quote:Op maandag 6 februari 2023 15:41 schreef rena het volgende:
Dochterlief heeft een vriendinnetje te spelen en geeft haar een rondleiding, boven bij de wasmachine hoor ik haar vol overtuiging zeggen; “Hier werkt mama”.
Geen woord aan gelogen!quote:Op maandag 6 februari 2023 15:41 schreef rena het volgende:
Dochterlief heeft een vriendinnetje te spelen en geeft haar een rondleiding, boven bij de wasmachine hoor ik haar vol overtuiging zeggen; “Hier werkt mama”.
Whoppaaaaquote:Op woensdag 8 maart 2023 21:10 schreef LadyTagliatelle het volgende:
“Opa, ik(8) heb lippenstift op”
- bah! Nu krijg je geen kusje hoor
“ Kleintje dan?”
- oké, kleintje
“ mooi hè? “
- Nou ik hou er niet zo van
“ Wen er maar aan!”
In de speeltuin:
Mijn dochter(8): “hoi”
Onbekende rokende man: - hoi, kijk je uit met die schommel, anders gaat het nog kapot straks door dat draaien steeds.
Mijn dochter: Kijkt u dan ook uit, straks gaan uw longen nog kapot.
Man: stilte
Mijn dochter: en u mag niet roken in de speeltuin.!
Ik schaamde me een beetje maar ik was ook wel trots
Toen ik zwanger was van nr 2, kreeg ik een beertje ipv een broertje... " wat zit er in mama's buik?" Een beer!quote:Op donderdag 9 maart 2023 07:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
We zijn met Bambi (16mnd) aan het oefenen op dat als wij vragen 'wat krijgt Bambi?' zij (vet schattig) antwoord met 'zusje'.
Maar vanmorgen vroeg ik het weer en toen was het antwoord 'autu' (auto). Nou kind, ik weet niet of we je ooit een auto kunnen geven
Ik heb het pas nog geverifieerd.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 19:46 schreef Adrian4 het volgende:
Willem van 7 is erg aan het twijfelen wat hij later wil worden: boer of bouwvakker.
Zijn dilemma legde hij voor bij oma.
W: “oma, ik denk toch dat ik boer wil worden”
Oma: “goed jongen”
W: “met een traktor met een bankje achterop voor drie personen, voor mijn vrouw en twee kinderen, dan kunnen we touren”
Oma: “dat is gezellig”
W: “oma, heb je een vrouw nodig als je boer bent?”
Oma: “nee hoor, maar het is wel gezellig denk ik”
W: “ik wil geen vrouw, want dan kan ik niet op de bank liggen”
Oma“Je kan ook twee banken kopen?”
W: “nee, dan word ik er steeds afgejaagd”
ik denk dat ik mijn man te vaak van de bank af jaag
quote:Op woensdag 16 augustus 2023 23:45 schreef Jentin het volgende:
Het verschil tussen mijn kinderen in 1 gesprek:
Oudste na het eten: ‘Heb je lekker gegeten, mam?’
Ik: ‘Nah, niet zo. Heb wel eens beter gekookt.’
Oudste: ‘Ah, jammer zeg dat het niet smaakte.’
Ik: ‘Ach ja, morgen weer beter.’
Jongste, vanuit de kamer: ‘Dénk je.’
Ik heb ook het idee dat de ‘foute’ gedachten niet bij het kind zitten.quote:Op zondag 27 augustus 2023 11:30 schreef Leandra het volgende:
Het kunnen ook tennisballen of voetballen zijn die ze bedoelt.
Ze bedoelde echt de vieze ballen.quote:Op zondag 27 augustus 2023 11:30 schreef Leandra het volgende:
Het kunnen ook tennisballen of voetballen zijn die ze bedoelt.
Ik snap m niet...quote:Op zondag 3 september 2023 17:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Bambi: *naam man/papa*
Man: "..vader" (gekscherend)
Bambi: "Opa!"
Ik ga stuk
Mijn man wilde dat ze hem 'vader' ging noemen ipv bij zijn naam. Toen zei ze 'Opa!'quote:
Zoiets zie ik Thomas ook nog wel zeggenquote:Op dinsdag 19 september 2023 19:35 schreef Seven. het volgende:
Colin van bijna 3 vond mijn oorbellen erg interessant, want hij probeerde eraan te trekken. Dus ik doe ze zo uit en geef ze aan hem zodat hij er naar kan kijken en omdat hij nog niet zo goed kan praten zeg ik er 'oorbellen' bij.
Na aandachtig bestuderen, houdt hij er één tegen zijn oor en zegt: 'hallo, oma?'
quote:Op dinsdag 19 september 2023 20:05 schreef Nolita het volgende:
Haha Seven![]()
Vanochtend vertelde peuter me trots dat ze een kiwi uitgezogen had.(een kiwi uitgezocht dus).
Offtopic, maar hier hielp een spuitbus met water met het labeltje 'monster weg!' erop echt fantastisch voor dit soort gedoe.quote:Op donderdag 21 september 2023 13:35 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Zoiets zie ik Thomas ook nog wel zeggen
[..]![]()
Thomas was laatst heel ad rem, hoe bedenkt hij het zo snel.
Hij ligt in bed maar wilde niet slapen. Dus mijn man naar boven..
T: Ik wil hier niet zijn, er zijn monsters
P: Nee joh, mama is beneden en ik ben er ook, dus er zijn geen monsters.
T: Maar de monsters zitten onder mijn bed.
P. Dat past toch helemaal niet, je hebt laatjes onder je bed.
T: Het zijn platte monsters..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |