Kwaliteitjequote:Op zaterdag 2 mei 2020 18:17 schreef Budapestenaar het volgende:
Sla ik net een mug dood. Grote bloedvlek op het plafond. Probeer ik die vlek weg te krijgen. Veeg ik zo de stuc van het het plafond af![]()
Echt briljant weer
Oeh saté is lekker van de Berenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 18:17 schreef Molo het volgende:
Morgen van De Beren, varkenshaassateh dan, want vind ik lekkerder
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 18:17 schreef Budapestenaar het volgende:
Sla ik net een mug dood. Grote bloedvlek op het plafond. Probeer ik die vlek weg te krijgen. Veeg ik zo de stuc van het het plafond af![]()
Echt briljant weer
Je kind vindt de kleren van de bezorger zeker het leukst?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 18:17 schreef Molo het volgende:
Nee. Met "perlepotet", hele kleine aardappels. Die liggen nu in de oven met wat olijfolie, chili, peper en zout.quote:
Jazekers!quote:
Ze bezorgen hier nu alleen tijdelijk. Weet eigenlijk niet of ze in Berenpak komenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 18:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je kind vindt de kleren van de bezorger zeker het leukst?
Die zit hier aan de overkantquote:Op zaterdag 2 mei 2020 18:17 schreef Molo het volgende:
Nieuwe krieltjes in de schilquote:Op zaterdag 2 mei 2020 18:25 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee. Met "perlepotet", hele kleine aardappels. Die liggen nu in de oven met wat olijfolie, chili, peper en zout.
Wasda?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 18:26 schreef Karzai het volgende:
ik ga ook kokkerelen, serietje kijken later, Innan vi dör
Hier was ie net twee weken openquote:Op zaterdag 2 mei 2020 18:35 schreef Karzai het volgende:
De beren binnenkort ook in Amsterdam zie ik, wel in noord en zuid
Linke Joego'squote:Op zaterdag 2 mei 2020 18:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
https://www.npo3.nl/before-we-die/POW_03657607
In Rotterdam zit er een Berenfiliaal op een boot. De Berenbootquote:
Ja superlekker!quote:Op zaterdag 2 mei 2020 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ben ik weerMaar even op het balkonnetje nu
Het is net lekker
ja de wind is vrij spijtig ja. Geen korte broek dus.quote:
Ja hier ook, zitten toch maar binnenquote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 18:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aan de kust, maar in de binnenlanden is de wind zwoel en warm.
ja misschien op die poesta van jou jaquote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, niet? Dan ben ik verkeerd geďnformeerd.
Mmmm dan laat maar.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee. longsleeve,vest en spijkerbroek :p
Daar kán de wind zwoel zijnquote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja misschien op die poesta van jou ja
bizar he. het is overal gewoon drukquote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:02 schreef UitStraling het volgende:
Het was vandaag echt schijtdruk overal, geen verschil met 02-05-2019
Ja, dezelfde ervaring hierquote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:02 schreef UitStraling het volgende:
Echt ook overal hele roedels met kinderen.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:02 schreef UitStraling het volgende:
Niet te gelovenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:02 schreef UitStraling het volgende:
Binnenland hier maar de kachel brand binnen.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 18:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
vraag mij af of we zo die gevreesde 2e piek gaan krijgenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Ja de mensen zijn amper meer binnen te houden ben ik bang.
Hier niet hoor, kille bende buitenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 18:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
and you were part of itquote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:02 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.weeronline.nl/Europa/Nederland/Den-Haag/4057864
ik heb alleen even boodschapje gedaan, maar voor 4 supermarkten stonden dikke rijenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:02 schreef UitStraling het volgende:
Zou je wel verwachten hé.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vraag mij af of we zo die gevreesde 2e piek gaan krijgen
Ja ditquote:
O echt, zo koud is het bij mij binnen nietquote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Binnenland hier maar de kachel brand binnen.
wanneer 30 dagen regen voor nederlandquote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.weeronline.nl/Europa/Nederland/Den-Haag/4057864
Het kan ook wel weer zachtjes aan. Risicogroepen binnen blijven en afzonderenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:07 schreef Karzai het volgende:
ja mensen zijn de quarantaine wel zat, wordt lekker weer, de bijtjes zoemen iedereen snakt om naar buiten te gaan
Kunnen ze toch ook al heel de tijd, maar met zijn allen in hele meutes door krappe straten en winkels lopen is gewoon dom gedrag.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:07 schreef Karzai het volgende:
ja mensen zijn de quarantaine wel zat, wordt lekker weer, de bijtjes zoemen iedereen snakt om naar buiten te gaan
Bossche bollen scoren is eerste levensbehoefte manquote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar niet voor de lol, veel "dagjesmensen" gezien ook wel hoor.
Wel lekker jaquote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Bossche bollen scoren is eerste levensbehoefte man
Ranzige troep datquote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Bossche bollen scoren is eerste levensbehoefte man
Ja maar niet die van De Grootquote:
Wat ben jij nou voor Bosschenaar!quote:
Wat is daar mis mee dan?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja maar niet die van De Groot
[..]
Wat ben jij nou voor Bosschenaar!
Importquote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja maar niet die van De Groot
[..]
Wat ben jij nou voor Bosschenaar!
Dat was het zonder dat virus ook welquote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kunnen ze toch ook al heel de tijd, maar met zijn allen in hele meutes door krappe straten en winkels lopen is gewoon dom gedrag.
Die chocoladelaag is te suikerig, hou ik niet van 😅quote:
Pwepweppppppquote:
Echt? Die van de Groot zijn mijn favorieten.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Die chocoladelaag is te suikerig, hou ik niet van 😅
die begint bij het begin van het kanaal al te stoppen omdat ie anders bij Rotterdam niet stil ligtquote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Pwepwepppppp
This boat doesn't stop for no one
Hmm, is me niet opgevallen. Ik vond ‘m wel te koud, waardoor het leek alsof hij net uit de koeling van de Appie vandaan kwam.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat heb ik met al die dingen, deeg en room is lekker samen maar dan zo'n teringzoete suikercoating verpest het altijd, is ook zo bij tompouces.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Ben sowieso niet van zoet dus het enige dat ik lust van Jan de Groot is zijn kleindochterquote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat heb ik met al die dingen, deeg en room is lekker samen maar dan zo'n teringzoete suikercoating verpest het altijd, is ook zo bij tompouces.
Groepsimmunizaatieeequote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:18 schreef mschol het volgende:
[..]
nu is het beetje extra dom om expres die drukte op te zoeken
Ik heb er twee keer eentje op maar vond het tegenvallenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:18 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Echt? Die van de Groot zijn mijn favorieten.
Bij mij voor de deur is datquote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die begint bij het begin van het kanaal al te stoppen omdat ie anders bij Rotterdam niet stil ligt
Ik wil m altijd juist koud. Vind die van de AH ook lekkerquote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, is me niet opgevallen. Ik vond ‘m wel te koud, waardoor het leek alsof hij net uit de koeling van de Appie vandaan kwam.
Eens!quote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat heb ik met al die dingen, deeg en room is lekker samen maar dan zo'n teringzoete suikercoating verpest het altijd, is ook zo bij tompouces.
Ik dacht dochter, maar is het inmiddels zijn kleindochter?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben sowieso niet van zoet dus het enige dat ik lust van Jan de Groot is zijn kleindochter
Toeter even danquote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
komen wij wss ook heen op terugweg van Svalbard
Waaaaaaah dochter dochterquote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik dacht dochter, maar is het inmiddels zijn kleindochter?
Worden ook vanzelf meerderjarigquote:
De schuilkelder in?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:29 schreef Koen66 het volgende:
Huis aan kant maken voor aankomst schoonouders nu
Ieder zijn smaak uiteraard... ik zou er best eentje lusten nuquote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb er twee keer eentje op maar vond het tegenvallen
Heeyyy da's lang geledenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:30 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Ieder zijn smaak uiteraard... ik zou er best eentje lusten nu
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik wil alleen maar tuuteren
wij hebben een homo hoorntje..
ja dat kan wel zijnquote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
daar waar die bootjes komen is wel zowat in haar achtertuin
Voor de fucking Sting in de rij gaan staanquote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:29 schreef bitterbal het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)behoorlijk-druk.html
ja datquote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat kan wel zijnMaar waar ze beginnen te remmen toch niet denk ik
Niet trots zijn op je vrouwelijke kantquote:
Morgen even heen dusquote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:30 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Ieder zijn smaak uiteraard... ik zou er best eentje lusten nu
Jawelquote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat kan wel zijnMaar waar ze beginnen te remmen toch niet denk ik
Owquote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:32 schreef FranticDJ het volgende:
maar
[..]
maar die boten beginnen daar bij Normandiewel al te vertragen ja
was ik net ook van plan, totdat ik mijn schoenen aantrok. gevoel was gelijk wegquote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Tijd voor een rondje. Half uurtje nog.
Bloeden uit je gaatjequote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet trots zijn op je vrouwelijke kant
Wat is er over een half uurtje?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:33 schreef Budapestenaar het volgende:
je zal maar iets ervan moeten hebben vandaag....quote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Voor de fucking Sting in de rij gaan staan
Absoluut!quote:
"moeten".quote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:34 schreef mschol het volgende:
[..]
je zal maar iets ervan moeten hebben vandaag....
Morgen weer, visite komt straksquote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Om naar dat éne event te gaan waar je netjes moet verschijnen. Oh waitquote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:34 schreef mschol het volgende:
[..]
je zal maar iets ervan moeten hebben vandaag....
die heb ik nietquote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet trots zijn op je vrouwelijke kant
Jammer welquote:
Jammer, zou je best veel aan hebbenquote:
want dat is het enige wat daar verkocht wordt?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Om naar dat éne event te gaan waar je netjes moet verschijnen. Oh wait
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
even boodschappenbestelling voor maandag klaarzetten en dan wat nieuwe speciaalbiertjes proeven
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Absoluut!
(Waarom onthoudt jij dat?)
Cruiseschepen toeteren wel altijd hier in voorbijgaan. Diegene vorig jaar die de tune van The Love Boat deed op de toeter was echt de beste ever
Ik ga zo ook nog even een avond rondje doen. Wilde eigenlijk op weg naar huis nog een stuk gaan mountainbiken, maar met een witte jas aan leek me dat niet handigquote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dan ga ik mijn avondrondje doen.
DrRabbit?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ga zo ook nog even een avond rondje doen. Wilde eigenlijk op weg naar huis nog een stuk gaan mountainbiken, maar met een witte jas aan leek me dat niet handig
warmtedingen voor buitenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Jammer wel
Weinig dingen aantrekkelijker dan dat
Ow, op die manierquote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik vroeg me af of je dokter bent, vanwege je witte jas
ja dat denk ik ook. Maar DAT kun je ook thuis doenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:38 schreef bitterbal het volgende:
denk dat in de rij staan voor de sting puur verveling is
Godver wat een prijzenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
warmtedingen voor buiten
https://www.stoov.com/nl/alle-warmteproducten/
Bitterbal, de virtuele shopassistentquote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja schrik er ook van. maar ze hebben een verwarmbaar kleedje voor buiten voor molo :p
heb je al een lamp?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bitterbal, de virtuele shopassistent
en een oplaadstation voor draadloze warmtekussens WTFquote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja schrik er ook van. maar ze hebben een verwarmbaar kleedje voor buiten voor molo :p
ja 1000 euro:Dquote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en een oplaadstation voor draadloze warmtekussens WTFWat is er mis met een zak kersepitten?
Nee geen idee, maar zonder corona zou het al niet in me opkomenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:37 schreef mschol het volgende:
[..]
want dat is het enige wat daar verkocht wordt?
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb je al een lamp?![]()
je kan ook voor die struisvogellamp gaan
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik ben goed in het onthouden van onbelangrijke details.
De Pacific Princess![]()
waarom blauw?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik denk dat ik het nog maar even met mijn huidige lamp blijf doen. Sowieso stel ik aankopen maar even uit nu mijn werkgever zo gek aan het doen is
Begin je eigen webwinkel: bal.com![]()
Met een blauwe bitterbal als logo
Die prijzen johquote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
warmtedingen voor buiten
https://www.stoov.com/nl/alle-warmteproducten/
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik denk dat ik nog maar even met mijn huidige lamp blijf doen. Sowieso stel ik aankopen maar even uit nu mijn werkgever zo gek aan het doen is
Begin je eigen webwinkel: bal.com![]()
Met een blauwe bitterbal als logo
Vuurkorfje is beterquote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar buiten een kleedje wat warm wordt
k ben sinds gisteren uit de groep gegaan maar de bestellingen liepen toch beter als verwacht. Geen idee of ze het gaat reddenquote:
Best een optie!quote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je bed in de fik steken in plaats van een elektrische deken?
Komen binnenkort buren naast ons wonen die daar ook van houden dus dan kunnen we samen fikkenquote:
Je kent je nieuwe buren al?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Komen binnenkort buren naast ons wonen die daar ook van houden dus dan kunnen we samen fikken
Zijn al enige tijd de hele hut aan het afbreken tot aan ongeveer alles aan toe, en nu weer aan het opbouwenquote:
Mijn schoonmoeder is een Haagse, weinig buitenlands aanquote:
Ik las likkenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Komen binnenkort buren naast ons wonen die daar ook van houden dus dan kunnen we samen fikken
Haags tuig, net zo erg!quote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mijn schoonmoeder is een Haagse, weinig buitenlands aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Zijn wel hele leuke mensen, maar dat gaan we maar niet doenquote:
Ja, goed plan. Even 2 marathons, ongetraind! Vaarwel!quote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:05 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Ja, goed plan. Even 2 marathons, ongetraind! Vaarwel!
Ik moet zo ook nog, even wachten tot de thee is afgekoeldquote:
Ik ga morgenvroeg even ca 5km hardlopen/joggenquote:
waar gaat de reis naartoe?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:23 schreef FranticDJ het volgende:
net een rondje aan dek gelopen in de avondzon. Klaarwakker
sowieso jij wordt ook een jaartje ouder, zou je goed doenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn hele kop gloeitZou dat van die enorme wandeling van net komen?
Of wordt het weer vroeg te bedde voor pappie?
pappie?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn hele kop gloeitZou dat van die enorme wandeling van net komen?
Of wordt het weer vroeg te bedde voor pappie?
ja dat is een probleem, iedereen dendert gewoon trein, bus of tram in als ie op tijd op zijn werk moet komenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:27 schreef bitterbal het volgende:
20:22
Op diverse locaties zijn bussen met stenen bekogeld, omdat niet iedereen kon instappen. Dat zegt voorzitter Pedro Peters van OV-NL, de koepel van alle Nederlandse openbaarvervoerbedrijven', tegenover dagblad Trouw.
De onvrede onder reizigers groeit volgens hem nu geleidelijk meer mensen op pad gaan. OV-NL vraagt de regering om heldere regels, zodat de bedrijven gepaste maatregelen kunnen treffen voor passagiers en personeel: Wie mag er straks in de tram, wie in de trein? Moeten reizigers mondkapjes op?
heb ik ook veel last van laatste tijd :Squote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:28 schreef bitterbal het volgende:
mijn bluetooth blijft maar haperen. het is zo fucking irritant
Wat ben je toch onaardig vandaag.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:27 schreef Karzai het volgende:
[..]
sowieso jij wordt ook een jaartje ouder, zou je goed doen
Lees een goed boek ipv dat geleuter op Fok
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:19 schreef LTVDK het volgende:
Kunnen we niet gewoon tesla coils rondom UitStraling zijn huis zetten, ziet er wel een stuk vriendelijk uit voor de buurt. Beetje zoals dit https://9gag.com/gag/a8GLv06
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:35 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Ik.moet steeds zo onwijs hard lachen om die Ghanezen
Misschien hoort hij je dat ook graag vragen tijdens het copulerenquote:
mag pappie je krokante jasje effe vol yoghuren met warme salpicon..quote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Misschien hoort hij je dat ook graag vragen tijdens het copuleren
Gewoon lekker laten doen, risicogroepen dan in isolatie en de rest weer loslatenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:29 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja dat is een probleem, iedereen dendert gewoon trein, bus of tram in als ie op tijd op zijn werk moet komen
Ergerlijk is dat ja.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:28 schreef bitterbal het volgende:
mijn bluetooth blijft maar haperen. het is zo fucking irritant
morgenochtnd ook rondje lopen..quote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ga morgenvroeg even ca 5km hardlopen/joggen
vind dat zo ranzig als vrouwen hun vriend/man pappie of daddy noemenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Misschien hoort hij je dat ook graag vragen tijdens het copuleren
het is pas recent ookquote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ergerlijk is dat ja.
Al viel het me met mijn oordopjes reuze mee, geen een keer last mee gehad.![]()
Niet meer verstrikt raken in een draad.
Come to papa!quote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vind dat zo ranzig als vrouwen hun vriend/man pappie of daddy noemen
wtf.. echt, opsluiten voor een jaar in isoleer ofzo dat soort mallotenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:27 schreef bitterbal het volgende:
20:22
Op diverse locaties zijn bussen met stenen bekogeld, omdat niet iedereen kon instappen. Dat zegt voorzitter Pedro Peters van OV-NL, de koepel van alle Nederlandse openbaarvervoerbedrijven', tegenover dagblad Trouw.
De onvrede onder reizigers groeit volgens hem nu geleidelijk meer mensen op pad gaan. OV-NL vraagt de regering om heldere regels, zodat de bedrijven gepaste maatregelen kunnen treffen voor passagiers en personeel: Wie mag er straks in de tram, wie in de trein? Moeten reizigers mondkapjes op?
Ik had het met mijn koptelefoon wel vandaag, poepirritant. Denk je leuk even muziek te luisteren tijdens de was opvouwen, hapert de boel enorm.quote:
Hrrrrrquote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mag pappie je krokante jasje effe vol yoghuren met warme salpicon..
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Heb hem ingesteld als ringtone van de satteliet telefoon
Yep!quote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vind dat zo ranzig als vrouwen hun vriend/man pappie of daddy noemen
Dit dusquote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mag pappie je krokante jasje effe vol yoghuren met warme salpicon..
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:38 schreef FranticDJ het volgende:
of dat ie ineens roept
"OH SHIT HERE COMES TEH PUDDING"
Ik begin daar gewoon niet aan, kan het ook niet kapotquote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had het met mijn koptelefoon wel vandaag, poepirritant. Denk je leuk even muziek te luisteren tijdens de was opvouwen, hapert de boel enorm.
Oh, maar het is niet kapot hoor. Beetje veel storing door andere devices denk ik.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik begin daar gewoon niet aan, kan het ook niet kapot
Als je mond vol zit is het moeilijk klagen natuurlijkquote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:42 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Laatst hoorde ik je niet klagen anders....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Oh die dudequote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
komt uit ene stukje van Godfrey op YouTube
Zie je, dit is al te moeilijk voor mijquote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, maar het is niet kapot hoor. Beetje veel storing door andere devices denk ik.
Wel fijn om te weten dat ik niet de enige ben met dit als bedtijdquote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Pappie gaat slapen keinders. Kom maar haten
Ik heb koffiequote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Hij is naar bed, nu gaan we zuipen!
[ afbeelding ]
ik ken maar 1 iemand buiten fok die dit als bedtijd hanteert, en die is 70+quote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:20 schreef Goitske het volgende:
[..]
Wel fijn om te weten dat ik niet de enige ben met dit als bedtijd
Misschien maar denk vandaag nietquote:
ik ben onderweg naar duinen met een omweg, en dan door duinen naar huisquote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Lekker gewandeld, eindstand 7,8 km![]()
Mooie zonzet![]()
[ afbeelding ]
Prachtigquote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Mooie zonzet![]()
[ afbeelding ]
Genieten!quote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:34 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben onderweg naar duinen met een omweg, en dan door duinen naar huis
Ik stond op de Merwekade en aan de overkant zie je Zwijndrechtquote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Prachtig![]()
Is dat bij de haven van Dordrecht?
Gaaf!quote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik stond op de Merwekade en aan de overkant zie je Zwijndrecht
Ik ben chronisch moe hoort bij het hypermobiliteit syndroom. Daarnaast een baan, 2 kinderen en huishouden dan heb ik minstens 8 liefst 9 uur slaap nodig wat ik vaak al niet haalquote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:32 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ken maar 1 iemand buiten fok die dit als bedtijd hanteert, en die is 70+
En vergeet die vermoeiende vent van je nietquote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:38 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik ben chronisch moe hoort bij het hypermobiliteit syndroom. Daarnaast een baan, 2 kinderen en huishouden dan heb ik minstens 8 liefst 9 uur slaap nodig wat ik vaak al niet haal
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:38 schreef Molo het volgende:
[..]
En vergeet die vermoeiende vent van je niet
Jij hebt daar idd mooi weer.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Mooie zonzet![]()
[ afbeelding ]
Dat is het mooie aan wandelen. Je hebt volop tijd om dingen te zien, horen en ruikenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij hebt daar idd mooi weer.
Je weet wel de mooie stilgezichten te fotograferen.
Denk dat 90% van de mensen dit soort mooie dingen nooit ziet.
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:40 schreef Goitske het volgende:
Dus hier gaan de oogjes dicht![]()
Sweet dreams 😘
Ik ben het tegenovergestelde van hypermobiel maar zou een gezin en baan en huishouden ook niet trekkenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:38 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik ben chronisch moe hoort bij het hypermobiliteit syndroom. Daarnaast een baan, 2 kinderen en huishouden dan heb ik minstens 8 liefst 9 uur slaap nodig wat ik vaak al niet haal
Ik kan er ook van genieten maar ben een fotograaf van niks, dus vind het lastig om er foto's van te maken.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij hebt daar idd mooi weer.
Je weet wel de mooie stilgezichten te fotograferen.
Denk dat 90% van de mensen dit soort mooie dingen nooit ziet.
Ik maak hele mooie MI's.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan er ook van genieten maar ben een fotograaf van niks, dus vind het lastig om er foto's van te maken.
Stil wel, chagie valt toch wel mee?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel goed in.
Wat is iedereen vandaag toch chagie en of stil?
Ik ben nu chocoladetaart aan het bakkenquote:
Leuk en lief van je schoonmoederquote:Op zaterdag 2 mei 2020 22:35 schreef RockNijntje het volgende:
Ik kreeg vandaag echt het beste compliment dat iemand me ooit kan geven. Schoonmoeder zei twee keer op twee verschillende momenten "waar was je jaren geleden?" toen het over een recente positieve ontwikkeling van haar zoon ging. Gezien mijn relatiegeschiedenis is dit echt het meer belangrijke en fantastische compliment ooit holy shit.
Ben jij meer van de smeuďge taarten of taarten met een echte fluffy cake-structuur?quote:
Bestaan die dan?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 22:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Leuk en lief van je schoonmoederIk hoop ook ooit nog eens zo’n positieve schoonmoeder te krijgen
Stevigequote:Op zaterdag 2 mei 2020 22:40 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Ben jij meer van de smeuďge taarten of taarten met een echte fluffy cake-structuur?
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 22:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Stevige![]()
En geen gekke moderne varianten of gezond of weet ik wat.
Gewoon klassieke taarten of cakes.
Appeltaart zonder dadels of spijs of noten bijvoorbeeld, gewoon simpel, maar goed. Boter, suiker, etc![]()
Die keer dát ik het eet, moet het gewoon lekker zijn
Ik houd van stevige slagroomtaarten met een Mokka-smaakje. Heer-lijk. Ik was ooit bij een verjaardag van een vriendin die bio-bier schonk en taart serveerde met een dadelbodem. Ik wist niet hoe snel ik van het taartpuntje af moest komen.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 22:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Stevige![]()
En geen gekke moderne varianten of gezond of weet ik wat.
Gewoon klassieke taarten of cakes.
Appeltaart zonder dadels of spijs of noten bijvoorbeeld, gewoon simpel, maar goed. Boter, suiker, etc![]()
Die keer dát ik het eet, moet het gewoon lekker zijn
IJsdraakje, AI en ik hadden zulk soort koeken bij een wandeltochtquote:Op zaterdag 2 mei 2020 22:46 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Ik houd van stevige slagroomtaarten met een Mokka-smaakje. Heer-lijk. Ik was ooit bij een verjaardag van een vriendin die bio-bier schonk en taart serveerde met een dadelbodem. Ik wist niet hoe snel ik van het taartpuntje af moest komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |