SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
Kan je ook niks aan doen.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:37 schreef Doedezemaar het volgende:
DJ mesh is een Drents kuikentje, wat schattig. Ik heb Drentse familie
Ik heb ook de nodige familie in Drenthe wonen. Uitgerekend in Ruinerwold. Een dorp dat eerst niemand kende, maar dat nu wereldberoemd is.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:37 schreef Doedezemaar het volgende:
DJ mesh is een Drents kuikentje, wat schattig. Ik heb Drentse familie
allemaal zo ongeveer aan het einde van de wereldquote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:39 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb ook de nodige familie in Drenthe wonen. Uitgerekend in Ruinerwold. Een dorp dat eerst niemand kende, maar dat nu wereldberoemd is.
Lucky woont er ook, toch? En Theo Thee volgens mij op het randje ook nog.
Jup. En ik kom er ook regelmatig. Mits geen corona.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:39 schreef DJ11 het volgende:
Niet alleen als Björk.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:39 schreef livelink het volgende:
Als ik Björk was, zou ik IJsland toch verkiezen boven Drenthe geloof ik.
Als ik klaar ben met school ben ik hier ook 1 2 3 weg!quote:
Waar ga je dan naar toe?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:40 schreef emotionalrespect-bj6rk het volgende:
[..]
Als ik klaar ben met school ben ik hier ook 1 2 3 weg!
Ik heb er gemilitaird en in het weekend was er geen f*ck te beleven...quote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:39 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb ook de nodige familie in Drenthe wonen. Uitgerekend in Ruinerwold. Een dorp dat eerst niemand kende, maar dat nu wereldberoemd is.
IJsland. Daar is een vrouwenoverschot.quote:
Kun je nagaan hoe bruisend het doordeweek is...quote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb er gemilitaird en in het weekend was er geen f*ck te beleven...
Ook een goeiequote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:41 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
IJsland. Daar is een vrouwenoverschot.
Een oom en tante van mijn moeders kant reden een keer door Ruinerwold. Daar wonen een oom en tante van mijn vaders kant. Ze zien elkaar verder alleen op verjaardagen. Ze hadden het erover dat die mensen daar wonen, prompt kwamen ze elkaar tegen. Vond ik wel grappigquote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Vorig jaar in de meivakantie zaten we in Hotel Hoogeveen, zowat in de achtertuin van mijn oom en tante, maar die waren zelf op vakantie.
Mijn vader wist in de jaren zestig ook niet hoe snel hij weg moest komen en is uiteindelijk in Zeeland beland, heeeel ver wegquote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:40 schreef emotionalrespect-bj6rk het volgende:
[..]
Als ik klaar ben met school ben ik hier ook 1 2 3 weg!
Precies, 30 kilometer rijden om een happie Chinees te scoren in Steenwijk of Meppel...quote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:42 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe bruisend het doordeweek is...
Home base van Rooie Rinus en Pé Daalemmer, maar geen dreuge worst. Dilemma.quote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:43 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Uiteraard naar Zwolle, het walhalla voor Drentenaren
Mijn andere oom en tante uit Hoogeveen zaten in Valkenburg op een terrasje, kwamen daar zijn neef en vrouw uit Friesland voorbij lopenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:42 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Een oom en tante van mijn moeders kant reden een keer door Ruinerwold. Daar wonen een oom en tante van mijn vaders kant. Ze zien elkaar verder alleen op verjaardagen. Ze hadden het erover dat die mensen daar wonen, prompt kwamen ze elkaar tegen. Vond ik wel grappig
Nee man, die spreken allemaal perfect Engels. Je verstaanbaar maken in noordse landen is juist supersimpel.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:43 schreef Rafeiro het volgende:
Ik zou sowieso wel naar IJsland, Noorwegen, Zweden, Finland of Denemarken willen.
Al lijken Finland en IJsland me qua taal wel erg moeilijk.
Noorwegen staat bij met stip op #1.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:43 schreef Rafeiro het volgende:
Ik zou sowieso wel naar IJsland, Noorwegen, Zweden, Finland of Denemarken willen.
Zweden lijkt me prachtig!!quote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:43 schreef Rafeiro het volgende:
(Ik leer ook Zweeds voor het geval dat ik d'r heen ga na de universiteit (kans is best groot)quote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:44 schreef emotionalrespect-bj6rk het volgende:
[..]
Zweden lijkt me prachtig!!
Een stad die ik nog steeds nooit gezien heb.quote:
Ik ga binnenkort* een themashow doen over Zweden. Ben bezig met muziek in mapjes gooien. Er komt echt enorm veel vandaan...quote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:44 schreef emotionalrespect-bj6rk het volgende:
[..]
Dat idee had ik tijdje terug ook! Er komt super veel pop muziek uit Zweden, ook echt mensen waarvan je het niet had verwachtquote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:45 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort* een themashow doen over Zweden. Ben bezig met muziek in mapjes gooien. Er komt echt enorm veel vandaan...
(Whigfield is dan weer Deens, trouwens)
Denemarken heeft nog een paar artiesten... Finland kan ik me niks bij voorstellenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:46 schreef DJ11 het volgende:
Ik vraag me af hoe ver je kunt komen met een gecombineerde Denemarken/Finland-show.
Best veel metal komt uit Finland.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:46 schreef DJ11 het volgende:
Ik vraag me af hoe ver je kunt komen met een gecombineerde Denemarken/Finland-show.
En ook daar hebben we een Radio 49-dependance, in de vorm van Fogelquote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:46 schreef spijkerbroek het volgende:
Uit eigen ervaring: Noorwegen is prachtig.
Voor het Zweedse zeker!quote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:46 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb nog een paar elpees van ABBA, telt dat ook?
Mij ok,, staat nog hoog op de verlanglijst.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:44 schreef emotionalrespect-bj6rk het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:46 schreef DJ11 het volgende:
[..]
En ook daar hebben we een Radio 49-dependance, in de vorm van Fogel
Die hebben wij ook, dus ik vind van welquote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:46 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb nog een paar elpees van ABBA, telt dat ook?
Gup heeft een tijdje een bepaalde Finse artiest grijsgedraaidquote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:46 schreef emotionalrespect-bj6rk het volgende:
[..]
Denemarken heeft nog een paar artiesten... Finland kan ik me niks bij voorstellen
Yep...quote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Komen de Leningrad Cowboys niet uit Finland?
Zweedsok?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:48 schreef Symphonic het volgende:
Mijn moeder heeft met een heel beroemde Zweed op school gezeten.
Moeten we nu raden?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:48 schreef Symphonic het volgende:
Mijn moeder heeft met een heel beroemde Zweed op school gezeten.
Ik ben zo snel tevredenquote:
In al die landen ben ik geweest. Finland vond ik het leukst.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:43 schreef Rafeiro het volgende:
Cornelis Vreeswijkquote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En nu word ik geacht te weten wie dat is?
Cornelis Vreeswijkquote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar gedeserteerd naar Zweden.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow, dat is gewoon een Nederlander, wat mij betreft...
Ik in geen van die landen, maar als ik ooit weer knaken heb wil ik er wel echt heen. Zit er voorlopig helaas niet in denk ik.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:49 schreef livelink het volgende:
[..]
In al die landen ben ik geweest. Finland vond ik het leukst.
Omdat zijn ouders hem niet verstonden en hem toen maar wijs hebben gemaakt dat hij Deens sprak.quote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:52 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Omdat zijn ouders hem niet verstonden en hem toen maar wijs hebben gemaakt dat hij Deens sprak.
[..]
Omdat zijn ouders hem niet verstonden en hem toen maar wijs hebben gemaakt dat hij Deens sprak.
Dat heet een gastarbeider...quote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:51 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, maar gedeserteerd naar Zweden.
[..]
Sommige Zweden zien Deens als een spraakafwijking...quote:
Het kwam me wel bekend voor, maar misschien heb ik het ook wel misquote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:52 schreef emotionalrespect-bj6rk het volgende:
[..]
Kende je hem? Volgens mij is hij unreleased
Hij is in ieder geval nooit uitgegeven op een single/album maar vast op velen bootlegsquote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:54 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het kwam me wel bekend voor, maar misschien heb ik het ook wel mis
Er is Oud- en Nieuw-Deensquote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:53 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Sommige Zweden zien Deens als een spraakafwijking...
Ga je maar eens verdiepen in de uitspraak van het woord rødgrød en je snapt meteen waarom.
Ik heb er helemaal niks van gemerkt in ieder gevalquote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:53 schreef emotionalrespect-bj6rk het volgende:
had net heel even een probleempje met een verkeerd nummer maar volgens mij is daar niet veel van gemerkt
gelukkigquote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb er helemaal niks van gemerkt in ieder geval
Alles is relatief. Als DJ Vout draait, hebben we drie uur lang problemen met verkeerde nummers...quote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:53 schreef emotionalrespect-bj6rk het volgende:
had net heel even een probleempje met een verkeerd nummer maar volgens mij is daar niet veel van gemerkt
Zolang je Bertus Staigerpaip niet draait, merken we niksquote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:53 schreef emotionalrespect-bj6rk het volgende:
Valt dit nog meequote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:55 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Alles is relatief. Als DJ Vout draait, hebben we drie uur lang problemen met verkeerde nummers...
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:55 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Alles is relatief. Als DJ Vout draait, hebben we drie uur lang problemen met verkeerde nummers...
[..]
En wat vindt Melting daar van?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:55 schreef emotionalrespect-bj6rk het volgende:
ik doe nog zo'n 3 liedjes en dan is het de beurt aan Melting
Het wordt nu dan tijd dat hij eens naast Nederlanders gaat wonen...quote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:55 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph had als kind Deense buren en zo pikte hij de taal op
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het wordt nu dan tijd dat hij dan eens naast Nederlanders gaat wonen...
Heb net DM van hem gekregen dat t magquote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:56 schreef DJ11 het volgende:
[..]
En wat vindt Melting daar van?![]()
Ik durf amper een minuut uit te lopen...
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het wordt nu dan tijd dat hij eens naast Nederlanders gaat wonen...
Ja hoor, je mag blijvenquote:
Kom je dan in 't vervolg ook vaker in t topic ?quote:
Goed om te weten.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:57 schreef emotionalrespect-bj6rk het volgende:
[..]
Heb net DM van hem gekregen dat t mag
Ik ga m'n best doenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:58 schreef just me het volgende:
[..]
Kom je dan in 't vervolg ook vaker in t topic ?
[..]
Condor?quote:
Laat ik die arme man uit het lijden verlossen: een dikke vette OLIFANTquote:
Anders laat je Melting prikkenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:01 schreef Rafeiro het volgende:
In 2 dagen 4 gevulde koeken op, niet echt slim
En moet over ongeveer een week weer laten prikken voor mijn diabetes.
Als dat weer magDat maar eens uitzoeken
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:02 schreef DJ11 het volgende:
Dankzij een 17-jarige mag Melting nu aan het bier.... Dit geeft toch te denken.
Kloptquote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:02 schreef DJ11 het volgende:
Dankzij een 17-jarige mag Melting nu aan het bier.... Dit geeft toch te drinken.
dan moet je het snel uitzoekenquote:
Ik ken dit niet, maar het klinkt inderdaad wel prettigquote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:04 schreef emotionalrespect-bj6rk het volgende:
Dit komt uit 2019 maar klinkt heel lekker 70s
Fijn nummer welquote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:04 schreef emotionalrespect-bj6rk het volgende:
Dit komt uit 2019 maar klinkt heel lekker 70s
quote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:05 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik ken dit niet, maar het klinkt inderdaad wel prettig
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:08 schreef spijkerbroek het volgende:
Dank, MeshBjörkEmotionalDJDrentmeneer.
Prima debuut (behalve dan die ongelofelijke blunder van dat verkeerde nummer)
Omdat zij ook uit Drenthe komen.quote:
quote:Vanaf 2020 treden de Dutch Boys weer in originele bezetting op.
Hier in Overijssel hebben we dan weer Mannenkoor Karrespoor en Höllenboer.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:10 schreef emotionalrespect-bj6rk het volgende:
Prachtig nummerDrentse trots
quote:
En dat is dan weer treurigheidquote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:11 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Hier in Overijssel hebben we dan weer Mannenkoor Karrespoor en Höllenboer.
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:11 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen voordeel kunnen ontdekkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Ik heb inmiddels een app voor m'n werk in elkaar geknutseld, zonder enige ervaring. Dat vind ik toch wel een klein voordeel.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:13 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb nog geen voordeel kunnen ontdekken
Ja, niemand die dat kende.quote:
Ik kom ook uit Drenthe en hou ook van disco want dat was een lekker nummer!!quote:
22 opnames van Laat me? Pff, dat wordt op den duur wel een lange zit dan hoor.quote:
Heb ik ook eens gehad. Rook ineens een brandlucht. Dat ding meteen weggegooid.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:20 schreef DJ11 het volgende:
Mijn waterkoker blijft dus gewoon aan staan, terwijl ik denk dat -ie uit staat. Voortaan gaat na het gebruik meteen de stekker eruit.
Oh dat is link. Mijn ene reiswaterkoker heeft dat ook, maar daar zit ook geen knop op, stekker erin is aan (net als bij veel tostiapparaten)quote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:20 schreef DJ11 het volgende:
Mijn waterkoker blijft dus gewoon aan staan, terwijl ik denk dat -ie uit staat. Voortaan gaat na het gebruik meteen de stekker eruit.
Gewoon zo'n verloopstekker met knop en lampje er tussen zetten.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:20 schreef DJ11 het volgende:
Deze kan best de hele nacht aan hebben gestaan, sinds gisterenavond.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb ik ook eens gehad. Rook ineens een brandlucht. Dat ding meteen weggegooid.
Fijne avond.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:22 schreef emotionalrespect-bj6rk het volgende:
Jongens het is me een genoegen geweest ik ga een film kijken. Zie jullie morgen weer en fijne avond!
Fijne avondquote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:22 schreef emotionalrespect-bj6rk het volgende:
Jongens het is me een genoegen geweest ik ga een film kijken. Zie jullie morgen weer en fijne avond!
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:22 schreef emotionalrespect-bj6rk het volgende:
Melting draait nog wel eventjes.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:22 schreef emotionalrespect-bj6rk het volgende:
Dat heb ik inderdaad bij mijn reiswaterkoker gedaan, want ik vond het enorm link om met kracht de stekker eruit te halen met zo’n wankel plastic ding vol kokend water. Mijn zusje heeft met zo’n geval fikse brandwonden opgelopenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:22 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Gewoon zo'n verloopstekker met knop en lampje er tussen zetten.
Prettige avond nog.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:22 schreef emotionalrespect-bj6rk het volgende:
Vorig jaar had mijn waterkoker ruzie met mijn aardlekschakelaar. Meteen een nieuwe waterkoker gekocht.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:24 schreef livelink het volgende:
Als wij kortsluiting hebben is de waterkoker ook het eerste dat ik controleer. Ondingen zijn het eigenlijk.
Dat is best linkquote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:23 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Deze kan best de hele nacht aan hebben gestaan, sinds gisterenavond.![]()
Binnenkort toch maar een nieuwe kopen.
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:22 schreef emotionalrespect-bj6rk het volgende:
niet alleen een waterkokerquote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Wij geven onze oude waterkoker gewoon aan just me
De Dutch playas wel.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:28 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat weinig Nederlanders deze zomer naar de playa vamossen.
Ik heb er wel plezier van gehad, en ik moest van jou meteen die oude onveilige weggooienquote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Wat een pech dat hij het direct niet meer deed
Ik heb nog steeds wat tickets in de aanbieding richting Malaga.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:28 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat weinig Nederlanders deze zomer naar de playa vamossen.
Ik stort gewoon zand in de achtertuin (nee, ik hoop dat ik ergens op een rustig moment een keer door de branding kan lopen deze zomer)quote:
Ja, van 09.00 - 10.00 en dan van 10.00 - 11.00 de senioren en 's middags na de fiesta de kinderen.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds wat tickets in de aanbieding richting Malaga.
Je mag er inmiddels weer buiten sporten...
Een vriendin van me woont in Fuengirola, dichtbij Malaga. Zijn we tijdens onze Europareis een paar nachten blijven slapenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds wat tickets in de aanbieding richting Malaga.
Je mag er inmiddels weer buiten sporten...
leuk om van deze afbeelding een puzzle te makenquote:
Als ze verstandig zijn niet. Maar ja, steeds meer mensen gaan naar buiten en gaan doodleuk winkelen. Kennelijk willen we graag een tweede golf. Kunnen we weer van voor af aan beginnen en nog eens vele weken extra thuis gaan zitten.quote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:32 schreef just me het volgende:
[..]
leuk om van deze afbeelding een puzzle te maken
Minimaal 5000 stukjesquote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:32 schreef just me het volgende:
[..]
leuk om van deze afbeelding een puzzle te maken
Looking For Freedom?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:36 schreef Melting het volgende:
De artiest die hierna komt, heeft nog een keer in The A-team meegespeeld.![]()
Begin was inderdaad precies hetzelfde.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:38 schreef spijkerbroek het volgende:
MC Hammer - U can't touch this
Niet dus
Chocolate salty balls en superfreak? Dat zal me een aflevering geweest zijn..quote:
Oh, ik zie het nu ja.quote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:44 schreef DJ11 het volgende:
In de waterkoker hangt echt zo'n brandlucht... Eerst maar eens even wat water koken om die lucht eruit te krijgen. Hopelijk daarna gewoon koffie klaarmaken.
Nee, niet meer gebruikenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:44 schreef DJ11 het volgende:
In de waterkoker hangt echt zo'n brandlucht... Eerst maar eens even wat water koken om die lucht eruit te krijgen. Hopelijk daarna gewoon koffie klaarmaken.
Is eerder deze week ook gebeurd. Ik moet me gewoon aanwennen dat ik de stekker eruit trek na gebruik.quote:
Die lucht krijg je er niet meer uit hoor.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:44 schreef DJ11 het volgende:
Tot je dat 1 keer vergeet.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:46 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Is eerder deze week ook gebeurd. Ik moet me gewoon aanwennen dat ik de stekker eruit trek na gebruik.
Oh? Dat wist ik niet. Waarvan dan?quote:
Maar ja, niets is wat het lijktquote:
En toch gewoon mooi...quote:Op zaterdag 2 mei 2020 22:04 schreef MadMaster het volgende:
Heb me ondertussen toch maar door je laten kussen...
Polder poëzie...
Ik ben onschuldig.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 22:04 schreef livelink het volgende:
Ik heb me ondertussen toch maar door je laten kussen
Je hebt het bier ook nog niet gebrachtquote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 22:06 schreef just me het volgende:
[..]
Je hebt het bier ook nog niet gebracht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |