Kwaliteitjequote:Op zaterdag 2 mei 2020 18:17 schreef Budapestenaar het volgende:
Sla ik net een mug dood. Grote bloedvlek op het plafond. Probeer ik die vlek weg te krijgen. Veeg ik zo de stuc van het het plafond af![]()
Echt briljant weer
Oeh saté is lekker van de Berenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 18:17 schreef Molo het volgende:
Morgen van De Beren, varkenshaassateh dan, want vind ik lekkerder
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 18:17 schreef Budapestenaar het volgende:
Sla ik net een mug dood. Grote bloedvlek op het plafond. Probeer ik die vlek weg te krijgen. Veeg ik zo de stuc van het het plafond af![]()
Echt briljant weer
Je kind vindt de kleren van de bezorger zeker het leukst?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 18:17 schreef Molo het volgende:
Nee. Met "perlepotet", hele kleine aardappels. Die liggen nu in de oven met wat olijfolie, chili, peper en zout.quote:
Jazekers!quote:
Ze bezorgen hier nu alleen tijdelijk. Weet eigenlijk niet of ze in Berenpak komenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 18:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je kind vindt de kleren van de bezorger zeker het leukst?
Die zit hier aan de overkantquote:Op zaterdag 2 mei 2020 18:17 schreef Molo het volgende:
Nieuwe krieltjes in de schilquote:Op zaterdag 2 mei 2020 18:25 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee. Met "perlepotet", hele kleine aardappels. Die liggen nu in de oven met wat olijfolie, chili, peper en zout.
Wasda?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 18:26 schreef Karzai het volgende:
ik ga ook kokkerelen, serietje kijken later, Innan vi dör
Hier was ie net twee weken openquote:Op zaterdag 2 mei 2020 18:35 schreef Karzai het volgende:
De beren binnenkort ook in Amsterdam zie ik, wel in noord en zuid
Linke Joego'squote:Op zaterdag 2 mei 2020 18:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
https://www.npo3.nl/before-we-die/POW_03657607
In Rotterdam zit er een Berenfiliaal op een boot. De Berenbootquote:
Ja superlekker!quote:Op zaterdag 2 mei 2020 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ben ik weerMaar even op het balkonnetje nu
Het is net lekker
ja de wind is vrij spijtig ja. Geen korte broek dus.quote:
Ja hier ook, zitten toch maar binnenquote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 18:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aan de kust, maar in de binnenlanden is de wind zwoel en warm.
ja misschien op die poesta van jou jaquote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, niet? Dan ben ik verkeerd geïnformeerd.
Mmmm dan laat maar.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee. longsleeve,vest en spijkerbroek :p
Daar kán de wind zwoel zijnquote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja misschien op die poesta van jou ja
bizar he. het is overal gewoon drukquote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:02 schreef UitStraling het volgende:
Het was vandaag echt schijtdruk overal, geen verschil met 02-05-2019
Ja, dezelfde ervaring hierquote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:02 schreef UitStraling het volgende:
Echt ook overal hele roedels met kinderen.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:02 schreef UitStraling het volgende:
Niet te gelovenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:02 schreef UitStraling het volgende:
Binnenland hier maar de kachel brand binnen.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 18:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
vraag mij af of we zo die gevreesde 2e piek gaan krijgenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Ja de mensen zijn amper meer binnen te houden ben ik bang.
Hier niet hoor, kille bende buitenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 18:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
and you were part of itquote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:02 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.weeronline.nl/Europa/Nederland/Den-Haag/4057864
ik heb alleen even boodschapje gedaan, maar voor 4 supermarkten stonden dikke rijenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:02 schreef UitStraling het volgende:
Zou je wel verwachten hé.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vraag mij af of we zo die gevreesde 2e piek gaan krijgen
Ja ditquote:
O echt, zo koud is het bij mij binnen nietquote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Binnenland hier maar de kachel brand binnen.
wanneer 30 dagen regen voor nederlandquote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.weeronline.nl/Europa/Nederland/Den-Haag/4057864
Het kan ook wel weer zachtjes aan. Risicogroepen binnen blijven en afzonderenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:07 schreef Karzai het volgende:
ja mensen zijn de quarantaine wel zat, wordt lekker weer, de bijtjes zoemen iedereen snakt om naar buiten te gaan
Kunnen ze toch ook al heel de tijd, maar met zijn allen in hele meutes door krappe straten en winkels lopen is gewoon dom gedrag.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:07 schreef Karzai het volgende:
ja mensen zijn de quarantaine wel zat, wordt lekker weer, de bijtjes zoemen iedereen snakt om naar buiten te gaan
Bossche bollen scoren is eerste levensbehoefte manquote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar niet voor de lol, veel "dagjesmensen" gezien ook wel hoor.
Wel lekker jaquote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Bossche bollen scoren is eerste levensbehoefte man
Ranzige troep datquote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Bossche bollen scoren is eerste levensbehoefte man
Ja maar niet die van De Grootquote:
Wat ben jij nou voor Bosschenaar!quote:
Wat is daar mis mee dan?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja maar niet die van De Groot
[..]
Wat ben jij nou voor Bosschenaar!
Importquote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja maar niet die van De Groot
[..]
Wat ben jij nou voor Bosschenaar!
Dat was het zonder dat virus ook welquote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kunnen ze toch ook al heel de tijd, maar met zijn allen in hele meutes door krappe straten en winkels lopen is gewoon dom gedrag.
Die chocoladelaag is te suikerig, hou ik niet van 😅quote:
Pwepweppppppquote:
Echt? Die van de Groot zijn mijn favorieten.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Die chocoladelaag is te suikerig, hou ik niet van 😅
die begint bij het begin van het kanaal al te stoppen omdat ie anders bij Rotterdam niet stil ligtquote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Pwepwepppppp
This boat doesn't stop for no one
Hmm, is me niet opgevallen. Ik vond ‘m wel te koud, waardoor het leek alsof hij net uit de koeling van de Appie vandaan kwam.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat heb ik met al die dingen, deeg en room is lekker samen maar dan zo'n teringzoete suikercoating verpest het altijd, is ook zo bij tompouces.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Ben sowieso niet van zoet dus het enige dat ik lust van Jan de Groot is zijn kleindochterquote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat heb ik met al die dingen, deeg en room is lekker samen maar dan zo'n teringzoete suikercoating verpest het altijd, is ook zo bij tompouces.
Groepsimmunizaatieeequote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:18 schreef mschol het volgende:
[..]
nu is het beetje extra dom om expres die drukte op te zoeken
Ik heb er twee keer eentje op maar vond het tegenvallenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:18 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Echt? Die van de Groot zijn mijn favorieten.
Bij mij voor de deur is datquote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die begint bij het begin van het kanaal al te stoppen omdat ie anders bij Rotterdam niet stil ligt
Ik wil m altijd juist koud. Vind die van de AH ook lekkerquote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, is me niet opgevallen. Ik vond ‘m wel te koud, waardoor het leek alsof hij net uit de koeling van de Appie vandaan kwam.
Eens!quote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat heb ik met al die dingen, deeg en room is lekker samen maar dan zo'n teringzoete suikercoating verpest het altijd, is ook zo bij tompouces.
Ik dacht dochter, maar is het inmiddels zijn kleindochter?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben sowieso niet van zoet dus het enige dat ik lust van Jan de Groot is zijn kleindochter
Toeter even danquote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
komen wij wss ook heen op terugweg van Svalbard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |