playtime ik op dat moment had.
Ok dan doen we het niet, maar ik begon nietquote:Op woensdag 6 mei 2020 13:56 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet. Vorige keer is er expliciet gezegd dat we deze discussies niet meer in dit topic doen.
Mja, die speelt in je eentje tot wat lastig vanaf bepaalde levelsquote:Op woensdag 6 mei 2020 10:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Net de uitbreidingen van Overcooked 2 gekocht, zijn ze nu in de aanbieding. Typisch.
Klopt. Is echt een mp spel.quote:Op woensdag 6 mei 2020 14:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, die speelt in je eentje tot wat lastig vanaf bepaalde levels
https://www.esrb.org/ratings/36949/Cyberpunk+2077/twitter:Nibellion twitterde op woensdag 06-05-2020 om 14:20:23According to its ESRB rating, Cyberpunk 2077 allows you to customize your genitals
You can also have sex and get head
https://t.co/927ChnQNeG https://t.co/QvFIO9WiR1 reageer retweet
Dat is een mooi level inderdaad. Die paddestoelen gaan stuk als je er over loopt en dan krijg je regelmatig items.quote:Op woensdag 6 mei 2020 14:12 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik ben nu in de 1e main mission in regio 3 bezig. Die met die lichtgevende paddestoelen aan de bomen.
Erg mooie area
Ik wil idd niks gespoiled hebben, ook niet over hoe veel regio's e.d.er zijn.quote:Op woensdag 6 mei 2020 14:57 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Dat is een mooi level inderdaad. Die paddestoelen gaan stuk als je er over loopt en dan krijg je regelmatig items.
Mijn favoriete level kan ik je nog niet zeggen denk ik. Het komt later in het spel en ik wil niks spoilen.
Fucking LMAO geen Kevin Conroy als Batman = instafailquote:• Hitman 3. Final game of the reboot trilogy. Deluxe / Upgrade edition gives access to all previous base and DLC locations from 1 & 2, giving a total of 29 locations. Three missions will have optional co-op. Holiday 2020.
• Batman 2020. Roger Craig Smith and Troy Baker return. Soft reboot, no Arkham title, ignores previous plots. Gameplay and mechanics from Arkham Knight carry over. Robin, Nightwing and Batgirl all playable. Largest open world Gotham City yet. Vehicles are in but no vehicle battles. Some villains include Joker, Harley Quinn, Court of Owls, Ra's al Ghul, Penguin, Riddler, Dollmaker, Clock King and Black Mask. Late fall 2020.
• Mortal Kombat 11 Aftermath. New edition of the game for sale and upgrade for pre-exitsting owners available. 2 new packs of characters, 6 new arenas and 3 new story chapters releasing over 2 years. Some characters include Takeda, Reiko, Quan Chi, Fujin and Ash Williams / Bruce Campbell. Robocop. Total roster once all DLC is released will be 40+. Release has been delayed due to contract disputes with Campbell and COVID. Summer 2020.
• Injustice 3. Finale of the trilogy. Two story modes. First Netherrealm next-gen release. More customizing options with 5 slots. Some characters will include John Constantine, Huntress, Penguin, Etrigan, Killer Croc, Zatanna, Doctor Manhattan and Neo / Keanu Reeves. Tournament mode also coming similar to Mortal Kombat 11's Kombat League called Infinite Crisis. Villain of the game is Nekron. Release window eyed for 2022.
Een soft reboot van Batman. Maar van wat dan? Niet van de Arkham series dus?quote:Op woensdag 6 mei 2020 15:31 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Fucking LMAO geen Kevin Conroy als Batman = instafail
Let wel dit zijn leaks/rumors, maar de MK informatie klopt als een bus dus er vanuitgaande dat de rest ook klopt (wat aannemelijk klinkt)quote:Op woensdag 6 mei 2020 15:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Een soft reboot van Batman. Maar van wat dan? Niet van de Arkham series dus?
@:dkup
Gaat het nog een beetje?
Mjah, de voice actor doet me niet zoveel. Uiteindelijk kon ik ook wennen aan Bale of Affleck.quote:Op woensdag 6 mei 2020 15:38 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Let wel dit zijn leaks/rumors, maar de MK informatie klopt als een bus dus er vanuitgaande dat de rest ook klopt (wat aannemelijk klinkt)
Geen Arkham, gewoon een reboot van Batman.
Geen Kevin Conroyfail
Doe eens rustig en vergeet je pillen niet vriend.quote:Op woensdag 6 mei 2020 15:39 schreef MMaRsu het volgende:
Overigens.. als je MK11 al hebt en de Kombat pack 1, k9st Aftermath DLC + Kombat Pack 2 40 EURO!
40!!!! EURO VOOR EEN BEETJE DLC EN 4 CHARACTERS HAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHA
40 euro maatquote:Op woensdag 6 mei 2020 15:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Doe eens rustig en vergeet je pillen niet vriend.
Jaa in de films boeit het me niet zo maar ik vond Origins ook een stuk minder dan de restquote:Op woensdag 6 mei 2020 15:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mjah, de voice actor doet me niet zoveel. Uiteindelijk kon ik ook wennen aan Bale of Affleck.
Gewoon wachten, ja toch? Er zijn zoveel games die ik niet fullprice koop. Geduld is een schone zaak.quote:Op woensdag 6 mei 2020 15:42 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
40 euro maat
Ik heb 20 euro betaald voor de premium versie van mk11
nu willen ze het dubbele voor wat dlc en 4 characters
Top greed van WB weer
Origins heb ik helemaal niet gespeeld omdat ze die zelfs al niet eens tot de officiële Arkham trilogie beschouwen. Dan ga ik er ook niet aan beginnen natuurlijk.quote:Op woensdag 6 mei 2020 15:42 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Jaa in de films boeit het me niet zo maar ik vond Origins ook een stuk minder dan de rest
Het irritante aan fighting games is dat er season passes blijven komen. Dus je hebt ook nooit een complete edition of zo.quote:Op woensdag 6 mei 2020 15:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gewoon wachten, ja toch? Er zijn zoveel games die ik niet fullprice koop. Geduld is een schone zaak.
Zie ook : Tekken 7 -_-quote:Op woensdag 6 mei 2020 15:49 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Het irritante aan fighting games is dat er season passes blijven komen. Dus je hebt ook nooit een complete edition of zo.
En vandaag ook de release van TWD: Saints and Sinners. Wat ik er tot nu toe over lees is het 1 van de beste PSVR games tot nu toe.quote:Op woensdag 6 mei 2020 15:48 schreef over_hedge het volgende:
beste nieuws is toch wel. vader immortal komt naar psvr![]()
![]()
After you watch this delete it from your account history or you might get spoiled by recommended videosquote:
Ik twijfel ook!quote:Op woensdag 6 mei 2020 16:02 schreef MMaRsu het volgende:
Zal ik kijken :x
Ik heb tot nu toe bijna alles vermeden! Maar het kriebelt!
Er zijn al wat belangrijke cutscenes gelekt, dus spoilers everywhere.quote:Op woensdag 6 mei 2020 16:42 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
Ik leef denk ik in een grotwaarom is dat?
Angst voor negatieve reacties en spoilers. Zo’n beetje het hele verhaal is gelekt, en it ain’t pretty.quote:Op woensdag 6 mei 2020 16:42 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
Ik leef denk ik in een grotwaarom is dat?
quote:Op woensdag 6 mei 2020 16:47 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Angst voor negatieve reacties en spoilers. Zo’n beetje het hele verhaal is gelekt, en it ain’t pretty.
10 seconden gekeken en het is geweldig. Meer hoef ik niet te zien.quote:Op woensdag 6 mei 2020 16:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik twijfel ook!Zeker omdat ik waarschijnlijk niet dag één instap.
Meh, teveel scripted. Lijkt meer op Uncharted dan op PoP.quote:Op woensdag 6 mei 2020 16:50 schreef MMaRsu het volgende:
Gecancelde Prince of Persia Reboot uit 2012
Aha, in dat geval ben ik blij dat ik in een grot woonquote:Op woensdag 6 mei 2020 16:46 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Er zijn al wat belangrijke cutscenes gelekt, dus spoilers everywhere.
20 seconden. Het is prachtig. Ik koop m denk ik zodra ik Xenoblade uit heb!quote:Op woensdag 6 mei 2020 16:51 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
10 seconden gekeken en het is geweldig. Meer hoef ik niet te zien.
Grats manquote:Op woensdag 6 mei 2020 15:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja, eindelijk Braccus Rex verslagen. Wat een partij.
Spanning en sensatie
Natuurlijk is het scripted, het is een vertical slice dude. 100% fake en in scene gezet, maar op basis hiervan beslissen ze of ze er een game van maken.quote:Op woensdag 6 mei 2020 17:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Meh, teveel scripted. Lijkt meer op Uncharted dan op PoP.
Is pas de baas van de eerste kaart man.quote:Op woensdag 6 mei 2020 17:04 schreef 2dope het volgende:
[..]
Grats man![]()
En nu doorpakken. DoS2 er achteraan, bam
Vertical slice? Nog nooit van gehoord tot ik het twee minuten geleden op Resetera las. Maar goed, dit soort gameplay is tien jaar oud. Nu kan dat niet meer. Toen had het nog net gekund.quote:Op woensdag 6 mei 2020 17:05 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Natuurlijk is het scripted, het is een vertical slice dude. 100% fake en in scene gezet, maar op basis hiervan beslissen ze of ze er een game van maken.
Cmon bro hoelang loop je nu al mee in de game wereld. Hoezo weet je niet wat een vertical slice is -_-. Term is echt al oud hoor.quote:Op woensdag 6 mei 2020 17:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Vertical slice? Nog nooit van gehoord tot ik het twee minuten geleden op Resetera las. Maar goed, dit soort gameplay is tien jaar oud. Nu kan dat niet meer. Toen had het nog net gekund.
quote:A vertical slice is a portion of a game which acts as a proof of concept for stakeholders before they agree to fund the rest. It is not the same thing as a prototype in that it is expected to look of final quality and play like the final game. It is like asking to see a piece of the final cake before agreeing to pay for the whole.
Mijn hart.....quote:
RCS is wel aardig, niet zo goed als Kevin maar ja een reboot.quote:Op woensdag 6 mei 2020 15:31 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Fucking LMAO geen Kevin Conroy als Batman = instafail
Weer niks officieels, kut Canadezenquote:Op woensdag 6 mei 2020 15:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Een soft reboot van Batman. Maar van wat dan? Niet van de Arkham series dus?
@:dkup
Gaat het nog een beetje?
Lekker teasen met logo's en al bijna vier maanden stil.quote:
CRUNCHED CHAOSEDtwitter:LotteMakesStuff twitterde op woensdag 06-05-2020 om 17:10:46An article about Dying Light 2 came out in Polish and my wife's translated it for me. Techland employees are calling it "a total mess" and leadership, including Chris Avellone "making people work to 9-10pm at night" and "calling people in pre-prod morons"
https://t.co/CzqfbY6haY reageer retweet
Die medewerkers zullen er wel als zombie bijlopen.quote:Op woensdag 6 mei 2020 17:59 schreef DKUp het volgende:
CRUNCHED CHAOSEDtwitter:LotteMakesStuff twitterde op woensdag 06-05-2020 om 17:10:46An article about Dying Light 2 came out in Polish and my wife's translated it for me. Techland employees are calling it "a total mess" and leadership, including Chris Avellone "making people work to 9-10pm at night" and "calling people in pre-prod morons"
2K gaat de volgende sport nog verder verkrachten met microtransacties.twitter:PGATOUR2K twitterde op woensdag 06-05-2020 om 16:00:01Golf Got Game. Stay tuned for more 😉 🏌️♂️ #PGATOUR2K21 https://t.co/aWemg8aDM5 reageer retweet
Het wordt pas echt vervelend als het management hen met buizen en stukken hout te lijf gaatquote:Op woensdag 6 mei 2020 18:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die medewerkers zullen er wel als zombie bijlopen.
Gelukkig is het na een paar keer slaan kapot en moeten ze een nieuw voorwerp pakken.quote:Op woensdag 6 mei 2020 18:09 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Het wordt pas echt vervelend als het management hen met buizen en stukken hout te lijf gaat
quote:Op woensdag 6 mei 2020 17:59 schreef DKUp het volgende:
Holy shitquote:Op woensdag 6 mei 2020 18:35 schreef KennyPowers het volgende:
Thuiswerken t/m december het voorlopige advies .. ben benieuwd of we dat gaan opvolgen
Volkskrant zegt december. AD zegt iig t/m september. Even kijken zo.quote:Op woensdag 6 mei 2020 18:43 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Holy shitEindelijk mijn backlog wegwerken!
[ afbeelding ]
Nopequote:Op woensdag 6 mei 2020 18:35 schreef KennyPowers het volgende:
Thuiswerken t/m december het voorlopige advies .. ben benieuwd of we dat gaan opvolgen
En de seksclubs gaan 1 september eindelijk weer openquote:Op woensdag 6 mei 2020 18:47 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Volkskrant zegt december. AD zegt iig t/m september. Even kijken zo.
Damnquote:Op woensdag 6 mei 2020 18:35 schreef KennyPowers het volgende:
Heerlijk.quote:Op woensdag 6 mei 2020 18:49 schreef Gehrman het volgende:
[..]
En de seksclubs gaan 1 september eindelijk weer open
Teringquote:Op woensdag 6 mei 2020 18:35 schreef KennyPowers het volgende:
Kan Roy eindelijk weer aan het werkquote:Op woensdag 6 mei 2020 18:49 schreef Gehrman het volgende:
[..]
En de seksclubs gaan 1 september eindelijk weer open
Ah je werkt bij een seksclub?quote:
Hetzelfde hier, alleen het gezeik erover.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:15 schreef RickoKun het volgende:
Ik moet gewoon elke dag naar het werk. Merk er bar weinig van
Wel jaloers op al die knakkers die dan ineens met thuiswerken binnen 3 uur al het werk al klaar hebben.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:17 schreef DKUp het volgende:
[..]
Hetzelfde hier, alleen het gezeik erover.
Kun je nagaan hoeveel tijd er wordt verspild op kantoren.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:18 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Wel jaloers op al die knakkers die dan ineens met thuiswerken binnen 3 uur al het werk al klaar hebben.
Geen gameplay van AC Valhalla morgen maar een in-game teaser.twitter:AshrafAIsmail twitterde op woensdag 06-05-2020 om 19:04:21To be clear, this is an in-game first look teaser 😊 reageer retweet
Het brengt kantoormanagers op ideeën om dezelfde efficiëntie op de werkvloer te bereiken.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoeveel tijd er wordt verspild op kantoren.
Haha teaserquote:Op woensdag 6 mei 2020 20:08 schreef DKUp het volgende:
Geen gameplay van AC Valhalla morgen maar een in-game teaser.twitter:AshrafAIsmail twitterde op woensdag 06-05-2020 om 19:04:21To be clear, this is an in-game first look teaser 😊 reageer retweet
Gaat dus niet onder Microsoft vallen.twitter:olasondej twitterde op woensdag 06-05-2020 om 18:28:59In case you guys wondered, Techland was not acquired by another publisher. We're still an independent studio, and will deliver Dying Light 2 on PC, Xbox One and PlayStation 4. reageer retweet
Eerder zoals die van Unity. Dat is een teaser, die andere 2 zijn gewoon gameplay trailers.quote:
Next Gen teasen met geile graphics die we vermoedelijk niet gaan zien eind 2020.quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:40 schreef MMaRsu het volgende:
Daniel Tree 🤔
@:DanielTree2
· 1u
Antwoorden op @:AshrafAIsmail
I cannot WAIT to see this demo! I hope you bring back the Odyssey cultist mechanic!
Ashraf Ismail
@:AshrafAIsmail
Its not a demo, its a teaser trailer🙂
Dat zal een Horizon 2 eerder doen als open world exclusive.quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:49 schreef MMaRsu het volgende:
Het is toch geen next gen game, alleen cross gen. Verwacht niets buitengewoons.
En die worden bij dit event niet tentoon gesteld, dat is pas in Juli. Op dit event zal alleen third party dingen te zien zijn.quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:50 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat zal een Horizon 2 eerder doen als open world exclusive.
Odyssey ziet er in sommige gevallen ook enorm goed uit, dus next gen kan echt wat extra’s gaan brengen. Dying Light 2 zag er vorig jaar ook mooi uitquote:Op woensdag 6 mei 2020 20:51 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
En die worden bij dit event niet tentoon gesteld, dat is pas in Juli. Op dit event zal alleen third party dingen te zien zijn.
Odyssey ziet er okay uit. Veel animaties zijn enorm houterig. Vooral de mounts.quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:53 schreef DKUp het volgende:
[..]
Odyssey ziet er in sommige gevallen ook enorm goed uit, dus next gen kan echt wat extra’s gaan brengen. Dying Light 2 zag er vorig jaar ook mooi uit
Nou ja third party games lopen altijd achter.quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:08 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Odyssey ziet er okay uit. Veel animaties zijn enorm houterig. Vooral de mounts.
De belichting is wat de game het mooiste doet. Op de PS4 is het helaas maar 30fps.
Games zien er nu ook al mooi uit. TLOU2 ziet er fantastisch uit.
Dat betekend niet dat het next gen waardig is.
twitter:JeffGrubb twitterde op woensdag 06-05-2020 om 21:57:01Did you read all the way to the end? https://t.co/sdtJmDUdcn https://t.co/DFWPxOmvra reageer retweet
Instabuy!quote:Op woensdag 6 mei 2020 22:11 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]twitter:JeffGrubb twitterde op woensdag 06-05-2020 om 21:57:01Did you read all the way to the end? https://t.co/sdtJmDUdcn https://t.co/DFWPxOmvra reageer retweet
quote:Op woensdag 6 mei 2020 22:15 schreef MMaRsu het volgende:
Lmao lekker dezelfde schijt spelen als voorheen wooptifucking doo
En daar betaal je dan 45 euro voor ( als het al niet meer is )
Terwijl je op de PC al deze shit gewoon bij de game krijgt (60fps en high textures al die shitz
FOK!quote:Op woensdag 6 mei 2020 22:41 schreef Drankster het volgende:
Mass Effect trilogy met alle DLC is instabuy en gaat regelrecht naar de top van m’n to do list.
Ik voeg toe:quote:
Ik ben ermee begonnen ooit op de 360. Het is een rpg, maar ook een cover Shooter. Ik begrijp die combi niet. Één achievement gehaald en toen moest ik stoppen van m'n vrienden in de party chatquote:Op woensdag 6 mei 2020 23:09 schreef KennyPowers het volgende:
Nooit gespeeld
[..]
Ik voeg toe:
Maybe. I don't know.
Nooit gespeeld, ziet er vrij kut uit maar ik begreep dat de dialoogopties wel goed zijn of zo.
Dat moet ik ook nog eens spelen. Ooit mee begonnen maar nooit ver geraakt.quote:
Die is nog tot 9 mei (tot en met 8 mei) in de Sale voor 9,99.quote:Op donderdag 7 mei 2020 06:39 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Dat moet ik ook nog eens spelen. Ooit mee begonnen maar nooit ver geraakt.
Ik heb het al een hele tijd, het staat zelfs geïnstalleerd op mijn ps4.quote:Op donderdag 7 mei 2020 07:16 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die is nog tot 9 mei (tot en met 8 mei) in de Sale voor 9,99.
Niet eens zelf ervaren voor je een mening vormt.quote:Op woensdag 6 mei 2020 23:55 schreef MMaRsu het volgende:
3 nooit gespeeld vanwege gezeik over het einde laat maar zitten dan
De ironie is groot inderdaad wanneer dit komt van iemand die de afgelopen tijd meermaals TLOU2 affakkelde. Eerst zelf ervarenquote:Op donderdag 7 mei 2020 07:44 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Niet eens zelf ervaren voor je een mening vormt.
Oh, de ironie.
Nee, dat is hypocrisie.quote:Op donderdag 7 mei 2020 07:53 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
De ironie is groot inderdaad wanneer dit komt van iemand die de afgelopen tijd meermaals TLOU2 affakkelde. Eerst zelf ervaren.
quote:Op donderdag 7 mei 2020 07:55 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Nee, dat is hypocrisie.
Overigens heb ik ME3 ook zelf links laten liggen vanwege de negatieve impressies. Deel 1 en 2 waren wel briljant, maar niet zo'n behoefte om ze nog een keer te spelen.
quote:Op donderdag 7 mei 2020 07:55 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Nee, dat is hypocrisie.
Overigens heb ik ME3 ook zelf links laten liggen vanwege de negatieve impressies. Deel 1 en 2 waren wel briljant, maar niet zo'n behoefte om ze nog een keer te spelen.
Ik hoorde zojuist dat Mass Effect een remaster gaat krijgen. Het eerste deel is erg tof op dit gebied vond ik, ook enorme hoeveelheden "codex" over buitenaardse rassen en hun gewoonten/culturen, die met de voortreffelijke stem van Neil Ross worden verteld.quote:Op donderdag 7 mei 2020 11:19 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Ik zou graag een scifi game hebben die zich meer focused op het leren kennen van nieuw planeten, buitenaards volkeren en hun technologie.
Zoals Stellarium en de X games serie gemixt met No man's sky of Elite dangerous.
Ik wil dat X4 rebirth een console versie krijgt maar zie het niet snel gebeuren.
No man's sky heeft eigenlijk zoveel meer potentieel dan dat Hello Games er mee doet.
Stellarus is nog redelijk nieuw voor de PS4. Dat is een mooie game. Of bedoelde je dat soms met Stellarium? Anders kan je wachten op waar 2dope het over heeft.quote:Op donderdag 7 mei 2020 11:19 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Ik zou graag een scifi game hebben die zich meer focused op het leren kennen van nieuw planeten, buitenaards volkeren en hun technologie.
Zoals Stellarium en de X games serie gemixt met No man's sky of Elite dangerous.
Ik wil dat X4 rebirth een console versie krijgt maar zie het niet snel gebeuren.
No man's sky heeft eigenlijk zoveel meer potentieel dan dat Hello Games er mee doet.
Niet iedereen heeft genoeg tijd/geld om alles maar uit te proberen. Of gewoon geen zin om teleurgesteld te worden.quote:Op donderdag 7 mei 2020 11:08 schreef lord_bono het volgende:
[..]![]()
Wat is dat toch met mensen die niet eens een eigen mening durven te vormen vanwege wat negatieve recensies online. ME3 was gewoon een prima game, net zoals Last of Us 2 dat gaat worden.
Heb je een nieuwe tv gekocht?quote:Op donderdag 7 mei 2020 11:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Op de website van CEX staat dat ze nog gesloten zijn, verdikkeme.
Ik wil spullen dumpen bij ze.
Precies. Gewoon hersenloos betalen voor wat ze deze week weer aan het publiek pushen.quote:Op donderdag 7 mei 2020 11:08 schreef lord_bono het volgende:
[..]![]()
Wat is dat toch met mensen die niet eens een eigen mening durven te vormen vanwege wat negatieve recensies online. ME3 was gewoon een prima game, net zoals Last of Us 2 dat gaat worden.
Nee. Gekregen.quote:Op donderdag 7 mei 2020 12:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Heb je een nieuwe tv gekocht?
De Mass Effect games heb ik alle drie met veel plezier gespeeld. Maar het is niet helemaal wat ik bedoel. Ik doel op een veel grotere sandbox universum als in no man's sky, maar dan met de mogelijkheden van de x4 genre.quote:Op donderdag 7 mei 2020 11:23 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik hoorde zojuist dat Mass Effect een remaster gaat krijgen. Het eerste deel is erg tof op dit gebied vond ik, ook enorme hoeveelheden "codex" over buitenaardse rassen en hun gewoonten/culturen, die met de voortreffelijke stem van Neil Ross worden verteld.
Ik bedoelde Stellaris, iets in die richting maar dan 3d en een veel groter sandbox universum.quote:Op donderdag 7 mei 2020 11:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Stellarus is nog redelijk nieuw voor de PS4. Dat is een mooie game. Of bedoelde je dat soms met Stellarium? Anders kan je wachten op waar 2dope het over heeft.
Is dat vandaag? Wat verwachten we?quote:Op donderdag 7 mei 2020 12:39 schreef DKUp het volgende:
Zitten we al klaar voor third party World Premieres vandaag?
Geen exclusives![]()
Expect nothing. Be disappointed.quote:
Ik heb van de week een filmpje gezien dat áls je een fire weapen vind (dus geen vuurwapen, maar een fire imbued weapon), dat je dat dan kunt overzetten naar je eigen wapen.quote:Op donderdag 7 mei 2020 12:47 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
17 smithing texts van de laatste baas in Nioh 2 in 4 kills. Dat gaat wel vlot zo.
Heel niche, maar ik hoop op meer info over Psychonauts 2. Zeker nu Double Fine onder XBox Game Studios valt.quote:
Amen broeder. Heb ook helemaal niks met die exclusives. Als ze inderdaad met goede of gelijke games komen -zoals Sony-, dan wil ik de overstap nog wel wagen.quote:Op donderdag 7 mei 2020 14:51 schreef Drankster het volgende:
Het enige dat Microsoft nog kan doen is exclusives aanbieden.
Ze kunnen mooie diensten leveren en eeuwig teren op backwards compatibilty maar zo lang ze enkel met Halo, Forza en Gears komen komt er bij mij geen Xbox in.
Laten we het hopen dat die 'new era' studio of wat het ook is wat mooie producten kan leveren. Microsoft heeft al jaren een mooie arsenaal aan diensten alleen de echte games ontbreken nog.
Imbue fire en andere elementen kan je bij de blacksmith met de temper optie ook op je wapen zetten. Het is alleen heel willekeurig dus het kan zijn dat je vaak moet temperen voor je imbue fire ziet voorbij komen. Maar het kan ook meteen verschijnen met wat geluk.quote:Op donderdag 7 mei 2020 14:00 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb van de week een filmpje gezien dat áls je een fire weapen vind (dus geen vuurwapen, maar een fire imbued weapon), dat je dat dan kunt overzetten naar je eigen wapen.
Alleen schijnen die wapens zeer zelden gedropped te worden én die 'fire' moet dan een Inheritable zijn.
Ik kan echter nergens meer dat filmpje terugvinden waarin uitegelegd wordt hoe dat werkt, áls je zo'n wapen vind.
Weet jij hoe dat zit?
Krachtigste console voor third party games vind ik anders vrij aantrekkelijk. De beste games op PS4 zijn namelijk niet exclusive.quote:Op donderdag 7 mei 2020 14:51 schreef Drankster het volgende:
Het enige dat Microsoft nog kan doen is exclusives aanbieden.
Ze kunnen mooie diensten leveren en eeuwig teren op backwards compatibilty maar zo lang ze enkel met Halo, Forza en Gears komen komt er bij mij geen Xbox in.
Laten we het hopen dat die 'new era' studio of wat het ook is wat mooie producten kan leveren. Microsoft heeft al jaren een mooie arsenaal aan diensten alleen de echte games ontbreken nog.
@DKUp weet dit.quote:Op donderdag 7 mei 2020 15:14 schreef Friday12 het volgende:
Wanneer kwam sony nou mey nieuws over de ps5?
Zo'n beetje alle goede games op de PS4 waren exclusives?quote:Op donderdag 7 mei 2020 15:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Krachtigste console voor third party games vind ik anders vrij aantrekkelijk. De beste games op PS4 zijn namelijk niet exclusive.
Nah, 2 was prima, had geen behoefte aan 3.quote:Op donderdag 7 mei 2020 07:44 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Niet eens zelf ervaren voor je een mening vormt.
Oh, de ironie.
Topic kapenquote:Op donderdag 7 mei 2020 14:59 schreef 2dope het volgende:
Xbox-topic is hier: GAM / [Algemeen Xbox-topic #77] Bij Phil thuis
Tiny Hawkquote:Op donderdag 7 mei 2020 15:51 schreef DKUp het volgende:
Pijn is fijn, Soony hoeft niks te doen en mensen geilen al op dat ding.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Anyway.....
Activision schijnt met drie game te komen dit jaar: Call of Duty, Crash en Tiny Hawk.
Dat kan al in AC Origins en Odysseyquote:Op donderdag 7 mei 2020 16:44 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Zo'n roofvogel sim zou toch een pak leuker zijn dan goat simulator.
Je hebt ook Bee simulator.quote:Op donderdag 7 mei 2020 16:44 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Zo'n roofvogel sim zou toch een pak leuker zijn dan goat simulator.
Waarom zou ik interesse moeten hebben in een xbox stream?quote:Op donderdag 7 mei 2020 16:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kom allemaal even meekijken in het Xbox topic jongens! Ook voor PlayStation fans interessant. En gezellig met zn allen
Topic
GAM / [Algemeen Xbox-topic #77] Bij Phil thuis
Stream
Tja het zou nooit kunnen dat het een betere console gaat zijn natuurlijkquote:Op donderdag 7 mei 2020 17:00 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Waarom zou ik interesse moeten hebben in een xbox stream?
Ik wil dat ding zelfs gratis nog niet in huis hebben. Sowieso heb je met een Playstation en game pc er totaal geen nodig.
Al was de hardware 2x zo krachtig, het is nog steeds niks tegenover een goed gebouwde game pc.quote:Op donderdag 7 mei 2020 17:03 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Tja het zou nooit kunnen dat het een betere console gaat zijn natuurlijk
Ze laten geen exclusives zien, dus ook speelbaar op PS4/PS5.quote:Op donderdag 7 mei 2020 17:00 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Waarom zou ik interesse moeten hebben in een xbox stream?
Ik wil dat ding zelfs gratis nog niet in huis hebben. Sowieso heb je met een Playstation en game pc er totaal geen nodig.
Daar staat het straks hier en op elk andere gaming website en forum mee vol. Zonder dat ik naar al dat ander xbox nieuws heb moeten luisteren.quote:Op donderdag 7 mei 2020 17:07 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Ze laten geen exclusives zien, dus ook speelbaar op PS4/PS5.
Dat is er niet.quote:Op donderdag 7 mei 2020 17:11 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Daar staat het straks hier en op elk andere gaming website en forum mee vol. Zonder dat ik naar al dat ander xbox nieuws heb moeten luisteren.
at your servicequote:Op donderdag 7 mei 2020 17:11 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Daar staat het straks hier en op elk andere gaming website en forum mee vol. Zonder dat ik naar al dat ander xbox nieuws heb moeten luisteren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze hebben vast budget overquote:
Topquote:Op donderdag 7 mei 2020 15:00 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Imbue fire en andere elementen kan je bij de blacksmith met de temper optie ook op je wapen zetten. Het is alleen heel willekeurig dus het kan zijn dat je vaak moet temperen voor je imbue fire ziet voorbij komen. Maar het kan ook meteen verschijnen met wat geluk.
Inheritables zijn de stats met een wit logo voor. Dat ziet er uit als een rechte streep met een naar rechts gerichte driehoek. Je kan via soulmatching die op je eigen armor en wapens zetten.
Als je die inheratable wil overzetten moet je eerst de familiarity van het item met de inheratable vullen anders werkt het niet. Het item waar je de inheratable op wil zetten hoeft geen familiarity te hebben.
Als het met max familiarity niet wil lukken om een inheratable over te zetten, dan is er een conflict tussen die inheratable en een stat op het item waar je hem wil opzetten. Dan zul je eerst met temper die conflicterende stat weg halen.
Later als je de andere umbracite hebt is het veel makkelijker om met temper de stats die je wil te vinden. Met de 3 opties van de gewone umbracite is het niet eens mogelijk om alles te vinden.quote:Op donderdag 7 mei 2020 18:15 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Top![]()
Dat was het idd, met die Inheritables, via Soulmatching en Familiarity.
Met Temper ben ik tot nu toe nog niks interessants tegen gekomen.
Je bedoelt op die 2013 consoles.quote:Op donderdag 7 mei 2020 18:52 schreef KennyPowers het volgende:
Alles moet nog draaien op de PS Slim en Xbox Slim genot
In-game footage eerderquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |