Wat staat hier?twitter:RSimonedebeauvo twitterde op zaterdag 02-05-2020 om 23:01:512016 da douwe nın boğazındaki dövmeden yapcaktım da g*tüm yemedi o acıya boğaz sonuçta 😭#EurovisionAgain reageer retweet
In 2016 ging ik het doen met een tatoeage op de keel van douwe, maar g * at toch niet al die zere keel 😭 # EurovisionAgainquote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:03 schreef Fascination het volgende:
2016 da douwe nın boğazındaki dövmeden yapcaktım da g*tüm yemedi o acıya boğaz sonuçta 😭#EurovisionAgain
twitter:EurovisionAgain twitterde op zaterdag 02-05-2020 om 23:03:35🗳 TWITTER START VOTING 🗳
You now have *30* minutes to cast your votes on tonight’s performances.
Click here to VOTE: https://t.co/MJsLMs6I3Q
🌟 PLEASE RETWEET 🌟
YOU DECIDE THE WINNER OF @EdwardafSillen’s STOCKHOLM 2016 EUROVISION SONG CONTEST! 🇸🇪
#EurovisionAgain https://t.co/EL5iE6gbSq reageer retweet
dan onderschat je een 11e plaats in Eurovisie toch.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:04 schreef Fascination het volgende:
Ja Douwe was wel echt kansloos dat jaar met dat achterhaalde nummer en act.
Oh jaaaaquote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Toen we in 2013 samen keken en al aan het schelden waren omdat we niet door zouden gaan naar de finale
gestemdquote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:04 schreef Meke het volgende:
Heee we mogen langer stemmen![]()
twitter:EurovisionAgain twitterde op zaterdag 02-05-2020 om 23:03:35🗳 TWITTER START VOTING 🗳
You now have *30* minutes to cast your votes on tonight’s performances.
Click here to VOTE: https://t.co/MJsLMs6I3Q
🌟 PLEASE RETWEET 🌟
YOU DECIDE THE WINNER OF @:EdwardafSillen’s STOCKHOLM 2016 EUROVISION SONG CONTEST! 🇸🇪
#EurovisionAgain https://t.co/EL5iE6gbSq reageer retweet
En er zijn slechts twee Nederlandse acts die meer punten gehaald hebben dan Douwe Bob. Goed, tegenwoordig krijg je wel heel snel punten, maar het zegt wel iets.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:04 schreef Sableheart het volgende:
[..]
dan onderschat je een 11e plaats in Eurovisie toch.
Zekerquote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Cyprus en Georgië, die veel te laag gaan eindigen
Wel van tevorenquote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik dacht al dat die vent op Justin Timberlake.
Je verwacht het niet...quote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:12 schreef BillDauterive het volgende:
Leuk die chat ernaast, waar de Azeri Armenië helemaal afzeiken
Mijn vader heeft het er ook nog steeds over; die avond dat Justin Timberlake alle deelnemers in de schaduw zettequote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:13 schreef Sableheart het volgende:
eigenlijk heeft hij daar gewoon weinig te zoeken.
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Van dit item had ik nog een Spotify-lijst gemaakt destijds. Vervolgens kreeg ik allemaal vreemde Zweedse muziek in m'n Spotify
Hij kan zich Love Peace Peace niet herinneren?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:15 schreef Meke het volgende:
[..]
Mijn vader heeft het er ook nog steeds over; die avond dat Justin Timberlake alle deelnemers in de schaduw zette
Neequote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hij kan zich Love Peace Peace niet herinneren?
2 Unlimited, Vengaboys, Golden Earring, Schocking Blue, Focus, paar dj's...quote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:18 schreef Fred_B het volgende:
Wij zouden ook best een representatief filmpje kunnen maken namens NL natuurlijk
Johquote:
Maar echt ookquote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:21 schreef Moira het volgende:
Justin is wel echt een goede artiest/performer
Ik heb vanmiddag de Ding-a-dongcast geluisterd. Zij stelden voor om bij de herhaling van het grote Songfestivalfeest een shotje te nemen elke keer dat je dacht dat Dana International van de trap zou lazerenquote:
dit inderdaad.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:22 schreef Moira het volgende:
Al snap ik eigenlijk niet waarom ze Amerikaanse artiesten inhuren als intervalact terwijl er zo veel jaren aan ESF-goudmijntjes zijn om dat publiek mee zoet te houden
Hmja, maar is het onterechter dan een random Zweedse trampoline-act? Het hoeft niet van mij, maar ik kan er mee levenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:21 schreef Sableheart het volgende:
[..]
dat wel. maar even onterecht dat hij er staat.
Jaquote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag de Ding-a-dongcast geluisterd. Zij stelden voor om bij de herhaling van het grote Songfestivalfeest een shotje te nemen elke keer dat je dacht dat Dana International van de trap zou lazeren
Dat ook jaquote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:22 schreef Moira het volgende:
Al snap ik eigenlijk niet waarom ze Amerikaanse artiesten inhuren als intervalact terwijl er zo veel jaren aan ESF-goudmijntjes zijn om dat publiek mee zoet te houden
Het ESF moet nog doorbreken in Amerika.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:22 schreef Moira het volgende:
Jaquote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wel knap dat Love love peace peace dit redelijk doet vergeten
QFT!quote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:27 schreef Moira het volgende:
Love Love Peace Peace was echt de "Wij zijn niet in Kiev, vriend" van het ESF
Jaquote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:26 schreef Sableheart het volgende:
[..]
absoluut. de beste intervalact komt nog.
Van de week nogquote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:29 schreef Moira het volgende:
Hebben jullie ook als het buiten onweert dat je dan wel eens hardop denkt "thunder and lightning it's getting exciting"?
OMG JAAAAquote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:27 schreef Moira het volgende:
Love Love Peace Peace was echt de "Wij zijn niet in Kiev, vriend" van het ESF
nee, eigenlijk niet. Dan heb ik meer "fijn dat ik binnen zit"quote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:29 schreef Moira het volgende:
Hebben jullie ook als het buiten onweert dat je dan wel eens hardop denkt "thunder and lightning it's getting exciting"?
We kijken niet de halve finale van 2011 he?quote:
Ja, echt altijdquote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:29 schreef Moira het volgende:
Ik gebruik die term weleens zonder context, en dan denken ze waarschijnlijk dat ik het zelf bedacht heb.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:29 schreef Moira het volgende:
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik gebruik die term weleens zonder context, en dan denken ze waarschijnlijk dat ik het zelf bedacht heb.
Nee, gelukkig niet. Maar dankzij jou ga ik dat nu wel denkenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:29 schreef Moira het volgende:
sorryquote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:32 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet. Maar dankzij jou ga ik dat nu wel denken
Ze had beter de echte van Charlotte aan kunnen trekkenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:35 schreef Moira het volgende:
ik vind alleen petra's spectaculaire outfit wat minder
De burning fake piano scoorde beroerd, maar zit er wel gewoon inquote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:34 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja ze hebben echt allemaal aspecten erin gedaan van nummers die het goed deden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |