Beter dan Scream ja? Ik vind Scream beter eigenlijk, krijg hier toch nog steeds een beetje kriebels van (het nummer)quote:Op zaterdag 2 mei 2020 22:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Als persoon vind ik hem sympathiek overkomen![]()
Nummer blijft persoonlijk niet een favoriet van me, al is het een stuk beter dan waar hij vorig jaar mee kwam.
Ik vond bij Scream de staging engquote:Op zaterdag 2 mei 2020 22:26 schreef Moira het volgende:
[..]
Beter dan Scream ja? Ik vind Scream beter eigenlijk, krijg hier toch nog steeds een beetje kriebels van (het nummer)
Oh ik kreeg dan weer kriebels van Screamquote:Op zaterdag 2 mei 2020 22:26 schreef Moira het volgende:
[..]
Beter dan Scream ja? Ik vind Scream beter eigenlijk, krijg hier toch nog steeds een beetje kriebels van (het nummer)
En dat hij nu boven het scherm uit komt en de spotlight erop staatquote:Op zaterdag 2 mei 2020 22:26 schreef Aoibhin het volgende:
Wat ik van die act zo jammer vind is al die wide-shot waarbij je gewoon dat er een scherm op het podium staat![]()
Het was zoveel toffer geweest als je die randen van het scherm nooit had gezien
Nouja dat is er ook wel aan af te zienquote:Op zaterdag 2 mei 2020 22:26 schreef 18.32 het volgende:
[..]
Deze act heeft maar 1 miljoen dollar gekost.
Sergey on top of the world his screenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 22:26 schreef Moira het volgende:
[..]
En dat hij nu boven het scherm uit komt en de spotlight erop staat
Met een ronde lamp van de Marskramer kan je ook winnen.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 22:26 schreef 18.32 het volgende:
[..]
Deze act heeft maar 1 miljoen dollar gekost.
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 22:27 schreef Sableheart het volgende:
en ondertussen komken de stagehands al aanlopen om dat scherm weg te halen.
als je goed oplette wel, ja.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 22:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]Was dat serieus in beeld? Heb ik gemist dan
Oké dat ga ik straks terugkijkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |