Waarom kijk je nu nog naar Eurosport?quote:Op maandag 4 mei 2020 15:24 schreef Momo het volgende:
De reclame van Mathieu voor Alpecin nu ook elk reclame blok op eurosport
Oh dat lijkt me echt niks, zit daar ook nog een commentator bij?quote:Op maandag 4 mei 2020 15:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Naar die Zwift Tour for all. Vrouwen en mannen wedstrijd met profs. Het is iets.
Twee zelfs (Traksel en Kleikers)quote:Op maandag 4 mei 2020 15:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh dat lijkt me echt niks, zit daar ook nog een commentator bij?
Ik vind het ook niks. Het is wachten op augustus @Mani89 @Rellende_Rotscholier @El-Stinhoquote:Op maandag 4 mei 2020 15:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh dat lijkt me echt niks, zit daar ook nog een commentator bij?
En dan?quote:Op maandag 4 mei 2020 15:32 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik vind het ook niks. Het is wachten op augustus @:Mani89 @:Rellende_Rotscholier @:El-stinho
Ik vind het ook niet veel maar luisteren naar het commentaar en niet naar het scherm kijken en je hebt toch het gevoel dat het koers is.quote:Op maandag 4 mei 2020 15:32 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik vind het ook niks. Het is wachten op augustus @:Mani89 @:Rellende_Rotscholier @:El-stinho
Oke. Even resumerend.quote:
Den Ouden - Wooter - Vos was toch een geniale voorhoedequote:
We gaan fietsen.quote:Op maandag 4 mei 2020 15:50 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Oke. Even resumerend.
#kampwegaanfietsen: Koffieplanter, Slobeend, wimderon
#kampneejoh: maxi-mus, R_R, Mani89, El-Stinho
Met zijn bloedkop.quote:Op maandag 4 mei 2020 15:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Den Ouden - Wooter - Vos was toch een geniale voorhoede
Naar de coffeeshop?quote:Op maandag 4 mei 2020 16:00 schreef TargaFlorio het volgende:
Er gaat dit jaar inderdaad nog gefietst worden.
Dat wordt weer ellende jaquote:Op maandag 4 mei 2020 16:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Over een paar weken krijgt de processierups haartjes, dan gaan de gordijnen dicht en kom ik tot eind juni niet meer buiten.
Cadby zegt dat je beter geen alcohol gaat drinken dan.quote:Op maandag 4 mei 2020 16:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Over een paar weken krijgt de processierups haartjes, dan gaan de gordijnen dicht en kom ik tot eind juni niet meer buiten.
Als je geen sigaretten meer kan betalen heeft het leven geen zin meer.quote:"Iedere dag was ontzettend zwaar. Ik liet de alcohol toe in mijn leven en was nooit echt gelukkig. Ik was depressief. Iedere dag. Ik wilde niet wakker worden. Er kwamen zelfs zelfmoordneigingen in mijn gedachtes voorbij", zegt hij. "Toen ik niet eens meer sigarretten kon betalen, wist ik dat er iets moest gebeuren."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |