Kwaliteitjequote:Op zaterdag 2 mei 2020 18:17 schreef Budapestenaar het volgende:
Sla ik net een mug dood. Grote bloedvlek op het plafond. Probeer ik die vlek weg te krijgen. Veeg ik zo de stuc van het het plafond af![]()
Echt briljant weer
Oeh saté is lekker van de Berenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 18:17 schreef Molo het volgende:
Morgen van De Beren, varkenshaassateh dan, want vind ik lekkerder
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 18:17 schreef Budapestenaar het volgende:
Sla ik net een mug dood. Grote bloedvlek op het plafond. Probeer ik die vlek weg te krijgen. Veeg ik zo de stuc van het het plafond af![]()
Echt briljant weer
Je kind vindt de kleren van de bezorger zeker het leukst?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 18:17 schreef Molo het volgende:
Nee. Met "perlepotet", hele kleine aardappels. Die liggen nu in de oven met wat olijfolie, chili, peper en zout.quote:
Jazekers!quote:
Ze bezorgen hier nu alleen tijdelijk. Weet eigenlijk niet of ze in Berenpak komenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 18:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je kind vindt de kleren van de bezorger zeker het leukst?
Die zit hier aan de overkantquote:Op zaterdag 2 mei 2020 18:17 schreef Molo het volgende:
Nieuwe krieltjes in de schilquote:Op zaterdag 2 mei 2020 18:25 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee. Met "perlepotet", hele kleine aardappels. Die liggen nu in de oven met wat olijfolie, chili, peper en zout.
Wasda?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 18:26 schreef Karzai het volgende:
ik ga ook kokkerelen, serietje kijken later, Innan vi dör
Hier was ie net twee weken openquote:Op zaterdag 2 mei 2020 18:35 schreef Karzai het volgende:
De beren binnenkort ook in Amsterdam zie ik, wel in noord en zuid
Linke Joego'squote:Op zaterdag 2 mei 2020 18:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
https://www.npo3.nl/before-we-die/POW_03657607
In Rotterdam zit er een Berenfiliaal op een boot. De Berenbootquote:
Ja superlekker!quote:Op zaterdag 2 mei 2020 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ben ik weerMaar even op het balkonnetje nu
Het is net lekker
ja de wind is vrij spijtig ja. Geen korte broek dus.quote:
Ja hier ook, zitten toch maar binnenquote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 18:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aan de kust, maar in de binnenlanden is de wind zwoel en warm.
ja misschien op die poesta van jou jaquote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, niet? Dan ben ik verkeerd geīnformeerd.
Mmmm dan laat maar.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee. longsleeve,vest en spijkerbroek :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |