SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:55 schreef grazz het volgende:
TT![]()
dat moet gevierd worden met passende gifjesJAAAAAASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Ik ga er ook zo weer vandeur. Maar kan vanavond iig goed slapen wetende dat het nachtbrakersclubje weer compleet is @Hawaii_Tim, @Roger_Epiales, @Redefine, @Straniquote:
Het telt als een TO-topicquote:
quote:
Zoveel ben ik niet meer van plan te nachtbraken deurquote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:58 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik ga er ook zo weer vandeur. Maar kan vanavond iig goed slapen wetende dat het nachtbrakersclubje weer compleet is @:Hawaii_Tim, @:Roger_Epiales, @:Redefine, @:Strani
Casuaal verband?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Gevaarlijk Strani! Ben ik eindelijk terug, ga jij gewoon naar búiten
Hou het bij avondbraken danquote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zoveel ben ik niet meer van plan te nachtbraken deur
Oh! Dat lijkt me heel gezelligquote:
Je zou het bijna denkenquote:
Ja dat mens is niet heel erg gastvrij neequote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:59 schreef Arizona het volgende:
Ja ik was er nog wel hoor maar de doorbitch liet me even het nieuwe topic niet in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |