Lekker geniet van t vrij zijnquote:Op maandag 4 mei 2020 07:56 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben klaar met werken
Ergens deze week de tuin van mijn ouders doen en vrijdag weer nachtdienst.
Oei dat is ook schrikken.quote:Op maandag 4 mei 2020 08:13 schreef Myraela het volgende:
Vroeg wakker door een knal. Was m'n vriend in de badkamer flauw gevallen. Lelijke snee bij zijn oog, dus zo even naar de huisarts. Tussendoor al een uurtje gewerkt. Aparte ochtend zo.
Dat is schrikken.. gelukkig bleef het bij een flinke snee.quote:Op maandag 4 mei 2020 08:13 schreef Myraela het volgende:
Vroeg wakker door een knal. Was m'n vriend in de badkamer flauw gevallen. Lelijke snee bij zijn oog, dus zo even naar de huisarts. Tussendoor al een uurtje gewerkt. Aparte ochtend zo.
Heb jij mondkapjes in huis?quote:Op maandag 4 mei 2020 09:14 schreef Myraela het volgende:
Er zit wat lijm in, verder was alles okay. Dus dat is weer fijn. Was niemand bij de huisarts, ze vroegen ook echt in de auto te wachten tot de afspraak. Ik ben daar blijven zitten, natuurlijk. Voor de rest netjes met een mondkapje en waar mogelijk gewoon voldoende afstand.
Neuh, de huisarts met een mondkapje bedoelde ik. Ze vroeg overigens aan de telefoon wel of we misschien een mondkapje hadden.quote:
Wel netjes allemaalquote:Op maandag 4 mei 2020 09:14 schreef Myraela het volgende:
Er zit wat lijm in, verder was alles okay. Dus dat is weer fijn. Was niemand bij de huisarts, ze vroegen ook echt in de auto te wachten tot de afspraak. Ik ben daar blijven zitten, natuurlijk. Voor de rest netjes met een mondkapje en waar mogelijk gewoon voldoende afstand.
Schrik, gelukkig goed gekomen. Badkamer kan behoorlijk fout gaan.quote:Op maandag 4 mei 2020 09:14 schreef Myraela het volgende:
Nou precies dat. Ik heb nog even een uurtje een dutje gedaan, want ik was een partijtje brak.quote:Op maandag 4 mei 2020 12:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
Myra mien gott, of gewoon maandag al niet naar genoeg is
Voor pannenkoeken heb je toch geen mix nodig? Meel, eieren, zout en melk is genoeg!quote:Op maandag 4 mei 2020 13:08 schreef z80 het volgende:
Wat eten we vandaag. Eerst gedacht aan een stukje vis. In de aanbieding. Wels-hybridfilet klinkt leuk. Tot je gaat zoeken wat het is. Een kweekvis met de naam Claresse. Even verder kijken, is het een vis zonder echte smaak. een laf stuk vis als vulling in een salade. Laat maar.
Maar wat dan wel? Naar Nederland jakkeren op de fiets voor een pak pannenkoekenmix?
Mix is op dit moment beter verkrijgbaar dan meelquote:Op maandag 4 mei 2020 13:16 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Voor pannenkoeken heb je toch geen mix nodig? Meel, eieren, zout en melk is genoeg!
Het was hier in het Volkspark ook drukker dan normaal en drukker dan op een 'normale' Dodenherdenking, omdat iedereen dan s avonds komt. Nu kreeg ik toch het idee dat veel mensen gedurende de dag even een moment nemen en een bloemetje leggen.quote:Op maandag 4 mei 2020 13:25 schreef golfer het volgende:
Tulpen waren duur. 4 euro voor een klein bosje. Toch maar gekocht, want ik ga vanavond dus wel naar Hannie Schaft haar beeld om daar een bloemetje te leggen. (Is geen officiële herdenkingsplek en komen nooit veel mensen, dus voldoende afstand houden is daar mogelijk)
Skip de eieren en melk voor mij. Eigeel in wat grotere hoeveelheden komt er net zo snel weer uit. En melk wekt als katalysator mbt de hooikoorts.quote:Op maandag 4 mei 2020 13:16 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Voor pannenkoeken heb je toch geen mix nodig? Meel, eieren, zout en melk is genoeg!
Meel heb ik. Gist in een pakje is niet te koop. Gewoon op. Al weken. En geen zin om zelf gist te maken.quote:Op maandag 4 mei 2020 13:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Mix is op dit moment beter verkrijgbaar dan meel
Mijn moeder is onmogelijk, want op een uithongerdieet, ze is niet van de bloemen verzorgingsproducten of whatever. Dus ik kwam uit op een aspergepakket, asperges kan ze vast nog wel eten. Maarja, die kan ze niet schillen en ze bezorgen hier alleen ongeschilde. Dus nu ga ik zelf asperges schillen en een pakketje maken en langsbrengen. Whooptiefuckingdoo.quote:
Mooi, inderdaad.quote:Op maandag 4 mei 2020 13:35 schreef Lonaa het volgende:
Ik vind het overigens best een mooi en ook indrukwekkend monument.
https://www.4en5mei.nl/oo(...)ent-in-het-volkspark
[ afbeelding ]
Deze ook:quote:Op maandag 4 mei 2020 13:35 schreef Lonaa het volgende:
Ik vind het overigens best een mooi en ook indrukwekkend monument.
https://www.4en5mei.nl/oo(...)ent-in-het-volkspark
[ afbeelding ]
In het geheel niks. (geen moeders meer aanwezig).quote:
quote:Op maandag 4 mei 2020 13:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn moeder is onmogelijk, want op een uithongerdieet, ze is niet van de bloemen verzorgingsproducten of whatever. Dus ik kwam uit op een aspergepakket, asperges kan ze vast nog wel eten. Maarja, die kan ze niet schillen en ze bezorgen hier alleen ongeschilde. Dus nu ga ik zelf asperges schillen en een pakketje maken en langsbrengen. Whooptiefuckingdoo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |