Ik eet alles wel haha.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 22:46 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Ben jij van de fudgy of cakey brownies?
Ja echt hoor, zulke lieve oprechte mensen in zijn familiequote:Op zaterdag 2 mei 2020 22:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Leuk en lief van je schoonmoederIk hoop ook ooit nog eens zo’n positieve schoonmoeder te krijgen
Beetje Joegoslavië vibes.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 22:56 schreef UitStraling het volgende:
Wat een spuuglelijk stadhuis hebben we
Ik ken nog wel een lekker middeltje voor door de browniemix heen wat het leven tijdelijk beter maaktquote:Op zaterdag 2 mei 2020 22:56 schreef G-Pier het volgende:
De brownies worden wel een onderdeel van mijn lichte vorm van emo-vreetbuitjes omdat ik op de ene dag via de mail ontslagen ben en een baan moet vinden voordat mijn WW afloopt.
Begin jij ook al?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 22:56 schreef UitStraling het volgende:
Wat een spuuglelijk stadhuis hebben we
Ja maar zoiets straalt toch geen joie de vivre uit, of gaan we er een dictatuur van maken dat onze overheidsgebouwen ontzag en soberheid moeten inboezemen?quote:
Ja plak er desnoods ledverlichting op, zeg het hem.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij past niet echt in ons dorp Budakim
zou er al iets beter uit zien jaquote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja plak er desnoods ledverlichting op, zeg het hem.
Het stond er al he? Ik heb alleen Kwiwi’s UI op de gevel laten schilderenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij past niet echt in ons dorp Budakim
Foguelifaat?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:19 schreef LTVDK het volgende:
Dit stadhuis ziet er meer uit alsof er regelmatig iemand vanaf wordt geworpen die het niet eens is met het regime.
Ja of als een kinderweeshuis met personeel dat kinderen haat.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:19 schreef LTVDK het volgende:
Dit stadhuis ziet er meer uit alsof er regelmatig iemand vanaf wordt geworpen die het niet eens is met het regime.
oh dan kan ik daar ook solliciterenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja of als een kinderweeshuis met personeel dat kinderen haat.
hoe lang heb je ww dan?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 22:56 schreef G-Pier het volgende:
De brownies worden wel een onderdeel van mijn lichte vorm van emo-vreetbuitjes omdat ik op de ene dag via de mail ontslagen ben en een baan moet vinden voordat mijn WW afloopt.
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ha kijk nu wil ze wel ineens werken.
Jemig, het is niet echt jouw jaar geloof ik he, qua banenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 22:56 schreef G-Pier het volgende:
Eerst die kinderen een ledstrip om de nek doen en ze dan van het dak af werpen.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ha kijk nu wil ze wel ineens werken.
Geeft wel bijzonder vuurwerk, wijntje erbij, beetje vrolijke muziek terwijl de oplichtende kinderlijfjes uiteen spatten op het koude beton.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eerst die kinderen een ledstrip om de nek doen en ze dan van het dak af werpen.
Het idee met dat snoer om de nek is dat ze een beetje blijven hangen he Harry, dus een soort kerstverlichting voor dat troosteloze gebouw.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geeft wel bijzonder vuurwerk, wijntje erbij, beetje vrolijke muziek terwijl de oplichtende kinderlijfjes uiteen spatten op het koude beton.
De macabere kerstboom.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het idee met dat snoer om de nek is dat ze een beetje blijven hangen he Harry, dus een soort kerstverlichting voor dat troosteloze gebouw.
Erdopestenaar dan maar?quote:
Beetje zoals in Sicorro of hoe die Mexicaanse film ook heette?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het idee met dat snoer om de nek is dat ze een beetje blijven hangen he Harry, dus een soort kerstverlichting voor dat troosteloze gebouw.
Doe even refreshen dan.quote:
nee want dan moet ik het eerst schuren.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nu je toch volleerd klusser bent zou je het ook kunnen verven in allerlei vrolijke kleuren?
Hmm, zegt me niks, maar qua Mexicaanse film is From Dusk Till Dawn misschien wat toepasselijker hier.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Beetje zoals in Sicorro of hoe die Mexicaanse film ook heette?
Zet alvast een glaasje cola op het tafeltje naast de bank.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee want dan moet ik het eerst schuren.
en dan lig ik bij jou op de bank met schuurptss
ik bezet het plein hoorquote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oh gaan we gillen, komen nu de Egyptische roots bovendrijven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |