Nou, heel gaaf zo!quote:
kom op, ze komt niet uit het oostblok.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:15 schreef Meke het volgende:
Ik kan haar alleen nog steeds niet heel goed verstaan
Nee maar toch. Komt denk ik doordat ze heel snel zingt? Het meeste wel hoor, maar niet elke zin.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:15 schreef Sableheart het volgende:
[..]
kom op, ze komt niet uit het oostblok.
Deze was eennalaatste dus deze hoort niet bij de streakquote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:17 schreef Em31 het volgende:
Een beetje het begin voor Tsjechië dit jaar. Die zijn de laatste jaren goed bezig.
Ja! Hierna Amsterdamquote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:17 schreef Meke het volgende:
Zijn deze postcards in eigen land? Dat was toch de Karelsbrug?
Ja, jammer van die revamp dit jaarquote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:17 schreef Em31 het volgende:
Een beetje het begin voor Tsjechië dit jaar. Die zijn de laatste jaren goed bezig.
Nee klopt, maar wel weer eindelijk de finalequote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:18 schreef Moira het volgende:
[..]
Deze was eennalaatste dus deze hoort niet bij de streak
Maar idd, Tsjechie op het ESF
Lie to Me bedoelde ik!quote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:19 schreef Meke het volgende:
Ik vind het wel echt gaaf wat ze met staging kunnen nu hoor![]()
Vond Tsjechië in 2018 (denk ik?) ga hem zo even opzoeken ook ZO VET, maar dit is nog best simpel en dan al best mooi
Jazeker.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Maggie MacNeal![]()
Ik wist niet eens dat die dat jaar was
was wel een goed nummer ja.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Maggie MacNeal![]()
Ik wist niet eens dat die dat jaar was
Haha, dit. Voor het dramatische eindequote:
Ja die was zo vetquote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:21 schreef Moira het volgende:
Dit ziet er ook uit als NL ja dus ik denk idd postcards in eigen land
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |