SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo weer een paar TT voor de volgende reeksen. 1 Gebruikt ? Haal 'm er uit.
Ervaar een leuke onvergetelijke tijd en kom feesten in het Dagbagger clubhuis![]()
Of kom tot rust in ons 4,5 Starren hotel
Te huur per uur:
Je kan ook nog matten met HaagsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans![]()
Ja ik ookquote:Op maandag 4 mei 2020 01:20 schreef Amee het volgende:
[..]
Nee, ik ben nog klaarwakker. Weet niet hoe! Haha!
Zonder wrijving geen glans![]()
Nehquote:Op maandag 4 mei 2020 01:29 schreef stokj het volgende:
[..]
Misschien moet je even pagga lossen, dan val je wel in slaapZonder wrijving geen glans![]()
Ja hoor. Weekend was prima. Bij jou?quote:Op maandag 4 mei 2020 01:30 schreef stokj het volgende:
[..]
Goed dagje verder gehad of ging dat niet zo?Zonder wrijving geen glans![]()
Het was een weekend als nooit te voren (helaas)quote:Op maandag 4 mei 2020 01:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja hoor. Weekend was prima. Bij jou?![]()
Vertel...quote:Op maandag 4 mei 2020 01:33 schreef stokj het volgende:
[..]
Het was een weekend als nooit te voren (helaas)Zonder wrijving geen glans![]()
Beetje dezelfde weekenden. Alleen in plaats van echt naar buiten te gaan, werkbezoeken, mensen ontmoeten, gewoon saai.quote:![]()
Truequote:Op maandag 4 mei 2020 01:37 schreef stokj het volgende:
[..]
Beetje dezelfde weekenden. Alleen in plaats van echt naar buiten te gaan, werkbezoeken, mensen ontmoeten, gewoon saai.Zonder wrijving geen glans![]()
Vraag me af of die mensen die bijvoorbeeld online daten nu echt de snaar raken om elkaar te leren kennen.quote:![]()
Man man man, het is al bijna 2 uur. Dacht dat het 12 uur zou worden🤣😂😅
Ben zo lang bezig geweest met dossiers en tekenen🤣😂😅![]()
Neequote:Op maandag 4 mei 2020 01:42 schreef stokj het volgende:
[..]
Vraag me af of die mensen die bijvoorbeeld online daten nu echt de snaar raken om elkaar te leren kennen.
Lol.Zonder wrijving geen glans![]()
In de straat hiernaast net paar aangehouden na autoachtervolging, waarschuwingsschoten gelost
#SENSATIE|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Nou ik ga sowieso voor 2 uur.quote:Op maandag 4 mei 2020 01:44 schreef stokj het volgende:
[..]
Wanneer besluit jij om wakker te blijven en heeft slapen weinig nut meer?
Half 7 op
En jij?Zonder wrijving geen glans![]()
quote:Op maandag 4 mei 2020 01:44 schreef Dagoduck het volgende:
In de straat hiernaast net paar aangehouden na autoachtervolging, waarschuwingsschoten gelost
#SENSATIEheavy
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
goed dat ie aangehouden is.quote:Op maandag 4 mei 2020 01:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Aangehouden voor inbraak.
[ afbeelding ]Zonder wrijving geen glans![]()
Gaan we dit in het nieuws lezen?quote:Op maandag 4 mei 2020 01:44 schreef Dagoduck het volgende:
#SENSATIE![]()
Er hangt nu overigens ook een heli boven Den Haag en ik hoor een hoop sirene
Alleen als de verdachten corona hebben denk ik.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dan spugen ze toch?quote:Op maandag 4 mei 2020 01:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Alleen als de verdachten corona hebben denk ik.Zonder wrijving geen glans![]()
Als het 5 uur is en ik ben nog wakker dan ga ik niet meer slapen.quote:Op maandag 4 mei 2020 01:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nou ik ga sowieso voor 2 uur.
Half 7 op
En jij?![]()
Oh ik zou toch nog even gaan nu als ik jou was.quote:Op maandag 4 mei 2020 01:48 schreef stokj het volgende:
[..]
Als het 5 uur is en ik ben nog wakker dan ga ik niet meer slapen.Zonder wrijving geen glans![]()
Er is al een berger voor de auto. Gaat snel.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Denk dat het zo wel luktquote:Op maandag 4 mei 2020 01:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh ik zou toch nog even gaan nu als ik jou was.![]()
Welke site is dit? Geen P2000quote:Op maandag 4 mei 2020 01:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Aangehouden voor inbraak.
[ afbeelding ]![]()
Dat duurt nog ff. ga slapen manquote:Op maandag 4 mei 2020 01:48 schreef stokj het volgende:
[..]
Als het 5 uur is en ik ben nog wakker dan ga ik niet meer slapen.Ik zwaai naar dieren.![]()
Geen idee, iemand op feestboek plaatste dit.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |