Ik eet alles wel haha.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 22:46 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Ben jij van de fudgy of cakey brownies?
Ja echt hoor, zulke lieve oprechte mensen in zijn familiequote:Op zaterdag 2 mei 2020 22:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Leuk en lief van je schoonmoederIk hoop ook ooit nog eens zo’n positieve schoonmoeder te krijgen
Beetje Joegoslavië vibes.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 22:56 schreef UitStraling het volgende:
Wat een spuuglelijk stadhuis hebben we
Ik ken nog wel een lekker middeltje voor door de browniemix heen wat het leven tijdelijk beter maaktquote:Op zaterdag 2 mei 2020 22:56 schreef G-Pier het volgende:
De brownies worden wel een onderdeel van mijn lichte vorm van emo-vreetbuitjes omdat ik op de ene dag via de mail ontslagen ben en een baan moet vinden voordat mijn WW afloopt.
Begin jij ook al?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 22:56 schreef UitStraling het volgende:
Wat een spuuglelijk stadhuis hebben we
Ja maar zoiets straalt toch geen joie de vivre uit, of gaan we er een dictatuur van maken dat onze overheidsgebouwen ontzag en soberheid moeten inboezemen?quote:
Ja plak er desnoods ledverlichting op, zeg het hem.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij past niet echt in ons dorp Budakim
zou er al iets beter uit zien jaquote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja plak er desnoods ledverlichting op, zeg het hem.
Het stond er al he? Ik heb alleen Kwiwi’s UI op de gevel laten schilderenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij past niet echt in ons dorp Budakim
Foguelifaat?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:19 schreef LTVDK het volgende:
Dit stadhuis ziet er meer uit alsof er regelmatig iemand vanaf wordt geworpen die het niet eens is met het regime.
Ja of als een kinderweeshuis met personeel dat kinderen haat.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:19 schreef LTVDK het volgende:
Dit stadhuis ziet er meer uit alsof er regelmatig iemand vanaf wordt geworpen die het niet eens is met het regime.
oh dan kan ik daar ook solliciterenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja of als een kinderweeshuis met personeel dat kinderen haat.
hoe lang heb je ww dan?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 22:56 schreef G-Pier het volgende:
De brownies worden wel een onderdeel van mijn lichte vorm van emo-vreetbuitjes omdat ik op de ene dag via de mail ontslagen ben en een baan moet vinden voordat mijn WW afloopt.
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ha kijk nu wil ze wel ineens werken.
Jemig, het is niet echt jouw jaar geloof ik he, qua banenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 22:56 schreef G-Pier het volgende:
Eerst die kinderen een ledstrip om de nek doen en ze dan van het dak af werpen.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ha kijk nu wil ze wel ineens werken.
Geeft wel bijzonder vuurwerk, wijntje erbij, beetje vrolijke muziek terwijl de oplichtende kinderlijfjes uiteen spatten op het koude beton.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eerst die kinderen een ledstrip om de nek doen en ze dan van het dak af werpen.
Het idee met dat snoer om de nek is dat ze een beetje blijven hangen he Harry, dus een soort kerstverlichting voor dat troosteloze gebouw.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geeft wel bijzonder vuurwerk, wijntje erbij, beetje vrolijke muziek terwijl de oplichtende kinderlijfjes uiteen spatten op het koude beton.
De macabere kerstboom.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het idee met dat snoer om de nek is dat ze een beetje blijven hangen he Harry, dus een soort kerstverlichting voor dat troosteloze gebouw.
Erdopestenaar dan maar?quote:
Beetje zoals in Sicorro of hoe die Mexicaanse film ook heette?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het idee met dat snoer om de nek is dat ze een beetje blijven hangen he Harry, dus een soort kerstverlichting voor dat troosteloze gebouw.
Doe even refreshen dan.quote:
nee want dan moet ik het eerst schuren.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nu je toch volleerd klusser bent zou je het ook kunnen verven in allerlei vrolijke kleuren?
Hmm, zegt me niks, maar qua Mexicaanse film is From Dusk Till Dawn misschien wat toepasselijker hier.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Beetje zoals in Sicorro of hoe die Mexicaanse film ook heette?
Zet alvast een glaasje cola op het tafeltje naast de bank.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee want dan moet ik het eerst schuren.
en dan lig ik bij jou op de bank met schuurptss
ik bezet het plein hoorquote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oh gaan we gillen, komen nu de Egyptische roots bovendrijven?
Bedoelde scene zoals ditquote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm, zegt me niks, maar qua Mexicaanse film is From Dusk Till Dawn misschien wat toepasselijker hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Ok Budalini.quote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Bedoelde scene zoals dit
'welkom in onze stad, please behave, or else...'
(Niet geschikt voor mensen met een ziel)gezelligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
we willen een mooier stadhuis maar buda amin werkt niet meequote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:35 schreef Koen66 het volgende:
Oh is een opstand nabij, wordt de burgemeester afgezet?
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Bedoelde scene zoals dit
'welkom in onze stad, please behave, or else...'
(Niet geschikt voor mensen met een ziel)Hmm, ik kijk meestal net wat gezelligere films geloof ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:
Op zich wel een goed planquote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm, ik kijk meestal net wat gezelligere films geloof ik.
De Titty Twister heeft in ieder geval wel een stuk boeiendere en leuker verlichte gevel dan die DDR hut van Viktor Budapan.quote:
ze heeft weer een nieuwequote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Op zich wel een goed plan
Die was op een Fokmeet trouwens, dat ik deze zag![]()
Ik vind het een goed plan!quote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De Titty Twister heeft in ieder geval wel een stuk boeiendere en leuker verlichte gevel dan die DDR hut van Viktor Budapan.
Ja daarom riep ik je vanmiddagquote:
oh dat heb ik gemist :pquote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja daarom riep ik je vanmiddag
Wat een horror hč
Je zoekt het maar uitquote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou je hoort het @:Budapestenaar we hebben een nieuwe gevel voor het stadhuis
*pakt fakkels*quote:
Ik las wijfjequote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:43 schreef UitStraling het volgende:
*gaat op bankje bij het plein zitten met een wijntje
Drink even een beetje door, dan kunnen we ook nog wat met glasscherven doen.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:43 schreef UitStraling het volgende:
*gaat op bankje bij het plein zitten met een wijntje
Hoofdprijs van deze avond, een grimmige geurkaars.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:44 schreef liesje1979 het volgende:
Het stadhuis is fantastisch. Maar niet voor ons dorp. Beetje grimmig en dat komt de sfeer op de bingo niet ten goede ben ik bang.
NEE IK HEB GEEN BINGO EN NEE JE MAG DAT NIET CONTROLEREN!!quote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoofdprijs van deze avond, een grimmige geurkaars.
Absoluut waarquote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh dat heb ik gemist :p
nou ja minder erg dan de vorige
Noem dat maar een kleine verbouwingquote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:48 schreef Budapestenaar het volgende:
Met een kleine verbouwing kunnen we er dit van maken. Dat ziet er wel gezelliger uit, toch?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:48 schreef Budapestenaar het volgende:
Met een kleine verbouwing kunnen we er dit van maken. Dat ziet er wel gezelliger uit, toch?
[ afbeelding ]
Mja, ik weet niet, het is het net niet zeg maar.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
stukken beterquote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Met de UI van Kwiwi op de gevel is het helemaal afquote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mja, ik weet niet, het is het net niet zeg maar.
Dit ziet er nog steeds een beetje uit alsof je mee naar binnen moet en je broek moet laten zakken (niet op de Uitstraling manier) en een urenlang verhoor krijgt over waarom je vandaag aan de linkerkant ipv de rechterkant van de stoep liep.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dat voor zigeunerkeet?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:50 schreef Molo het volgende:
Is er ook plek voor een alternatieve metaltoko zoals deze![]()
[ afbeelding ]
Origineel staat in Ljubljana
Hier zou ik me wel thuis voelenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:50 schreef Molo het volgende:
[ afbeelding ]
Slapenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:51 schreef bitterbal het volgende:
Nu we ee ander stadhuis hebben kan ik gaan slapen
truste
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met de UI van Kwiwi op de gevel is het helemaal af
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit ziet er nog steeds een beetje uit alsof je mee naar binnen moet en je broek moet laten zakken (niet op de Uitstraling manier) en een urenlang verhoor krijgt over waarom je vandaag aan de linkerkant ipv de rechterkant van de stoep liep.
Nee, jouw gemeentehuis ziet er lekker uitquote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit ziet er nog steeds een beetje uit alsof je mee naar binnen moet en je broek moet laten zakken (niet op de Uitstraling manier) en een urenlang verhoor krijgt over waarom je vandaag aan de linkerkant ipv de rechterkant van de stoep liep.
Dat lijkt me wel. Tofheid, vind dat ze dan ook ska optredens doen.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:50 schreef Molo het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is echt zo'n smerige hut waar een continue weeīge wiet en pislucht hangt waar alleen maar wazige figuren rondlopen die af en toe een imitatie doen van een flamingo die tegen het troosteloze stadhuis is gevlogen.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:50 schreef Molo het volgende:
[ afbeelding ]
Metelkova, metal/alternatieventoko/vrijstaat in Ljubljanaquote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, jouw gemeentehuis ziet er lekker uit
Zitten wel allemaal lampjes opquote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, jouw gemeentehuis ziet er lekker uit
Doen ze ook! Van alles bij elkaarquote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel. Tofheid, vind dat ze dan ook ska optredens doen.
@:Kwiwi
Het is wel Zwitserland hč. Zulke types komen er niet inquote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is echt zo'n smerige hut waar een continue weeīge wiet en pislucht hangt waar alleen maar wazige figuren rondlopen die af en toe een imitatie doen van een flamingo die tegen het troosteloze stadhuis is gevlogen.
Ik mis het tafeltje voor mijn wijnglas als dokteur van het dorpquote:
Ik vind het echt een lelijk gebouw. Is je nooit opgevallen dat die het net lijkt of ze de steigers zijn vergeten weg te halen? Het echte gemeentehuis heb ik het over he?quote:
Ik houd van lijntjes.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je denkt teveel binnen de lijntjes buda.
[ afbeelding ]
Dit lilleke hok bedoel je?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind het echt een lelijk gebouw. Is je nooit opgevallen dat die het net lijkt of ze de steigers zijn vergeten weg te halen? Het echte gemeentehuis heb ik het over he?
Net of dat pand zelf al is begonnen met weglopenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit lilleke hok bedoel je?
[ afbeelding ]
Ik ken dit gevoel dus ik magquote:Op zondag 3 mei 2020 00:00 schreef Molo het volgende:
Uiteraard pleurt mijn tweede laag chocoladetaart uit elkaar bij het uit de vorm op taartrooster plaatsen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit lilleke hok bedoel je?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 mei 2020 00:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Net of dat pand zelf al is begonnen met weglopen
Ik maak er morgen wel iets 'moois' vanquote:Op zondag 3 mei 2020 00:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ken dit gevoel dus ik mag![]()
doen.
Maar wel balen.
Komt ie!quote:Op zondag 3 mei 2020 00:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik het nu wel nodig heb
Ja en daar mot ik nog voor betalen ookquote:Op zondag 3 mei 2020 00:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]ja en dan die metalen buizen in het bovenste deel van het gebouw
Misschien wel geschikt als het Polenhotel ja.quote:Op zondag 3 mei 2020 00:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Breek het af, dan bouwen we het weer op in Foqueville
quote:
Gewoon schilderijtjes omheen hangenquote:Op zondag 3 mei 2020 00:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Volgens de kaart van Kwiwi ligt het stadhuis niet in het sprookjesbos
Leuke stijl. Maar moet het zo groot? Zoveel heeft onze burgemeester toch ook weer niet te doen?quote:
Preciesquote:Op zondag 3 mei 2020 00:11 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Daar zou ik echt zķ kunnen wonen ook trouwens
Kun je mooie feestjes bouwen, leuk trouwen, stevig vergaderen (lees: schreeuwend zuipen).
Ik zeg doen!
Wat die nu heeft gekozen is een gigantisch DDR pand waar 3800 mensen ofzo kunnen werken, dan is dit toch al een heel stuk subtielerquote:Op zondag 3 mei 2020 00:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Leuke stijl. Maar moet het zo groot? Zoveel heeft onze burgemeester toch ook weer niet te doen?
Zeker, zeker. Ik zal het idee van een hobbit gemeentehuisje loslaten en sluit me bij jullie aan.quote:Op zondag 3 mei 2020 00:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat die nu heeft gekozen is een gigantisch DDR pand waar 3800 mensen ofzo kunnen werken, dan is dit toch al een heel stuk subtieler
Ik hou rekening met uitbreiding van de gemeente. Kijk maar eens in het feedbacktopicquote:Op zondag 3 mei 2020 00:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat die nu heeft gekozen is een gigantisch DDR pand waar 3800 mensen ofzo kunnen werken, dan is dit toch al een heel stuk subtieler
gaan we asielzoekers opvangen?quote:Op zondag 3 mei 2020 00:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hou rekening met uitbreiding van de gemeente. Kijk maar eens in het feedbacktopic
Zoveel lebensraum is er niet meer op het eiland hoor.quote:Op zondag 3 mei 2020 00:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hou rekening met uitbreiding van de gemeente. Kijk maar eens in het feedbacktopic
Hoe groot is het inwonertal van dat dorp wat hier zijn intrede wil doen?quote:Op zondag 3 mei 2020 00:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
je zou een stuk zee kunnen inpolderenquote:Op zondag 3 mei 2020 00:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zoveel lebensraum is er niet meer op het eiland hoor.
Nee, dan moeten we aan hoogbouw gaan denkenquote:Op zondag 3 mei 2020 00:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zoveel lebensraum is er niet meer op het eiland hoor.
Ik vrees een verdubbeling ten opzichte van de autochtone bevolkingquote:Op zondag 3 mei 2020 00:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoe groot is het inwonertal van dat dorp wat hier zijn intrede wil doen?
Maar dan verliezen we onze cultuur. En onze tradities.quote:Op zondag 3 mei 2020 00:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vrees een verdubbeling ten opzichte van de autochtone bevolking
Groot denken lieve Liesjequote:Op zondag 3 mei 2020 00:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Leuke stijl. Maar moet het zo groot? Zoveel heeft onze burgemeester toch ook weer niet te doen?
Misschien houden we er wel lekkere gerechten aan over?quote:Op zondag 3 mei 2020 00:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar dan verliezen we onze cultuur. En onze tradities.
Mijn chocoladetaart gaat er wel vertieft uitzien trouwensquote:Op zondag 3 mei 2020 00:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien houden we er wel lekkere gerechten aan over?
En slagroom?quote:Op zondag 3 mei 2020 00:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Mijn chocoladetaart gaat er wel vertieft uitzien trouwens
Ik ga er nu extraveel ganache overheen doen om te verdoezelen![]()
![]()
Misschien kunnen we een tentenkampje doen ergens? Met een hek er om heen?quote:Op zondag 3 mei 2020 00:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien houden we er wel lekkere gerechten aan over?
Mja, dan vind ik mijn gemeentehuis nog charmanter. Lekker communistisch en zoquote:Op zondag 3 mei 2020 00:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
paar van zulte flatjes er op
[ afbeelding ]
Ja dan kan het gemeentehuis ook prima in oude stijl blijven.quote:Op zondag 3 mei 2020 00:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 mei 2020 00:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op een eilandquote:Op zondag 3 mei 2020 00:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Misschien kunnen we een tentenkampje doen ergens? Met een hek er om heen?
Nee dat kan er wel naast morgenquote:
Hoe meer room hoe beterquote:Op zondag 3 mei 2020 00:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee dat kan er wel naast morgen![]()
Ganache is trouwens wel met slagroom gemaakt
Sinds maart, ik heb toen doorgegeven dat ik deels werkloos was maar heb het aangepast naar volledig werkloos. Maar omdat mijn uitkering in juni eindigt moet ik snel wat zoeken, als ik tegen die tijd niks heb gevonden ben ik de klos en komen er geen inkomsten binnen. Volgende week een telefonisch gesprek met mijn begeleider.quote:
Hahaha ik kan mij nog goed herinneren dat ik in november vorig jaar hier jankend heb geschreven hoe erg ik het haatte om bij KLM te werken.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Jemig, het is niet echt jouw jaar geloof ik he, qua banen
Ik wil ook graag dat ze iets dragen waaraan we ze kunnen herkennen. Misschien iets van een groende driehoek op hun kleding laten naaien?quote:
Tattoeage op hun pols?quote:Op zondag 3 mei 2020 00:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik wil ook graag dat ze iets dragen waaraan we ze kunnen herkennen. Misschien iets van een groende driehoek op hun kleding laten naaien?
brug is stevig omhoogquote:Op zondag 3 mei 2020 00:26 schreef LTVDK het volgende:
Hopelijk heeft Koen de brug vandaag wel gedubbelcheckt om zeker te weten dat die dicht is, dan kan ik met een gerust hart naar bed
Ik ga zo nog even kijken voor alle zekerheidquote:Op zondag 3 mei 2020 00:26 schreef LTVDK het volgende:
Hopelijk heeft Koen de brug vandaag wel gedubbelcheckt om zeker te weten dat die dicht is, dan kan ik met een gerust hart naar bed
O jeequote:Op zondag 3 mei 2020 00:28 schreef Koen66 het volgende:
wut wait, minder Durex verkocht dankzij Corona
Is wel logisch toch, minder dates enzo?quote:Op zondag 3 mei 2020 00:28 schreef Koen66 het volgende:
yup en geen hoerenbezoek ookquote:Op zondag 3 mei 2020 00:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is wel logisch toch, minder dates enzo?
truste manquote:Op zondag 3 mei 2020 00:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga ook slapen. Kiezen we morgen wel een nieuw gemeentehuis![]()
Room, boter, chocolade, bloem, cacao, boh!quote:
Shitzooi zegquote:Op zondag 3 mei 2020 00:26 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Sinds maart, ik heb toen doorgegeven dat ik deels werkloos was maar heb het aangepast naar volledig werkloos. Maar omdat mijn uitkering in juni eindigt moet ik snel wat zoeken, als ik tegen die tijd niks heb gevonden ben ik de klos en komen er geen inkomsten binnen. Volgende week een telefonisch gesprek met mijn begeleider.
[..]
Hahaha ik kan mij nog goed herinneren dat ik in november vorig jaar hier jankend heb geschreven hoe erg ik het haatte om bij KLM te werken.
Trusten!quote:Op zondag 3 mei 2020 00:26 schreef LTVDK het volgende:
Cijfersreeks op de ulna is misschien een goed idee?quote:
Tukse!quote:Op zondag 3 mei 2020 00:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga ook slapen. Kiezen we morgen wel een nieuw gemeentehuis![]()
moet je voor naar buiten toe, mocht niet; lock down dit, dat ..quote:Op zondag 3 mei 2020 00:28 schreef Koen66 het volgende:
social distancing met DUrex is ietwat lastig iddquote:Op zondag 3 mei 2020 00:54 schreef Molo het volgende:
Minder tinderdates, ONS'jes, minder buiten de deur geneuk.
Zal best schelen
Plus mooie marketing voor Durex, of het nou klopt of niet, weer even in het nieuws = reclame
Condoom van 1,5 meter dik lijkt me wat belemmerend jaquote:Op zondag 3 mei 2020 00:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
social distancing met DUrex is ietwat lastig idd
quote:Op zondag 3 mei 2020 00:58 schreef Molo het volgende:
Sowieso condooms
Dat is net als een Ferrari kopen en dan met handschoenen aan 30 km/u rijden ermee
Denk van welquote:
ik zometeen ook maar eensquote:Op zondag 3 mei 2020 01:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Denk van wel
Dan rond ik ook maar eens af
Toedeloe Koen!
nog erger is als die nooit in aktie komtquote:Op zondag 3 mei 2020 00:58 schreef Molo het volgende:
Sowieso condooms
Dat is net als een Ferrari kopen en dan met handschoenen aan 30 km/u rijden ermee
Waarom is je uitkering maar zo kort dan?quote:Op zondag 3 mei 2020 00:26 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Sinds maart, ik heb toen doorgegeven dat ik deels werkloos was maar heb het aangepast naar volledig werkloos. Maar omdat mijn uitkering in juni eindigt moet ik snel wat zoeken, als ik tegen die tijd niks heb gevonden ben ik de klos en komen er geen inkomsten binnen. Volgende week een telefonisch gesprek met mijn begeleider.
[..]
Hahaha ik kan mij nog goed herinneren dat ik in november vorig jaar hier jankend heb geschreven hoe erg ik het haatte om bij KLM te werken.
Omdat die geloof ik nog best jong is, dan heeft die minder arbeidsjaren dus kortere uitkering.quote:Op zondag 3 mei 2020 09:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Waarom is je uitkering maar zo kort dan?
per aanvraag word gekeken naar je arbeidsverleden en heb je daar dan een aantal maanden aan ww recht. Als je dan weer aan het werk gaat en weer aa de eisen voor ww voldoet zoals bv 6 maanden werk dan begin je weer opnieuw met je opgebouwde saldoquote:Op zondag 3 mei 2020 09:27 schreef FranticDJ het volgende:
How zit fat eigenlijk als je meerdere keren achter elkaar uitkering aanvraagt ‘in between jobs’. Wordt die teller dan iedere keer op 0 gezet?
Ik hoorde ooit een verhaal over iemand die jaren als stratenmaker had gewerkt. Raakte door bezuinigen zijn baan kwijt. Werd door het UWV (of gemeente) ergens geplaatst om werkervaring op te doen. WOrdt hij geplaatst bij zijn oude werkgever..quote:Op zondag 3 mei 2020 09:30 schreef bitterbal het volgende:
nog irritanter is als je werkloos raakt , ww aanvraagd en dan een baan vind met een stuk minder salaris. Dan vult het uwv dit aan maar blijf je wel sollicitatieplicht houden om op dat hogere salaris te komen.
ik had dat toen ik van het casino naar een strandtent ging. werkte al 5 a 6 dagen maar kwam natuurlijk niet op casinoinkomenDus ze bleven aanvullen maar moest dan wel voor 1 dag per week nog een extra baan gaan zoeken
quote:Op zondag 3 mei 2020 09:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik hoorde ooit een verhaal over iemand die jaren als stratenmaker had gewerkt. Raakte door bezuinigen zijn baan kwijt. Werd door het UWV (of gemeente) ergens geplaatst om werkervaring op te doen. WOrdt hij geplaatst bij zijn oude werkgever..![]()
...
quote:Op zondag 3 mei 2020 09:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik hoorde ooit een verhaal over iemand die jaren als stratenmaker had gewerkt. Raakte door bezuinigen zijn baan kwijt. Werd door het UWV (of gemeente) ergens geplaatst om werkervaring op te doen. WOrdt hij geplaatst bij zijn oude werkgever..![]()
...
Een vriend van mij was krantenjournalist en moest op een cursus sollicitatiebrieven schrijven toen hij werd ontslagenquote:Op zondag 3 mei 2020 09:40 schreef bitterbal het volgende:
mijn nicht was recruiter bij unique. verloor haar werk en moest dan bij uwv een solliciatiecursus gaan volgen
quote:Op zondag 3 mei 2020 09:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een vriend van mij was krantenjournalist en moest op een cursus sollicitatiebrieven schrijven toen hij werd ontslagen
quote:Op zondag 3 mei 2020 09:46 schreef UitStraling het volgende:
Vriend van mij was walvisjager, walvissen raakten beschermd en moest een cursus goudvissen verzorgen volgen.
quote:Op zondag 3 mei 2020 09:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Grappig![]()
Ja het makkelijkste is natuurlijk om de curssusen voor iedereen gelijk te maken maar het is soms wel wat dom.
maar verder moeten we blij zijn met het uwv
Op de Faeröer-eilanden hebben ze toch zo’n dag waarop ze dolfijnen afslachten? Dat is zijn jaarlijkse vis-uitje nu?quote:Op zondag 3 mei 2020 09:46 schreef UitStraling het volgende:
Vriend van mij was walvisjager, walvissen raakten beschermd en moest een cursus goudvissen verzorgen volgen.
Kan sinds gisteren ook in IJmuiden...quote:Op zondag 3 mei 2020 09:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op de Faeröer-eilanden hebben ze toch zo’n dag waarop ze dolfijnen afslachten? Dat is zijn jaarlijkse vis-uitje nu?
Ja dat heb ik ook vaker gehoord..quote:Op zondag 3 mei 2020 09:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
...
Ja dan gaat hij dolfijnen met zijn tanden doodbijten, valt nog niet mee.quote:Op zondag 3 mei 2020 09:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op de Faeröer-eilanden hebben ze toch zo’n dag waarop ze dolfijnen afslachten? Dat is zijn jaarlijkse vis-uitje nu?
Ja. al is die volgens mij niet geslacht, maar wordt hij weer naar een juist gebied gebracht..quote:
ze hebben een eerste poging gedaan maar misluktquote:Op zondag 3 mei 2020 09:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. al is die volgens mij niet geslacht, maar wordt hij weer naar een juist gebied gebracht..
Een collega van mij is ontslagen door onze werkgever. Is toen gaan werken bij een ander bedrijf. Dat twee jaar later werd overgenomen door...onze werkgeverquote:Op zondag 3 mei 2020 09:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook vaker gehoord..
Maatje van me is ongeschoold tot vrachtwagenchauffeur. Kwam ie ook bij vorige werkgever terecht.
Das lullig.quote:Op zondag 3 mei 2020 09:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een collega van mij is ontslagen door onze werkgever. Is toen gaan werken bij een ander bedrijf. Dat twee jaar later werd overgenomen door...onze werkgever
Tegenwoordig wel. Ik was als journalist nog wel in vaste dienst.quote:Op zondag 3 mei 2020 09:56 schreef Lospedrosa het volgende:
Journalisten werken toch bijna allemaal freelance?
Ohja. Die ken ik ookquote:Op zondag 3 mei 2020 09:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een collega van mij is ontslagen door onze werkgever. Is toen gaan werken bij een ander bedrijf. Dat twee jaar later werd overgenomen door...onze werkgever
Oopsquote:Op zondag 3 mei 2020 09:57 schreef UitStraling het volgende:
Ik werkte voor bedrijf X, ging werken voor bedrijf Y maar bedrijf Y waarvan ik mede-eigenaar was koste bedrijf X echt een enorme smak geld vanwege een faillissement, mijn sollicitatie wederom bij bedrijf X was eeeuhm vrij bijzonder.
De zondagse appeltaartquote:Op zondag 3 mei 2020 10:00 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Tradities worden in ere gehouden
Kreeg ik een gesprek in een glazen ruimte middenin het pand, die reacties buiten die ruimtequote:
quote:Op zondag 3 mei 2020 10:00 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Tradities worden in ere gehouden
Zeker te eten. Filipijnse kok en een Filipijnse leerling kokquote:Op zondag 3 mei 2020 10:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De zondagse appeltaartIs hij te eten? Hebben jullie een Nederlandse kok?
Mis wel een dotje slagroomquote:Op zondag 3 mei 2020 10:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zeker te eten. Filipijnse kok en een Filipijnse leerling kok
Ik heb mijn appeltaart ook liever niet warmquote:Op zondag 3 mei 2020 10:09 schreef UitStraling het volgende:
Slagroom op warme appeltaart is wel een gruwel
Die slagroom slaat meteen zuur ook dan heb ik het idee.quote:Op zondag 3 mei 2020 10:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb mijn appeltaart ook liever niet warm
Die horeca-bussenquote:Op zondag 3 mei 2020 10:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Is op.
En ik heb de haat aan spuit room.
De enige die goed is, is van Debic/Hollandia.
ah gezelligquote:Op zondag 3 mei 2020 10:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn vader komt zo een kopje koffie drinken met het hondje
Kan je bij de jumbo food markt ook halenquote:Op zondag 3 mei 2020 10:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die horeca-bussenWeleens gekocht bij de Makro voor een verjaardag.
weet het niet. heb nog 3 ruitjes op het terras schoon te maken. nog wat stukjes voor houtolie.quote:
Was in een tijd dat de meeste Jumbo’s nog Edah, C1000 of Super de Boer heettenquote:Op zondag 3 mei 2020 10:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Kan je bij de jumbo food markt ook halen
Gewoon koude appeltaart zonder slagroomquote:Op zondag 3 mei 2020 10:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb mijn appeltaart ook liever niet warm
Glimmend en elke week opgepoetst worden en dan nooit gebruikt worden ja, net als van die Amerikaanse meubels waar je alleen op mag zitten als er een hoes km zitquote:
Die liggen tegenwoordig achter slot en grendel vanwege die gasampullenquote:Op zondag 3 mei 2020 10:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die horeca-bussenWeleens gekocht bij de Makro voor een verjaardag.
Voorstrijken van de muren en plafonds.quote:
Meer klusgenotquote:Op zondag 3 mei 2020 10:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
weet het niet. heb nog 3 ruitjes op het terras schoon te maken. nog wat stukjes voor houtolie.
had van de buurvrouw transparante olie gekregen voor de pergola dus gister een stukje gedaan maar vind het niet mooi
quote:Op zondag 3 mei 2020 10:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die liggen tegenwoordig achter slot en grendel vanwege die gasampullen
Opaquote:Op zondag 3 mei 2020 10:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Was in een tijd dat de meeste Jumbo’s nog Edah, C1000 of Super de Boer heetten
quote:
Spotify kent mij ookquote:Op zondag 3 mei 2020 10:35 schreef Budapestenaar het volgende:
Hmm, Spotify begint me te kennen, Graceland van Paul Simon
quote:
quote:Op zondag 3 mei 2020 10:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aaah, mijn collega heeft dat van antwoord voorzien
Ik krijg bizar vaak The Cure als suggestiequote:
Ik ben nog in ontkenning jaquote:
Ik wil die vogel adopteren, zou me daar prima mee vermaken.quote:Op zondag 3 mei 2020 11:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Moest lachen. Vooral om de lol die die gasten hebben.
Ok, jij de vogel, ik die gasten?quote:Op zondag 3 mei 2020 11:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wil die vogel adopteren, zou me daar prima mee vermaken.
Dit klinkt vast onbedoeld heel seksueelquote:
hoezo dom?quote:Op zondag 3 mei 2020 11:51 schreef Molo het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)and-man-65-overlijdt
Frigging domme babyboomers
Wow in Corona tijd aan zoiets sufs overlijdenquote:Op zondag 3 mei 2020 11:51 schreef Molo het volgende:
quote:Op zondag 3 mei 2020 11:51 schreef Molo het volgende:
Jezus meer oefenenquote:Op zondag 3 mei 2020 11:52 schreef Koen66 het volgende:
Ik had geen 2e whisky moeten nemen, duffe harses nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |