Je gaat er in ieder geval wel helemaal voor.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:08 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Nu ik mod ben gaat het niet meer zo hard
Als mod heb je een voorbeeldfunctiequote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:13 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Je gaat er in ieder geval wel helemaal voor.
Zeg je dat iedere avond weer teleurgesteld tegen jezelf in de spiegel?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:13 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Als mod heb je een voorbeeldfunctie
quote:
Welke holocaust?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
Vogeltjesdanstopic?
Nou, laat de holocaustontkenning maar beginnen...
Welke holocaust?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
Vogeltjesdanstopic?
Wist niet dat vogeltjesdans moslim was.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
Vogeltjesdanstopic?
Ik ben helemaal niet teleurgesteld in jequote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:15 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Zeg je dat iedere avond weer teleurgesteld tegen jezelf in de spiegel?
En ik ben al een half jaar mod. In die tijd net 20 notes gepakt ofzoquote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:19 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik 52,4![]()
Akelig dicht bij elkaar nog steeds, maar jij nog iets beter
Ja doe d'r maar een zak over.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:19 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Die kop mag weg, alleen de pokies aub!
Notes krijgen is juist een préquote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:20 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ja doe d'r maar een zak over.
Ik wil ook nog wat mensen mentionen maar wie, zonder notes te krijgen?
@:slaaf_fikkie
BTquote:
True. Wat is een mooi getal? Zit op 280 nu. Dubbele erbij moet wel lukken in een weekje denk ik.quote:
Ze zijn daar inderdaad erg vrijgevigquote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:22 schreef FernandoMartinez het volgende:
Sinds COR heb ik er wel een paar notes bij
450 zou al fantastisch zijnquote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:22 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
True. Wat is een mooi getal? Zit op 280 nu. Dubbele erbij moet wel lukken in een weekje denk ik.
Ja idd ik heb er daar iets van 15 gehad, sinds de weekban blijf ik daar maar wegquote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:22 schreef FernandoMartinez het volgende:
Ik ook.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:22 schreef FernandoMartinez het volgende:
https://fok.nl/shop/shownotes/hsgbomber.phpquote:
Bij abonnementen, gratis notes inzienquote:
Zou gaaf zijn als ik die van jou kon zien maar zo werkt het helaas nietquote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:24 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
https://fok.nl/shop/shownotes/hsgbomber.php
alleen username ff aanpassen anders kan je de mijne zien
Ik heb er geen in cor. Daar bagger ik nietquote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:23 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ja idd ik heb er daar iets van 15 gehad, sinds de weekban blijf ik daar maar weg
CORREDquote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:23 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ja idd ik heb er daar iets van 15 gehad, sinds de weekban blijf ik daar maar weg
Lekker puhquote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:25 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Zou gaaf zijn als ik die van jou kon zien maar zo werkt het helaas niet
Je kunt ze ook krijgen als je een van de moderators daar een mention geeft.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:25 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ik heb er geen in cor. Daar bagger ik niet
Je post dus helemaal niet in COR.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:25 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ik heb er geen in cor. Daar bagger ik niet
Ja het zijn er eigenlijk 100.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:26 schreef FernandoMartinez het volgende:
Mijn teller staat op 23, wel afkloppen want er zit een week vertraging in.
Same, wegens trollen lol. Dat doe ik nog nooitquote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:26 schreef R-woud93 het volgende:
Ook een ban opgelopen in COR, niet terecht uiteraard
Gelukkig doen @Danny en @yvonne nooit flauw daaroverquote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je kunt ze ook krijgen als je een van de moderators daar een mention geeft.
@murp ook nietquote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:27 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Gelukkig doen @:danny en @:yvonne nooit flauw daarover
Nu voel ik me als een ruige jongenquote:
Ga gewoon meeposten in COR. Dan regenen de notes binnen.quote:
Niemand eigenlijk, behalve @SimonedeBeauvoirquote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:27 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
@:murp ook niet
@:vonkenboer ook niet hoop ik
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:28 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Niemand eigenlijk, behalve @:SimonedeBeauvoir
Oh.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ga gewoon meeposten in COR. Dan regenen de notes binnen.
Ik mag niet zeggen waar ik notes voor heb gekregen. Daar heb ik een paar dagen terug nog een ban voor gehad.
Wie moet je mentionen dan?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je kunt ze ook krijgen als je een van de moderators daar een mention geeft.
Wie?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:29 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Sommigen hier lijken me wat getriggert
Kijken of het nu weer genote wordt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
Geen idee, waarom post je hier idd?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:29 schreef Fok-it het volgende:
Waarom wordt deze sc door debieltjes overgenomen?
Niet veelquote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je post dus helemaal niet in COR.
Getriggertquote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:29 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Sommigen hier lijken me wat getriggert
Kijken of het nu weer genote wordt
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:29 schreef R-woud93 het volgende:
DM genotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Post hier al jaren vriend. We zijn een zeer select clubjequote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:29 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Geen idee, waarom post je hier idd?
Rot op dan.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:29 schreef Fok-it het volgende:
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:29 schreef R-woud93 het volgende:
DM genotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haha. Is dat een dm van AmaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Ja wrm post jij hierquote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:29 schreef Fok-it het volgende:
Oh heb je hem weerquote:
Kan je niet ergens anders een clubje maken? Of op wie doelde je eigenlijk? Ik hoor gewoon bij het clubje toch?!quote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Post hier al jaren vriend. We zijn een zeer select clubje
Solliciteer voor modquote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:25 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Zou gaaf zijn als ik die van jou kon zien maar zo werkt het helaas niet
Eh ja is gewoon goed hoor. Of dacht je dat de Engelse taal d/t gebruik kent?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Getriggert
@:ggmm @:tjacka check deze gast
Nee. Jij hoorde bij het Braddie clubje. Dat die nu weg is betekent niet dat je je hier maar even bij kan voegen. Zo werkt dat nietquote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:31 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Kan je niet ergens anders een clubje maken? Of op wie doelde je eigenlijk? Ik hoor gewoon bij het clubje toch?!
quote:
Ook wel eens gedaan. Vond de auto van de zaak wat minder (terwijl ik KLB mod was!)quote:
Vind je het oke om over je jeugdzondes te praten?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:31 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Kan je niet ergens anders een clubje maken? Of op wie doelde je eigenlijk? Ik hoor gewoon bij het clubje toch?!
quote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vind je het oke om over je jeugdzondes te praten?
Heb je nog nooit gezien.quote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:31 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Eh ja is gewoon goed hoor. Of dacht je dat de Engelse taal d/t gebruik kent?
Koala’s zijn super schattig, logisch dat dat niet wordt genotet.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:27 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Echt hè. Niet eentje die gaat over kaulo.
Coronajong is dan wel weer genote.
Dat hongerloon kan me gestolen worden. Ik ben het voor de statusquote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:32 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ook wel eens gedaan. Vond de auto van de zaak wat minder (terwijl ik KLB mod was!)
Maar goed, misschien is het nu wat beter? Nog steeds 6400 eu p/m?
Vertelquote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:33 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]ik weet al waar je het over wil hebben.
Koala’s zijn kutbeesten met hiv.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Koala’s zijn super schattig, logisch dat dat niet wordt genotet.
Ik post waar ik wil hoor.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee. Jij hoorde bij het Braddie clubje. Dat die nu weg is betekent niet dat je je hier maar even bij kan voegen. Zo werkt dat niet
Dit is wel de waarheid trouwens.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:33 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Heb je nog nooit gezien.
Of verschuil je je alleen in slowchats?
Niet forumwijd posten = niet bestaand
Nouquote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb ook fokster die ik wil versieren maar weet niet hoe
Flink grote pik hebben.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Crewbashquote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:34 schreef Amarantha het volgende:
Koala's zien er altijd zo lief uit.Cuteeee
Ja dat is wel waarquote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:34 schreef Amarantha het volgende:
Koala's zien er altijd zo lief uit.Cuteeee
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je kunt jezelf gewoon notenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:34 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Financieel niet aantrekkelijk voor me.
En bovendien slecht voor m'n note count
Omdat ik niet in die kinderachtige topics post?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:33 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Heb je nog nooit gezien.
Of verschuil je je alleen in slowchats?
Niet forumwijd posten = niet bestaand
quote:
Wie nu weer?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ok boomerquote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:35 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Omdat ik niet in die kinderachtige topics post?![]()
Maar goed, ik hoef geen erkenning van een kinderachtige kleuter die loopt te geilen op oneliners in sub forums die niemand boeit
Maar schijnen wel agressief te zijn maar zo zien ze er nooit uit vind ik.quote:
Geen idee, volgens mij was ik niet ingeruild. Maar, op wie aas je dan en pics?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Is dat ook de reden dat je werd ingeruild voor een Marokkaan?
Aaahquote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo’n diertje vergeef je toch dat die HIV heeft.
Niet te vertrouwen.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat een schatje, doodknuffelenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
26 en dan een boomer zijn, een droom komt uitquote:
GTWVquote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:35 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Omdat ik niet in die kinderachtige topics post?![]()
Maar goed, ik hoef geen erkenning van een kinderachtige kleuter die loopt te geilen op oneliners in sub forums die niemand boeit
Dolfijnen an sich zijn zeer fascinerend.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
De evolutie van de dolfijn is best fascinerend.
Je gaat ons nu alles vertellen?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
De evolutie van de dolfijn is best fascinerend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |