iedere zaterdagavond voorlopig, dus volgende week zien we je weer?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 22:29 schreef BillDauterive het volgende:
Ik kijk ook even - per ongeluk - mee. Ik wist helemaal niet dat dit er was, maar youtube raadde me dit aanEr komen nog wel een paar leuke liedjes aan!
Op de BBC was gezegd dat dit een favoriet voor de zege was. Heerlijk cashen was datquote:Op zaterdag 2 mei 2020 22:29 schreef miss_dynastie het volgende:
Deze ging tijdens de show bij de bookies ineens naar drie toch? Geen idee waarom
LEUKquote:Op zaterdag 2 mei 2020 22:29 schreef BillDauterive het volgende:
Ik kijk ook even - per ongeluk - mee. Ik wist helemaal niet dat dit er was, maar youtube raadde me dit aanEr komen nog wel een paar leuke liedjes aan!
Ik heb net met de online pubquiz meegedaan, maar daarna kan ik dit wel opzetten!quote:Op zaterdag 2 mei 2020 22:29 schreef Sableheart het volgende:
[..]
iedere zaterdagavond voorlopig, dus volgende week zien we je weer?
Ohhh vandaar! Er waren ook wel wat mensen die dachten dat die val niet staged was. Echt hoequote:Op zaterdag 2 mei 2020 22:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Op de BBC was gezegd dat dit een favoriet voor de zege was. Heerlijk cashen was dat
En die Britten vinden het gek dat ze steeds laatste eindigen?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 22:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Op de BBC was gezegd dat dit een favoriet voor de zege was. Heerlijk cashen was dat
Ja generiek, maar wel leuk als je het dan zo hoortquote:Op zaterdag 2 mei 2020 22:30 schreef Moira het volgende:
Deze ben ik totaal vergeten, waarschijnlijk omdat hij zo generiek is. Maar best leuk nummer!
Gokkende Britten, heerlijkquote:Op zaterdag 2 mei 2020 22:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Waarvan? De laatste plaats?quote:
Serieus?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 22:30 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ohhh vandaar! Er waren ook wel wat mensen die dachten dat die val niet staged was. Echt hoe
Volgend jaar geeft Jan geen commentaar.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 22:33 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind het zonder commentaar eigenlijk veel leuker. Moet ik onthouden voor volgend jaar!
We zijn nu ons eigen commentaarquote:Op zaterdag 2 mei 2020 22:33 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind het zonder commentaar eigenlijk veel leuker. Moet ik onthouden voor volgend jaar!
Enerzijds wel, maar met niet-Engelse nummers mis ik wel dat ik dan helemaal niet weet waar ze over gaanquote:Op zaterdag 2 mei 2020 22:33 schreef miss_dynastie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |