quote:Met de nieuwe dagelijkse talkshow Op1 begint de NPO 2020 met een frisse blik. Duiding van actualiteit en reflectie op de waan van de dag blijven een belangrijke plaats innemen op NPO 1. Wisselende duo’s ontvangen vanaf maandag 6 januari elke werkdag live rond 22.30 uur gasten die het gesprek van de dag beheersen, van kunst tot politiek, van sport tot entertainment.
Op1 is een gezamenlijke productie van verschillende omroepen. De presentatie is in handen van onder anderen Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra, Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen en Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg.
Met roulerende duo’s van verschillende afzenders onderstreept Op1 de veelzijdigheid van de NPO. Een herkenbaar programma met elke dag dezelfde vorm, en een wisselende signatuur. Dit nieuwe concept is een etalage van de vakkundigheid die de publieke omroep in huis heeft. Op1 wordt gepresenteerd door zeer ervaren krachten en aanstormend talent.
Op1 is een samenwerking tussen programmamakers van de deelnemende omroepen en de redactie van PAUW. Jeroen Pauw is zelf nauw betrokken bij het opzetten van de nieuwe talkshow en zal in een latere fase ook het programma gaan presenteren. Daarnaast wil hij ook andere programma’s voor de NPO gaan maken.
De duo's:
• Maandag: Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra (BNNVARA)
• Dinsdag: Giovanca Ostiana & Tijs van den Brink (EO)
• Woensdag: Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen (Omroep MAX)
• Donderdag: Welmoed Sijtsma & Sander Schimmelpenninck (WNL)
• Vrijdag: Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg (BNNVARA)
https://op1npo.nl/
https://twitter.com/op1npo
ze doen alsof de KNVB zelf even met dit soort oplossingen mag komenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 22:55 schreef monkyyy het volgende:
Nou VBL, zeg het maar, is dit een goed idee?
Ach, 1 juni weer de huren verhogenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:16 schreef Jemoederniet het volgende:
Zou prins Benno ook al staatssteun hebben aangevraagd?
quote:
Maxgodquote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:22 schreef Jemoederniet het volgende:
Vroeger keek ik nog wel F1, vooral vanwege de vele crashes.
Maar tegenwoordig is het zo saai, rondjes rijden, een of twee inhaalacties en klaar.
Ik kan het nooit volgen. Gewoon 2 uur lang auto's die heel hard rijden.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:22 schreef Jemoederniet het volgende:
Vroeger keek ik nog wel F1, vooral vanwege de vele crashes.
Maar tegenwoordig is het zo saai, rondjes rijden, een of twee inhaalacties en klaar.
Is uiteindelijk ook veel leukerquote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:24 schreef Jemoederniet het volgende:
Ze zouden weer het kampioenschap achteruitrijden en de caravanrace moeten organiseren.
Ik kan het nooit volgen. Gewoon 1 uur Op1 met mensen die tegen elkaar praten.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:24 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik kan het nooit volgen. Gewoon 2 uur lang auto's die heel hard rijden.
klopt en wie het eerste start die komt het eerste aanquote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:24 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik kan het nooit volgen. Gewoon 2 uur lang auto's die heel hard rijden.
Welke Henkie?quote:
Ikke niet begrijpenquote:
Eensquote:Op zondag 3 mei 2020 22:32 schreef monkyyy het volgende:
Ik hoop dat 50 plus 0 zetels krijgt en Krol ook. Opgehoepeld met de splinter partijen
Ik gun femke merel een zetelquote:Op zondag 3 mei 2020 22:32 schreef monkyyy het volgende:
Ik hoop dat 50 plus 0 zetels krijgt en Krol ook. Opgehoepeld met de splinter partijen
Allemaal overstappen naar DENK.quote:Op zondag 3 mei 2020 22:32 schreef monkyyy het volgende:
Die kiepert momenteel ook helemaal in elkaarquote:
Nah Ozturk wordt er uit gegooid en dan mag Kuzu terugkomen.quote:Op zondag 3 mei 2020 22:35 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Die kiepert momenteel ook helemaal in elkaar
Kuzu heeft teveel schade opgelopen, het wordt Azarkan of niemand.quote:Op zondag 3 mei 2020 22:37 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Nah Ozturk wordt er uit gegooid en dan mag Kuzu terugkomen.
Waar kan ik de rest vinden?quote:
leuk hoorquote:Op zondag 3 mei 2020 22:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hele avond in de tuin gezeten bij een vuurtje. Genot.
Ik vind Kuzu best wel redelijk als kamer lid. Dus misschien dat ik het hoop ofzo.quote:Op zondag 3 mei 2020 22:38 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Kuzu heeft teveel schade opgelopen, het wordt Azarkan of niemand.
Ik hoop op dat laatste.
Ik ook niet, vermoeiende vrouwquote:
Hoewel Kuzu al een totaal ongeloofwaardige politicus is, is deze kwestie too much denk ik.quote:Op zondag 3 mei 2020 22:40 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Ik vind Kuzu best wel redelijk als kamer lid. Dus misschien dat ik het hoop ofzo.
Bnr?quote:Op zondag 3 mei 2020 22:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Lekker Friday Move op in mijn oortjes. Jennifer Hoffman was sidekick @:johannes_vermeer
Bnr?quote:Op zondag 3 mei 2020 22:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Lekker Friday Move op in mijn oortjes. Jennifer Hoffman was sidekick @:johannes_vermeer
Zou je haar niet volschietenquote:
Die geeft een heel andere dimensie aan het begrip 'ondergesneeuwd worden'.quote:
Ik ben donderdag 24 geworden. Ik ben geen jongere meer gvdquote:Op zondag 3 mei 2020 22:43 schreef R-woud93 het volgende:
ik ben boven de 23, die teringhoer neemt mij niet serieus
Nou wat denk je...quote:Op zondag 3 mei 2020 22:44 schreef Bluedisplay het volgende:
Wat is het verschil tussen voorrang en uitsluiten
Wij nemen Halsema nooit meer serieusquote:Op zondag 3 mei 2020 22:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ben donderdag 24 geworden. Ik ben geen jongere meer gvd
Dat laatste doet ze alleen niet altijd.quote:Op zondag 3 mei 2020 22:44 schreef tompsv18 het volgende:
Lekker belangrijk wat zij ervan vindt. Het kabinet bepaalt, zij moet het enkel uitvoeren.
Amsterdam is Nederlandquote:Op zondag 3 mei 2020 22:44 schreef tompsv18 het volgende:
Lekker belangrijk wat zij ervan vindt. Het kabinet bepaalt, zij moet het enkel uitvoeren.
We stAaN vooR uitDagIngEnquote:Op zondag 3 mei 2020 22:44 schreef Mani89 het volgende:
Halsema is alleen maar bang dat haar Marokkaanse terrorjeugd gaat rellen.
Dat doen ze sowieso wel tijdens ramadanquote:Op zondag 3 mei 2020 22:44 schreef Mani89 het volgende:
Halsema is alleen maar bang dat haar Marokkaanse terrorjeugd gaat rellen.
Ik vind hem de beste van Denk hé, niet als politicus op zich. Het vreemdgaan is niet zo erg maar dat grens overtredende gedrag is toch niet bewezen of heeft die vrouw alsnog aangifte gedaan?quote:Op zondag 3 mei 2020 22:41 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Hoewel Kuzu al een totaal ongeloofwaardige politicus is, is deze kwestie too much denk ik.
Er zijn politici voor minder weg gegaan uit de politiek.
Nee, Kuzu is klaar, die komt niet meer terug, geloof mequote:Op zondag 3 mei 2020 22:46 schreef BlackNero het volgende:
Die tweede golf
[..]
Ik vind hem de beste van Denk hé, niet als politicus op zich. Het vreemdgaan is niet zo erg maar dat grens overtredende gedrag is toch niet bewezen of heeft die vrouw alsnog aangifte gedaan?
Han ten Broeke is een vergelijkbare zaak en die kwam niet meer op de lijst in ieder geval.
quote:
quote:
quote:Op zondag 3 mei 2020 22:50 schreef xzaz het volgende:
[..]
Haar man heeft zo'n afstandsbediening om haar kutje nat te maken.
Als het de winter wordt zoals vorig jaar, kan dat best.quote:
Dat dan wel weer..quote:Op zondag 3 mei 2020 22:51 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Als het de winter wordt zoals vorig jaar, kan dat best.
slaafjequote:Op zondag 3 mei 2020 22:51 schreef Poefbank het volgende:
Mensen moeten gewoon even vooroverbukken en niet tegenstribbelen totdat er een vaccin is.
homo's neerschieten met haar zoonquote:Op zondag 3 mei 2020 22:52 schreef Oostblokkert het volgende:
En wat deed Femke in het Amsterdamse bos?
Ik heb de welvaart van 2008-2020 even gemist geloof ikquote:Op zondag 3 mei 2020 22:53 schreef RensAjacied het volgende:
Wat zijn we toch een verwend volk. Gaat wel veranderen want de welvaart van 1990-2020 komt nooit meer terug.
die mogen niet op tv.. alles gaat volgens scriptquote:Op zondag 3 mei 2020 22:53 schreef R-woud93 het volgende:
Waarom komt niemand op tv tot de conclusie dat dit allemaal niet gaat werken
Dan heb jij je ogen niet open gehad. We hebben het hartstikke goed hier. Dat gaat enorm veranderen.quote:Op zondag 3 mei 2020 22:54 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik heb de welvaart van 2008-2020 even gemist geloof ik
quote:Op zondag 3 mei 2020 22:54 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik heb de welvaart van 2008-2020 even gemist geloof ik
Je gaat het bijna wel denken jaquote:Op zondag 3 mei 2020 22:54 schreef PSVCL het volgende:
[..]
die mogen niet op tv.. alles gaat volgens script
Waar is hierquote:Op zondag 3 mei 2020 22:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dan heb jij je ogen niet open gehad. We hebben het hartstikke goed hier. Dat gaat enorm veranderen.
Niks van gemerkt in de portemonneequote:Op zondag 3 mei 2020 22:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dan heb jij je ogen niet open gehad. We hebben het hartstikke goed hier. Dat gaat enorm veranderen.
Dat zal wel mee gaan vallen, maar dat het minder wordt, zeker wel.quote:Op zondag 3 mei 2020 22:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Moest m'n geld inleveren bij m'n ouders en tulpenbollen etenquote:Op zondag 3 mei 2020 22:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoe kan jij het als tiener gemerkt hebben in de beurs?
quote:Op zondag 3 mei 2020 22:57 schreef JanCees het volgende:
[..]
Moest m'n geld inleveren bij m'n ouders en tulpenbollen eten
quote:
Parasietquote:Op zondag 3 mei 2020 22:58 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ga Nederland ontvluchten en mijn studieschuld nooit terugbetalen. Lekker naar een tropisch eiland.
Zappen kan ookquote:Op zondag 3 mei 2020 22:59 schreef xzaz het volgende:
Is dit Marokko 1? Sinds wanneer heb ik satelliet?
Wie is Fida?quote:Op zondag 3 mei 2020 22:58 schreef PSVCL het volgende:
Wat een teringwijf die Fida.. walgelijke eliteslaafje
Op naar Texel!quote:Op zondag 3 mei 2020 22:58 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ga Nederland ontvluchten en mijn studieschuld nooit terugbetalen. Lekker naar een tropisch eiland.
Hahahahahahah gvd weinig verschil inderdaad lolquote:Op zondag 3 mei 2020 23:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
Oei ik dacht dat Bo van Spilbeeck aan tafel zat.
Lekker Robertquote:Op zondag 3 mei 2020 23:02 schreef PSVCL het volgende:
stopdelockdown... mensen kan je nie te lang voor de gek houden
OPEN JE OGENquote:
Paupetrr.quote:Op zondag 3 mei 2020 23:02 schreef R-woud93 het volgende:
Laat die groei maar komen, ik zoek nog een huis
Die zijn er wel, doen ze alleen niets meequote:
Minder vraag, lagere prijzen.quote:
Als jij hun oensieon verder betaald ...quote:Op zondag 3 mei 2020 23:03 schreef RensAjacied het volgende:
Gewoon iedereen boven de 80 dood. Ruimt mooi op
Paar uitzonderingen natuurlijk zoals mijn twee opa's en twee oma's
En terecht gewoon thuis blijven.quote:Op zondag 3 mei 2020 23:03 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Die zijn er wel, doen ze alleen niets mee
Waar leef je als je geen huizen kan vindenquote:Op zondag 3 mei 2020 23:04 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Minder vraag, lagere prijzen.
Dat niet snappen
Of ze hebben niemand die ze uit kan voeren.. Echt zo vage informatie die we krijgen hier in Nederlnad.. 1 x per week maximaalquote:Op zondag 3 mei 2020 23:03 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Die zijn er wel, doen ze alleen niets mee
Niet voor de juiste prijs, is dat zo raar?quote:
En sportenquote:Op zondag 3 mei 2020 23:05 schreef Houtenbeen het volgende:
Versoepeling van de maatregelenAlleen kinderen naar school
https://www.funda.nl/koop/niezijl/huis-41743703-hoofdstraat-102/quote:Op zondag 3 mei 2020 23:05 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Niet voor de juiste prijs, is dat zo raar?
wat is er vaag aan? Ze zijn er alleen er is nuet meer nodigquote:Op zondag 3 mei 2020 23:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Of ze hebben niemand die ze uit kan voeren.. Echt zo vage informatie die we krijgen hier in Nederlnad.. 1 x per week maximaal
quote:Op zondag 3 mei 2020 23:06 schreef monkyyy het volgende:
[..]
https://www.funda.nl/koop/niezijl/huis-41743703-hoofdstraat-102/
Mooi kerkje voor je
Edit: oh Nee, JanCees was gelovig hier
Ja. Paupet ben je als je niet kan kopen.quote:Op zondag 3 mei 2020 23:05 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Niet voor de juiste prijs, is dat zo raar?
Baudet wordt kort gehoudenquote:Op zondag 3 mei 2020 23:10 schreef Oostblokkert het volgende:
Arib kapt al die emoties juist af altijd.
Rasiestquote:Op zondag 3 mei 2020 23:12 schreef RensAjacied het volgende:
Heel veel kijcijfers?
Hoge kijkcijfers bedoel je. Praat eens fatsoenlijk.
Gewoon werken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |