Amen broeder. Heb ook helemaal niks met die exclusives. Als ze inderdaad met goede of gelijke games komen -zoals Sony-, dan wil ik de overstap nog wel wagen.quote:Op donderdag 7 mei 2020 14:51 schreef Drankster het volgende:
Het enige dat Microsoft nog kan doen is exclusives aanbieden.
Ze kunnen mooie diensten leveren en eeuwig teren op backwards compatibilty maar zo lang ze enkel met Halo, Forza en Gears komen komt er bij mij geen Xbox in.
Laten we het hopen dat die 'new era' studio of wat het ook is wat mooie producten kan leveren. Microsoft heeft al jaren een mooie arsenaal aan diensten alleen de echte games ontbreken nog.
Imbue fire en andere elementen kan je bij de blacksmith met de temper optie ook op je wapen zetten. Het is alleen heel willekeurig dus het kan zijn dat je vaak moet temperen voor je imbue fire ziet voorbij komen. Maar het kan ook meteen verschijnen met wat geluk.quote:Op donderdag 7 mei 2020 14:00 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb van de week een filmpje gezien dat áls je een fire weapen vind (dus geen vuurwapen, maar een fire imbued weapon), dat je dat dan kunt overzetten naar je eigen wapen.
Alleen schijnen die wapens zeer zelden gedropped te worden én die 'fire' moet dan een Inheritable zijn.
Ik kan echter nergens meer dat filmpje terugvinden waarin uitegelegd wordt hoe dat werkt, áls je zo'n wapen vind.
Weet jij hoe dat zit?
Krachtigste console voor third party games vind ik anders vrij aantrekkelijk. De beste games op PS4 zijn namelijk niet exclusive.quote:Op donderdag 7 mei 2020 14:51 schreef Drankster het volgende:
Het enige dat Microsoft nog kan doen is exclusives aanbieden.
Ze kunnen mooie diensten leveren en eeuwig teren op backwards compatibilty maar zo lang ze enkel met Halo, Forza en Gears komen komt er bij mij geen Xbox in.
Laten we het hopen dat die 'new era' studio of wat het ook is wat mooie producten kan leveren. Microsoft heeft al jaren een mooie arsenaal aan diensten alleen de echte games ontbreken nog.
@DKUp weet dit.quote:Op donderdag 7 mei 2020 15:14 schreef Friday12 het volgende:
Wanneer kwam sony nou mey nieuws over de ps5?
Zo'n beetje alle goede games op de PS4 waren exclusives?quote:Op donderdag 7 mei 2020 15:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Krachtigste console voor third party games vind ik anders vrij aantrekkelijk. De beste games op PS4 zijn namelijk niet exclusive.
Nah, 2 was prima, had geen behoefte aan 3.quote:Op donderdag 7 mei 2020 07:44 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Niet eens zelf ervaren voor je een mening vormt.
Oh, de ironie.
Topic kapenquote:Op donderdag 7 mei 2020 14:59 schreef 2dope het volgende:
Xbox-topic is hier: GAM / [Algemeen Xbox-topic #77] Bij Phil thuis
Tiny Hawkquote:Op donderdag 7 mei 2020 15:51 schreef DKUp het volgende:
Pijn is fijn, Soony hoeft niks te doen en mensen geilen al op dat ding.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Anyway.....
Activision schijnt met drie game te komen dit jaar: Call of Duty, Crash en Tiny Hawk.
Dat kan al in AC Origins en Odysseyquote:Op donderdag 7 mei 2020 16:44 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Zo'n roofvogel sim zou toch een pak leuker zijn dan goat simulator.
Je hebt ook Bee simulator.quote:Op donderdag 7 mei 2020 16:44 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Zo'n roofvogel sim zou toch een pak leuker zijn dan goat simulator.
Waarom zou ik interesse moeten hebben in een xbox stream?quote:Op donderdag 7 mei 2020 16:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kom allemaal even meekijken in het Xbox topic jongens! Ook voor PlayStation fans interessant. En gezellig met zn allen
Topic
GAM / [Algemeen Xbox-topic #77] Bij Phil thuis
Stream
Tja het zou nooit kunnen dat het een betere console gaat zijn natuurlijkquote:Op donderdag 7 mei 2020 17:00 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Waarom zou ik interesse moeten hebben in een xbox stream?
Ik wil dat ding zelfs gratis nog niet in huis hebben. Sowieso heb je met een Playstation en game pc er totaal geen nodig.
Al was de hardware 2x zo krachtig, het is nog steeds niks tegenover een goed gebouwde game pc.quote:Op donderdag 7 mei 2020 17:03 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Tja het zou nooit kunnen dat het een betere console gaat zijn natuurlijk
Ze laten geen exclusives zien, dus ook speelbaar op PS4/PS5.quote:Op donderdag 7 mei 2020 17:00 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Waarom zou ik interesse moeten hebben in een xbox stream?
Ik wil dat ding zelfs gratis nog niet in huis hebben. Sowieso heb je met een Playstation en game pc er totaal geen nodig.
Daar staat het straks hier en op elk andere gaming website en forum mee vol. Zonder dat ik naar al dat ander xbox nieuws heb moeten luisteren.quote:Op donderdag 7 mei 2020 17:07 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Ze laten geen exclusives zien, dus ook speelbaar op PS4/PS5.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |