KNIFE ONLY.quote:Op zondag 3 mei 2020 17:13 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Rambo, Chuck Norris en Prince of Persia
Direct het land uitzettenquote:Op zondag 3 mei 2020 17:13 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Rambo, Chuck Norris en Prince of Persia
Waarheen?quote:
2 Kapsalons?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga deze straks bekijkenquote:
VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:Op zondag 3 mei 2020 18:46 schreef Caland het volgende:
@:ggmmEetzeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ik ga deze straks bekijken
twitter:televoetbal twitterde op zondag 03-05-2020 om 18:45:16Bondscoach Ronald Koeman in ziekenhuis met hartproblemen https://t.co/9PiSP9TozT reageer retweet
Niet best.quote:Op zondag 3 mei 2020 18:55 schreef Tarado het volgende:
twitter:televoetbal twitterde op zondag 03-05-2020 om 18:45:16Bondscoach Ronald Koeman in ziekenhuis met hartproblemen https://t.co/9PiSP9TozT reageer retweet
Ik dacht dat je niet meer wilde dat die idiote obese gast hier nog genoemd werd, maar goed jij zal wel een kenner van het genre zijn. Wat bedoelt hij met: "Het regent als de malle, dus dat betekent een ding, we gaan een avg'tje koken".quote:
Dat klinkt niet echt goed.quote:Op zondag 3 mei 2020 18:55 schreef Tarado het volgende:
quote:Op zondag 3 mei 2020 18:46 schreef Caland het volgende:
@:ggmmEet smakelijk maat, dat ziet er lekker uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ik ga deze straks bekijken
Bedankt makker, het was zeer goed te nassenquote:Op zondag 3 mei 2020 19:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eet smakelijk maat, dat ziet er lekker uit!
Gewoon deliveroo. Weet niet in welke uithoek jij woontquote:
vooral dat pilsiequote:Op zondag 3 mei 2020 19:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eet smakelijk maat, dat ziet er lekker uit!
Uber Eatsquote:Op zondag 3 mei 2020 19:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Bedankt makker, het was zeer goed te nassen
[..]
Gewoon deliveroo. Weet niet in welke uithoek jij woont
Ja, daar is hier niks mis mee.quote:Op zondag 3 mei 2020 19:19 schreef JanCees het volgende:
Hier is alleen Thuisbezorgd, kennen jullie dat?
Ze doen maar, als het eten maar lekker is.quote:Op zondag 3 mei 2020 19:20 schreef KingRoland het volgende:
Uber Eats vs Deliveroo vs Thuisbezorgd
in Nederland vreet Thuisbezorgd ze allemaal op
Ik heb nog 2 dagen vrij.quote:
Daar zitten hier vrijwel alleen maar snackbars opquote:Op zondag 3 mei 2020 19:19 schreef JanCees het volgende:
Hier is alleen Thuisbezorgd, kennen jullie dat?
Hier niet, het ligt er denk ik net aan wat voor andere bezorgdiensten er ook in de regio zitten.quote:Op zondag 3 mei 2020 19:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar zitten hier vrijwel alleen maar snackbars op
#viesdik
hier vooral turken en egyptenarenquote:Op zondag 3 mei 2020 19:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar zitten hier vrijwel alleen maar snackbars op
#viesdik
Ook wel prima te eten.quote:
Barney Taylor 2007twitter:JeroenElshoff twitterde op zondag 03-05-2020 om 14:42:58We gaan zoeken naar de mooiste SPORTwedstrijd ooit de komende tijd. Ik heb als voetbalcommentator even het bal geopend. Nu is het aan jullie, alles telt mee. Nomineer! https://t.co/sGaeVIfgzM reageer retweet
Ik heb nog ongeveer 7 weken vakantie staan, ik begrijp dit helemaal. Al zal een echte leraar nu denken: "7 weken, wat weinigquote:Op zondag 3 mei 2020 19:33 schreef Caland het volgende:
Ik voel me dit lange weekend net een @:jojoortje
Laten we staken!quote:Op zondag 3 mei 2020 19:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb nog ongeveer 7 weken vakantie staan, ik begrijp dit helemaal. Al zal een echte leraar nu denken: "7 weken, wat weinig![]()
![]()
" .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |