Dat wordt weer ellende jaquote:Op maandag 4 mei 2020 16:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Over een paar weken krijgt de processierups haartjes, dan gaan de gordijnen dicht en kom ik tot eind juni niet meer buiten.
Cadby zegt dat je beter geen alcohol gaat drinken dan.quote:Op maandag 4 mei 2020 16:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Over een paar weken krijgt de processierups haartjes, dan gaan de gordijnen dicht en kom ik tot eind juni niet meer buiten.
Als je geen sigaretten meer kan betalen heeft het leven geen zin meer.quote:"Iedere dag was ontzettend zwaar. Ik liet de alcohol toe in mijn leven en was nooit echt gelukkig. Ik was depressief. Iedere dag. Ik wilde niet wakker worden. Er kwamen zelfs zelfmoordneigingen in mijn gedachtes voorbij", zegt hij. "Toen ik niet eens meer sigarretten kon betalen, wist ik dat er iets moest gebeuren."
Wie?quote:Op maandag 4 mei 2020 16:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Cadby zegt dat je beter geen alcohol gaat drinken dan.
Het is wel duidelijk waar de kenners zitten.quote:Op maandag 4 mei 2020 15:50 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Oke. Even resumerend.
#kampwegaanfietsen: Koffieplanter, Slobeend, wimderon
#kampneejoh: maxi-mus, R_R, Mani89, El-Stinho
Hoezo?quote:Op maandag 4 mei 2020 16:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
twitter:Merel_K23 twitterde op zondag 26-04-2020 om 16:36:01Al twee dagen met 4 man door zitten rekenen met de cijfers van @rivm & @statistiekcbs
Er klopt helemaal niets van. @markrutte zullen wij de cijfers en feiten openbaar maken? Of doen jullie dat. Dit is heftig wat hier is uitgekomen... reageer retweet
twitter:Merel_K23 twitterde op maandag 27-04-2020 om 16:04:01Wat verwacht je als je een onderzoek doet en het op een website wil plaatsen. Dan hoop je dat het online blijft staan maar binnen 20 minuten is het niet meer zichtbaar. Naar in het kort wat de overheid niet zegt maar wel doet. Dat is liegen. ;
Geen 4400 doden maar 13500... reageer retweet
twitter:Merel_K23 twitterde op maandag 27-04-2020 om 16:04:01....geen 48.000 besmettingen maar een miljoen...
Geen mondkapjes om dat ze deze te duur vinden....
Virus zal nooit meer weg gaan maar zal de komende jaren miljoenen doden kosten..
.. 1e besmetting al gesignaleerd in Februari na Beurs boot Holland.... @RIVM ruikt macht.. reageer retweet
twitter:Merel_K23 twitterde op maandag 27-04-2020 om 21:57:37Vanavond vroeg het mandje in. We hebben keihard doorgewerkt de afgelopen dagen. Morgen zijn we uitgenodigd door diverse media. We gaan zien wat we doen.
Fijne avond nog.
En voor de azijnzeikers; blijf ook gezond en waardeer de waakhond.😷🤗 reageer retweet
twitter:Merel_K23 twitterde op maandag 04-05-2020 om 12:49:24Mededeling voor de volgers van Merel.
Beste mensen.
Vorige week heeft mijn dochter Merel een auto ongeluk gehad. Ze zat bij een collega in de auto onderweg naar de studio om hun onderzoek te presenteren.
Ze wordt in coma gehouden en de situatie is ernstig.
Gr Jacqueline reageer retweet
Dat laatste geloof ik welquote:Op maandag 4 mei 2020 16:48 schreef VoMy het volgende:
Wie gelooft dit?twitter:Merel_K23 twitterde op zondag 26-04-2020 om 16:36:01Al twee dagen met 4 man door zitten rekenen met de cijfers van @:rivm & @:statistiekcbs
Er klopt helemaal niets van. @:markrutte zullen wij de cijfers en feiten openbaar maken? Of doen jullie dat. Dit is heftig wat hier is uitgekomen... reageer retweettwitter:Merel_K23 twitterde op maandag 27-04-2020 om 16:04:01Wat verwacht je als je een onderzoek doet en het op een website wil plaatsen. Dan hoop je dat het online blijft staan maar binnen 20 minuten is het niet meer zichtbaar. Naar in het kort wat de overheid niet zegt maar wel doet. Dat is liegen. ;
Geen 4400 doden maar 13500... reageer retweettwitter:Merel_K23 twitterde op maandag 27-04-2020 om 16:04:01....geen 48.000 besmettingen maar een miljoen...
Virus zal nooit meer weg gaan maar zal de komende jaren miljoenen doden kosten..
.. 1e besmetting al gesignaleerd in Februari na Beurs boot Holland....
@:RIVM ruikt macht.. reageer retweettwitter:Merel_K23 twitterde op maandag 27-04-2020 om 21:57:37Vanavond vroeg het mandje in. We hebben keihard doorgewerkt de afgelopen dagen. Morgen zijn we uitgenodigd door diverse media. We gaan zien wat we doen.
Fijne avond nog.
En voor de azijnzeikers; blijf ook gezond en waardeer de waakhond.😷🤗 reageer retweettwitter:Merel_K23 twitterde op maandag 04-05-2020 om 12:49:24Mededeling voor de volgers van Merel.
Beste mensen.
Vorige week heeft mijn dochter Merel een auto ongeluk gehad. Ze zat bij een collega in de auto onderweg naar de studio om hun onderzoek te presenteren.
De fantasie van mensen begint een beetje op hol te slaan.quote:Op maandag 4 mei 2020 16:48 schreef VoMy het volgende:
Wie gelooft dit?twitter:Merel_K23 twitterde op zondag 26-04-2020 om 16:36:01Al twee dagen met 4 man door zitten rekenen met de cijfers van @:rivm & @:statistiekcbs
Er klopt helemaal niets van. @:markrutte zullen wij de cijfers en feiten openbaar maken? Of doen jullie dat. Dit is heftig wat hier is uitgekomen... reageer retweettwitter:Merel_K23 twitterde op maandag 27-04-2020 om 16:04:01Wat verwacht je als je een onderzoek doet en het op een website wil plaatsen. Dan hoop je dat het online blijft staan maar binnen 20 minuten is het niet meer zichtbaar. Naar in het kort wat de overheid niet zegt maar wel doet. Dat is liegen. ;
Geen 4400 doden maar 13500... reageer retweettwitter:Merel_K23 twitterde op maandag 27-04-2020 om 16:04:01....geen 48.000 besmettingen maar een miljoen...
.. 1e besmetting al gesignaleerd in Februari na Beurs boot Holland....
@:RIVM ruikt macht.. reageer retweettwitter:Merel_K23 twitterde op maandag 27-04-2020 om 21:57:37Vanavond vroeg het mandje in. We hebben keihard doorgewerkt de afgelopen dagen. Morgen zijn we uitgenodigd door diverse media. We gaan zien wat we doen.
Fijne avond nog.
En voor de azijnzeikers; blijf ook gezond en waardeer de waakhond.😷🤗 reageer retweettwitter:Merel_K23 twitterde op maandag 04-05-2020 om 12:49:24Mededeling voor de volgers van Merel.
Beste mensen.
Ik zie gelukkig wel meer voorzorgsmaatregelen dit jaar, maar volgens de experts is dat allemaal bij lange na niet voldoende. Het wordt derhalve weer een feest.quote:
Snel het bos in om plastic om de stam te doenquote:Op maandag 4 mei 2020 17:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik zie gelukkig wel meer voorzorgsmaatregelen dit jaar, maar volgens de experts is dat allemaal bij lange na niet voldoende. Het wordt derhalve weer een feest.
Is ook geen prioriteit, in eerste instantie gaan ze vooral voor de doorgaande wegen zodat de mensen vrolijk naar werk kunnen fietsen enzo.quote:Op maandag 4 mei 2020 17:25 schreef Dale__Cooper het volgende:
De Veluwe zal wel weer een no go area worden. Dat is onmogelijk te beheersen.
quote:Op maandag 4 mei 2020 17:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Snel het bos in om plastic om de stam te doenZag ook veel trekkers die water gif de boom in spoten.
Ja, begrijpelijk. Desalniettemin is hopelijk wat minder dan vorig jaar.quote:Op maandag 4 mei 2020 17:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Is ook geen prioriteit, in eerste instantie gaan ze vooral voor de doorgaande wegen zodat de mensen vrolijk naar werk kunnen fietsen enzo.
Vorig jaar was het echt niet te doen. Dat je met meer dan 25 graden nog met lange mouwen moet fietsen omdat je anders helemaal onder de bultjes zit, geen genot.quote:Op maandag 4 mei 2020 17:33 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ja, begrijpelijk. Desalniettemin is hopelijk wat minder dan vorig jaar.
Gif inderdaad, wat op sommige plaatsen dan weer niet mag dus hangen ze daar een kastje in de boom en hopen ze dat de lokale koolmees honger heeft.quote:
Heeft Marcel ook op Bevrijdingsdag een column? #dtvquote:Op maandag 4 mei 2020 17:52 schreef maxi-mus het volgende:
Veel zenders doen niet mee met 5 mei-singalong De Breij
Ach, wat jammer.
Volgens mij wel ja.quote:Op maandag 4 mei 2020 18:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heeft Marcel ook op Bevrijdingsdag een column? #dtv
Mooi, hopelijk kan hij weer de vloer aanvegen met saamhorigheidspredikanten.quote:
Ik heb er weinig last van gehadquote:Op maandag 4 mei 2020 17:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Vorig jaar was het echt niet te doen. Dat je met meer dan 25 graden nog met lange mouwen moet fietsen omdat je anders helemaal onder de bultjes zit, geen genot.
Dat kun je wel aan Marcel over laten.quote:Op maandag 4 mei 2020 18:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Mooi, hopelijk kan hij weer de vloer aanvegen met saamhorigheidspredikanten.
Dat zou zomaar kunnen. Hier is zo'n beetje 25% van de bomen een eik.quote:Op maandag 4 mei 2020 18:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb er weinig last van gehad
Misschien heb ik gewoon weinig eiken in mijn omgeving
Hahahaha ik wilde het net postenquote:Op maandag 4 mei 2020 18:47 schreef maxi-mus het volgende:
Theunisse vindt alles de schuld van de Rabobank.
quote:Oud-wielrenner Gert-Jan Theunisse is woedend op de Rabobank. De in Spanje wonende Theunisse is in grote financiële problemen geraakt nadat de bank hem eind maart liet weten dat ze voorlopig geen vergoedingen meer betaalt aan mensen die Rabo-certificaten hebben gekocht. ,,Ik heb mijn hele toekomst opgehangen aan die certificaten”.
Ik snap hier niks van. Wat is het verhaal.quote:Op maandag 4 mei 2020 18:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hahahaha ik wilde het net posten.
[..]
twitter:DeSpeld twitterde op donderdag 30-04-2020 om 13:13:05Wie is deze viroloog? https://t.co/oCv1CODDm2 reageer retweet
Het is intens tragisch dat er mensen gestorven zijn voor de vrijheid van dit soort droeftoeters.twitter:Harrienack twitterde op maandag 04-05-2020 om 20:25:11De koning zou eens wat meer aandacht kunnen besteden aan de islamisering/verovering van ons land ipv the usual shit. #isamisering
#Islam #moslims #Koning #toespraak #krans #Ramadan2020 #Rutte reageer retweet
Je wenst ze bijna een enkeltje...quote:Op maandag 4 mei 2020 20:37 schreef VoMy het volgende:
Het is intens tragisch dat er mensen gestorven zijn voor de vrijheid van dit soort droeftoeters.twitter:Harrienack twitterde op maandag 04-05-2020 om 20:25:11De koning zou eens wat meer aandacht kunnen besteden aan de islamisering/verovering van ons land ipv the usual shit. #isamisering
quote:Op maandag 4 mei 2020 14:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat een onzin. Slob mag best een mening hebben.
En Halsema kreeg ook weer de schuld van dingen, zag ik.quote:Op maandag 4 mei 2020 20:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je wenst ze bijna een enkeltje...
Laat maar
quote:Op maandag 4 mei 2020 20:37 schreef VoMy het volgende:
quote:TROTS BLANK. Haat Claudia de Breij, Silvana Simons. HANS JANMAAT was/is n HELD. PVV (FvD) UBERLOL om linksgekkies LOLVIDEO
Ik zit niet per se in dat kamp, maar ik vind het wel logisch dat je aan het plannen gaat. Als zelfs de virologen over elkaar heen vallen met andere meningen mogen we wel stellen dat wij vrij lastig een inschatting kunnen maken over hoe het er over 3 maanden voor staat. Dan is het zonde als je niet of niet goed voorbereid bent mocht het wel mogelijk zijn.quote:Op maandag 4 mei 2020 15:50 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Oke. Even resumerend.
#kampwegaanfietsen: Koffieplanter, Slobeend, wimderon
#kampneejoh: maxi-mus, R_R, Mani89, El-Stinho
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |