SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.You sound reasonable...Time to up my medication.
Ach het houdt je van de straat, oh wacht....quote:Op vrijdag 1 mei 2020 20:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
geen weekend voor mij morgenochten bakken legen.
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 07:29 schreef Rafeiro het volgende:
Zow, even de hdd opgeruimd nu weer 700 GB ruimte
Grote schoonmaak dus.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 07:31 schreef Rafeiro het volgende:
Een hoop oude meuk, heb alles van 2019 maar weggegooid.
Redelijk, straks even wat meer mapjes maken in root dir, opdat het voortaan wat makkelijker is. Best een geklooi als je alles maar op D:\ wegpleurt.quote:
Je moet iets in quarantaine tijden.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 07:40 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Redelijk, straks even wat meer mapjes maken in root dir, opdat het voortaan wat makkelijker is. Best een geklooi als je alles maar op D:\ wegpleurt.
Zoiets ja. Ik ben vel redelijk klaar met netflix etc ondertussen. Dus dan zo maar ff bezig.quote:
Ik zou zeggen.... als je je verveeld... kom een keer deze kant op, maar ja.....quote:Op zaterdag 2 mei 2020 07:47 schreef Rafeiro het volgende:
En ik ben zelf meer van 3 meter afstand dan 3 feet wat de WHO noemt, wat weer afwijkt van de 1,5 meter in Nederland. Dus ik verveel me de tandjes. En dan dus maar zulke dingen gaan doen.
Ik heb geen auto meer, anders zou ik het nog overwegen ook om even op afstand in de tuin te komen zitten, maar OV doe ik nu echt niet.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 07:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik zou zeggen.... als je je verveeld... kom een keer deze kant op, maar ja.....
Ik heb een hele grote binnenplaats...... 20x50 meter of zo.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 07:51 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik heb geen auto meer, anders zou ik het nog overwegen ook om even op afstand in de tuin te komen zitten, maar OV doe ik nu echt niet.
"le garage" ?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 07:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb een hele grote binnenplaats...... 20x50 meter of zo.
Nee, dat is het dak van de winkels hieronder.quote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 07:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, dat is het dak van de winkels hieronder.
Just me en Symph hebben gezien hoe groot de binnenplaats is.
Daarom.... dus het kan wel.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 07:59 schreef Rafeiro het volgende:
Ah ja heb vroeger ook boven een supermarkt gewoond, mooi ruim "dakterras" enzo hadden we. Dat was wel ideaal.
Ja, dat ook wel.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 08:00 schreef just me het volgende:
[..]goedemorgen
![]()
De binnenplaats is groot maar je balkon is ook groot!
Mogguhquote:Op zaterdag 2 mei 2020 08:00 schreef just me het volgende:
[..]goedemorgen
![]()
De binnenplaats is groot maar je balkon is ook groot!
quote:
Want anders paardenkoppen?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 08:02 schreef just me het volgende:
[..]zo alles is goed en nar tevredenheid opgelost met de wasmachine
Was wel grappig, er kwam nu een andere meneer dan de vorige keer en ik zei volgens mij ken ik u van Concordia, en dat klopte, nu kon hij alleen maar goed werk afleveren
Dan laat ik hem meer contributie voor zijn zoon betalenquote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 08:02 schreef just me het volgende:
Was wel grappig, er kwam nu een andere meneer dan de vorige keer en ik zei volgens mij ken ik u van Concordia, en dat klopte, nu kon hij alleen maar goed werk afleveren
De wasmachine draait al, ben nu bezit om alle kussens van de bank te wassen. Daarna eens kijken waarom ik zo belachelijk veel handdoeken hebquote:Op zaterdag 2 mei 2020 08:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Just me is gewoon een lokale bekendheid.
En mooi dat het nu naar tevredenheid is opgelost. Dus nu weer kleine wasjes, grote wasjes......
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 08:05 schreef Rafeiro het volgende:
Ik heb dat paardje van inmiddels al weer bijna 2 jaar oud nog steeds, lol.
Die heb je, voor het geval de wasmachine het niet doet, dat je je dan nog steeds kan afdrogen.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 08:06 schreef just me het volgende:
[..]
De wasmachine draait al, ben nu bezit om alle kussens van de bank te wassen. Daarna eens kijken waarom ik zo belachelijk veel handdoeken heb
Ik zal straks eens tellen....quote:Op zaterdag 2 mei 2020 08:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Die heb je, voor het geval de wasmachine het niet doet, dat je je dan nog steeds kan afdrogen.
Ik vind 98 paar ook teveel.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 08:08 schreef Rafeiro het volgende:
Zo heb ik bizar veel sokken. Daar valt geen was mee te vullen dus dan maar 100 paar ofzo (iets overdreven hoor).
en dan zorgen dat je linker sok bij de rechter sok zit,quote:
Toen ik nog gewoon werkte en dus meer centjes had, kocht ik soms gewoon nieuwe sokken, ipv een was te draaien. Ze zijn altijd wel ergens goedkoop....quote:
Dat is ook zoquote:Op zaterdag 2 mei 2020 08:13 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Toen ik nog gewoon werkte en dus meer centjes had, kocht ik soms gewoon nieuwe sokken, ipv een was te draaien. Ze zijn altijd wel ergens goedkoop....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 08:30 schreef Rafeiro het volgende:
Hebben ze bij de Appie trouwens stoepkrijt?Als het een beetje grote AH is dan zou het wel eens kunnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 08:26 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Fijn dat het opgelost is met de wasmachine just me
Ik heb meer dan 60 handdoekenquote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 08:58 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb meer dan 60 handdoeken![]()
Merel wil wel een aantal handdoeken hebben, opruimen hoppa
Hmm ik lig nog in bed. Zolang ik blijf liggen, gaat het wel goed.quote:
altijd handig met kinderenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 08:59 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
60 is wel heel veel.
Groot gelijk dat je Merel vooruit kan helpen op deze manier.
Lekker blijven liggen dan.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 09:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hmm ik lig nog in bed. Zolang ik blijf liggen, gaat het wel goed.Ik ga er zo toch maar uit.
60 handdoekendat is inderdaad wel wat veel.
Het zonnetje schijnt nu, volgens mij kun je de plantjes omhoog kijken met dit weer, doe lekker rustig aanquote:Op zaterdag 2 mei 2020 09:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hmm ik lig nog in bed. Zolang ik blijf liggen, gaat het wel goed.Ik ga er zo toch maar uit.
60 handdoekendat is inderdaad wel wat veel.
Mooi.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 08:02 schreef just me het volgende:
quote:Was wel grappig, er kwam nu een andere meneer dan de vorige keer en ik zei volgens mij ken ik u van Concordia, en dat klopte, nu kon hij alleen maar goed werk afleveren
quote:
Ik ben al beneden en de spierpijn valt erg mee...quote:Op zaterdag 2 mei 2020 09:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Lekker blijven liggen dan.
Je hoeft er nog niet uit.
Hier hagelde het net.... en geen Venz.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 09:02 schreef just me het volgende:
[..]
Het zonnetje schijnt nu, volgens mij kun je de plantjes omhoog kijken met dit weer, doe lekker rustig aan
Hoe ik aan zoveel handdoeken kom? Geen idee
Dat is niet zo goed voor de plantjes.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 09:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hier hagelde het net.... en geen Venz.
Hier nog steeds zonquote:Op zaterdag 2 mei 2020 09:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
quote:
Je mag geen reclame maken..quote:Op zaterdag 2 mei 2020 09:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ga je dinsdagavond nog een show doen ?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 09:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Hier regent het ook.
Ik ga zo nog even naar de winkel en dan blijf ik de rest van de dag lekker binnen en thuis.
Ja, zal zo even de promo maken.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 09:48 schreef just me het volgende:
[..]
Ga je dinsdagavond nog een show doen ?
Ik draai normaal trouwens altijd op 4 mei.quote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 09:56 schreef Doedezemaar het volgende:
60 handdoeken is wat veel ja. Mama Symph had er nog meer, kasten vol en maar nieuwe kopen en die hebben we bijna allemaal weggegeven. Aan de broer van de buuf, die ging samenwonen en had eigenlijk nog niks. En badlakens aan de schoonmaakhulp met 5 kinderen, die was dolgelukkig, nu kon ze de oude gerafelde gevallen wegdoen.
Goedemorgen.quote:
Het was niet zo heel lang, ik denk dat ze het wel overleven. Er is hier nu ook een waterig zonnetje.quote:
oh wat fijn!!quote:Op zaterdag 2 mei 2020 10:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het was niet zo heel lang, ik denk dat ze het wel overleven. Er is hier nu ook een waterig zonnetje.
Wij gaan zo ook even naar de supermarkt en even iets halen voor mijn schoonzus. De operatie is goed gegaan en ze is sinds donderdag weer thuis. Even wat lekkers langs brengen.
Ja en de dokter heeft gezegd dat ze net op tijd was... gelukkig is ze dus flauw gevallen en waren ze niet op vakantie in Turkije, wat eigenlijk de bedoeling was nu.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 10:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Diaan, wat een opluchting van je schoonzus
Mooi dat er goed nieuws is.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 10:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij gaan zo ook even naar de supermarkt en even iets halen voor mijn schoonzus. De operatie is goed gegaan en ze is sinds donderdag weer thuis. Even wat lekkers langs brengen.
Aiquote:Op zaterdag 2 mei 2020 10:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja en de dokter heeft gezegd dat ze net op tijd was... gelukkig is ze dus flauw gevallen en waren ze niet op vakantie in Turkije, wat eigenlijk de bedoeling was nu.
#zininquote:Op zaterdag 2 mei 2020 10:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Verder niet veel vandaag. Vanavond hebben we wel een skypedate met onze festivalvrienden om de Jomdisquiz te doen. (Peaceman en ik hebben een quiz gemaakt) Ben benieuwd hoe dat gaat....
wil niet echt lukken met je gras hèquote:Op zaterdag 2 mei 2020 10:04 schreef ToT het volgende:
Hier is het nieuw ingezaaid gazonnetje één grote blubberbende geworden!En het regent nog niet eens zo hard!
Ze had ons op 7.13 al goedemorgen gewenst.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 11:33 schreef just me het volgende:
zou livelink echt zo lang aan het slapen zijn ?
Dat heb ik niet gezienquote:Op zaterdag 2 mei 2020 11:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Ze had ons op 7.13 al goedemorgen gewenst.
Je kan ook niet alles bijhouden.quote:
Zeker niet zo vroeg in de ochtendquote:
Half 12 is niet bepaald vroeg hè?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 11:38 schreef just me het volgende:
[..]
Zeker niet zo vroeg in de ochtend
dan kan ik nu met een gerust hart verder mijn soep afmaken![]()
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 11:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Half 12 is niet bepaald vroeg hè?
Maar kook ze.
Eigenlijk ligt er niets vast behalve dat ik eigenlijk elke zaterdagavond van 21.00 - 23.00 draai.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 12:22 schreef emotionalrespect-bj6rk het volgende:
Goedendag beste mensen van Radio 49 ik heb dankzij Melting nu eindelijk de kans om eens te draaien! Heeft er iemand voorkeur voor de tijd waarop ik draai? Ik weet ook niet of er al iemand ingepland staat dus laat het me even weten als ik over iemand heen plan
Dat mag.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 12:25 schreef emotionalrespect-bj6rk het volgende:
Duidelijk! Zal ik vandaag anders om 19:00 tot 20:00 even draaien?
Ja is een goed idee, dan begin ik om 20:00quote:Op zaterdag 2 mei 2020 12:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Leuk, een nieuwe dj erbij en als voorprogramma van Melting heb je meestal wel wat luisteraars te pakkenIk ga in elk geval een deel meeluisteren. Kun je evt van 20 tot 21 uur draaien? Dan valt er na jou geen gat met stilte van een uur totdat Melting begint
Als ik het dan toch mag zeggen,,, dan graag club muziek uit de jaren 90quote:Op zaterdag 2 mei 2020 14:12 schreef emotionalrespect-bj6rk het volgende:
Nog even een vraagje voordat ik ga draaien: Wat voor muziek hebben jullie vanavond zin in? Alternative muziek uit de jaren 90, club muziek uit de jaren 90 of experimentele moderne elektronische muziek? Ik hoor graag van jullie zodat ik een beetje iets kan draaien waar jullie zin in hebben
Goeie keus, jij bent de eerste die reageert dus ga ik dat doen (onder andere natuurlijk)quote:Op zaterdag 2 mei 2020 14:24 schreef just me het volgende:
[..]
Als ik het dan toch mag zeggen,,, dan graag club muziek uit de jaren 90
Draai vooral iets waar je je lekker bij voelt en waar je zelf achter staat.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 14:12 schreef emotionalrespect-bj6rk het volgende:
Nog even een vraagje voordat ik ga draaien: Wat voor muziek hebben jullie vanavond zin in? Alternative muziek uit de jaren 90, club muziek uit de jaren 90 of experimentele moderne elektronische muziek? Ik hoor graag van jullie zodat ik een beetje iets kan draaien waar jullie zin in hebben
Oké komt goed, bedankt voor je aanmoedigingquote:Op zaterdag 2 mei 2020 14:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Draai vooral iets waar je je lekker bij voelt en waar je zelf achter staat.
En nerveus hoef je niet te zijn...
Hahaha dat is nog een lastige... Je mag me altijd Mesh noemen ookal komt dat niet in mijn username voor... Anders misschien gewoon Bj6rk? Maar mijn voorkeur gaat naar Meshquote:Op zaterdag 2 mei 2020 14:45 schreef just me het volgende:
Tja... en hoe gaan we jouw username afkorten![]()
heb je zelf een voorstel ?
Ons ‘emootje’... DJ emo... DJ em...quote:Op zaterdag 2 mei 2020 14:45 schreef just me het volgende:
Tja... en hoe gaan we jouw username afkorten![]()
heb je zelf een voorstel ?
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 14:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ons ‘emootje’... DJ emo... DJ em...
Vind ik ook mooiquote:Op zaterdag 2 mei 2020 14:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ons ‘emootje’... DJ emo... DJ em...
Mesh. Da's wel een goeie.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 14:47 schreef emotionalrespect-bj6rk het volgende:
[..]
Hahaha dat is nog een lastige... Je mag me altijd Mesh noemen ookal komt dat niet in mijn username voor... Anders misschien gewoon Bj6rk? Maar mijn voorkeur gaat naar Mesh
Dan beter gewoon Meshuggah draaienquote:Op zaterdag 2 mei 2020 15:13 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Mesh. Da's wel een goeie.
Als je dan rare muziek draait, maken we er Mesh-ogge van
Wat wil je weten?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 15:24 schreef emotionalrespect-bj6rk het volgende:
Even een noodgeval: inloggen met de stream gegevens op Mixxx lukt me niet... kan iemand mij hier verder mee helpen?
Jazekerquote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:15 schreef DJ11 het volgende:
Het debuut van DJ Bj6rk op Radio 49 aanstaande?
Indrukwekkend hèquote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:20 schreef Rafeiro het volgende:
Guðmundsdóttir wat een achternaam heeft ze eigenlijk
Dóttir betekent gewoon dochter.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:20 schreef Rafeiro het volgende:
Zelfde principe als Jansen ("Jan's zoon").quote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:20 schreef Rafeiro het volgende:
Maar hoe zit het dan met Janssen?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zelfde principe als Jansen ("Jan's zoon").
Ook. Zijn allebei verbasteringen van "Jan's zoon". Jans(s)e ook.quote:
Zo erg is het nog net nietquote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:33 schreef spijkerbroek het volgende:
"Pisnicht" is idd niet een heel voor de hand liggende keuze..
Dat is dus precies de bedoeling van de ijscomanquote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:38 schreef Rafeiro het volgende:
Komt hier net een ijscowagen langs, met het melodietje van de 7 dwergen, hei ho, hei ho.
Hoop niet dat dit zijn vaste route wordt. Want dat gaat in mijn kop blijven zitten.
Bestaan die nog, ijscowagens?? Heb ik al jaren niet gezienquote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:38 schreef Rafeiro het volgende:
Komt hier net een ijscowagen langs, met het melodietje van de 7 dwergen, hei ho, hei ho.
Hoop niet dat dit zijn vaste route wordt. Want dat gaat in mijn kop blijven zitten.
Blijkbaar wel, ik zelf ook niet, als kleuter was ik er wel dol op. Maar dat is al even geleden. Hoorde de muziek en keek maar even wat het was.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:39 schreef emotionalrespect-bj6rk het volgende:
[..]
Bestaan die nog, ijscowagens?? Heb ik al jaren niet gezien
Wel gezellig, ik lust wel een ijsjequote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:41 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, ik zelf ook niet, als kleuter was ik er wel dol op. Maar dat is al even geleden. Hoorde de muziek en keek maar even wat het was.
als je nu hei ho, hei ho hei ho, hei ho gaat zingen komt die misschien wel langsquote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:41 schreef emotionalrespect-bj6rk het volgende:
[..]
Wel gezellig, ik lust wel een ijsje
Het zal zijn favoriete lekkernij zijn geweest.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:32 schreef Rafeiro het volgende:
Ik vraag me soms wel eens af waar mijn achternaam vandaan komt, die van mijn moeder snap ik, maar die van mij en mijn vader etc. echt niet.
Was vrije keus in de tijd van Napoleon geloof ik, maar wel verplicht.
Maar waarom dit kiezen....
doe ikquote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:43 schreef just me het volgende:
[..]
als je nu hei ho, hei ho hei ho, hei ho gaat zingen komt die misschien wel langs
Is die nu ook open?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:44 schreef Rafeiro het volgende:
Ja maar er zit hier op pak em beet 500 meter een echt goede ijszaak.
Dan sjok ik daar wel heen als ik duur ijs wil
Ik geloof het wel, dacht dat ik vandeweek mensen zag lopen met een tasje van die zaak, maar zal dan wel enkel op afstand zijn. Weet het niet zeker, ben geen zoetekauw.quote:
Het is maar goed dat zulke zaken wel weer doorgaan ondanks de situatie... Die mensen die daar werken moeten toch ook watquote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:47 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik geloof het wel, dacht dat ik vandeweek mensen zag lopen met een tasje van die zaak, maar zal dan wel enkel op afstand zijn. Weet het niet zeker, ben geen zoetekauw.
Wel lastig sowieso want ze zijn maar een half jaar open.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:48 schreef emotionalrespect-bj6rk het volgende:
[..]
Het is maar goed dat zulke zaken wel weer doorgaan ondanks de situatie... Die mensen die daar werken moeten toch ook wat
zo denken de mensen die een restaurant of bar hebben ookquote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:48 schreef emotionalrespect-bj6rk het volgende:
[..]
Het is maar goed dat zulke zaken wel weer doorgaan ondanks de situatie... Die mensen die daar werken moeten toch ook wat
Klopt dat denk ik ook altijd met ijszakenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:50 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Wel lastig sowieso want ze zijn maar een half jaar open.
en wij hebben ook maar geluk dat we nog kunnen afhalen of laten bezorgen!quote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:50 schreef just me het volgende:
[..]
zo denken de mensen die een restaurant of bar hebben ook
Dat altijdquote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:00 schreef just me het volgende:
Het zal wel weer eens aan mij gelegen hebben
Feest!!!quote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:00 schreef DJ11 het volgende:
"Björk a.k.a. Mesh a.k.a. Emo a.k.a. de man met vele namen" is los
Ongetwijfeldquote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:00 schreef just me het volgende:
Het zal wel weer eens aan mij gelegen hebben
Afwachten nog hè..quote:
Leuke selfie.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:01 schreef just me het volgende:
als ik op mesh zoek krijg ik
[ afbeelding ]
![]()
Dat ben ik ook !quote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:01 schreef just me het volgende:
als ik op mesh zoek krijg ik
[ afbeelding ]
![]()
Het werd weer tijd voor een vrouwelijkequote:
Je hebt een vlek in je broekquote:
De thuiszorg mag me niet wassen.quote:
Zoals Mad al zei, draai gewoon en ons commentaar hoor je vanzelfquote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:04 schreef emotionalrespect-bj6rk het volgende:
Trouwens, de mood van vanavond wordt een beetje 90s house/club achtig met wat afwijkingen... Ga een beetje proberen te laten zien waar ik (onder andere) van ben
Dat geldt ook voor jou trouwens.quote:
Ik draai d'r op losquote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:04 schreef just me het volgende:
[..]
Zoals Mad al zei, draai gewoon en ons commentaar hoor je vanzelf
Goed dat ik het weet.quote:
Oh, jij krijgt zéker iets te horenquote:
(heb dit altijd al willen doen, de titel aangeven)quote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:08 schreef emotionalrespect-bj6rk het volgende:
Madonna - Beautiful Stranger (Calderone Radio Mix)
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:08 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Oh, jij krijgt zéker iets te horen
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:08 schreef emotionalrespect-bj6rk het volgende:
[..]
(heb dit altijd al willen doen, de titel aangeven)
Je wilt een gat graven om het in te begraven?quote:
Ik doe het tegenwoordig (sinds we niet via onze eigen site uitzenden) standaard. Hopelijk komt er weer eens een tijd dat we gewoon via radio49.nl uitzenden, al dan niet met Gup.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:08 schreef emotionalrespect-bj6rk het volgende:
[..]
Niet doen!! Is zonde van zo'n leuk nummerquote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:09 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je wilt een gat graven om het in te begraven?
Bij Melting kan je dat 2 uur lang doen. Moet je wel snel zijnquote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:08 schreef emotionalrespect-bj6rk het volgende:
[..]
Is wel zo leuk dat iedereen weet waar ze naar luisteren ja, goed werkquote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:09 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik doe het tegenwoordig (sinds we niet via onze eigen site uitzenden) standaard. Hopelijk komt er weer eens een tijd dat we gewoon via radio49.nl uitzenden, al dan niet met Gup.
Zet de microfoon maar open...quote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:08 schreef emotionalrespect-bj6rk het volgende:
[..]
@Melting is hier al iets meer over bekend ?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:09 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik doe het tegenwoordig (sinds we niet via onze eigen site uitzenden) standaard. Hopelijk komt er weer eens een tijd dat we gewoon via radio49.nl uitzenden, al dan niet met Gup.
Daar wacht ik nog eempies mee, eerst maar eens even wat nummertjes uitproberenquote:
Ik heb het nog 1 jaar gegeven, anders stoppen we met de betaling aan de hosting.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:09 schreef DJ11 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:10 schreef just me het volgende:
[..]
@:Melting is hier al iets meer over bekend ?
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb het nog 1 jaar gegeven, anders stoppen we met de betaling aan de hosting.
Mag ik vragen waarom ie het nu niet doet?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb het nog 1 jaar gegeven, anders stoppen we met de betaling aan de hosting.
Vind het wel jammer, temeer omdat we ook nog steeds het volle pond aan uitzendrechten betalen, alsof we 24/7 uitzenden.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Snap ikquote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:13 schreef spijkerbroek het volgende:
Dit vind ik wat overkill aan geluidjes. Less is more, zeg maar.
Dat mag. We gebruikten Airtime om in te plannen/uit te zenden.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:11 schreef emotionalrespect-bj6rk het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom ie het nu niet doet?
Om een of andere reden luister ik heel veel productiewerken van hemquote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:14 schreef DJ11 het volgende:
Tweede nummer met William Orbit-betrokkenheid vlak achter elkaar. Hij produceerde ook het origineel van Beautiful Stranger van Madonna.
Ik hoor het graag als je ideeën hebt.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:13 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Vind het wel jammer, temeer omdat we ook nog steeds het volle pond aan uitzendrechten betalen, alsof we 24/7 uitzenden.
Is er niet iets te bedenken waarbij we zonder roosterprogramma werken (net als nu), maar dan wel gewoon op de eigen site?
Wie is diegene ook alweer? Misschien moeten we opnieuw beginnen en Radio 49 omdopen in wat anders? We hebben al jaren niks meer met ONZ te maken.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat mag. We gebruikten Airtime om in te plannen/uit te zenden.
Airtime is sinds vorig jaar echter een betaald pakket geworden, en dat was te duur voor ons.
Alternatief lijkt Libretime te zijn, maar degene die voor ons alles in orde maakt, reageert nergens meer op.
Tevens host hij de site, en staat het domein op zijn naam.
Misschien eens proberen om hem "via via" te benaderen?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is wel een hele moeilijke situatiequote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat mag. We gebruikten Airtime om in te plannen/uit te zenden.
Airtime is sinds vorig jaar echter een betaald pakket geworden, en dat was te duur voor ons.
Alternatief lijkt Libretime te zijn, maar degene die voor ons alles in orde maakt, reageert nergens meer op.
Ken je de Bruce Wayne remix hiervan? Die is ook fijnquote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:17 schreef emotionalrespect-bj6rk het volgende:
Sash! - Ecuador (Ambient Rave Mix)
quote:
Nee ken ik niet! Zal hem eens downloaden dan kan ik hem zo luisterenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:19 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ken je de Bruce Wayne remix hiervan? Die is ook fijn
Als er geen andere, goede, prijsbewuste oplossing is, vind ik dat best het overwegen waard eigenlijk.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:15 schreef DJ11 het volgende:
Misschien moeten we opnieuw beginnen en Radio 49 omdopen in wat anders? We hebben al jaren niks meer met ONZ te maken.
Radio 30
Dan heb ik bij deze een idee:quote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:19 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Gup is niets anders dan een programma dat ik hier op de computer heb staan. Al staat die computer nu al geruime tijd uit, uiteraard.
Probleem van de planningssoftware/website blijft dan gewoon.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:20 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als er geen andere, goede, prijsbewuste oplossing is, vind ik dat best het overwegen waard eigenlijk.
En wie gaat die website bouwen?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:21 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dan heb ik bij deze een idee:
Nieuwe website, nieuwe naam, Gup weer actief.
Geen roosterprogramma (hebben we nu immers ook niet en het lukt prima zonder) en geplande uitzendingen op de site aankondigen.
Yup... Ben alleen niet oud genoeg om ze allemaal te kennen en uit elkaar te houdenquote:
nadeel van aankondigingen op de site is dat dat ook wel eens ondersneeuwd. Ik probeer zoveel mogelijk aan te kondigen op FB maar ik mis ook wel eens aan aankondiging.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:21 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dan heb ik bij deze een idee:
Nieuwe website, nieuwe naam, Gup weer actief.
Geen roosterprogramma (hebben we nu immers ook niet en het lukt prima zonder) en geplande uitzendingen op de site aankondigen.
Radio NSBquote:
quote:
Stop, hou op! we luisteren nu naar de muziekquote:
Misschien moet je je maar eens iets meer introduceren (pincode hoeft niet...), dan is het ook wat makkelijker om je muziekkeuze te kunnen plaatsen...quote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:22 schreef emotionalrespect-bj6rk het volgende:
[..]
Yup... Ben alleen niet oud genoeg om ze allemaal te kennen en uit elkaar te houden
Het niveau van de muziek is na nog geen half uur al vele malen beter dan dat van de muziek van Vout.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:24 schreef Melting het volgende:
@:livelink: de muziek die je nu hoort, is de schuld van just me.
Ik ben geen expert, maar in hoofdlijnen kun je de bestaande website gewoon kopiëren. Zeker wat het Gup-gedeelte betreft.quote:
Nu is het alleen Facebook en dit topic.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:23 schreef just me het volgende:
[..]
nadeel van aankondigingen op de site is dat dat ook wel eens ondersneeuwd. Ik probeer zoveel mogelijk aan te kondigen op FB maar ik mis ook wel eens aan aankondiging.
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:25 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Het niveau van de muziek is na nog geen half uur al vele malen beter dan dat van de muziek van Vout.
oh wacht, grijze massa is niet helder, ik haalde website en dit topic door de warquote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:26 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik ben geen expert, maar in hoofdlijnen kun je de bestaande website gewoon kopiëren. Zeker wat het Gup-gedeelte betreft.
Daarnaast heb je alleen maar een pagina nodig waar het uitzendrooster op staat.
[..]
Nu is het alleen Facebook en dit topic.
Straks is het: Facebook, dit topic en de website.
Ik zie het probleem niet, eerlijk gezegd.
Dus ik mag just me de schuld geven dat ik Björk hoor? Grapje hoor!quote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:24 schreef Melting het volgende:
@:livelink: de muziek die je nu hoort, is de schuld van just me.
Ja hoor, geen probleemquote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Dus ik mag just me de schuld geven dat ik Björk hoor? Grapje hoor!
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Dus ik mag just me de schuld geven dat ik Björk hoor? Grapje hoor!
Wie gaat de website bijhouden dan.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:26 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik ben geen expert, maar in hoofdlijnen kun je de bestaande website gewoon kopiëren. Zeker wat het Gup-gedeelte betreft.
Daarnaast heb je alleen maar een pagina nodig waar het uitzendrooster op staat.
[..]
Nu is het alleen Facebook en dit topic.
Straks is het: Facebook, dit topic en de website.
Ik zie het probleem niet, eerlijk gezegd.
Dat is waar hè... Bij deze:quote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Misschien moet je je maar eens iets meer introduceren (pincode hoeft niet...), dan is het ook wat makkelijker om je muziekkeuze te kunnen plaatsen...
Dit is een grapje overigens, Mesh.quote:
We gaan zometeen van de 90s club af naar iets alternative pop....quote:
Ik had verwacht dat je wat ouder was.. Je hebt tot dusver bijna uitsluitend muziek gedraaid die ouder is dan jezelf.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:27 schreef emotionalrespect-bj6rk het volgende:
[..]
Dat is waar hè... Bij deze:
Ik ben emotionalrespect-bj6rk maar je mag me Mesh noemen...
Ik ben 17 jaar oud en kom uit Drenthe. Geslacht = man. Ik zit nu in 5 vwo.
Ik hou van veel dingen maar ook heel erg van muziek en daarom ben ik ook op dit forum beland (ik gebruik de rest van Fok eigenlijk niet...)
Voor de rest: vraag maar raak...
* spijkerbroek is ex-Drentquote:
Alle Drentenaren verzamelen ?quote:
Kijk, dan vallen sommige dingen net iets meer op z'n plek.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:27 schreef emotionalrespect-bj6rk het volgende:
[..]
Ik hou van veel dingen maar ook heel erg van muziek en daarom ben ik ook op dit forum beland (ik gebruik de rest van Fok eigenlijk niet...)
Kloptquote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:29 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat je wat ouder was.. Je hebt tot dusver bijna uitsluitend muziek gedraaid die ouder is dan jezelf.
Prima. Excuses dat ik me niet eerder voorsteldequote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kijk, dan vallen sommige dingen net iets meer op z'n plek.
Voorlopig geen vragen...
Zand-Drent of veen-Drent?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:27 schreef emotionalrespect-bj6rk het volgende:
[..]
Eigenlijk had DDM de ondervraging moeten doen maar tja... die is er nog nietquote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:30 schreef emotionalrespect-bj6rk het volgende:
[..]
Prima. Excuses dat ik me niet eerder voorstelde
Ik zou het absoluut niet weten... in de buurt van Möppelt in ieder gevalquote:
Klopt! Dat vind ik persoonlijk een hele leuke toevoeging van d'rquote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:31 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ze gaat straks zelfs een stukje uit Vogue zingen
Er zijn meer van dat soort nummers. Ik heb ooit eens een blokje in m'n show gedaan, waar Deeper and Deeper ook tussen zat.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:32 schreef emotionalrespect-bj6rk het volgende:
[..]
Klopt! Dat vind ik persoonlijk een hele leuke toevoeging van d'r
De ondervraging heb je net gemistquote:
Klinkt goed.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:34 schreef emotionalrespect-bj6rk het volgende:
Ik ben blij dat jullie er tot nu toe van kunnen genieten!!
Leuk! Ik zit er zelf over na te denken de 12" single van Amazon te bestellenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:32 schreef DJ11 het volgende:
Ik vind dit trouwens nog steeds één van de betere singles van Madonna.
De cd-single hiervan ligt in de kast hier.
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Licht uit, spot aan!
The floor is yours...
Ja hoor bij mij is het zo ver!!quote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:35 schreef DJ11 het volgende:
Het wordt zo onderhand tijd dat Madonna eens een stukje Vogue gaat zingen
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:36 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik ben allang blij dat het niet live is.
Vinny Veroquote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:36 schreef emotionalrespect-bj6rk het volgende:
Tori Amos - In the Springtime of His Voodoo (Hasbrouck Heights Single Mix)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |