Je gaat er in ieder geval wel helemaal voor.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:08 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Nu ik mod ben gaat het niet meer zo hard
Als mod heb je een voorbeeldfunctiequote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:13 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Je gaat er in ieder geval wel helemaal voor.
Zeg je dat iedere avond weer teleurgesteld tegen jezelf in de spiegel?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:13 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Als mod heb je een voorbeeldfunctie
quote:
Welke holocaust?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
Vogeltjesdanstopic?
Nou, laat de holocaustontkenning maar beginnen...
Welke holocaust?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
Vogeltjesdanstopic?
Wist niet dat vogeltjesdans moslim was.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
Vogeltjesdanstopic?
Ik ben helemaal niet teleurgesteld in jequote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:15 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Zeg je dat iedere avond weer teleurgesteld tegen jezelf in de spiegel?
En ik ben al een half jaar mod. In die tijd net 20 notes gepakt ofzoquote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:19 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik 52,4![]()
Akelig dicht bij elkaar nog steeds, maar jij nog iets beter
Ja doe d'r maar een zak over.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:19 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Die kop mag weg, alleen de pokies aub!
Notes krijgen is juist een préquote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:20 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ja doe d'r maar een zak over.
Ik wil ook nog wat mensen mentionen maar wie, zonder notes te krijgen?
@:slaaf_fikkie
BTquote:
True. Wat is een mooi getal? Zit op 280 nu. Dubbele erbij moet wel lukken in een weekje denk ik.quote:
Ze zijn daar inderdaad erg vrijgevigquote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:22 schreef FernandoMartinez het volgende:
Sinds COR heb ik er wel een paar notes bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |