@Drizzt_DoUrdenquote:Op maandag 4 mei 2020 13:02 schreef KingRoland het volgende:
Vanavond eet ik bami met kip en groenten
quote:Op maandag 4 mei 2020 13:03 schreef KingRoland het volgende:
Als ik over een uur wakker wordt ga ik even wat snacks halen ook voor morgen chips want netflix dag morgen
Alleen nog doorwerken vandaag aan wat opdrachten later vanavond komt goed
Het lijkt me verstandig om dan nu al uit te loggen van FOK!quote:Op maandag 4 mei 2020 13:03 schreef KingRoland het volgende:
Als ik over een uur wakker wordt ga ik even wat snacks halen ook voor morgen chips want netflix dag morgen
Alleen nog doorwerken vandaag aan wat opdrachten later vanavond komt goed
Liefquote:Op maandag 4 mei 2020 13:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Geen TT beste TT.
Wat vind je van de OP?
Dat dat uitgehongerde beest überhaupt glans in zijn ogen heeft verbaast mij.quote:Op maandag 4 mei 2020 13:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
@:ggmm gespot in de ogen van Benji in de OP.
@:caland
Nee.quote:Op maandag 4 mei 2020 13:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Geen TT beste TT.
Wat vind je van de OP?
Van seizoen 6?quote:Op maandag 4 mei 2020 13:07 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Gister aflevering 1 van Better Call Saul gezien.
Leuk.
Pics?quote:Op maandag 4 mei 2020 13:07 schreef Caland het volgende:
Overigens is mijn pakketje net aangekomen
Maar het was een ander pakketje dan verwacht
Ik weet niet of ik er dan heel blij mee moet zijn
Wanpraktijkenquote:Op maandag 4 mei 2020 13:07 schreef Caland het volgende:
Prima observatie.quote:Op maandag 4 mei 2020 13:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat dat uitgehongerde beest überhaupt glans in zijn ogen heeft verbaast mij.
Ik kan me niet heugen ooit zo kwaad te zijn geweest.quote:Op maandag 4 mei 2020 13:07 schreef Caland het volgende:
Wanneer ga je Westworld kijken?quote:Op maandag 4 mei 2020 13:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kalifat gisteren in één keer afgekeken, niks mis mee.
Vieze extremist! @AIVD kijkt u mee?quote:Op maandag 4 mei 2020 13:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ah, vandaar de naam van de aflevering.quote:Op maandag 4 mei 2020 13:07 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nee, dan had ik het seizoen er bij gezet. Er is maar 1 aflevering 1.
Alleen seizoen 1 is redelijk. Daarna wordt het heel snel heel erg ruk.quote:
quote:
Je leeft wel heel erg mee.quote:Op maandag 4 mei 2020 13:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik kan me niet heugen ooit zo kwaad te zijn geweest.
Dit is mijn uitlaatklep.quote:Op maandag 4 mei 2020 13:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je leeft wel heel erg mee.
Beetje ongezond.
Lekker he. Vond hem prima.quote:Op maandag 4 mei 2020 13:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jouw probleem.quote:
Oke, hopelijk tegen die tijd een review van je.quote:
Oke, bedankt voor je mening. Ik deel deze nietquote:Op maandag 4 mei 2020 13:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Alleen seizoen 1 is redelijk. Daarna wordt het heel snel heel erg ruk.
Die kat van jou oogt pas ongezond. @onlogisch zou 2 kapsalons per dag adviseren.quote:Op maandag 4 mei 2020 13:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je leeft wel heel erg mee.
Beetje ongezond.
Hoe weten we dat dit echt is? Kun je hem voor een bepaalde ingelijste poster houden ter verificatie?quote:
poster?quote:Op maandag 4 mei 2020 13:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stelling: die gast met dat gebit van hem verpest de hele poster
IJzeren Rinus? Is cult man.quote:Op maandag 4 mei 2020 13:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stelling: die gast met dat gebit van hem verpest de hele poster
Het is niet echt een schilderijquote:Op maandag 4 mei 2020 13:11 schreef GGMM het volgende:
Wel beter dan dat achterlijke schilderij met die bouwvakkers.
Ik vergeet dat steeds en dan denk ik er weer aan en moet ik heel hard lachen.
Ik moest hier niet om lachen.quote:Op maandag 4 mei 2020 13:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ik kijk nu nog een keer en zie dat het een lamp is.
Bedankt Scrummie.
Ik ook niet. Ik typte per ongeluk lamp en dacht ik laat het staan, maar eigenlijk is het niet echt grappig.quote:
Lekker Laura H.-tje a la KRO NCRVquote:Op maandag 4 mei 2020 13:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Komt goed.quote:Op maandag 4 mei 2020 13:10 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Jouw probleem.
[..]
Oke, hopelijk tegen die tijd een review van je.
[..]
Oke, bedankt voor je mening. Ik deel deze niet.
Ik zou het waarderen als je in het vervolg gewoon cover gebruikt voor een hardcover van een boek.quote:Op maandag 4 mei 2020 13:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik typte per ongeluk lamp en dacht ik laat het staan, maar eigenlijk is het niet echt grappig.
Waarvan aktequote:Op maandag 4 mei 2020 13:15 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik zou het waarderen als je in het vervolg gewoon cover gebruikt voor een hardcover van een boek.
*Kufferquote:Op maandag 4 mei 2020 13:15 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik zou het waarderen als je in het vervolg gewoon cover gebruikt voor een hardcover van een boek.
Deze man lijkt mij iets te voorbarig.twitter:rondissel twitterde op zondag 03-05-2020 om 12:45:17Na heel veel mislukte pogingen om te stoppen met roken is het deze keer, met een compleet andere mindset, definitief. Sinds eergisteren ben ik een (trotse) niet-roker.
#stoppenmetroken #allencarr #quitsmokig reageer retweet
Dat kan nog niet.quote:Op maandag 4 mei 2020 13:25 schreef Caland het volgende:
Ik ga even die MJ (de basketballer, niet de pedo) docu afkijken
is dat die dooiequote:Op maandag 4 mei 2020 13:25 schreef Caland het volgende:
Ik ga even die MJ (de basketballer, niet de pedo) docu afkijken
#quitsmokigquote:Op maandag 4 mei 2020 13:25 schreef Caland het volgende:
Deze man lijkt mij iets te voorbarig.twitter:rondissel twitterde op zondag 03-05-2020 om 12:45:17Na heel veel mislukte pogingen om te stoppen met roken is het deze keer, met een compleet andere mindset, definitief. Sinds eergisteren ben ik een (trotse) niet-roker.
#stoppenmetroken #allencarr #quitsmokig reageer retweet
Dan melken ze het wel heel hard uit zegquote:Op maandag 4 mei 2020 13:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee tm 6, zijn totaal 10 afleveringen.
Hoe vond je Jojo Rabbit? (je had me beloofd die te gaan kijken maar heb nog geen review ontvangen)quote:Op maandag 4 mei 2020 13:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee tm 6, zijn totaal 10 afleveringen.
Nog niet aan toegekomen, misschien morgen.quote:Op maandag 4 mei 2020 13:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoe vond je Jojo Rabbit? (je had me beloofd die te gaan kijken maar heb nog geen review ontvangen)
Niet gekliktquote:
Mobb Deep-sample.quote:
lekker nummerquote:
Voedzame lunch, makker.quote:Op maandag 4 mei 2020 14:09 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik ga een kom muesli met yoghurt en banaan eten, nu.
quote:
#BESTUURTEGENDEMUUR Dit mogen ze toch niet missen, ik plaats hem wel even.quote:
soooo luckytwitter:realDonaldTrump twitterde op maandag 04-05-2020 om 15:42:13Mexico is sadly experiencing very big CoronaVirus problems, and now California, get this, doesn’t want people coming over the Southern Border. A Classic! They are sooo lucky that I am their President. Border is very tight and the Wall is rapidly being built! reageer retweet
Geliked en geretweetquote:Op maandag 4 mei 2020 15:46 schreef Caland het volgende:
soooo luckytwitter:realDonaldTrump twitterde op maandag 04-05-2020 om 15:42:13Mexico is sadly experiencing very big CoronaVirus problems, and now California, get this, doesn’t want people coming over the Southern Border. A Classic! They are sooo lucky that I am their President. Border is very tight and the Wall is rapidly being built! reageer retweet
quote:Op maandag 4 mei 2020 15:46 schreef Caland het volgende:
Lekker naar mofrika binnenkorttwitter:dld_nieuws twitterde op maandag 04-05-2020 om 12:39:35Nedersaksen komt met 5-stappenplan voor heropening #horeca (besluit hierover valt na overleg met Merkel)
- Vanaf 11 mei heropening restaurants, cafés, biertuinen, vakantiehuisjes met een max bezetting 50%.
- Per 25 mei volgen hotels, max. bezetting 50% https://t.co/eha5NYeyKi reageer retweet
Hopelijk Noordrijn-Westfalen ook snel kroegen openquote:Op maandag 4 mei 2020 15:56 schreef Caland het volgende:
Lekker naar mofrika binnenkorttwitter:dld_nieuws twitterde op maandag 04-05-2020 om 12:39:35Nedersaksen komt met 5-stappenplan voor heropening #horeca (besluit hierover valt na overleg met Merkel)
- Vanaf 11 mei heropening restaurants, cafés, biertuinen, vakantiehuisjes met een max bezetting 50%.
- Per 25 mei volgen hotels, max. bezetting 50% https://t.co/eha5NYeyKi reageer retweet
twitter:Double_Pain twitterde op maandag 04-05-2020 om 15:41:52Ik ben as we speak aan het poepen reageer retweet
een beetje wel ja al gingen ze wel heel hard maar toen was het echt adidas en puma en een groot gat naar de restquote:Op maandag 4 mei 2020 16:04 schreef Caland het volgende:
Klopt het dat nike eigenlijk maar een b-merk was voor de jaren 90 @:tarado
*edit half jaren 80
Ik dacht het eigenlijk niet, een tijdje terug zag ik iets over adidas en puma en hun geschiedenis. Volgens mij kwam Nike daar ook in die tijd al in voor. (ik weet het niet zeker meer)quote:Op maandag 4 mei 2020 16:04 schreef Caland het volgende:
Klopt het dat nike eigenlijk maar een b-merk was voor de jaren 90 @:tarado
*edit half jaren 80
Lekker gewerkt pik.quote:Op maandag 4 mei 2020 16:09 schreef GGMM het volgende:
Weer een FB-topic succesvol afgehandeld.
Ben weer lekker bezig vandaag!
Ik zat dus helemaal foutquote:Op maandag 4 mei 2020 16:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik dacht het eigenlijk niet, een tijdje terug zag ik iets over adidas en puma en hun geschiedenis. Volgens mij kwam Nike daar ook in die tijd al in voor. (ik weet het niet zeker meer)
Was het niet iets met Jordan dat ze opeens hard gingen?quote:Op maandag 4 mei 2020 16:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
een beetje wel ja al gingen ze wel heel hard maar toen was het echt adidas en puma en een groot gat naar de rest
Grappig stuk daarover in die MJ docu. Die wilde eigenlijk naar adidas maar nike kwam met zoveel geld. Was vooral een hardloopmerk voor die tijdquote:Op maandag 4 mei 2020 16:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
een beetje wel ja al gingen ze wel heel hard maar toen was het echt adidas en puma en een groot gat naar de rest
Minimale inspanning, maximaal resultaat, zo hoort het!quote:Op maandag 4 mei 2020 16:09 schreef GGMM het volgende:
Weer een FB-topic succesvol afgehandeld.
Ben weer lekker bezig vandaag!
quote:Op maandag 4 mei 2020 16:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh dit gaat over de FrontPage.
Daar hebben we een apart topic voor voor al je vragen en opmerkingen FB / Frontpage Feedback Topic #30 Vraag het daar even aub.
Dat is zeker grappig jaquote:Op maandag 4 mei 2020 16:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Grappig stuk daarover in die MJ docu. Die wilde eigenlijk naar adidas maar nike kwam met zoveel geld. Was vooral een hardloopmerk voor die tijd
Ze hadden verwacht dat ze na een paar jaar voor 4 miljoen aan air jordans hadden verkochtquote:
dat is ook wel mooi aan de VS, je hoeft maar 1 keer iets goed te doen en je bent binnenquote:Op maandag 4 mei 2020 16:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze hadden verwacht dat ze na een paar jaar voor 4 miljoen aan air jordans hadden verkocht
Dat was na een jaar al 130![]()
![]()
quote:Op maandag 4 mei 2020 16:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze hadden verwacht dat ze na een paar jaar voor 4 miljoen aan air jordans hadden verkocht
Dat was na een jaar al 130![]()
![]()
Het spijt me dat je dit van mij te horen krijgt, maar ik denk dat je er vanuit kan gaan dat je vandaag geen pakketje meer krijgt.quote:Op maandag 4 mei 2020 16:39 schreef GGMM het volgende:
Bezorgtijd: vandaag tussen 14:00 en 16:30
Zending is gesorteerd
Zou er niet inmiddels moeten staan Postbode is onderweg ofzo? 16:30 is ook al voorbij
Dit baart mij grote zorgen vrienden
@:caland @:lenny_leonard @:maxi-mus @:scrummie2.1 @:klummie
Die komt vandaag niet meer.quote:Op maandag 4 mei 2020 16:39 schreef GGMM het volgende:
Bezorgtijd: vandaag tussen 14:00 en 16:30
Zending is gesorteerd
Zou er niet inmiddels moeten staan Postbode is onderweg ofzo? 16:30 is ook al voorbij
Dit baart mij grote zorgen vrienden
@:caland @:lenny_leonard @:maxi-mus @:scrummie2.1 @:klummie
Je weet het maar nooit, hij kan voor de zekerheid maar beter tot 21.00 bij de deur blijven wachten!quote:
Doeiquote:Op maandag 4 mei 2020 16:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het artikel dat ik besteld heb
Hahahahahaha
@:caland check deze
Verdomme, ik zei bewust geen lamp omdat ik graag wil dat je blijft en dan krijg ik ditquote:Op maandag 4 mei 2020 16:47 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nee maar daar was ik wel vanuit gegaan en ik moet echt weg nu.
Geen idee. Hopelijk niet weer iets gebeurt.quote:Op maandag 4 mei 2020 16:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom?
@:elan valt nu in een zwart gat maar voorspelde dit al.
Zo te zien zijn video's verwijderdquote:Op maandag 4 mei 2020 16:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Geen idee. Hopelijk niet weer iets gebeurt.
Zie onz feedbackquote:Op maandag 4 mei 2020 16:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Volgend jaar een nieuwe kans lees ik.quote:Op maandag 4 mei 2020 16:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet, drizzt.quote:Op maandag 4 mei 2020 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
gebeurtquote:Op maandag 4 mei 2020 16:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ook omdat je nu niet meer kan terugvallen op de foodreviews van BradgeTV zeker?quote:
Is dat topic over die bolle ook weg?quote:Op maandag 4 mei 2020 17:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ook omdat je nu niet meer kan terugvallen op de foodreviews van BradgeTV zeker?
Ik zit hier ook met mijn handen in het haar
En al zijn video's jaquote:Op maandag 4 mei 2020 17:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Is dat topic over die bolle ook weg?
GODVERDOMME
hahaquote:Op maandag 4 mei 2020 17:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
En al zijn video's ja
Wilde ik vandaag bingewatchen nou dat gaat mooi niet door.
je moet een leukere hobby gaan zoeken:quote:Op maandag 4 mei 2020 17:19 schreef Caland het volgende:
Komt die tyfusvetzak weer aandacht tekort ofzo
quote:Zolang bradge last heeft van treiteraars die hem het leven zuur maken, dingen bezorgen, zijn buren erin betrekken, zijn uitkeringen laten doorlichten en weet ik allemaal nog meer wat er in al die jaren gebeurd is, lijkt me het wel weer even tijd om bij zinnen te komen en dat iedereen een leukere hobby gaat zoeken dan zich met bradge te bemoeien.
Gezien zijn conditie lijkt het me erg sterk dat Tong twee keer corona krijgt. Zat hij weer op WZV?quote:Op maandag 4 mei 2020 17:03 schreef El-Stinho het volgende:
https://www.ad.nl/show/im(...)-heb-gehad~a87f415c/
Imca Marina doet me denken aan Tong en aan het feit dat hij 'op het andere forum' weer een kans kreeg maar toch weer geband werd.
Dat moddervette aartsluie misbaksel zou ook eens een baan kunnen gaan zoeken.quote:Op maandag 4 mei 2020 17:20 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
je moet een leukere hobby gaan zoeken:
[..]
Blijkbaar werden er tijdens zijn livestream van een uur 18 verschillende maaltijden bezorgd.quote:Op maandag 4 mei 2020 17:19 schreef Caland het volgende:
Komt die tyfusvetzak weer aandacht tekort ofzo
quote:Op maandag 4 mei 2020 17:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Blijkbaar werden er tijdens zijn livestream van een uur 18 verschillende maaltijden bezorgd.
Raar
Klopt, maar ik vind die mensen die er zo obsessief mee bezig zijn minstens even erg.quote:Op maandag 4 mei 2020 17:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waarom weten mensen zijn adres ook . Ben je dom dan.
Ja dat is ook bijzonder treurig.quote:Op maandag 4 mei 2020 17:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vind die mensen die er zo obsessief mee bezig zijn minstens even erg.
Waarom zou je überhaupt naar zijn livestreams gaan kijkenquote:Op maandag 4 mei 2020 17:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Blijkbaar werden er tijdens zijn livestream van een uur 18 verschillende maaltijden bezorgd.
Raar
De enige reden die ik kan verzinnen om een uur lang naar een zwakzinnige te gaan zitten kijken is om je beter te voelen over je eigen sneue leven.quote:Op maandag 4 mei 2020 17:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom zou je überhaupt naar zijn livestreams gaan kijken
@:elan
Koekoekquote:Op maandag 4 mei 2020 17:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
De enige reden die ik kan verzinnen om een uur lang naar een zwakzinnige te gaan zitten kijken is om je beter te voelen over je eigen sneue leven.
Die deelt ie zelf, onbewust.quote:Op maandag 4 mei 2020 17:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Rotiquote:Op maandag 4 mei 2020 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Maakt ie een vlog waarin ie iets opent ofzo maar dan vergeet ie dat zn adres op die verpakking staat. Dat soort dingenquote:
Ik krijg niet de indruk dat @Ted jouw mentions erg vindt, dus leef je uit.quote:Op maandag 4 mei 2020 17:35 schreef Caland het volgende:
Laatste bezoek731 dagen, 21 uur geleden
Op het randje. @:ggmm![]()
![]()
Echt?quote:Op maandag 4 mei 2020 17:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik deel ook wel eens onbewust AL MIJN ADRESGEGEVENS
quote:Op maandag 4 mei 2020 17:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
De enige reden die ik kan verzinnen om een uur lang naar een zwakzinnige te gaan zitten kijken is om je beter te voelen over je eigen sneue leven.
Snuggerquote:Op maandag 4 mei 2020 17:36 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Maakt ie een vlog waarin ie iets opent ofzo maar dan vergeet ie dat zn adres op die verpakking staat. Dat soort dingen
Hij zal vast ergens boven een cafeteria wonenquote:Op maandag 4 mei 2020 17:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lolquote:Op maandag 4 mei 2020 17:37 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hij zal vast ergens boven een cafeteria wonen
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat @GGMM goed mad werd toen dit uitkwamquote:Op maandag 4 mei 2020 17:37 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Leukquote:Op maandag 4 mei 2020 17:37 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toen dit uitkwam?quote:Op maandag 4 mei 2020 17:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat @:ggmm goed mad werd toen dit uitkwam
Ohquote:Op maandag 4 mei 2020 17:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toen dit uitkwam?Ik heb dat zelf gedeeld.
(Toen ik daar nog woonde.)
Piepers, bloemkool en een gehaktbal. Niet van genoten.quote:Op maandag 4 mei 2020 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
al op ?????????quote:Op maandag 4 mei 2020 17:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Piepers, bloemkool en een gehaktbal. Niet van genoten.
Zullen @Moira en @GuusGeluk wel weer zijn geweest.quote:Op maandag 4 mei 2020 17:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vind die mensen die er zo obsessief mee bezig zijn minstens even erg.
Waarom niet?quote:Op maandag 4 mei 2020 17:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Piepers, bloemkool en een gehaktbal. Niet van genoten.
Ohquote:Op maandag 4 mei 2020 17:54 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Nee, maar ik eet geen voedsel dat ik niet lust
Hoe was je date? Nog seks gehad (met je date)?quote:Op maandag 4 mei 2020 17:54 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Nee, maar ik eet geen voedsel dat ik niet lust
Wie bepaalt dat dan?quote:Op maandag 4 mei 2020 17:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Omdat ik zelf nooit kook dus ook niet elke dag kan bepalen wat er op tafel komt.
Jazeker. Tot 6.30. Daar blijven pitten tot gistermiddag en toen kwam m'n ex Harriegod brengen.quote:Op maandag 4 mei 2020 17:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hoe was je date? Nog seks gehad (met je date)?
Ik vind aardappelen, bloemkool en gehaktbal trouwens wel erg lekker.quote:Op maandag 4 mei 2020 17:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn vriendin, al dan niet in overleg.
Nou misschien sinaasappel dan.quote:
Hoezo niet?quote:
Netjes, netjes.quote:Op maandag 4 mei 2020 17:56 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Jazeker. Tot 6.30. Daar blijven pitten tot gistermiddag en toen kwam m'n ex Harriegod brengen.
Indiaas heb ik nog nooit gehad.quote:Op maandag 4 mei 2020 17:57 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik vind aardappelen, bloemkool en gehaktbal trouwens wel erg lekker.
Eigenlijk ben ik ook niet echt een zeikerd qua eten, zolang het maar geen Indiaas is.
Ken je Indiërs? Die stinken er altijd naar. Of hun eten stinkt naar die mensen. Hoe dan ook, ik vind het niet te vreten.quote:
Wat een sterk argument.quote:Op maandag 4 mei 2020 17:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Je kan gewoon nooit alles lusten, Lans. En daarmee uit
Nee joh, als ik hier een buitenlander zie lopen dan bel ik de krant.quote:Op maandag 4 mei 2020 17:59 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ken je Indiërs? Die stinken er altijd naar. Of hun eten stinkt naar die mensen. Hoe dan ook, ik vind het niet te vreten.
Oh ja, sorry.quote:Op maandag 4 mei 2020 17:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hebt het nog nooit gegeten bedoel je?
Godverkut.quote:Op maandag 4 mei 2020 17:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Je kan gewoon nooit alles lusten, Lans. En daarmee uit
quote:Op maandag 4 mei 2020 18:01 schreef GGMM het volgende:
Kan iemand met Scrummie praten? Ik heb de vorige keer al met hem gepraat.
Ja, doe dat.quote:Op maandag 4 mei 2020 18:01 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik voel me net @:KingRoland nu.
Ik ga wel weer.
Kijk uit dat je nu geen typfouten gaat makenquote:Op maandag 4 mei 2020 18:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Godverkut.![]()
Internetduscussie verloren.
Hier baal ik van.
quote:Op maandag 4 mei 2020 18:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk uit dat je nu geen typfouten gaat maken
quote:Op maandag 4 mei 2020 18:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk uit dat je nu geen typfouten gaat maken
Moest laatst een keer wat eten op cs R’dam. Vond het eigenlijk nog wonderbaarlijk goed voor een snelle hapquote:Op maandag 4 mei 2020 18:38 schreef Wereldgozer het volgende:
Vapiano's failliet
In de rij staan voor je eten. Lekker voor ze.
Dat is Julia'squote:Op maandag 4 mei 2020 18:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Moest laatst een keer wat eten op cs R’dam. Vond het eigenlijk nog wonderbaarlijk goed voor een snelle hap
Al was dat geen vapiano geloof ik
Julia's?quote:Op maandag 4 mei 2020 18:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Moest laatst een keer wat eten op cs R’dam. Vond het eigenlijk nog wonderbaarlijk goed voor een snelle hap
quote:Op maandag 4 mei 2020 18:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ohquote:
Goede combi.quote:Op maandag 4 mei 2020 18:41 schreef Caland het volgende:
Ik heb niks in huis en ben al de hele dag te lui om boodschappen te halen
Het wordt dus gebakken ei, sperziebonen en een kroket (lol)
Ja dat vond ik ookquote:
Je had toch een vrije dag, lui zwijn.quote:Op maandag 4 mei 2020 18:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook
Maar het is dat of in de appie rondlopen
Alles beter dan plakken kaas erover heen doenquote:Op maandag 4 mei 2020 18:43 schreef Caland het volgende:
Een beetje zoals @:buitendam al zijn pasta macaroni noemt
Waarschijnlijk eet hij ook macaroni rood
Walgelijk varken
Ja maar ik heb dan altijd de neiging om dan extreem lui te zijn. Daar ik op een drukke dag juist allerlei extra dingen doequote:
Snap ik wel hoor, je lichaam gaat dan in de rust. Ik doe doorgaans ook bijzonder weinig op een vrije dag. (meestal omdat ik een kater heb)quote:Op maandag 4 mei 2020 18:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja maar ik heb dan altijd de neiging om dan extreem lui te zijn. Daar ik op een drukke dag juist allerlei extra dingen doe
Beetje een tekortkoming van me, het spijt me
Dit werkt niet zo goed.quote:Op maandag 4 mei 2020 18:48 schreef PicoMMP het volgende:
[ afbeelding ]
@:onlogisch
@:lenny_leonard
quote:Op maandag 4 mei 2020 18:48 schreef PicoMMP het volgende:
afbeelding
@:onlogisch
@:lenny_leonard
3 keer scheepsrechtquote:Op maandag 4 mei 2020 18:50 schreef PicoMMP het volgende:
https://imgshare.io/images/2020/05/04/20200504_183655.jpg
ZO DAN
quote:Op maandag 4 mei 2020 18:50 schreef PicoMMP het volgende:
ZO DAN
Leukquote:Op maandag 4 mei 2020 18:50 schreef PicoMMP het volgende:
ZO DAN
Het zit bij @Lange_Lans duidelijk nog erg diep.quote:Op maandag 4 mei 2020 18:59 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ha Coco. !!
Zijn jouw gedachten vandaag al terug gegaan naar precies 15 jaar geleden?
quote:Op maandag 4 mei 2020 18:50 schreef PicoMMP het volgende:
ZO DAN
Over vier dagen krijgen we veel Lucas Moura plaatjes te zien.quote:Op maandag 4 mei 2020 19:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het zit bij @:lange_lans duidelijk nog erg diep.
Dat zit mij nog erg diep.quote:Op maandag 4 mei 2020 18:59 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ha Coco. !!
Zijn jouw gedachten vandaag al terug gegaan naar precies 15 jaar geleden?
Net deed ie het nog.quote:Op maandag 4 mei 2020 19:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik hoop niet dat je straks je auto instapt (als je je rijbewijs al terughebt).
In welke film speelt GGMM mee?quote:Op maandag 4 mei 2020 19:04 schreef maxi-mus het volgende:
Nog een uurtje. Straks the Last Dance en misschien die film van @:ggmm even kijken.
quote:Op maandag 4 mei 2020 19:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik hoop niet dat je straks je auto instapt (als je je rijbewijs al terughebt).
The Man in the High Castle (TV Series 2015–2019) - IMDbquote:Op maandag 4 mei 2020 19:07 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Die ene waarin de Duitsers gewoon winnen
Ik ga alvast aftellenquote:Op maandag 4 mei 2020 19:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Over vier dagen krijgen we veel Lucas Moura plaatjes te zien.
quote:
Wow naziquote:Op maandag 4 mei 2020 19:07 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Die ene waarin de Duitsers gewoon winnen
8/10quote:Op maandag 4 mei 2020 19:08 schreef Coco. het volgende:
[..]
The Man in the High Castle (TV Series 2015–2019) - IMDb
Daar heb ik echt niks mee, je blijft toch aan de rest denken.quote:
Het is Lenny niet.quote:
Menig fapje op gepleegd back in the days (vorige week nog)quote:Op maandag 4 mei 2020 19:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daar heb ik echt niks mee, je blijft toch aan de rest denken.
Dat is toch met Jantje Smit?quote:Op maandag 4 mei 2020 19:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Menig fapje op gepleegd back in the days (vorige week nog)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |