KNIFE ONLY.quote:Op zondag 3 mei 2020 17:13 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Rambo, Chuck Norris en Prince of Persia
Direct het land uitzettenquote:Op zondag 3 mei 2020 17:13 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Rambo, Chuck Norris en Prince of Persia
Waarheen?quote:
2 Kapsalons?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga deze straks bekijkenquote:
VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:Op zondag 3 mei 2020 18:46 schreef Caland het volgende:
@:ggmmEetzeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ik ga deze straks bekijken
twitter:televoetbal twitterde op zondag 03-05-2020 om 18:45:16Bondscoach Ronald Koeman in ziekenhuis met hartproblemen https://t.co/9PiSP9TozT reageer retweet
Niet best.quote:Op zondag 3 mei 2020 18:55 schreef Tarado het volgende:
twitter:televoetbal twitterde op zondag 03-05-2020 om 18:45:16Bondscoach Ronald Koeman in ziekenhuis met hartproblemen https://t.co/9PiSP9TozT reageer retweet
Ik dacht dat je niet meer wilde dat die idiote obese gast hier nog genoemd werd, maar goed jij zal wel een kenner van het genre zijn. Wat bedoelt hij met: "Het regent als de malle, dus dat betekent een ding, we gaan een avg'tje koken".quote:
Dat klinkt niet echt goed.quote:Op zondag 3 mei 2020 18:55 schreef Tarado het volgende:
quote:Op zondag 3 mei 2020 18:46 schreef Caland het volgende:
@:ggmmEet smakelijk maat, dat ziet er lekker uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ik ga deze straks bekijken
Bedankt makker, het was zeer goed te nassenquote:Op zondag 3 mei 2020 19:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eet smakelijk maat, dat ziet er lekker uit!
Gewoon deliveroo. Weet niet in welke uithoek jij woontquote:
vooral dat pilsiequote:Op zondag 3 mei 2020 19:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eet smakelijk maat, dat ziet er lekker uit!
Uber Eatsquote:Op zondag 3 mei 2020 19:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Bedankt makker, het was zeer goed te nassen
[..]
Gewoon deliveroo. Weet niet in welke uithoek jij woont
Ja, daar is hier niks mis mee.quote:Op zondag 3 mei 2020 19:19 schreef JanCees het volgende:
Hier is alleen Thuisbezorgd, kennen jullie dat?
Ze doen maar, als het eten maar lekker is.quote:Op zondag 3 mei 2020 19:20 schreef KingRoland het volgende:
Uber Eats vs Deliveroo vs Thuisbezorgd
in Nederland vreet Thuisbezorgd ze allemaal op
Ik heb nog 2 dagen vrij.quote:
Daar zitten hier vrijwel alleen maar snackbars opquote:Op zondag 3 mei 2020 19:19 schreef JanCees het volgende:
Hier is alleen Thuisbezorgd, kennen jullie dat?
Hier niet, het ligt er denk ik net aan wat voor andere bezorgdiensten er ook in de regio zitten.quote:Op zondag 3 mei 2020 19:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar zitten hier vrijwel alleen maar snackbars op
#viesdik
hier vooral turken en egyptenarenquote:Op zondag 3 mei 2020 19:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar zitten hier vrijwel alleen maar snackbars op
#viesdik
Ook wel prima te eten.quote:
Barney Taylor 2007twitter:JeroenElshoff twitterde op zondag 03-05-2020 om 14:42:58We gaan zoeken naar de mooiste SPORTwedstrijd ooit de komende tijd. Ik heb als voetbalcommentator even het bal geopend. Nu is het aan jullie, alles telt mee. Nomineer! https://t.co/sGaeVIfgzM reageer retweet
Ik heb nog ongeveer 7 weken vakantie staan, ik begrijp dit helemaal. Al zal een echte leraar nu denken: "7 weken, wat weinigquote:Op zondag 3 mei 2020 19:33 schreef Caland het volgende:
Ik voel me dit lange weekend net een @:jojoortje
Laten we staken!quote:Op zondag 3 mei 2020 19:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb nog ongeveer 7 weken vakantie staan, ik begrijp dit helemaal. Al zal een echte leraar nu denken: "7 weken, wat weinig![]()
![]()
" .
Goed idee, ik zal mijn outfit vast klaarleggen.quote:
Ik ging destijds na 3-0 in sets slapen (lol).quote:Op zondag 3 mei 2020 19:41 schreef Wereldgozer het volgende:
Barney Taylor 2007twitter:JeroenElshoff twitterde op zondag 03-05-2020 om 14:42:58We gaan zoeken naar de mooiste SPORTwedstrijd ooit de komende tijd. Ik heb als voetbalcommentator even het bal geopend. Nu is het aan jullie, alles telt mee. Nomineer! https://t.co/sGaeVIfgzM reageer retweet
@:el-stinho
Ajax - Spursquote:Op zondag 3 mei 2020 19:41 schreef Wereldgozer het volgende:
@:el-stinho
Vreemd genoeg heb in weinig wezenlijke herinneringen meer aan die pot. Eerder aan de Embassy finales.quote:Op zondag 3 mei 2020 20:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ging destijds na 3-0 in sets slapen (lol).
Ik zag hem ook langskomen en heb een tijdje nagedacht, maar ik kon echt geen favoriete wedstrijd bedenken.quote:Op zondag 3 mei 2020 20:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ging destijds na 3-0 in sets slapen (lol).
Nee ik wil niet teveel als een calimero lijkenquote:Op zondag 3 mei 2020 20:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dit al getweet? Dan kun je een like krijgen.
Mag ik het posten?quote:Op zondag 3 mei 2020 20:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee ik wil niet teveel als een calimero lijken
Al was het wedstrijdverloop natuurlijk wel schitterend
Voor die laatste goal voelde ik het al aankomen. Dit was zo slecht uitgespeeld.quote:Op zondag 3 mei 2020 20:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee ik wil niet teveel als een calimero lijken
Al was het wedstrijdverloop natuurlijk wel schitterend
Ja ik ook, tot die laatste corner (?)quote:Op zondag 3 mei 2020 20:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Voor die laatste goal voelde ik het al aankomen. Dit was zo slecht uitgespeeld.
Eigenlijk al bijna de hele 2e helft, als het dan niet meer loopt en je staat zover voor, dan gooi je de boel toch lekker op slot.quote:
had jij nou unorthodox gekekenquote:Op zondag 3 mei 2020 20:36 schreef Caland het volgende:
Extra lullig natuurlijk dat zo’n situatie 999 van de 1000 keer netjes uitgespeeld wordt (na de corner dus)
Laat Ome Jaap maar schuivenquote:Op zondag 3 mei 2020 20:49 schreef AFCNiels het volgende:
Je geeft ze een paar patiënten en ze denken gelijk dat ze alles voor het zeggen hebben hier. Hij denkt zeker nog steeds dat ome Adolf gewonnen heeft.
[ afbeelding ]
6/10quote:
ohquote:Op zondag 3 mei 2020 20:53 schreef Caland het volgende:
[..]
6/10
Uitkijken wel waard, vooral door de setting en prima hoofdpersonage.
Leuke review, maar wel een beetje veel tekst.quote:Op zondag 3 mei 2020 20:53 schreef Caland het volgende:
[..]
6/10
Uitkijken wel waard, vooral door de setting en prima hoofdpersonage.
Mesquote:Op zondag 3 mei 2020 21:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuke review, maar wel een beetje veel tekst.
Je werkt niet voor de krant ofzo
@:lenny_leonard
Zover ben ik nog niet eensquote:Op zondag 3 mei 2020 20:26 schreef Caland het volgende:
Ik ben inmiddels bij seizoen 3 aanbeland omdat je op één of andere manier toch wel een beetje blijft kijken @:elan
Het slaat nu echt helemaal nergens meer op
Dat ziet eruit als de zoveelste kutdetectivequote:Op zondag 3 mei 2020 21:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Zover ben ik nog niet eens
Maar serieus kijk Bosch en thank me later.
Het blijkt wel dat sinds de mensen die hier vandaan komen er niet meer mogen posten, de kwaliteit hard achteruit is gegaan.quote:Op zondag 3 mei 2020 21:09 schreef Caland het volgende:
COR / [COR-Feedback] Covid-19 #4
Het wordt tijd dat de onterecht gebanden daar eens orde op zaken gaan stellen@:ggmm
Mee eens makkerquote:Op zondag 3 mei 2020 21:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het blijkt wel dat sinds de mensen die hier vandaan komen er niet meer mogen posten, de kwaliteit hard achteruit is gegaan.
Zeker, het moet voor @Lavenderr inmiddels ook voelen als trekken aan een dood paard daar.quote:Op zondag 3 mei 2020 21:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Mee eens makkerals ik @:lavenderr was zou ik bedanken voor dat zooitje
(mag dit wel @:ggmm )
Vuistregel is om altijd mensen te mentionen die nooit online zijn.quote:Op zondag 3 mei 2020 21:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Voor nu.quote:Op zondag 3 mei 2020 21:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Lekker makkerquote:Op zondag 3 mei 2020 21:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voor nu.
Als je het maar niet dagelijks gaat doen, want als je elke dag mentions moet wegklikken omdat er mensen lopen te klieren is dat best vervelend, in tegenstelling tot wanneer je bijvoorbeeld alle mentions in één keer kan wegklikken.
maar dat lijkt me mega-logisch.
Helemaal vergeten te vermelden dat ik een uurtje gesport heb trouwens.
@:caland @:onlogisch @:jojoortje check die laatste zin.
Wie heeft dat achterbakse gedoe bedacht?quote:Op zondag 3 mei 2020 21:35 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Vuistregel is om altijd mensen te mentionen die nooit online zijn.
Helemaal mee eens, dit kan je zomaar 10!!! secondes per dag kosten.quote:Op zondag 3 mei 2020 21:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voor nu.
Als je het maar niet dagelijks gaat doen, want als je elke dag mentions moet wegklikken omdat er mensen lopen te klieren is dat best vervelend, in tegenstelling tot wanneer je bijvoorbeeld alle mentions in één keer kan wegklikken.
maar dat lijkt me mega-logisch.
Helemaal vergeten te vermelden dat ik een uurtje gesport heb trouwens.
@:caland @:onlogisch @:jojoortje check die laatste zin.
Het lijken mij de regels van een persoon die zijn of haar eigen hypocrisie probeert te verbloemen, nietwaar?quote:Op zondag 3 mei 2020 21:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wie heeft dat achterbakse gedoe bedacht?
In die tijd kan je 3 posts verwijderen.quote:Op zondag 3 mei 2020 21:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, dit kan je zomaar 10!!! secondes per dag kosten.
Dat moet wel ja.quote:Op zondag 3 mei 2020 21:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Het lijken mij de regels van een persoon die zijn of haar eigen hypocrisie probeert te verbloemen, nietwaar?
Heb je geen knopje waarmee je alle posts van iemand kan verwijderen?quote:
Dat zou wel kunnen ja, maar dan nog is het onnodig het te doen als je weet dat diegene er dagelijk last van heeft.quote:Op zondag 3 mei 2020 21:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat moet wel ja.
Volwassen mannen die zich druk maken om een mention meer of minder hebben een kleine piemel.
Neequote:Op zondag 3 mei 2020 21:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb je geen knopje waarmee je alle posts van iemand kan verwijderen?
Oh, ik zat maar te grappen dat user kyran dagelijk (hahahaha dom varken) bij je in de DM hing maar blijkbaar is dat echt zo!quote:Op zondag 3 mei 2020 21:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zou wel kunnen ja, maar dan nog is het onnodig het te doen als je weet dat diegene er dagelijk last van heeft.![]()
Gelukkig maar!quote:Op zondag 3 mei 2020 21:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zou wel kunnen ja, maar dan nog is het onnodig het te doen als je weet dat diegene er dagelijk last van heeft.![]()
Zeker als het gedaan wordt door mensen die hun ban niet kunnen verkroppenOver kleine piemels gesproken.
[..]
Nee![]()
Ja, wel alle post van een user in een specifiek topic, maar niet alle posts in totaal.
Jammer is dat eigenlijk!
quote:Op zondag 3 mei 2020 21:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee![]()
Ja, wel alle post van een user in een specifiek topic, maar niet alle posts in totaal.
Jammer is dat eigenlijk!
Nooit een dm van hem gehad.quote:Op zondag 3 mei 2020 21:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, ik zat maar te grappen dat user kyran dagelijk (hahahaha dom varken) bij je in de DM hing maar blijkbaar is dat echt zo!
dagelijkquote:Op zondag 3 mei 2020 21:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, ik zat maar te grappen dat user kyran dagelijk (hahahaha dom varken) bij je in de DM hing maar blijkbaar is dat echt zo!
quote:Op zondag 3 mei 2020 21:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, heb jij een baas. Ben je een hond?quote:Op zondag 3 mei 2020 21:53 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk ook onbeschoft. Ik zeg elke morgen goedemorgen tegen mijn baas
Tja, goede omgangsvormen en genieën is vaak geen gelukkige combinatie.quote:Op zondag 3 mei 2020 21:53 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk ook onbeschoft. Ik zeg elke morgen goedemorgen tegen mijn baas
quote:QAnon, a conspiracy theory that holds that top Democrats like Biden and Clinton are cannibal-pedophiles scheming to undermine Donald Trump.
Beetje pizzagatequote:Op zondag 3 mei 2020 21:56 schreef AFCNiels het volgende:
Weer een nieuwe conspiracy ontdekt, QAnon. Al twijfel ik of dit wel een conspiracy is, het klinkt nogal aannemelijk.
[..]
Daar moet ik me toch ook eens in verdiepen, dat hele QAnon gebeuren. Heb er links en rechts wel wat van gehoord, maar nog lang niet alles.quote:Op zondag 3 mei 2020 21:56 schreef AFCNiels het volgende:
Weer een nieuwe conspiracy ontdekt, QAnon. Al twijfel ik of dit wel een conspiracy is, het klinkt nogal aannemelijk.
[..]
Tot voor kort had ik er nog nooit van gehoord, net als dat hele cabal gedoe. Gelukkig is Bryan Roy er nu als inspiratiebron.quote:Op zondag 3 mei 2020 22:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Daar moet ik me toch ook eens in verdiepen, dat hele QAnon gebeuren. Heb er links en rechts wel wat van gehoord, maar nog lang niet alles.
En spirit cooking.quote:
Spirit cooking, ook zoiets aparts.quote:Op zondag 3 mei 2020 22:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Tot voor kort had ik er nog nooit van gehoord, net als dat hele cabal gedoe. Gelukkig is Bryan Roy er nu als inspiratiebron.
[..]
En spirit cooking.
https://www.ad.nl/buitenl(...)patriotten~aa24a2ab/quote:Op zondag 3 mei 2020 21:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hmm, jij vindt wel erg snel iets apart merk ik.quote:
quote:Op zondag 3 mei 2020 23:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hmm, jij vindt wel erg snel iets apart merk ik.
putingodtwitter:ASLuhn twitterde op zondag 03-05-2020 om 21:04:09Dr Alexander Shulepov fell out a hospital window & is in critical condition after complaining in a video he was forced to work while sick with #COVID19.
He's the 3rd Russian doctor to fall out a window in the past 10 days
https://t.co/PPuRy74gef https://t.co/Yi8vF2Npy8 reageer retweet
Allemaal #fakenewsquote:Op maandag 4 mei 2020 01:04 schreef aTypisch het volgende:
putingodtwitter:ASLuhn twitterde op zondag 03-05-2020 om 21:04:09Dr Alexander Shulepov fell out a hospital window & is in critical condition after complaining in a video he was forced to work while sick with #COVID19.
He's the 3rd Russian doctor to fall out a window in the past 10 days
https://t.co/PPuRy74gef https://t.co/Yi8vF2Npy8 reageer retweet
twitter:aad300 twitterde op maandag 04-05-2020 om 07:02:47Vanavond #Nationale Dodenherdenking ook dit jaar en terecht was ff een stukje zwaarder dan deze Coronacrisis #wereldoorlog 40-45 reageer retweet
@tompsv18quote:Op maandag 4 mei 2020 07:08 schreef Wereldgozer het volgende:
twitter:aad300 twitterde op maandag 04-05-2020 om 07:02:47Vanavond #Nationale Dodenherdenking ook dit jaar en terecht was ff een stukje zwaarder dan deze Coronacrisis #wereldoorlog 40-45 reageer retweet
Ik ontvang vandaag ook een pakketje!quote:Op maandag 4 mei 2020 09:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Goed nieuws! Uw zending van vandeStreek bier wordt vandaag bezorgd. Uw chauffeur is
vandaag tussen 10:13 en 11:13*
@:ggmm
@:scrummie2.1
@:caland
@:tjacka
Wat een waardeloos tijdstipquote:Op maandag 4 mei 2020 09:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Goed nieuws! Uw zending van vandeStreek bier wordt vandaag bezorgd. Uw chauffeur is
vandaag tussen 10:13 en 11:13*
@:scrummie2.1
@:caland
@:tjacka
Genot!quote:Op maandag 4 mei 2020 09:08 schreef GGMM het volgende:
Bezorgtijd: vandaag tussen 14:00 en 16:30
Zending is gesorteerd
@:lenny_leonard @:caland @:klummie @:onlogisch @:scrummie2.1
De bezorgerquote:Op maandag 4 mei 2020 09:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Genot!
Wie komt je pakketje brengen?
GLS bij @:caland
Dpd bij mij.
quote:Op maandag 4 mei 2020 09:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zal wel een autisme dingetje zijn of zo.
En dan wel zeker viesmad worden als ze er om 10:14 zijn?quote:Op maandag 4 mei 2020 09:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
10.13 maak er gewoon 10.15 van.
Nee, gewoon software die rittijden berekent.quote:Op maandag 4 mei 2020 09:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zal wel een autisme dingetje zijn of zo.
quote:Op maandag 4 mei 2020 09:29 schreef Caland het volgende:
Ik heb eigenlijk alleen een Feyenoord en Palestijnse vlag (lol)
https://www.vlaggenclub.n(...)pagnie-70x100cm.htmlquote:Op maandag 4 mei 2020 09:33 schreef Caland het volgende:
Oja Rotterdamse vlag ook nog
Wat een wanbeleid
Snel Nederlandse vlag kopen om daarna mijn twitternaam te verrijken met 🇱🇺 🚜
Als de tijdstippen alleen anders zijn is de hoeveelheid werk niet veel anders he.quote:Op maandag 4 mei 2020 09:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ook niet. Mij teveel werk.
Normaal doe ik er ook niet aan.quote:Op maandag 4 mei 2020 09:34 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Als de tijdstippen alleen anders zijn is de hoeveelheid werk niet veel anders he.
Een belangrijk detail.quote:Op maandag 4 mei 2020 09:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Normaal doe ik er ook niet aan.
Wij noteren dit.quote:Op maandag 4 mei 2020 09:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Normaal doe ik er ook niet aan.
In Nijmegen gingen ze met vrijheidsvuur naar Duitsland lopenquote:Op maandag 4 mei 2020 09:50 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
75 jaar vrijheid hebben we net niet gehaald (lol)
Dat wijlen kun je weglaten, want doorgaans worden er in Nederland weinig mensen levend begraven.quote:Op maandag 4 mei 2020 09:58 schreef Caland het volgende:
[..]
In Nijmegen gingen ze met vrijheidsvuur naar Duitsland lopen
Ben blij dat dat in ieder geval niet doorgaat
Mijn wijlen opa had zich omgedraaid in zijn graf
Xdquote:Op maandag 4 mei 2020 09:59 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dat wijlen kun je weglaten, want doorgaans worden er in Nederland weinig mensen levend begraven.
Werk eens aan je street credibility.quote:Op maandag 4 mei 2020 10:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jemig lul Nederlands. Halve tamme
Ben ik te oud voor.quote:Op maandag 4 mei 2020 10:05 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Werk eens aan je street credibility.
HUTSquote:Op maandag 4 mei 2020 10:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben ik te oud voor.
Ewa mattie
muggen nu al?quote:Op maandag 4 mei 2020 10:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Boys de muggen hebben mij goed te pakken gehad vannacht . GODVERDOMME
Net gewassen. Lekker man.quote:Op maandag 4 mei 2020 10:10 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik denk dat haags zijn dekbed en overtrek moet gaan controleren op vlooien.
Jahaa. Bemoeial.quote:Op maandag 4 mei 2020 10:12 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Leuk voor je. Maar je moet ook dekbed en overtrek heet wassen.
@:GGMM check deze.
Minste nummer van de plaat. Derhalve niet gekikt.quote:
watquote:Op maandag 4 mei 2020 10:14 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Minste nummer van de plaat. Derhalve niet gekikt.
Ik vind het gewoon niet zo'n leuk nummer.quote:
Dat mag wel, maar wat je zegt is gewoon niet waar.quote:Op maandag 4 mei 2020 10:15 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon niet zo'n leuk nummer.
Mogen mensen hun eigen mening er op na houden asjeblief?
quote:Op maandag 4 mei 2020 10:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat mag wel, maar wat je zegt is gewoon niet waar.
Het minste nummer is Fed Up Wit the Bullshit
Ik heb een vlag van Israël!!!quote:Op maandag 4 mei 2020 09:29 schreef Caland het volgende:
Ik heb eigenlijk alleen een Feyenoord en Palestijnse vlag (lol)
Superjoduhhhh! De derde ster die is in Amsterdam! AFCA HOOLIGANS PARA FOREVER, HIGH CBSquote:
Hoi Tjacka, Haags hier!quote:Op maandag 4 mei 2020 10:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Superjoduhhhh! De derde ster die is in Amsterdam! AFCA HOOLIGANS PARA FOREVER, HIGH CBS
No one likes us, we don't care
Dit was een post uit de YouTubehistorie van Rensajacied.
PolletjeGodquote:Op maandag 4 mei 2020 10:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Superjoduhhhh! De derde ster die is in Amsterdam! AFCA HOOLIGANS PARA FOREVER, HIGH CBS
No one likes us, we don't care
Dit was een post uit de YouTubehistorie van Rensajacied.
Geen mention maar toch gekliktquote:
Een lamp?quote:Op maandag 4 mei 2020 11:17 schreef Caland het volgende:
goed nieuws: je bestelling is verzonden! Je vindt de link om je bestelling te volgen in de e-mail met de verzendbevestiging.
Geen track&trace in de link
WANBELEID
Een voetbalshirtquote:
waarom celticquote:Op maandag 4 mei 2020 11:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Een voetbalshirt
https://m.jdsports.nl/pro(...)en/134311_jdsportsnl
Zonde om te laten liggen voor dat geld
De persoon die caland aanviel geholpen. (verder niet gelezen waar het over ging)quote:Op maandag 4 mei 2020 11:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
ONZ / Klappen voor zorgmedewerkers
@:caland krijgt er flink van lanks!
Ik had hooguit gehoopt dat wat meer mensen zouden happenquote:Op maandag 4 mei 2020 11:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik weet het, maar toch plaats ik hem:quote:Op maandag 4 mei 2020 11:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik had hooguit gehoopt dat wat meer mensen zouden happen
Maar toen zag ik het subforum
@Caland heeft gewoon gelijk.quote:Op maandag 4 mei 2020 11:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Alles.quote:Op maandag 4 mei 2020 11:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nou weer mee te maken?
Ik al 3 kilo.quote:
Hoeveel?quote:Op maandag 4 mei 2020 12:00 schreef JanCees het volgende:
[..]
Nou ik wel!
@:onlogisch
@:doublepain
Misschien kan je gaan tennissen op de Wii.quote:Op maandag 4 mei 2020 12:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik al 3 kilo.
Viesdik
Ik hoorde op de radio vanochtend (Studio Brussel stond even op) dat de Belgen weer mogen sporten met max 3 mensen en buiten.
Tennis mag daar dus weer. @:wereldgozer
DE OVERHEID DOET HIER ZOALS GEWOONLIJK WEER NIETS!!!1 (met shift getypt @:lange_lans)
Als je daarop gaat staan is hij zo kapot.quote:Op maandag 4 mei 2020 12:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien kan je gaan tennissen op de Wii.
Dit maakt mij WOEDENDquote:Op maandag 4 mei 2020 12:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik al 3 kilo.
Viesdik
Ik hoorde op de radio vanochtend (Studio Brussel stond even op) dat de Belgen weer mogen sporten met max 3 mensen en buiten.
Tennis mag daar dus weer. @:wereldgozer
DE OVERHEID DOET HIER ZOALS GEWOONLIJK WEER NIETS!!!1 (met shift getypt @:lange_lans)
WiiU een tijdje terug verkocht.quote:Op maandag 4 mei 2020 12:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien kan je gaan tennissen op de Wii.
Zo slecht maak ik ze niet eens.quote:Op maandag 4 mei 2020 12:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je daarop gaat staan is hij zo kapot.
@:caland check deze grap
Niet eens een glimlach.quote:Op maandag 4 mei 2020 12:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je daarop gaat staan is hij zo kapot.
@:caland check deze grap
maar zwaar is het niet, die gasten staan uren op de baan zonder moeite, ga dan maar meteen naar het terrasquote:
Dan kijk je weinig tennis.quote:Op maandag 4 mei 2020 12:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar zwaar is het niet, die gasten staan uren op de baan zonder moeite, ga dan maar meteen naar het terras
Als het niet zwaar is, dan ben je gewoon een beginner.quote:Op maandag 4 mei 2020 12:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar zwaar is het niet, die gasten staan uren op de baan zonder moeite, ga dan maar meteen naar het terras
Denk dat het best zwaar is, zeker in de volle zon in die zomertoernooien.quote:Op maandag 4 mei 2020 12:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
natuurlijk is het niet zwaar anders waren die partijen wel korterquote:Op maandag 4 mei 2020 12:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Als het niet zwaar is, dan ben je gewoon een beginner.
Dat dus. Het enige wat je hoeft te doen is je rechterarm te bewegen (of je linker als je daar je tennisracket vasthoudt) en that's it.quote:Op maandag 4 mei 2020 12:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is ook extreem saai om naar te kijkenquote:Op maandag 4 mei 2020 12:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat dus. Het enige wat je hoeft te doen is je rechterarm te bewegen (of je linker als je daar je tennisracket vasthoudt) en that's it.
Leuke hobby hoor, die mensen hebben heel veel pret onderling dus dat is helemaal prima. Maar met sporten heeft het niks te maken.
Uitstekende redenatie.quote:Op maandag 4 mei 2020 12:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
natuurlijk is het niet zwaar anders waren die partijen wel korter
Ik vind tennis juist één van de weinige sporten naast voetbal wat interessant is om te kijken.quote:Op maandag 4 mei 2020 12:09 schreef JanCees het volgende:
[..]
Het is ook extreem saai om naar te kijken
4 uur lang precies hetzelfde, val er altijd bij in slaap.
Tour de France en Marathon zijn sporten?quote:Op maandag 4 mei 2020 12:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Uitstekende redenatie.
Wat is in jouw ogen dan wel zwaar? Tour de France en Marathon gooi ik ook maar even op de hoop van lichte sporten. Kun je net zo goed meteen naar het terras.
Moet jij weten.quote:Op maandag 4 mei 2020 12:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind tennis juist één van de weinige sporten naast voetbal wat interessant is om te kijken.
quote:Op maandag 4 mei 2020 12:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat dus. Het enige wat je hoeft te doen is je rechterarm te bewegen (of je linker als je daar je tennisracket vasthoudt) en that's it.
Leuke hobby hoor, die mensen hebben heel veel pret onderling dus dat is helemaal prima. Maar met sporten heeft het niks te maken.
lekkere vergelijking, maar zowat iedere balsport is zwaarder dan tennis, dat is gewoon een ouwewijvensport, honkbal is misschien nog net iets erger, dat is voor dikke luie mensenquote:Op maandag 4 mei 2020 12:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Uitstekende redenatie.
Wat is in jouw ogen dan wel zwaar? Tour de France en Marathon gooi ik ook maar even op de hoop van lichte sporten. Kun je net zo goed meteen naar het terras.
Bedankt. Dat Lenny niet woedend werd was een tegenvaller, maar dit maakt een hoop goed.quote:Op maandag 4 mei 2020 12:12 schreef maxi-mus het volgende:
Alleen al het feit dat je denkt dat iemand maar één hand gebruikt tijdens het tennis heb ik geen woorden voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 mei 2020 12:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt. Dat Lenny niet woedend werd was een tegenvaller, maar dit maakt een hoop goed.Ik zal maar niet beginnen over de hypocrisie van deze post (geen argumenten maar benoemen dat iemand boos is) want anders wordt het weer een vermoeiende dag. Overigens tennis ik zelf niet eens maar je loopt gewoon met je eigen domheid te koop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
koekoekquote:Op maandag 4 mei 2020 12:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zal maar niet beginnen over de hypocrisie van deze post (geen argumenten maar benoemen dat iemand boos is) want anders wordt het weer een vermoeiende dag. Overigens tennis ik zelf niet eens maar je loopt gewoon met je eigen domheid te koop.
Wow, woedend.quote:Op maandag 4 mei 2020 12:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zal maar niet beginnen over de hypocrisie van deze post (geen argumenten maar benoemen dat iemand boos is) want anders wordt het weer een vermoeiende dag. Overigens tennis ik zelf niet eens maar je loopt gewoon met je eigen domheid te koop.
Met?quote:Op maandag 4 mei 2020 12:21 schreef GGMM het volgende:
Even tussendoor, 2 omeletten gegeten.
@:onlogisch @:insomnia
Niet gelezen.quote:Op maandag 4 mei 2020 12:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wow, woedend.
Verder klopt het uiteraard niet wat je zegt (zo heb ik nergens benoemd dat iemand boos is en was het nooit mijn intentie een serieuze discussie te voeren), maar laten we het hierbij laten inderdaad.
Nee deze was wel iets leuker.quote:Op maandag 4 mei 2020 12:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk
Bijna net zo grappig als mijn Wii-grap
Wat een onzin. Maar wat jij wil.quote:Op maandag 4 mei 2020 12:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
lekkere vergelijking, maar zowat iedere balsport is zwaarder dan tennis, dat is gewoon een ouwewijvensport, honkbal is misschien nog net iets erger, dat is voor dikke luie mensen
Ik mis hier nog wat info wat vraag me af hoe ze dat gaan tracken zonder refferal linkquote:Op maandag 4 mei 2020 10:23 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben benieuwd wat @:kingroland van deze marketing vindt.
Niet, je krijgt er niks voor terug ze hopen gewoon dat je dit doet omdat je zo enthousiast bent.quote:Op maandag 4 mei 2020 12:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik mis hier nog wat info wat vraag me af hoe ze dat gaan tracken zonder refferal link
Ohquote:Op maandag 4 mei 2020 12:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet, je krijgt er niks voor terug ze hopen gewoon dat je dit doet omdat je zo enthousiast bent.
zwaarder dan tennis, maar goed jij vindt het nogal inspannend dat tennis dus dat zegt wel veel over jequote:Op maandag 4 mei 2020 12:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat een onzin. Maar wat jij wil.
Voetbal is dan wel een zware sport?
Ohja bevrijdigsdagquote:Op maandag 4 mei 2020 12:46 schreef Buitendam het volgende:
Vlagje halfstok gehangen. Nationalist dat ik ben.
quote:Op maandag 4 mei 2020 12:46 schreef Buitendam het volgende:
Vlagje halfstok gehangen. Nationalist dat ik ben.
quote:
Kunst hoeft ook niet functioneel te zijn.quote:Op maandag 4 mei 2020 12:48 schreef Caland het volgende:
Twitterhashtags op een krijtbord lijken me niet heel functioneel.
Dat is het ook. Meestal zwaarder dan een potje voetbal. Maar prima dat we het hier oneens zijn.quote:Op maandag 4 mei 2020 12:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
zwaarder dan tennis, maar goed jij vindt het nogal inspannend dat tennis dus dat zegt wel veel over je
Moet je dan werken wat is dat voor onzinquote:Op maandag 4 mei 2020 12:52 schreef maxi-mus het volgende:
Hopelijk krijg ik geen telefoontje rond 20.00 uur.
Tenzij je de keeper van ADO bentquote:Op maandag 4 mei 2020 12:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat is het ook. Meestal zwaarder dan een potje voetbal. Maar prima dat we het hier oneens zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |