Het verschil mannen vrouwen is al anders verklaard, net als bij andere virussenquote:Op zondag 3 mei 2020 18:52 schreef Gia het volgende:
Om even terug te komen op die BMR....
Zou het ook alleen door de rode hond vaccinatie kunnen komen?
Meisjes kregen die vanaf 1975 op hun 11de, jongens pas vanaf 1987, tien de BMR werd opgenomen in het RVP.
Dat zou verklaren waarom er meer mannen dan vrouwen getroffen worden. En meer ouderen dan jongeren.
twitter:Blazin_Tre twitterde op zaterdag 04-04-2020 om 11:07:23American memes against China: Racist, ignorant, childish, based of lies, unfunny.
Chinese memes against America: Funny, painfully truthful, catchy, non racist. https://t.co/QUy7m4o7Dx reageer retweet
En in Italië zijn ze pas in 2017 gaan vaccineren.quote:Op zondag 3 mei 2020 18:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Het verschil mannen vrouwen is al anders verklaard, net als bij andere virussen
Ik weet niet welk onderdeel eruit de meeste positieve effecten lijkt te hebben in de hypotheses die er zijnquote:Op zondag 3 mei 2020 18:58 schreef Gia het volgende:
[..]
En in Italië zijn ze pas in 2017 gaan vaccineren.
Je kan de pagina via chrome vertalen.quote:Op zondag 3 mei 2020 18:49 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ik kan geen Deens en ik heb nog nergens gelezen dat er verwacht wordt dat het daadwerkelijk een effect van de schoolopening was.
Schijnt toch ook dat de bible-belt hard getroffen is. Daar zijn nogal wat non-vaxxers.quote:Op zondag 3 mei 2020 19:00 schreef Molo het volgende:
Ik weet niet welk onderdeel eruit de meeste positieve effecten lijkt te hebben in de hypotheses die er zijn
En zou goed kunnen, denk dat daar wel onderzoek naar loopt
Zou goed kunnen natuurlijk. De vraag is of dat inmiddels erg is, als het zorgsysteem het aan kan en de risico's door de overheid en bevolking als acceptabel worden gezienquote:Op zondag 3 mei 2020 19:01 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Je kan de pagina via chrome vertalen.
Het is op zijn minst opvallend toch?
Ik ben benieuwd wat het doet met het OMT advies voor de scholen hier bij een nog verdere stijging. Ook al is het nog niet direct gekoppeld aan kinderen.
Daar zaten ze nog tot half maart in stampvolle kerkjes, waarbij voorgangers kennelijk nogal wat mensen hebben besmet.quote:Op zondag 3 mei 2020 19:03 schreef Gia het volgende:
[..]
Schijnt toch ook dat de bible-belt hard getroffen is. Daar zijn nogal wat non-vaxxers.
Je denkt dat ze niet weten dat de scholen opendoen tot een hogere R0 zal leiden?quote:Op zondag 3 mei 2020 19:01 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat het doet met het OMT advies voor de scholen hier bij een nog verdere stijging. Ook al is het nog niet direct gekoppeld aan kinderen.
Ook veel veehouderij en dus veel stikstofdioxide in de lucht.quote:Op zondag 3 mei 2020 19:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Daar zaten ze nog tot half maart in stampvolle kerkjes, waarbij voorgangers kennelijk nogal wat mensen hebben besmet.
Als we deze tijd solidair moeten doorkomen zullen er heel wat meer maatregelen nodig zijn. Ook op economisch gebied.quote:Op zondag 3 mei 2020 18:35 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
precies, solidair zijn met de niet immuum mensen.
Kloptquote:Op zondag 3 mei 2020 19:03 schreef Gia het volgende:
[..]
Schijnt toch ook dat de bible-belt hard getroffen is. Daar zijn nogal wat non-vaxxers.
Ik doe niet meer eens de moeite om op deze user te reageren. Daar zit geen bocht meer in de weg, zo kort door de bocht telkens.quote:
Interessant punt inderdaad!quote:Op zondag 3 mei 2020 19:01 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Dan is het ook nog eens zo dat 62% van de besmettingen vrouw is, maar van de ziekenhuisopnames juist de mannen in de meerderheid zijn.quote:Op zondag 3 mei 2020 19:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Klopt
Plus dat daar nog veel kerkdiensten waren en mensen sowieso veel bij elkaar over de vloer komen want socialer ingesteld.
Het kan meerdere/allerlei oorzaken hebben, ik weet het niet
Mooiquote:Op zondag 3 mei 2020 18:23 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
dan is het maar goed, want dat zijn zo veel mensen, dan kan het ziekenhuis en de zorg nooit en te nimmer aan.
3% van alle mensen onder de 60.... man man, dan liggen de lijken op de stoep tot het volgende ziekenhuis.
Bekend liedje.quote:Op zondag 3 mei 2020 18:56 schreef speknek het volgende:
Deze is al een maand oud, dus het zou goed kunnen dat ie hier al gepost is, maar ik zag hem gisteren pas voor het eerst. Klik op de link voor een kek liedje.twitter:Blazin_Tre twitterde op zaterdag 04-04-2020 om 11:07:23American memes against China: Racist, ignorant, childish, based of lies, unfunny.
Chinese memes against America: Funny, painfully truthful, catchy, non racist. https://t.co/QUy7m4o7Dx reageer retweet
twitter:XHNews twitterde op donderdag 30-04-2020 om 07:42:55China: We discovered a new virus.
America: So what?
China: It's Dangerous
America: It's only a Flu
China: Wear a Mask
America: Don't wear a Mask
... https://t.co/Qxugv8z73J reageer retweet
20 mei worden veel zaken versoepeld. Het spijt mij echt dit te moeten mededelen. Maar komop, het komt allemaal goed.quote:Op zondag 3 mei 2020 19:13 schreef BoerHagenees het volgende:
[..]
Nee het is de realiteit.
Accepteer dat je toch in of rond je huis zal moeten blijven het komende jaar.
3% van de mensen onder de 60 is heel wat anders dan 3% van de mensen die in het ziekenhuis terecht komen is onder de 60....quote:Op zondag 3 mei 2020 18:23 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
dan is het maar goed, want dat zijn zo veel mensen, dan kan het ziekenhuis en de zorg nooit en te nimmer aan.
3% van alle mensen onder de 60.... man man, dan liggen de lijken op de stoep tot het volgende ziekenhuis.
Wie ouder dan 65 is heeft die vaccinatie niet gekregen, dus kan het niet verklaren waarom mannen in die leeftijdsgroep ook zwaarder getroffen worden.quote:Op zondag 3 mei 2020 18:52 schreef Gia het volgende:
Meisjes kregen die vanaf 1975 op hun 11de, jongens pas vanaf 1987, tien de BMR werd opgenomen in het RVP.
Dat zou verklaren waarom er meer mannen dan vrouwen getroffen worden. En meer ouderen dan jongeren.
Ja volgens mijn berekening zit die op 0,2. Je kan weer rustig slapen.quote:Op zondag 3 mei 2020 19:19 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Ik denk dat het nu tussen 0,7-1,0 is nu R0 van reproductiegetal. als het zo doorgaat kan et over paar weken 1,0-1,7 R0!
Ik heb het gevoel dat door het openstellen van de scholen de R0 spontaan op 0 komt....quote:Op zondag 3 mei 2020 19:16 schreef Ven1972 het volgende:
Ik heb ook het gevoel dat reproductiegetal hier in Nederland door te doen van mensen die de regels aan de laars lappen wel een beetje gaat stijgen... Hiervan zien we nog niet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |