Lekker geniet van t vrij zijnquote:Op maandag 4 mei 2020 07:56 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben klaar met werken
Ergens deze week de tuin van mijn ouders doen en vrijdag weer nachtdienst.
Oei dat is ook schrikken.quote:Op maandag 4 mei 2020 08:13 schreef Myraela het volgende:
Vroeg wakker door een knal. Was m'n vriend in de badkamer flauw gevallen. Lelijke snee bij zijn oog, dus zo even naar de huisarts. Tussendoor al een uurtje gewerkt. Aparte ochtend zo.
Dat is schrikken.. gelukkig bleef het bij een flinke snee.quote:Op maandag 4 mei 2020 08:13 schreef Myraela het volgende:
Vroeg wakker door een knal. Was m'n vriend in de badkamer flauw gevallen. Lelijke snee bij zijn oog, dus zo even naar de huisarts. Tussendoor al een uurtje gewerkt. Aparte ochtend zo.
Heb jij mondkapjes in huis?quote:Op maandag 4 mei 2020 09:14 schreef Myraela het volgende:
Er zit wat lijm in, verder was alles okay. Dus dat is weer fijn. Was niemand bij de huisarts, ze vroegen ook echt in de auto te wachten tot de afspraak. Ik ben daar blijven zitten, natuurlijk. Voor de rest netjes met een mondkapje en waar mogelijk gewoon voldoende afstand.
Neuh, de huisarts met een mondkapje bedoelde ik. Ze vroeg overigens aan de telefoon wel of we misschien een mondkapje hadden.quote:
Wel netjes allemaalquote:Op maandag 4 mei 2020 09:14 schreef Myraela het volgende:
Er zit wat lijm in, verder was alles okay. Dus dat is weer fijn. Was niemand bij de huisarts, ze vroegen ook echt in de auto te wachten tot de afspraak. Ik ben daar blijven zitten, natuurlijk. Voor de rest netjes met een mondkapje en waar mogelijk gewoon voldoende afstand.
Schrik, gelukkig goed gekomen. Badkamer kan behoorlijk fout gaan.quote:Op maandag 4 mei 2020 09:14 schreef Myraela het volgende:
Nou precies dat. Ik heb nog even een uurtje een dutje gedaan, want ik was een partijtje brak.quote:Op maandag 4 mei 2020 12:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
Myra mien gott, of gewoon maandag al niet naar genoeg is
Voor pannenkoeken heb je toch geen mix nodig? Meel, eieren, zout en melk is genoeg!quote:Op maandag 4 mei 2020 13:08 schreef z80 het volgende:
Wat eten we vandaag. Eerst gedacht aan een stukje vis. In de aanbieding. Wels-hybridfilet klinkt leuk. Tot je gaat zoeken wat het is. Een kweekvis met de naam Claresse. Even verder kijken, is het een vis zonder echte smaak. een laf stuk vis als vulling in een salade. Laat maar.
Maar wat dan wel? Naar Nederland jakkeren op de fiets voor een pak pannenkoekenmix?
Mix is op dit moment beter verkrijgbaar dan meelquote:Op maandag 4 mei 2020 13:16 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Voor pannenkoeken heb je toch geen mix nodig? Meel, eieren, zout en melk is genoeg!
Het was hier in het Volkspark ook drukker dan normaal en drukker dan op een 'normale' Dodenherdenking, omdat iedereen dan s avonds komt. Nu kreeg ik toch het idee dat veel mensen gedurende de dag even een moment nemen en een bloemetje leggen.quote:Op maandag 4 mei 2020 13:25 schreef golfer het volgende:
Tulpen waren duur. 4 euro voor een klein bosje. Toch maar gekocht, want ik ga vanavond dus wel naar Hannie Schaft haar beeld om daar een bloemetje te leggen. (Is geen officiële herdenkingsplek en komen nooit veel mensen, dus voldoende afstand houden is daar mogelijk)
Skip de eieren en melk voor mij. Eigeel in wat grotere hoeveelheden komt er net zo snel weer uit. En melk wekt als katalysator mbt de hooikoorts.quote:Op maandag 4 mei 2020 13:16 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Voor pannenkoeken heb je toch geen mix nodig? Meel, eieren, zout en melk is genoeg!
Meel heb ik. Gist in een pakje is niet te koop. Gewoon op. Al weken. En geen zin om zelf gist te maken.quote:Op maandag 4 mei 2020 13:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Mix is op dit moment beter verkrijgbaar dan meel
Mijn moeder is onmogelijk, want op een uithongerdieet, ze is niet van de bloemen verzorgingsproducten of whatever. Dus ik kwam uit op een aspergepakket, asperges kan ze vast nog wel eten. Maarja, die kan ze niet schillen en ze bezorgen hier alleen ongeschilde. Dus nu ga ik zelf asperges schillen en een pakketje maken en langsbrengen. Whooptiefuckingdoo.quote:
Mooi, inderdaad.quote:Op maandag 4 mei 2020 13:35 schreef Lonaa het volgende:
Ik vind het overigens best een mooi en ook indrukwekkend monument.
https://www.4en5mei.nl/oo(...)ent-in-het-volkspark
[ afbeelding ]
Deze ook:quote:Op maandag 4 mei 2020 13:35 schreef Lonaa het volgende:
Ik vind het overigens best een mooi en ook indrukwekkend monument.
https://www.4en5mei.nl/oo(...)ent-in-het-volkspark
[ afbeelding ]
In het geheel niks. (geen moeders meer aanwezig).quote:
quote:Op maandag 4 mei 2020 13:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn moeder is onmogelijk, want op een uithongerdieet, ze is niet van de bloemen verzorgingsproducten of whatever. Dus ik kwam uit op een aspergepakket, asperges kan ze vast nog wel eten. Maarja, die kan ze niet schillen en ze bezorgen hier alleen ongeschilde. Dus nu ga ik zelf asperges schillen en een pakketje maken en langsbrengen. Whooptiefuckingdoo.
Ik vind het massala van bijv de Dam best indrukwekkend maar die 'kleine' samenkomsten ook heel mooi.quote:Op maandag 4 mei 2020 13:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Mooi, inderdaad.
Hannie Schaft-monument staat in Haarlem en daar komen nu elk jaar ca. 20 mensen samen op 4 mei.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 mei 2020 13:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn moeder is onmogelijk, want op een uithongerdieet, ze is niet van de bloemen verzorgingsproducten of whatever. Dus ik kwam uit op een aspergepakket, asperges kan ze vast nog wel eten. Maarja, die kan ze niet schillen en ze bezorgen hier alleen ongeschilde. Dus nu ga ik zelf asperges schillen en een pakketje maken en langsbrengen. Whooptiefuckingdoo.
Ja, het monument kan je best naar de keel grijpen.quote:Op maandag 4 mei 2020 13:40 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Deze ook:
[ afbeelding ]
Mooi volledig beeld wel van de verschillende soorten slachtoffers.
Ik mopperde vanochtend op alle mensen die te vroeg vlaggen maar ik had even de memo gemist dat het de hele dag mag
Nog geen idee. Loop van de week even vragen of een bak koffie komen drinken goed is.quote:
Die heb ik een paar jaar geleden voor een tientje bij de Gamma gehaaldquote:Op maandag 4 mei 2020 13:44 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, het monument kan je best naar de keel grijpen.![]()
Ik heb een vlaggending aan de muur, maar nog steeds geen vlag.
Het is ook echt zo'n 'oja, dat moet nog' aankoop voor mij. Ik vind het wel belangrijk maar ik vergeet het ook de hele tijd.quote:Op maandag 4 mei 2020 13:47 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Die heb ik een paar jaar geleden voor een tientje bij de Gamma gehaald
Ah, dat is wel heel mooi jaquote:Op maandag 4 mei 2020 13:44 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, het monument kan je best naar de keel grijpen.![]()
Mooie quote ook:
'Het is een toneel zonder beweging. Jaargetijden wisselen elkaar af, zon en maan volgen elkaar op, de spelers in dit drama staan roerloos. Mensen overvallen door een oorlog. Hij sneed dwars door hun leven heen. Ze werden ongevraagd helden of slachtoffers, vaak allebei'.![]()
Ik heb een vlaggending aan de muur, maar nog steeds geen vlag.
Ik ga niet langs, trouwens. Zit te broeden op een bezorg-cadeautje. Maar ok, ik ben vorige week wel naar ze toe geweest voor het nieuwe huis, dus heb ze wel recent nog gezien.quote:Op maandag 4 mei 2020 13:47 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik ben wel jaloers, ik zou m'n moeder ook wel weer eens willen zien. Het is al lang geleden dat ik ze gezien heb....
Kun je niet een ontbijtpakket sturen? Dat vind ik wel een echt moederdag-iets. Dat was eerst ook mijn plan. Toen wilde ik voor een fruitbox gaan, want gezonder. Maar toen ik voorzichtig vroeg of ze wel fruit at, zei ze alleen blauwe druiven en blauwe bessen.quote:Op maandag 4 mei 2020 13:41 schreef Lonaa het volgende:
[..]![]()
Jeetje. Ja dan gaat de lol er natuurlijk ook wel beetje vanaf.
Mijn ouders zitten middin in de verbouwing van hun nieuwe huis en daarmee aan het begin van de verhuizing dat maakt het hier wat lastig. Ze heeft ook niet echt...hobby's, ofzo.
Ik wilde daar nog wel even naar googlen. Maar mijn ouders wonen in een dorp omringt door dorpen. Even kijken of er iets is wat daar bezorgd.quote:Op maandag 4 mei 2020 14:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kun je niet een ontbijtpakket sturen? Dat vind ik wel een echt moederdag-iets. Dat was eerst ook mijn plan. Toen wilde ik voor een fruitbox gaan, want gezonder. Maar toen ik voorzichtig vroeg of ze wel fruit at, zei ze alleen blauwe druiven en blauwe bessen.Die zouden ergens goed voor zijn ofzo.
Echt mijn moeder soms.
![]()
Verder is het wel een schat en wil ik niet zonder haar. Maar pff.
Ik vind AC nou net zo'n tussendoor game voor de momenten dat je je echte game even niet meer ziet zitten:Dquote:Op maandag 4 mei 2020 14:28 schreef Uhmmpie het volgende:
Animal crossings of links awakenings... ik kan niet kiezen .:(
Wij konden ook niet kiezenquote:Op maandag 4 mei 2020 14:28 schreef Uhmmpie het volgende:
Animal crossings of links awakenings... ik kan niet kiezen .:(
Als ik zie hoeveel uren sommige mensen nu al in AC hebben zitten, is er weinig tussendoor aan.quote:Op maandag 4 mei 2020 14:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind AC nou net zo'n tussendoor game voor de momenten dat je je echte game even niet meer ziet zitten:D
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Kun je bij de switch versie wel gewoon door spelen? Want bij pocket camp is het eigenlijk om de 3 uur een half uurtje actie nadat je wat verder bent.quote:Op maandag 4 mei 2020 14:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als ik zie hoeveel uren sommige mensen nu al in AC hebben zitten, is er weinig tussendoor aan.
Voor sommige dingen moet je wel wachten tot de volgende dag. Wanneer je alle materialen van je eiland al hebt bijvoorbeeld of om een project (winkel, museum, trap, brug of whatever) af te ronden. Maar dan kun je je eiland verbouwen, insecten vangen, vissen, naar onbewoonde eilanden reizen of naar de eilanden van andere spelers reizen. Dus je kunt wel echt uren achter elkaar doorgaan.quote:Op maandag 4 mei 2020 14:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kun je bij de switch versie wel gewoon door spelen? Want bij pocket camp is het eigenlijk om de 3 uur een half uurtje actie nadat je wat verder bent.
Ik zweer bij ons stoomstrijkijzer, met zo'n aparte stoomunit. Stoomt zoveel beter..quote:Op maandag 4 mei 2020 14:50 schreef Barreltje het volgende:
Goed.. mijn strijkbout is kapot.. er moet vast wel een moederdag aanbieding zijn ergens![]()
@:minilot , als grote strijk goeroe.. waar moet ik op letten? Ik wil eigenlijk ook meteen maat 2 van die dingen en 2 strijkplanken.. tips please?
Ja in PC heb je dus maar 4 eilanden, (ik speel nog niet lang, ik hoop dat er nog wat bij komt, maar vrees van niet) daar even schudden, vangen en vissen en klaar. Vrienden bezoeken heeft in PC geloof ik niet echt een functie, anders dan inspiratie opdoen.quote:Op maandag 4 mei 2020 14:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Voor sommige dingen moet je wel wachten tot de volgende dag. Wanneer je alle materialen van je eiland al hebt bijvoorbeeld of om een project (winkel, museum, trap, brug of whatever) af te ronden. Maar dan kun je je eiland verbouwen, insecten vangen, vissen, naar onbewoonde eilanden reizen of naar de eilanden van andere spelers reizen. Dus je kunt wel echt uren achter elkaar doorgaan.
Jeuj!quote:Op maandag 4 mei 2020 14:39 schreef golfer het volgende:
HA gebeld. Labuitslagen van jl vrijdag zijn binnen en bijna alles is verbeterd.
Ik heb geen idee van struiken, maar zo'n ding ziet er best lomp uit en vol met water is ie behoorlijk zwaar?quote:Op maandag 4 mei 2020 14:56 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik zweer bij ons stoomstrijkijzer, met zo'n aparte stoomunit. Stoomt zoveel beter..[ afbeelding ]
Zoiets, geen idee welke wij precies hebben. Verder zou ik altijd een zo breed mogelijke strijkplank willen. Ik hoop altijd dat die van ons snel kapot gaat, zodat ik een bredere kan kopen. Tot nu toe houdt hij het helaas goed. Al staat hij sinds corona al tijden werkeloos in de kast, want er worden geen overhemden en blousjes meer gedragen in dit huis.
Dat ding met water is de aparte stoomunit.quote:Op maandag 4 mei 2020 15:19 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik heb geen idee van struiken, maar zo'n ding ziet er best lomp uit en vol met water is ie behoorlijk zwaar?
Je moet ook niet strijken met een rhodondendron Ludolfquote:Op maandag 4 mei 2020 15:19 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik heb geen idee van struiken, maar zo'n ding ziet er best lomp uit en vol met water is ie behoorlijk zwaar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lome dag vandaag en J. heeft een verplichte vrije dag. Zin in dutje, maar in plaats daarvan verder aan de lasagne voor vanavond.
Let me see you stripped down to the bone
quote:Op maandag 4 mei 2020 14:39 schreef golfer het volgende:
HA gebeld. Labuitslagen van jl vrijdag zijn binnen en bijna alles is verbeterd.Da’s mooi nieuws.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Dan nog snap ik Ludolf wel. Ik vind kleine, lichte strijkijzers veel prettiger strijken dan van die grote.quote:Op maandag 4 mei 2020 15:21 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Je moet ook niet strijken met een rodondendron LudolfDat onderste is een losse unit, daar til je het strijkijzer uit.
Aha, nou weer iets geleerdquote:Op maandag 4 mei 2020 15:21 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Je moet ook niet strijken met een rhodondendron LudolfDat onderste is een losse unit, daar til je het strijkijzer uit.
Heh!quote:Op maandag 4 mei 2020 15:25 schreef Clubsoda het volgende:
Ik persevereer de laatste tijd een beetje op klanken, hardop uitgesproken zou ik er denk ik 'comtemplatiepleuter' van makenNet als zo'n stom Toettoet-autootje hier in huis wat ik steevast Claire Clabrio noem
![]()
Och!quote:Op maandag 4 mei 2020 15:30 schreef Clubsoda het volgende:
Ik heb dus het weekend een bureau geïnstalleerd in onze logeer-was-boeken-en-nu-studeerkamer van ongeveer 6 vierkante meterMeegenomen uit mijn ouderlijk huis, drie keer verhuisd en net realiseerde ik me dat ik er exact 20 jaar geleden mijn eindexamen aan zat te leren en daar werd ik nostalgisch van
Daar ben ik ook enigzins bang voorquote:Op maandag 4 mei 2020 14:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik vind AC nou net zo'n tussendoor game voor de momenten dat je je echte game even niet meer ziet zitten:D
Deze kregen we cadeauquote:Op maandag 4 mei 2020 15:31 schreef minilot het volgende:
[..]
Heh!
Hier overigens nog geen last van irritant speelgoed, want dat wordt gewoon gewoon niet gekocht, ergo: Günther weet niet dat het bestaat.Niet eeuwig vol te houden natuurlijk, maar tot dusver in elk geval niks met storende geluidjes
ja maar hoe werkt het dan?quote:Op maandag 4 mei 2020 15:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat ding met water is de aparte stoomunit.
ohja.. ik blijkbaar ook.. mijn phillips strijkijzer blijkt ook errug goedkoop te zijn om te vervangen.. en fijn. dus ik blijf denk ik bij m'n oude vertrouwde.quote:Op maandag 4 mei 2020 15:13 schreef minilot het volgende:
@:Barreltje Bij mij moet je niet wezen. Ik gebruik al eeuwen alleen het simpelste,
strijkijzertje van een willekeurig A-merk (momenteel Philips). Stomen via strijkijzer doe ik niet, ik gebruik in plaats ervan een plantenspuit met water. Zo eens in de acht jaar ofzo gaat mijn strijkijzer van dat moment kaduuk en dan haal ik weer een nieuwe vergelijkbare van twee tientjes
Voor strijkijzer hetzelfde, gewoon een simpel standaard ding. Wel af en toe een verse hoes erover. Nu de derde hoes erop in de twintig jaar dat ik op mezelf woon![]()
Mja ij moet de switch ook nog kopen... dus dat is dan wel weer prijzig.quote:Op maandag 4 mei 2020 14:29 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wij konden ook niet kiezen
Daarom zijn ze beide onderweg nu
quote:Op maandag 4 mei 2020 15:37 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Mja ij moet de switch ook nog kopen... dus dat is dan wel weer prijzig.
Maar tegelijkertijd fluisterde iemand hier op de bank me in: “dus je geeft 400¤ uit aan switch en spel voor dochterlief...
maar een spel voor jezelf vind je te duur. Of vergis ik me nu?”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |