quote:Op zaterdag 2 mei 2020 22:51 schreef Meke het volgende:
Zitten en Justin Timberlake en love love peace peace straks in de interval? Dan blijf ik nog wel even hangen denk ik
ja ik weet ook niet meerquote:Op zaterdag 2 mei 2020 22:51 schreef Meke het volgende:
Zitten en Justin Timberlake en love love peace peace straks in de interval? Dan blijf ik nog wel even hangen denk ik
Leukquote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 22:52 schreef Moira het volgende:
[..]
ja ik weet ook niet meermaar weet wel dat ik voor Zweden 2016 wel ff langer blijf plakken
hangt er van af naar welke UK standaarden je kijkt.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 22:53 schreef Aoibhin het volgende:
Oh ja deze twee knulletjes. Vond dat nog best een leuk nummer voor UK-standaarden
Wegens Brexitquote:Op zaterdag 2 mei 2020 22:53 schreef Fascination het volgende:
Hier komt het land dat wordt geboycot door iedereen terwijl ze supergoede nummers sturen.
is echt zoquote:
Truequote:Op zaterdag 2 mei 2020 22:53 schreef Sableheart het volgende:
[..]
hangt er van af naar welke UK standaarden je kijkt.
Iedereen heeft ook een hekel aan ze!quote:Op zaterdag 2 mei 2020 22:53 schreef Fascination het volgende:
Hier komt het land dat wordt geboycot door iedereen terwijl ze supergoede nummers sturen.
En de paparazzi die Diana hebben vermoord.quote:
En als die niet goed wordt bekeken, is dat ook weer een teken dat Europa een hekel aan ze heeftquote:Op zaterdag 2 mei 2020 22:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze een leuke show over twee weken
waarin ze het publiek vragen alle goede eurovisienummers te coveren.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 22:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze een leuke show over twee weken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |