Ja!quote:Op zaterdag 2 mei 2020 22:12 schreef Moira het volgende:
Oh dit is een van die Hurricane mevrouwtjes?
Ze had het beter in het Servisch kunnen zingen, dan komt het veel beter tot zijn recht vind ik...quote:Op zaterdag 2 mei 2020 22:12 schreef Aoibhin het volgende:
Dit nummer vond ik best ondergewaardeerd toen!
Oh dan was het zeker mooier geweest denk ik! Maar ook zo een prima nummerquote:Op zaterdag 2 mei 2020 22:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ze had het beter in het Servisch kunnen zingen, dan komt het veel beter tot zijn recht vind ik...
waarschijnlijk wel, ja. Ik heb toen de nationale finale niet gehoord, maar op deze manier is het behoorlijk generiek.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 22:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ze had het beter in het Servisch kunnen zingen, dan komt het veel beter tot zijn recht vind ik...
Nummer gaat over huiselijk geweld volgens mijquote:
Dat had ik ook met het nummer van Albanië dit jaar. In het Albanees vond ik het heel mooi, maar werd generieker na de Engelse revampquote:Op zaterdag 2 mei 2020 22:13 schreef Sableheart het volgende:
[..]
waarschijnlijk wel, ja. Ik heb toen de nationale finale niet gehoord, maar op deze manier is het behoorlijk generiek.
Er was geen nationale finale, alleen een presentatie van het nummer in het Engels en Servisch.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 22:13 schreef Sableheart het volgende:
[..]
waarschijnlijk wel, ja. Ik heb toen de nationale finale niet gehoord, maar op deze manier is het behoorlijk generiek.
Oh dan vergiste ik me evenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 22:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hans van Zetten post hier niet mee hoor
EN HIJ STAAT!quote:Op zaterdag 2 mei 2020 22:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hans van Zetten post hier niet mee hoor
Dat weet ik wel zeker haastquote:Op zaterdag 2 mei 2020 22:17 schreef Fred_B het volgende:
Het tweede beste resultaat ooit van Litouwen nu. Dat had dit jaar verbeterd kunnen worden
Flashforward naar Mikolas in 2018quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |