Politiek nummer dat niet mag, waardoor ze zieltjes hebben gewonnen want 'oeh zielig Oekraïne en de Krim'.quote:
Jaaa Poliquote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:59 schreef Moira het volgende:
[..]
Politiek nummer dat niet mag, waardoor ze zieltjes hebben gewonnen want 'oeh zielig Oekraïne en de Krim'.
Was voor mij niet eens een top 10 nummer.
Maar Poli Genova![]()
ah, op die manier. Heeft waarschijnlijk wel een rol gespeeld, hoewel het ook gewoon een goed nummer was.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:59 schreef Moira het volgende:
[..]
Politiek nummer dat niet mag, waardoor ze zieltjes hebben gewonnen want 'oeh zielig Oekraïne en de Krim'.
Was voor mij niet eens een top 10 nummer.
Maar Poli Genova![]()
Dit is voor mij eigenlijk hetzelfde als Youtube op half scherm rechts en FOK! op half scherm links (of andersom)quote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:01 schreef hole1988 het volgende:
Hier kun je kijken en chatten tegelijk. Fok wordt nog steeds niet toegestaan helaas.
https://tvtube.hole1988.nl/chat.html?id=un230AesfHY
Ja echt!quote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:05 schreef Em31 het volgende:
Litouwen, Letland, ook allemaal leuk. Dit was sowieso een goed jaar
Echt hequote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:08 schreef Moira het volgende:
Dit hadden wij gewoon over 2 weken kunnen hebbenvoelt zo surreëel
Ja, ik keek deze opening een aantal maanden geleden terug met het idee dat ik zoiets zou gaan meemakenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:08 schreef Moira het volgende:
Nee joh. De hele zaal gaat echt geen Jan Smit roepen hoor.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:08 schreef Moira het volgende:
Gaan we ookquote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, ik keek deze opening een aantal maanden geleden terug met het idee dat ik zoiets zou gaan meemaken
Als 2021 doorgaat ben ik helemaal tevredenquote:
Jaa dacht ik ook! Dacht eerst de eerste keer sinds ik meekijk, maar '97 ook natuurlijkquote:
LOVE LOVE PEACE PEACEquote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:07 schreef Moira het volgende:
2016 is mijn favoriete jaar puur vanwege de show van Mans en Petraniet vanwege de inzendingen
Dat komt ook omdat het heel oprecht en bij hen als persoon was, ik denk dat zoiets bij Chantal en Edsiel (en zelfs Jan) ook prima zou lukken, vooral met de insteek die ze hadden (dat niet alles gescript zou zijn).quote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:11 schreef Em31 het volgende:
Bij Petra en Mans klopten de grapjes gewoon, dit lukt bijna niemand.
Jaquote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:12 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja en België met hun leuke nummer als eerste
Ja ben zo benieuwd of het ze ook luktquote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:11 schreef Moira het volgende:
[..]
Dat komt ook omdat het heel oprecht en bij hen als persoon was, ik denk dat zoiets bij Chantal en Edsiel (en zelfs Jan) ook prima zou lukken, vooral met de insteek die ze hadden (dat niet alles gescript zou zijn).
Andere landen zijn daar alleen wat slechter in
Nou, heel gaaf zo!quote:
kom op, ze komt niet uit het oostblok.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:15 schreef Meke het volgende:
Ik kan haar alleen nog steeds niet heel goed verstaan
Nee maar toch. Komt denk ik doordat ze heel snel zingt? Het meeste wel hoor, maar niet elke zin.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:15 schreef Sableheart het volgende:
[..]
kom op, ze komt niet uit het oostblok.
Deze was eennalaatste dus deze hoort niet bij de streakquote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:17 schreef Em31 het volgende:
Een beetje het begin voor Tsjechië dit jaar. Die zijn de laatste jaren goed bezig.
Ja! Hierna Amsterdamquote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:17 schreef Meke het volgende:
Zijn deze postcards in eigen land? Dat was toch de Karelsbrug?
Ja, jammer van die revamp dit jaarquote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:17 schreef Em31 het volgende:
Een beetje het begin voor Tsjechië dit jaar. Die zijn de laatste jaren goed bezig.
Nee klopt, maar wel weer eindelijk de finalequote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:18 schreef Moira het volgende:
[..]
Deze was eennalaatste dus deze hoort niet bij de streak
Maar idd, Tsjechie op het ESF
Lie to Me bedoelde ik!quote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:19 schreef Meke het volgende:
Ik vind het wel echt gaaf wat ze met staging kunnen nu hoor![]()
Vond Tsjechië in 2018 (denk ik?) ga hem zo even opzoeken ook ZO VET, maar dit is nog best simpel en dan al best mooi
Jazeker.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Maggie MacNeal![]()
Ik wist niet eens dat die dat jaar was
was wel een goed nummer ja.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Maggie MacNeal![]()
Ik wist niet eens dat die dat jaar was
Haha, dit. Voor het dramatische eindequote:
Ja die was zo vetquote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:21 schreef Moira het volgende:
Dit ziet er ook uit als NL ja dus ik denk idd postcards in eigen land
Ik realiseer me nu dat ik dit met heel veel nummers kanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 02-05-2020 21:22:51 ]
ik ook, vooral bij de oudere nummers, maar daar heb ik op geoefend.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:22 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik realiseer me nu dat ik dit met heel veel nummers kan
Zweden moet volgend jaar op plek 2quote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:22 schreef Fred_B het volgende:
Kutstartpositie met dank aan de Zweden natuurlijk
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:23 schreef Sableheart het volgende:
[..]
ik ook, vooral bij de oudere nummers, maar daar heb ik op geoefend.
Terugpakken volgend jaarquote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:22 schreef Fred_B het volgende:
Kutstartpositie met dank aan de Zweden natuurlijk
Jaquote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:23 schreef Fascination het volgende:
Had hij niet kort hiervoor die nektattoo laten zetten en dat we daar over aan het kletsen waren?
Jaquote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:23 schreef Fascination het volgende:
Had hij niet kort hiervoor die nektattoo laten zetten en dat we daar over aan het kletsen waren?
OMG JAquote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:23 schreef Moira het volgende:
die veel te lange pauze met de creepy i love you
Wat deed hij in de semi ook alweer?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:23 schreef Moira het volgende:
die veel te lange pauze met de creepy i love you
O je bent er alquote:
Ik leef weerquote:
ohja klopt! volgens mij was dit nog minder erg maar weet niet meer wat hij in de semi deedquote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat deed hij in de semi ook alweer?Dat was iets anders
Was hij toen niet "I love you" aan het playbacken richting de camera? Staat me nu ineens iets van bijquote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:24 schreef Moira het volgende:
[..]
ohja klopt! volgens mij was dit nog minder erg maar weet niet meer wat hij in de semi deed
Nee, Armenië toch?quote:
En dat is maar goed ookquote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:24 schreef Em31 het volgende:
Ohja haha hier hoorde je vooral de achtergrondzangeres
Die óókquote:
Preventief nageaaptquote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:26 schreef Meke het volgende:
Als dit ná Eleni was gegaan, had ik haar van na-apen beticht
I love you too baby naar iemand in het publiek ofzoietsquote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat deed hij in de semi ook alweer?Dat was iets anders
Preciesquote:
En dit is nog met achtergrondzangeressen. Bij de repetities toen was het even zonder, en AU, mijn oren herstellen nog steedsquote:
Ja een klein kind?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:26 schreef Em31 het volgende:
[..]
I love you too baby naar iemand in het publiek ofzoiets
Ik wil dat figuurquote:
Ja dat óókquote:
quote:
Haha nee klinkt wel foutquote:
* Fascination gaat morgen echt trainenquote:
The Roop dansje oefenenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
* Fascination gaat morgen echt trainen
Oh ja Freddiequote:
Zaten er vijf doven in de jury?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:28 schreef Fred_B het volgende:
De Zweedse vakjury gaf dit glimlachend 10 punten.
Want Zweeds product.
Dan wil ik niet weten wat níet de beste warenquote:
Ik ben erachterquote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:29 schreef Sableheart het volgende:
[..]
goede vraag, ik kan het je nog niet vertellen.
Al een jaar of 10 tochquote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:30 schreef Fascination het volgende:
Waren de gaten in de spijkerbroek toen al hip?
Jaquote:
Had van mij best hoger mogen eindigen. Fijn liedjequote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:30 schreef Fred_B het volgende:
Dit faalde nogal, zeker naar Hongaarse standaarden.
Wtf?? dat is toch raar van die eerste drietwitter:Eurovision twitterde op zaterdag 02-05-2020 om 20:54:15Due to rights restrictions #Eurovision 2016 is unfortunately unavailable to watch in Austria, Germany, Switzerland, the USA, Canada, Brazil, Taiwan & South Korea.
We’re sorry for any disappointment this may cause 😞 reageer retweet
Maar het faalde niet zo hard dat ze besloten om het jaar daarop maar niet meer mee te doen.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:30 schreef Fred_B het volgende:
Dit faalde nogal, zeker naar Hongaarse standaarden.
Merk je onder de lakens niets van!quote:
je zou verwachten dat eurovisie dat wel goed geregeld zou hebben. Zeker in 2016.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:31 schreef Em31 het volgende:
Wtf?? dat is toch raar van die eerste drietwitter:Eurovision twitterde op zaterdag 02-05-2020 om 20:54:15Due to rights restrictions #Eurovision 2016 is unfortunately unavailable to watch in Austria, Germany, Switzerland, the USA, Canada, Brazil, Taiwan & South Korea.
Jan Smit in het commentaarhok.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:31 schreef Meke het volgende:
Ik heb Douwe Bob even geresearched; in de eerste semi-final wees hij naar iemand en zei hij: "I love you too baby!". Uit het filmpje is niet te herleiden naar wie hij wijst
Huh jaquote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:31 schreef Em31 het volgende:
quote:
Lijkt me waarschijnlijkquote:
Het is een constatering!quote:
Geen idee, echt heel apart!quote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:32 schreef Meke het volgende:
[..]
Huh ja![]()
Eindigden ze onderaan ofzo? Wel allemaal Duitstalige landen?
quote:
Ja, ik vind die witte strepen ook echt lelijkquote:
Jaquote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:34 schreef Sableheart het volgende:
het nummer maakt alleen heel erg veel goed.
De Italiaanse Pannecoucke mag dat een keer uit komen leggen danquote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:34 schreef Em31 het volgende:
[..]
En er zat ook een idee achter wat je niet begrijpt als je geen Italiaans spreekt
Dat roept Jan toch na elk optreden?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:34 schreef Fred_B het volgende:
Wel zalig dat Jan en Cornald hier niet doorheen roepen dat de zang niet top was of dat (willekeurig Oost-Europees land) niet eigentijds genoeg was.
Oh jaaa ESF-inzendingen in het buitenland horenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:35 schreef Fred_B het volgende:
Mooi lied en nog regelmatig gehoord op de Italiaanse radio die zomer
Ohja ik was helemaal vergeten dat ik dit destijds niet live kon meekijken juist OMDAT ik in Italië zatquote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:35 schreef Fred_B het volgende:
Mooi lied en nog regelmatig gehoord op de Italiaanse radio die zomer
Dacht is een effectje wat dus wél mag. Bulgarije 2017 maakte daar ook veel gebruik van (Kristian Kostov).quote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:35 schreef Moira het volgende:
Ohja hoe deden deze mensen nou de fliebertjes op het scherm? dat mag toch niet? naderhand beeld editten?
In 2014 werd CATS helemaal grijs gedraaid op de Oostenrijkse radioquote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh jaaa ESF-inzendingen in het buitenland horen![]()
![]()
Heb in 2005 in Griekenland ook echt zó vaak My Number One gehoord
ik zat dat jaar in frankrijk, maar kon hem gelukkig wel volgen.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:36 schreef Moira het volgende:
[..]
Ohja ik was helemaal vergeten dat ik dit destijds niet live kon meekijken juist OMDAT ik in Italië zatalleen ergens in de bergen waar ze dit niet uitzonden
ja ik vind dat dus stom, waarom zou je dat toestaan?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dacht is een effectje wat dus wél mag. Bulgarije 2017 maakte daar ook veel gebruik van (Kristian Kostov).
Vind het zelf een lelijk effectBen blij dat we het niet veel meer zien
Oh nooooquote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:36 schreef Moira het volgende:
[..]
Ohja ik was helemaal vergeten dat ik dit destijds niet live kon meekijken juist OMDAT ik in Italië zatalleen ergens in de bergen waar ze dit niet uitzonden
Dat lijkt me ook echt heel grappig, je eigen inzending in het buitenlandquote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In 2014 werd CATS helemaal grijs gedraaid op de Oostenrijkse radio
Geen idee hoe die regels werken. Eleni had ook vlammen op het scherm die ik erg lelijk vond. Wat mij betreft zien we die effectjes niet meerquote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:36 schreef Moira het volgende:
[..]
ja ik vind dat dus stom, waarom zou je dat toestaan?
had dansewise niet al zoiets?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Geen idee hoe die regels werken. Eleni had ook vlammen op het scherm die ik erg lelijk vond. Wat mij betreft zien we die effectjes niet meer
Maakte Douwe overal belachelijk.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:37 schreef Moira het volgende:
Ik vind dit ook niks trouwens maar heb wel ff gemist waarom hij onsympathiek was?
Was aan het bitchen op Douwe.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:37 schreef Moira het volgende:
Ik vind dit ook niks trouwens maar heb wel ff gemist waarom hij onsympathiek was?
Openlijk op Douwe zitten te haten in allemaal interviews, alleen maar omdat Douwe een keer had gezegd dat hij moest dimmen, toen hij bij een persdag overal door het beeld kwam lopen.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:37 schreef Moira het volgende:
Dat is me dan nooit opgevallenquote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Openlijk op Douwe zitten te haten in allemaal interviews, alleen maar omdat Douwe een keer had gezegd dat hij moest dimmen, toen hij bij een persdag overal door het beeld kwam lopen.
Maar echt, het sloeg ook nergens op waarom Hovi zo boos op Douwe was.quote:
Die is knapper.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:39 schreef Fascination het volgende:
Hij lijkt een beetje op Louisa die transgender
quote:
Wiwi moet je sowieso negeren. Waardeloze website.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar echt, het sloeg ook nergens op waarom Hovi zo boos op Douwe was.
En Wiwi ging toen ook de kant van Hovi kiezen en Douwe negeren tijdens de ESF-week toen.
Ah ja, die traden op die avondquote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:39 schreef Em31 het volgende:
Dat sommige landen dit niet kunnen zien komt waarschijnlijk door iets met de rechten van de muziek van Avicii en Justin Timberlake.
Nu je het zegt...quote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:39 schreef Fascination het volgende:
Hij lijkt een beetje op Louisa die transgender
Dat wel jaquote:
de vergelijking is misschien niet helemaal terecht, maar de draaiende beelden destijds waren volgens mij ook niet live te zien.quote:
DIT!!quote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:41 schreef Fred_B het volgende:
Bulgarije had moeten winnen. De hele Top 3 was mèh.
Oh maar dat niet-live maakt me niet zoveel uit. Vond die witte strepen van een paar jaar geleden gewoon een lelijk effectquote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:41 schreef Sableheart het volgende:
[..]
de vergelijking is misschien niet helemaal terecht, maar de draaiende beelden destijds waren volgens mij ook niet live te zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 02-05-2020 21:42:26 ]
Ja inderdaad. Best een leuk jaar, maar heb niets met de top 3.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:41 schreef Fred_B het volgende:
Bulgarije had moeten winnen. De hele Top 3 was mèh.
Ik heb ook niets met de top 3. Ik had hier in 2016 vooral dat heel veel van mijn favorieten vooraf niet zo heel goed uit de verf kwamen live, maar de nummers waar ik minder mee had juist heel goede live uitvoeringen hadden.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Best een leuk jaar, maar heb niets met de top 3.
En toch by far hun beste televote resultaat sinds Mansquote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:44 schreef Moira het volgende:
Ohja Zweden vond ik dit jaar beetje ok die willen niet nog een keer winnen generiek
"Sinds Mans", die letterlijk het jaar hiervoor won, bedoel je?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En toch by far hun beste televote resultaat sinds Mans
Jaquote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:46 schreef Meke het volgende:
[..]
"Sinds Mans", die letterlijk het jaar hiervoor won, bedoel je?
Zag laatst toevallig nog dat hij een nummer over Amsterdam heeft gemaaktquote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:46 schreef Fred_B het volgende:
Leuk liedje. Daarna is Frans van de aardbodem verdwenen geloof ik.
Ja maar dan is het "op Mans na", sinds Mans klinkt alsof Mans 20 jaar eerder won ofzoquote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JaMaar alles wat erna kwam scoorde toch minder
Daarna hebben Portugal en Nederland nog gewonnen. Dat kan gevoelsmatig alleen in 50 jaar.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:46 schreef Meke het volgende:
[..]
"Sinds Mans", die letterlijk het jaar hiervoor won, bedoel je?
Sowieso is er zoveel veranderd in niet alleen 20 jaar, maar 10 jaar ook. Er is zoveel meer bij gekomen qua pers en fanbeleving. Het ESF zoals we dat nu kennen is echt nog heel nieuw eigenlijkquote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:46 schreef Sableheart het volgende:
het publiek is hier duidelijk internationaler dan het 20 jaar eerder was. Heb vanmiddag 1993 teruggekeken, en zag het publiek uit zijn dak gaan toen duidelijk werd dat Ierland won. Hier wordt duidelijk meer gejuicht voor het thuisoptreden, maar niet vreselijk veel meer dan voor de meeste anderen.
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Daarna hebben Portugal en Nederland nog gewonnen. Dat kan gevoelsmatig alleen in 50 jaar.
Dat sowiesoquote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Daarna hebben Portugal en Nederland nog gewonnen. Dat kan gevoelsmatig alleen in 50 jaar.
absoluut ja.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Sowieso is er zoveel veranderd in niet alleen 20 jaar, maar 10 jaar ook. Er is zoveel meer bij gekomen qua pers en fanbeleving. Het ESF zoals we dat nu kennen is echt nog heel nieuw eigenlijk
Ja komt denk ik ook door de algemene ontwikkeling van internet en social media enzoquote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Sowieso is er zoveel veranderd in niet alleen 20 jaar, maar 10 jaar ook. Er is zoveel meer bij gekomen qua pers en fanbeleving. Het ESF zoals we dat nu kennen is echt nog heel nieuw eigenlijk
Dit jaar kost me 20 jaar van mijn levenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:47 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar dan is het "op Mans na", sinds Mans klinkt alsof Mans 20 jaar eerder won ofzo
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dit jaar kost me 20 jaar van mijn leven
25 jaar terug kende je vooraf alleen het Nederlandse liedje en hoorde je zelfs de winnaar na de show nooit meer. Met andere woorden vroeger was niet alles beter.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
voor mijn gevoel heeft vooral de terugkeer van de jury het meeste verschil gemaakt.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:48 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja komt denk ik ook door de algemene ontwikkeling van internet en social media enzo
Dat kan ookquote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:49 schreef Sableheart het volgende:
[..]
voor mijn gevoel heeft vooral de terugkeer van de jury het meeste verschil gemaakt.
Preciesquote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:48 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja komt denk ik ook door de algemene ontwikkeling van internet en social media enzo
Wat bedoel je?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:49 schreef Em31 het volgende:
Hey is dit nummer nou alleen bij haar anders of straks bij iedereen
Ja zo gaafquote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
PreciesIk wist nog toen we "de hoofden" kregen, die niet eens mochten spreken in beeld, en dat Hole-nogiets van hier een stream had gevonden waar we op mee konden kijken, maar dat mocht officieel dan niet eens
En dat is nog niet eens zo lang geleden ook.
Nu heb je al die persteams met interviews, livestreams, etc. en het hele jaar allemaal fan-initiatieven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |